Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Ik knutsel niet, ik poets
quote:kanon schreef op 29 september 2012 @ 11:43:

@lechat, heerlijk een snoggie. Ik heb er vorig jaar met de sint één van mn ex gekregen als geintje, maar in de winter zijn dat ding en ik onafscheidelijk. Die van mij gaan met n knoopje op de achterkant dicht. Helemaal ideaal, want dan kan ik er gewoon mee naar de keuken voor een nieuwe kop warme thee

Ja precies, dat wil ik dus ook, maar dat moet ik even zelf versieren.

@ luni: ik heb je mail gezien!

@ Liq: alweer warm?

Verder weinig te melden, paar rotdagen gehad, ben er nog niet helemaal uit wat er loos is/was, maar was even helemaal van de leg. Ook niet geknutseld dus.

Vandaag wel lekker gewandeld in de zon.
quote:luni schreef op 30 september 2012 @ 11:54:

Lechat, heb je mn email terug gehad?En je hebt mail terug!
Ik ben zo stoned als een garnaal van het bleek snuiven
Kun je daar OOK al 'stoned' van worden..? Ik maar denken dat je LIJM moet snuiven...!
Misschien kan het ook van de vier koppen koffie op een uur tijd komen
Mijn verwarming doet het weer

Ik kwam net nietsvermoedend thuis en het was warm en behaaglijk in huis, in plaats van grafkelderachtig. Een van mijn huisgenoten had er ook genoeg van en heeft aan de boiler geprutst en nu werkt de cv weer. Of de douche het nu ook weer doet heb ik niet getest. Als het niet zo is verpest dat meteen weer mijn feeststemming .

Sterkte chat, hopelijk gaat het snel weer wat beter.
Jippie, Drop zit weer in de warmte!

Enne... Marels, nog steeds hyperactief van alle koffie?

Weinig te melden, truste allemaal!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
.
Haai kat! Nu zijn we in ieder geval met zijn tweeën:

Hoe was je gesprek bij MEE?

Hier alwéér een kind ziek. 3 weken geleden kat, 2 weken terug kind 2, vorige week kind 1 en nu weer kind 2.... Hoop niet dat dit een voorbode is voor de rest van de herfst / winter. Ik zorg met liefde, maar op dagen dat we beiden werken (zoals morgen), altijd lastig dit...
.
Fijn zwartekat! Dat is een meevaller!

Laat even weten hoe die stofzuigrobot bevalt, want ik denk er ook over om er eentje te kopen, maar ben bang dat hij zichzelf 'klem' rijdt en dan bijv tijdens mijn afwezigheid het stukje tussen deur en stoelpoot 10.000x zuigt en de rest niet. (*maar verder ben ik heeeeelemaaaal geen doemdenker...!* )
Welterusten dames, ik duik met mijn punnikwerkje mijn bed in. Nog even wat rustgevend gedoe en dan lekker slapen. Morgen eindelijk naar de dokter om te kijken of er een lichamelijke oorzaak is voor mijn lange nachten en mijn vreselijke moeheid.

Hoe gaat het met jullie hier allemaal?
Hopelijk komt er iets uit kanon! Lukt dat een beetje, punniken in bed?

Fijn dat je gesprek goed was Zwartekat (jij hebt een te lastige nick om hem steeds helemaal te schrijven )

Ikbenik, ik zie die stofzuigerrobot al helemaal een gat in je vloer zuigen! Heb trouwens wel collega's met zo'n ding die erbij zweren!
Hallo allemaal,

Ik kom ook weer eens aanwaaien. Ik lees wel trouw alles, maar blijk niet zo'n schrijver te zijn. Ik voel me helemaal niet zo creatief als ik jullie creaties voorbij zie komen. Kunststukjes!

Ik voldoe trouwens prima aan alle voorwaarden om naar de meet te mogen komen: kort haar, zeer degelijke schoenen én een rugzak die om te bouwen is naar trolley Ik mis alleen de goedgevulde zak met geld die handig is om de treinreis, entree en alle-o-zo-leuke-kan-ik-echt-niet-zonder-dat-ze-dát-nou-niet-eerder-uit-hebben-gevonden-knutselspullen in te slaan. Ik sla de meet dus over.

Wie was er laatst op zoek naar lint/plakvilt? Volgens mij zag ik zoiets in de meest recente folder van de wibra of de zeeman staan.
ik zocht dat deegie! ik zal de wibra en zeemanfolder even uit de stapel plukken!

Het is hier verdomd rustig trouwens op dit topic.

En na al die zieke beesten en kinderen ben ik nu geveld... de hele dag al zware koorts. Voel me ***, dus ga maar weer op bed flut-tv kijken!
Liq, gelukkig zit je weer in de warmte.

Zwarte kat, heb je de robotstofzuiger al? Ik ben weleens lui, knutsel liever dan dat ik stofzuig.

Akakia, hoe is het met ziek kind en nu jij ook nog eens. *fruitschaalsmiley*.

Kanon, wat ben je aan het punniken?

Sorry dat ik nu pas wat laat horen maar was aan het knutselen. Twee sjaals verder meld ik me. Morgen een foto van maken. Hopelijk morgen garen kopen voor een col en een muts.
Goed bezig Steph! Ergens krijg ik zo het idee dat jij de enige bent hier die nog echt fanatiek aan de knutsel is. In ieder geval: bij mij schiet het niet op zo... Wel snel foto's posten hoor!

Oh, en deegie: geweldige tip: dat plakvilt is precies wat ik zocht! Nu in de aanbieding bij de Wibra inderdaad, maar snel even langsgaan zodra ik enigszins uitgeziekt ben.

Stand van zaken hier: vermoeden van een oorontsteking bij zoon, morgen langs de huisarts. En bij mezelf heb ik (met hulp van Google ) de diagnose keelontsteking gesteld, even overlegd met de assistente, maar daar is dus geen bal aan te doen, behalve uitzieken.

Vandaag ben ik thuis, morgen wil ik eigenlijk werken maar iedereen zegt dat ik dat vooral niet moet willen. Kan dat maar moeilijk loslaten...
Hier iig niks fanatieks op knutselgebied, ik kan even niet verder kijken dan de hobbymarkt waar ik a.s. zondag zit, maak helemaal niets nieuws op het moment (en bovendien ook andere dingen aan mijn hoofd). Dus niet veel niets te melden op dat gebied. Natuurlijk doe ik wel andere dingen.. maar foto's van lopen, lezen, met de hond spelen of hem borstelen zijn niet zo interessant denk ik.

Akakia, beterschap!

Groetjes aan jullie allemaal.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Akakia, jemig nu moet je ook al dat uitzieken. Helpen evt extra vitaminen niet sneller? de foto's plak ik nu:

http://i622.photobucket.c ... Stephany1969/CIMG0422.jpg

En nu een kleine blauwe sjaal:

http://i622.photobucket.c ... Stephany1969/CIMG0423.jpg

Helaas linken plakken, plaatjes gaat niet.

EV, jammer dat je niets kunt maken. Zondag komt goed met jouw bij je stand.

Vandaag 8 bollen garen gekocht (moest er eentje terug brengen van de grijze sjaal) voor een beanie en een kol.
Hoeveel posts heb je, Steph? Je kunt dat aanvragen, plaatjes plakken.
Kijk:

http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/167734/last
quote:Elmervrouw schreef op 04 oktober 2012 @ 20:19:

Kijk:

http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/167734/lastDank je, ik heb het direkt gedaan
Akakia, ik hoop dat je snel opknapt. Ga je eigenwijs doen en morgen werken of verstandig en eerst uitzieken?

Bij mij is de diagnose oververmoeid. Ik slaap snachts erg lang, probeer 2x per dag naar buiten te gaan en slaap tussen door weer. Tussendoor forum ik, kijk ik tv en punnik ik dus. Ik ben bezig met een shawl maar daarvoor heb ik wel heel wat meter punnikwerk nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven