Mijn kat is weg

07-05-2012 14:28 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Onze lieve poes is verdwenen, .

Amivedi, dierencentrale ( dierenasiel, ambulance en dierenartsen) en nog meer sites al gevuld met haar signaal. Posters en flyers hebben wij bijna klaar. Supermarkt, lantaarnpalen en brievenbussen gaan wij volhangen en vullen. Wij hebben al veel rondgelopen (ochtend, middag en avond) en gelokt in de buurt en aangrenzende buurten. Heb op die manier veel katten gelokt, maar niet onze lieverd. Dit is altijd mijn angst geweest als je je kat de vrijheid geeft, haar broertje lijkt ook van slag. Ik wil haar terug (levend of dood) al is het alleen maar om te weten dat ze niet aan het ronddwalen is. Wat zou ik nog meer kunnen doen en hoe kan ik het een plaatsje geven zonder direct de hoop op te geven? Dat gaat nu rond in mijn hoofd...

Helaas is ze overleden - Ze lag dichtbij maar door de dierenambulance gister opgehaald, vanavond kregen wij het gevreesde telefoontje. Wij hebben afscheid van haar kunnen nemen en ze zal terugkomen in een mooie urn.
Ik zal kijken of ik haar op kan snorren en even actief twitteren voor je.
Is goed iphony, heb vakantie en kan slecht slapen s nachts

Ga wel in mijn buurt zoeken, het is vlakbij jouw overigens, en zie hier zoveel katten lopen s nachts, zoekende naar eten, weet nu hoe ze heet en hoe ze eruit ziet, heb de pagina gedownload
Staat op twitter. Je bent mijn 'vriendin'. Dan weet je dat
Dank je wel Francisca_!!!
Dank jullie wel, alle kleine beetjes helpen zeggen 'ze' en ik ben jullie heel dankbaar!
Hopelijk werkt het
Goed gedaan van je, ook dat ze gechipt is. Ik hoop heel hard dat je succes hebt en haar terugvind! Mijn grote angst ook altijd.
Verdrietige mededeling, ze is gevonden...helaas overleden. Dierenambulance heeft haar in goede handen, ze krijgt een mooie urn.
quote:iphony schreef op 07 mei 2012 @ 20:07:

Verdrietige mededeling, ze is gevonden...helaas overleden. Dierenambulance heeft haar in goede handen, ze krijgt een mooie urn.Wat verschrikkelijk, sterkte
Oh nee, wat afschuwelijk! Heel veel sterkte
owww wat onzettend afschuwelijk! ik heb zelf katten,

die regelmatig kwijt zijn. (nu niet meer zo vaak want ze gaan niet meer zo vaak naar buiten, zowiezo niet uit de tuin)

ik ken de stress maar al te goed.

helaas is jouw angst werkelijkheid geworden.

Ik wil je heel erg veel sterkte wensen
sterkte

x
Oh, wat vreselijk! Ik wens je veel sterkte!!
Hè wat naar! Sterkte!!
Dank jullie wel, we zullen haar ontzettend missen, maar ik hou vast aan de gedachte dat ze nu zonder verkeer in de kattenhemel aan het ronddartelen is. Wij hebben 6 mooie jaren gehad met haar vol liefde en vrolijkheid. De vrees was ook altijd aanwezig en haar broertje is nu ook weer naar buiten toe. Dan hoop je alleen maar dat ze opletten. Ik hou mooie herinneren.
Oh nee, wat erg... Veel sterkte!!!!
Verdorrie zit hier met de foto en denk ik kijk nog even, en dan dit vreselijke nieuws, wat erg, wat een verdriet, lieve Iphony heel veel sterkte
Bahh mn maag draait zich toch bijna om als ik dit soort dingen dan lees.. Mijn kat is sinds gisterochtend ook ineens verdwenen.. bleh.

Heel veel sterkte!
-no-nick-, nogmaals dank voor je steun en de wil om haar te vinden. Het was een verschrikkelijk telefoontje, ik was bezig met de flyers knippen en de posters in hoesjes doen. Ligt nu allemaal in de krantenbak. Ik moet morgenochtend bij C1000 en AH langs om de andere posters te verwijderen. Ben zo bang dat mensen anders gaan bellen met "ik heb uw kat gezien"....

christinao, als ik dit soort berichten las, kreeg ik ook vaak een brok in mijn keel. Nu is het mij overkomen. Ik hoorde bij de dierenambulance op de achtergrond katten miauwen, dus het loopt niet altijd slecht af. In deze periode lopen veel katten weg kreeg ik te horen bij de dierenambulancepost, gecastreerd/gesteriliseerd of niet. Mijn lieve poes heeft niet opgelet, bij een kruising van 2 doorgaande wegen (nog geen 50 meter verderop) is ze gevonden...ben daar toch afgelopen dagen vaak langsgelopen en maar zoeken...
quote:iphony schreef op 07 mei 2012 @ 23:20:

-no-nick-, nogmaals dank voor je steun en de wil om haar te vinden. Het was een verschrikkelijk telefoontje, ik was bezig met de flyers knippen en de posters in hoesjes doen. Ligt nu allemaal in de krantenbak. Ik moet morgenochtend bij C1000 en AH langs om de andere posters te verwijderen. Ben zo bang dat mensen anders gaan bellen met "ik heb uw kat gezien"....

christinao, als ik dit soort berichten las, kreeg ik ook vaak een brok in mijn keel. Nu is het mij overkomen. Ik hoorde bij de dierenambulance op de achtergrond katten miauwen, dus het loopt niet altijd slecht af. In deze periode lopen veel katten weg kreeg ik te horen bij de dierenambulancepost, gecastreerd/gesteriliseerd of niet. Mijn lieve poes heeft niet opgelet, bij een kruising van 2 doorgaande wegen (nog geen 50 meter verderop) is ze gevonden...ben daar toch afgelopen dagen vaak langsgelopen en maar zoeken...
Wat ontzettend naar, al 6 jaar goed gegaan met n buiten gaan en nu toch overreden. Ps haal link weg.
Gdvrrr. Tranen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Verdorie wat een ellende. Stomme katten ook af en toe.
he wat een naar bericht... nog maar een

idd. stomme beesten ook, een goudvis is veel handiger.....

nogmaals ik wil je erg veel sterkte wensen en ik weet helaas hoe je je voelt..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven