Kerstversieringen opruimen
vrijdag 27 december 2013 om 11:06
Ik ben benieuwd wanneer jullie alle versieringen in en om het huis opruimen.
Hier wordt meestal vlak na Sinterklaas alles mooi versiert en vlak na kerst ruimen we alles weer op. Tot en met Oud & nieuw staat het vrijwel nauwelijks. Dat heeft te maken met een planning die mij op die manier het prettigst uitkomt.
Sommigen vinden het echter maar wat vreemd.
Hier wordt meestal vlak na Sinterklaas alles mooi versiert en vlak na kerst ruimen we alles weer op. Tot en met Oud & nieuw staat het vrijwel nauwelijks. Dat heeft te maken met een planning die mij op die manier het prettigst uitkomt.
Sommigen vinden het echter maar wat vreemd.
vrijdag 27 december 2013 om 11:21
Ik ben nogal ouderwets en heb vroeger geleerd om het om het kerststal verhaal te bouwen, dus van vlak voor kerst tot en met 6 januari (driekoningen dus). Dat valt ook altijd ongeveer samen met de kerstvakantie.
Ik vond vooral zo'n boom meteen na Sinterklaas wat overdreven. Geef de Sint ook even wat tijd om uit te blussen.
Ik vond vooral zo'n boom meteen na Sinterklaas wat overdreven. Geef de Sint ook even wat tijd om uit te blussen.
vrijdag 27 december 2013 om 11:43
Hier blijft de boom ook staan tot zes januari. Als het aan mij ligt tenminste Man wil de boom en alle andere versieringen het liefst nu al opruimen en daar al voor aan het lobbyen vanaf de dag dat alles uit de doos kwam. Maar gelukkig is hij lui genoeg om niet in z'n eentje alles op te willen ruimen en mijn assistentie krijgt hij niet vóór zes januari. Problem solved
vrijdag 27 december 2013 om 12:01
Ik laat het altijd in ieder geval tot in het nieuwe jaar staan. Ik ruim het meestal het eerste weekend na oud en nieuw op, dan heb ik tijd
Of eerder al een keer in de avond, als ik het zat ben. Maar onze boom houdt zich nog heel mooi, is nog bijna geen naalden verloren. Dus hij mag nog wel even staan! Hij staat er sinds 14 december.
Of eerder al een keer in de avond, als ik het zat ben. Maar onze boom houdt zich nog heel mooi, is nog bijna geen naalden verloren. Dus hij mag nog wel even staan! Hij staat er sinds 14 december.