Naaien =)
vrijdag 30 januari 2009 om 22:19
donderdag 28 januari 2010 om 18:21
quote:koreveen schreef op 28 januari 2010 @ 18:03:
Jannemaan, dat is een goed idee. Moet ik ook doen.
De Knips met kindercarnavalkleding zijn: feb 98, feb01 en feb 02.
Ik neem aan dat je de andere Knips niet wilt lenen?
Dankjewel voor het kijken! Ik zal eens kijken of ik die toevallig niet ook heb liggen!
Ik ga het jurkje uit de knip van mezelf even proberen, als dat nou niks is kom ik er nog even op terug, ok?
Jannemaan, dat is een goed idee. Moet ik ook doen.
De Knips met kindercarnavalkleding zijn: feb 98, feb01 en feb 02.
Ik neem aan dat je de andere Knips niet wilt lenen?
Dankjewel voor het kijken! Ik zal eens kijken of ik die toevallig niet ook heb liggen!
Ik ga het jurkje uit de knip van mezelf even proberen, als dat nou niks is kom ik er nog even op terug, ok?
dinsdag 2 februari 2010 om 20:43
Heb je die knippie baby's ook niet meer nodig? Ik heb van het weekend even gekeken, maar alles wat ook maar een heel klein beetje lijkt op wat jij zoekt staat in een knippie die ik zelf nog wil gebruiken :S
Ik vroeg mij al af hoe ik dat ga aanpakken. Patroonbladen kopieeren was in het verleden nooit zo'n groot succes. Op de een of andere manier passen de gekopieerde delen bij mij niet meer an elkaar.
Ik vroeg mij al af hoe ik dat ga aanpakken. Patroonbladen kopieeren was in het verleden nooit zo'n groot succes. Op de een of andere manier passen de gekopieerde delen bij mij niet meer an elkaar.
woensdag 3 februari 2010 om 13:22
Ik moet snel beginnen aan nep trouwjurk voor een vrijgezellen weekend. Bruid is op zich dun, maar heeft flinke buste dus 't heeft nog wel even geduurd voordat ik een geschikt patroon vond. Had al bij haar in de kledingkast gesnuffeld om te kijken wat ze vaak aan heeft en dat is toch wel een beetje kaftan achtige dingen met elastiek onder de borsten, zeg maar.
Ben nu van plan om de jurk van wit glanzend organza te maken met witte voering voor het lijfje en rok. En dan borduren met pareltjes en staafjes - de halslijn. (http://www.kralenenkralen ... mann_kralen_staafjes.html)
Dat is het idee, kijk wel al naaiend of 't uitvoerbaar is
Ben nu van plan om de jurk van wit glanzend organza te maken met witte voering voor het lijfje en rok. En dan borduren met pareltjes en staafjes - de halslijn. (http://www.kralenenkralen ... mann_kralen_staafjes.html)
Dat is het idee, kijk wel al naaiend of 't uitvoerbaar is
anoniem_57885 wijzigde dit bericht op 03-02-2010 13:23
Reden: niet de hele jurk borduren!
Reden: niet de hele jurk borduren!
% gewijzigd
donderdag 4 februari 2010 om 08:01
Het jurkje! Het is een beetje een fluweelachtige stof met een satijnenbandje onderaan en bloemetjesknoopjes
Ze waren er erg blij mee!
quote:Zoete schreef op 30 januari 2009 @ 22:30:
Aha, als hier wellicht nog wat naai-sterren komen een vraag:
Wie heeft ervaring met een 'rimpelvoetje'?
Ik wil een petticoat naaien en in de naaimachine hebben ze zo'n ding.
Aanrader?
Ik zeg Sancho
quote:Uggla schreef op 02 februari 2010 @ 20:43:
Heb je die knippie baby's ook niet meer nodig? Ik heb van het weekend even gekeken, maar alles wat ook maar een heel klein beetje lijkt op wat jij zoekt staat in een knippie die ik zelf nog wil gebruiken :S
Ik vroeg mij al af hoe ik dat ga aanpakken. Patroonbladen kopieeren was in het verleden nooit zo'n groot succes. Op de een of andere manier passen de gekopieerde delen bij mij niet meer an elkaar.Heb ze nu opzich niet meer nodig, maar als er nog knippie baby's zijn die je graag kwijt wilt houd ik me aanbevolen
donderdag 4 februari 2010 om 19:22
Dag mensen hier,
ik ben naar jullie doorverwezen omdat jullie veel verstand hebben van wat ik zoek!
Zouden jullie eens jullie licht willen laten schijnen over mijn zoektocht naar een zwierjurk naar volwassenen in mijn pasgeopende topic?
(op zoek naar een zwierjurk, lijfje goed aangesloten, getailleerd en dan lekker wijd uit tot zeker op de knie, iets erover wellicht.. )
ik ben naar jullie doorverwezen omdat jullie veel verstand hebben van wat ik zoek!
Zouden jullie eens jullie licht willen laten schijnen over mijn zoektocht naar een zwierjurk naar volwassenen in mijn pasgeopende topic?
(op zoek naar een zwierjurk, lijfje goed aangesloten, getailleerd en dan lekker wijd uit tot zeker op de knie, iets erover wellicht.. )
vrijdag 5 februari 2010 om 20:35
Gisteren kreeg ik een brief van het kdv van mijn zoontje met de mededeling dat ze 16 februari carnaval vieren en het leuk is als hij dan verkleed komt?
Heeft iemand een fantastisch idee? (zonder schmink en zonder hoedje/mutsje/pet op zijn hoofd)
Anders doe ik hem als vuilnisman denk ik. (hij vindt die broeken met oranje en reflecterende strepen van de echte vuilnismannen heel mooi)
Heeft iemand een fantastisch idee? (zonder schmink en zonder hoedje/mutsje/pet op zijn hoofd)
Anders doe ik hem als vuilnisman denk ik. (hij vindt die broeken met oranje en reflecterende strepen van de echte vuilnismannen heel mooi)
zondag 7 februari 2010 om 20:20
zondag 7 februari 2010 om 20:36
maandag 8 februari 2010 om 13:08
maandag 8 februari 2010 om 13:57
Kan je de pop ook in lengte in maat verstellen merel? Of alleen in de breedte? Ik snap dat je de voet gewoon hoger kan zetten maar aangezien ik vrij lang ben is mijn bovenlijf ook gewoon langer dan de gemiddelde paspop.
Een lockmachine heb ik 2 jaar geleden gekocht en ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Ik weet ook niet of ik de patronen in de burda van Maart zo fantastisch vind, maar door het proefabonnement krijg ik hem binnenkort toch in de bus, fantastisch of niet.
Een lockmachine heb ik 2 jaar geleden gekocht en ik ben er nog steeds heel erg blij mee.
Ik weet ook niet of ik de patronen in de burda van Maart zo fantastisch vind, maar door het proefabonnement krijg ik hem binnenkort toch in de bus, fantastisch of niet.
vrijdag 26 februari 2010 om 14:39
Ik denk dat ik voor de tuniek zonder mouwen voor een tricot uit ga zoeken.. Ook voor het t-shirt wil ik voor een tricot gaan. Voor die tuniek met lange mouwen denk ik dat ik voor katoen ga..
Morgen naar Utrecht voor nieuwe lapjes.. Samen met een vriendin lekker struinen over de markt.. Ik hoop alleen dat we een beetje droog weer hebben..
Mijn t-shirt waar ik al een tijdje mee bezig ben is bijna af. Ik was er aan begonnen zonder mijn lerares, maar daardoor had ik de extra ruimte die ik nodig heb verkeerd in het patroon verwerkt.. Maar dankzij mijn juf is het shirt alleen maar leuker geworden.. We hebben langs de hals, omdat daar heel veel ruimte zat, een koortje gemaakt. Dat maakt het shirt alleen maar leuker.. Ik moet alleen de zoom nog afmaken maar van de week brak mijn draad steeds.. Zodra deze af is zal ik een foto maken en hem hier plaatsen.
Morgen naar Utrecht voor nieuwe lapjes.. Samen met een vriendin lekker struinen over de markt.. Ik hoop alleen dat we een beetje droog weer hebben..
Mijn t-shirt waar ik al een tijdje mee bezig ben is bijna af. Ik was er aan begonnen zonder mijn lerares, maar daardoor had ik de extra ruimte die ik nodig heb verkeerd in het patroon verwerkt.. Maar dankzij mijn juf is het shirt alleen maar leuker geworden.. We hebben langs de hals, omdat daar heel veel ruimte zat, een koortje gemaakt. Dat maakt het shirt alleen maar leuker.. Ik moet alleen de zoom nog afmaken maar van de week brak mijn draad steeds.. Zodra deze af is zal ik een foto maken en hem hier plaatsen.
zaterdag 27 februari 2010 om 20:26