Knutseltopic part 2

15-09-2012 10:42 2935 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat wij weigeren naar Libelle verbannen te worden.

Omdat wij trots zijn op onze suftruttigheid.

Omdat wij zweren bij trolley, driekwartsbroek en leren rugzakje.

Omdat wij schilderen, kleien, punniken en kantklossen toevallig heel erg cool vinden.

Omdat wij niet bang zijn om mutsig te zijn, we zijn er trots op!

Omdat wij trotse knutselmutsen zijn.

Daarom hier alweer het tweede knutseltopic.

Nieuwe knutselaars zijn uiteraard altijd welkom. We zijn geen geheim besloten genootschap.

In deel 2 zit er zelfs een heuse Mutsenmeet aan te komen; de knutselmutsen gaan naar de CreaDoe beurs in Utrecht!

Voorwaarden om mee te gaan:

- een trolley

- een rugzakje

- een driekwartsbroek

- kort rood haar want dat is zo lekker makkelijk

- een abonnement op Libelle

- minstens vijf jaar Huishoudbeurservaring.

Voldoet u aan deze voorwaarden?

Stuur een mail met aanmeldingsgegevens naar marelsmarels@gmail.com, en tante Marels houdt u op de hoogte van de ranzige details
668, the neighbour of the Beast
Jammer dat het nu weer warm is bij ons EV.

Ik denk dat ik niet bij die signeersessie kan zijn, zou je wel irl willen zien, een oom van mij is dan jarig.
Ik ben heeeel blij, kreeg een mail van een mede-loomster dat de Serenityloom te koop is.

Die heb ik, gelukkig had ik nog geld, gekocht.

-dit blijft onder ons- er is hier wind en geen zon sttttt niet doorvertellen.
Hey meiden, hier een mede-knutselfreak.

Vraag, waar jullie hopelijk een antwoord op hebben: ik wil kaarsen maken in weckpotjes. Waar maak ik de lont van? Katoendraad waarschijnlijk. Maar hoe verzwaar ik deze? Ik vind een paperclip aan de onderkant v/h potje niet zo mooi staan.

@elmervrouw, heb ik er overheen gelezen, ben ook erg benieuwd naar je creaties en je website.
Ha Steph, dat is een grappig ding zeg! Nog nooit gezien. Veel plezier ermee!

Ranonkeltje, met lonten zelf maken heb ik ook geëxperimenteerd, maar dat was geen succes. Ik koop ze nu bij Pippoos. En ik ben zelf nog elke keer aan het uitproberen hoe ik 'm verzwaar, zodat ie blijft zitten als je het spul erin giet. Wat ik nu doe, is het in laagjes gieten. Eerst een beetje, even wachten, laten harden, verder gieten. Ik zal proberen je een pb te sturen over je vraag.

Hier ook wind, geen zon, beetje blauwe lucht, lekker afgekoeld.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Hallo, ik ben er weer even. Heb de laptop even aangezet, forummen op de telefoon is niet ideaal vandaar dat ik de afgelopen tijd zo weinig hier te vinden ben. Wel veel geknutseld, ondanks het weer. Normaal nooit zoveel zin om te knutselen met dit weer maar kon het niet laten. Alvast begonnen voor kerst (bij 35 graden:D)

Ziet er strak uit de site, EV!

Leuk Steph, dat je zo'n Serenity loom op de kop hebt weten te tikken.

Ik weet dat ze bij de hobbywinkel kant en klaar lont hebben om kaarsen te maken.
Hallo Ranonkeltje (woon jij in die straat???),

Over je vraag heb jij al antwoord gekregen.

LP,logisch dat het forummen op je telefoon niet ideaal is. Wat heb jij geknutseld voor de kerst?)

Heerlijk afgekoeld hier. Kan ik weer gaan loomknitten (nieuwe loom komt vrijdag pas).
Dank je, LP!

Grappig trouwens dat je het over kerst hebt. Ik zag vorige week een grote advertentie van een bakker in een weekblaadje, waar ook met sneeuwletters stond aangekondigd dat ze oliebollen gingen verkopen. Een of andere opvallende zomeractie. Nou, die advertentie viel inderdaad op! Moet niet aan oliebollen dénken zeg.
EV, getver oliebollen, logisch dat je die nu niet eet. Tenzij je in Kroatië bent, dat is daar een ouderwets toetje! (foto van waar ik opsta met de hele schaal oliebollen, leuk als kerstkaart).
quote:steph schreef op 28 juli 2013 @ 22:42:

Heerlijk afgekoeld hier. Kan ik weer gaan loomknitten (nieuwe loom komt vrijdag pas).Wat maak je dan?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 29 juli 2013 @ 18:43:

[...]

Wat maak je dan?Grote gebreide lappen zoals een deken, grootste zou dan 3,04 cm kunnen worden. Maar dan zeker ook hele warme dekens oid.
Kreeg ik zojuist mijn pakket met dvd's (en een bidon, ze verkopen er ook alles) maar geen boek van EV. Hopelijk komt het met de post.
Yes, het boek zat bij de post.
Heeft iemand van jullie ervaring met vilt? Ik wil graag zelf accesoires gaan maken van vilt (mobiel, knuffeltje, dromenvanger, etc.) voor de babykamer van een vriendin. Iemand enig idee of acrylvilt hier goed genoeg voor is? Of heb ik toch wolvilt nodig?

Ik dacht voor ik een extra topic open kan ik altijd hier informeren, heb zelf al wel rondgesnuffeld in jullie topic maar kan het zo snel niet vinden! Jullie hebben wel leuke dingen gemaakt
Juuf (long time no see),

Elmervrouw en/of Akakia hebben daar wel advies over. Ik helaas niet Juuf.
Steph! Ik doe nog trouw aan PC hoor, maar te weinig tijd om steeds op het topic te posten. Het is er ook erg rustig he..

Ben benieuwd naar de reacties van Elmervrouw en Akakia! HELP!
Juuf, ik doe ook nog steeds aan PC hoor (vind het topic niet meer leuk).

Mijn Serenity loom is ook al binnen Veel eerder dan verwacht. Hij is ietsie anders dan dat ik in gedachten had maar....Hij is gaaaf.

Met twee zeer stevige rietjes zodat het garen er makkelijk doorheen gaat, mijn vingers (en die van iedereen behalve kinderen) zijn te dik. Dat stond er niet bij, dus extra.
Juuf, ik heb geen verstand van vilt, helaas..

Druk druk hier. Eerste interviews zijn verschenen. Ik heb een linkje 'media' op mijn site gezet (links in kolom). Moet eigenlijk in menu staan, maar lukt niet zoals ik wil, ben te gestresst en afgeleid op het moment. Maar daar staan ze in ieder geval.
Oh en Steph: spannend dat je mijn boek hebt!

Nog iets: morgenavond naar RTL Boulevard kijken. Item over ontvoering. Ik werk er ook aan mee. Heel spannend.
quote:Elmervrouw schreef op 31 juli 2013 @ 20:27:

Oh en Steph: spannend dat je mijn boek hebt!

Nog iets: morgenavond naar RTL Boulevard kijken. Item over ontvoering. Ik werk er ook aan mee. Heel spannend.Nog niet gelezen, sorry en ik heb zo'n post-it (zat bij windows7) op mijn laptop gedaan dus kan niet missen.
Lieve EV, deel 1 heb ik gelezen met een traan en een lach (bv waarom een bep. naam heeft, zeer toepasselijk).

Morgen lees ik verder maar zo mooi geschreven lieverd.
Dank je Steph

Opnames zitten erop, ze zijn meer dan 2 uur hier geweest. Benieuwd hoeveel minuten ervan overblijven

want zo gaat dat dan. Toch altijd weer spannend om je verhaal te doen, ligt er voor mij ook héél erg aan hoe de vragensteller is. Hoe ik reageer, bedoel ik. Foto-albums zijn op tafel gekomen, foto's van mij met de kinderen toen ze klein waren, foto's van nu; en nog een en ander. Ze zouden een hele reportage kunnen maken

Maar nog veel enger vind ik het om mezelf straks te zien. Iekssss.
quote:Elmervrouw schreef op 01 augustus 2013 @ 13:01:

Dank je Steph

Opnames zitten erop, ze zijn meer dan 2 uur hier geweest. Benieuwd hoeveel minuten ervan overblijven

want zo gaat dat dan. Toch altijd weer spannend om je verhaal te doen, ligt er voor mij ook héél erg aan hoe de vragensteller is. Hoe ik reageer, bedoel ik. Foto-albums zijn op tafel gekomen, foto's van mij met de kinderen toen ze klein waren, foto's van nu; en nog een en ander. Ze zouden een hele reportage kunnen maken

Maar nog veel enger vind ik het om mezelf straks te zien. Iekssss.Ach, niet aan denken dat er ongeveer 500.001 mensen naar kijken. Ja ik kijk ook. :lips:
EV, goh dat was wel heel kort maar daar kun jij niets aan doen. Leuke stem heb je. Nu een naam en stem en gezicht van je.

Snjokorn heeft ook gekeken, ik had haar ge-sms-t.

Ja, ongelooflijk dat er van al dat filmmateriaal zo weinig overblijft, maar ze hadden het wel goed in elkaar gezet, vond ik. Ik vond het zelf heel heftig om bijv. die foto van mezelf met baby-zoon te zien, en de foto's van hem met de kinderen. Wat gaaf dat jullie het gezien hebben, Snjo ook. Zij heeft mij natuurlijk al in het echt gezien

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven