Kat voor de deur

03-05-2010 19:48 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Niet handig een vreemde kat te gaan voeren vind ik nee. 1. Je weet niet of ie van iemand is en riskeert nu dat ie bij jou blijft leuren (en zou ik er niet van gediend zijn als anderen mijn kat voeren). 2. Als het een zwerver is zit je er per heden ook mee opgescheept.
.
Is het niet de kat van de vorige bewoner? Hoelang wonen jullie daar al? Herkennen de buren misschien de kat?
.
quote:lindy schreef op 03 mei 2010 @ 19:52:

Ja, en als het andermans kat is, ben ik er op mijn beurt niet van gediend dat ie keihard voor mijn deur staat mauwen.

Maar je vraag was toch of anderen je actie slim of niet slim vonden?

Daarop was mijn reactie gebaseerd .
Emmer water doet wonderen

Volgende keer de dierenambulance bellen, die komt hem dan ophalen en als hij geen zwerver is dan moeten de eigenaren (indien gechipt) hem ophalen a 30,- hier in de regio tenminste.
.
Jij hebt kinderen toch? Hoe zit dat ook alweer met het belonen van negatief gedrag
.
.
Naja, ik zou gewoon de dierenambulance bellen bij de volgende keer dat ie voor je deur staat te klagen. En ondertussen even de buurt checken of iemand toevallig een shabby kat mist.
.
Dierenambulance komt hier echt niet voor hoor... Die verzoeken je naar t asiel of een dierenarts te brengen om te checken offie gechipt is...
Hier wel hoor Achy.
quote:Achybreaky schreef op 03 mei 2010 @ 20:22:

Dierenambulance komt hier echt niet voor hoor... Die verzoeken je naar t asiel of een dierenarts te brengen om te checken offie gechipt is...

In sommige steden nog wel. Ik heb het een keer meegemaakt dat mijn $%%^& buren het vriendinnetje van mijn kat hebben laten ophalen door de dierenambulance. Ze kwam elke ochtend een van mijn katten ophalen en dan renden ze samen weg. (mijn kater is geholpen hoor)

Toen ze op een dag niet kwam zag ik er geen kwaad in, ik hoorde te laat dat mijn rot buren zich weer eens tegen katten hadden gekeerd, anders had ik haar opgehaald en in huis genomen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Misschien maakte je buren zich zorgen over de kat, bijv, net als in het verhaal van Lindy??
quote:zusenzo schreef op 03 mei 2010 @ 20:31:

Misschien maakte je buren zich zorgen over de kat, bijv, net als in het verhaal van Lindy??Tuurlijk, en daarom gooide ze mijn ene kat 2x nat, en mijn andere kat hebben ze zijn koppie ingeslagen en laten verdrinken. Ja ze zijn erg begaan met katten.
.
Nee ik zie jou ook niet aan als een van mijn buren hoor. Ja dat krijsen doen ze meestal niet zo als ze een beetje trek hebben.

Je kan ook even in de buurt vragen of die kat van iemand is. Je snapt dat mijn katten niet meer na die ene gebeurtenis buiten mogen maar vroeger wel. Ja die droegen ook geen bandje. Ik zou het ook niet weten te waarderen als die na 1 keer door een ambulance werd weggehaald en dat je met hoge kosten zit.

Vraag eens rond, je hebt in iedere straat wel iemand die het weet, maak een foto en laat die zien. Of vraag kinderen, die weten vaak feilloos waar alle dieren wonen.

En ja, ik had ook eten gegeven hoor. Je weet helemaal niet wat er aan de hand is. Misschien een wegloper hoor maar dan nog, even wat eten geven een keer kan helemaal geen kwaad.
Ik heb dit ook gehad en die kat ligt nu op dit moment te maffen naast mijn laptop, op tafel.
quote:mylenevalerie schreef op 03 mei 2010 @ 20:32:

[...]

Tuurlijk, en daarom gooide ze mijn ene kat 2x nat, en mijn andere kat hebben ze zijn koppie ingeslagen en laten verdrinken. Ja ze zijn erg begaan met katten.Ruik ik ook van het forum natuurlijk dat jij debiele buren hebt.
.
.
Oh haha, ik was er echt van overtuigd dat je kinderen had. Mijn kat doet dit bij mijn bovenburen. Voelde ik me ernstig bezwaard over totdat ik ik hoorde dat mijn bovenbuuf hem voert met snoep eten. Probeer er wel nog altijd voor te zorgen dat hij 's nachts binnen is zodat hij het niet 's ochtends vroeg kan doen, maar verder heeft ze het er nu zelf naar gemaakt. Mijn kat krijgt dieetvoer, en dat is gewoon niet zo lekker als goedkope meuk. Alsof je een kind probeert weg te jagen door hem iedere keer als hij aanbelt een mars te geven .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven