ook deelnemer openhuizendag?

09-10-2010 10:56 138 berichten
Ik ben er helemaal klaar voor! het huis is opgeruimd, alles is gelucht, en de stoofpeertjes staan op.

Ons huis staat nu een week of 4 te koop, en we hebben 5 kijkers gehad. Helaas nog geen bod, maar ik ben optimistisch. Misschien komt De Koper vandaag wel langs!

Doe je ook mee? Steun elkaar hier!
update vanaf hier.

Morgen 3 nieuwe bezichtigingen n.a.v. de open dag

Molie al wat gehoord van de kijkers?
Alle reacties Link kopieren
3 nieuwe .. die voor de tweede keer komen, of gewoon hele nieuwe _nut_? Sowieso een heerlijk aantal!!

Hier hebben we vandaag een 2de bezichtiging gehad nav Openhuizenroute .. hebben nog niks teruggekoppeld gekregen, dus is nog even afwachten ..

Maar onze makelaar is niet zo van het terugkoppelen .. zegt dus nog weinig! Duimen maar weer!!

we hebben direct een bod gekregen....de vraagprijs!!!!

Zo blij mee, huis staat nog maar 1 week te koop, echt zo gaaf!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Wauw gefeliciteerd!! Ben jaloers!
Gefeliciteerd!!!!!
Ik lees net jullie topic, leuk om te lezen!

Gefeliciteerd Nut! Nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar je huis! Heb je geen linkje/foto? . Misschien ook wel een tip voor andere verkopers, zo'n huis als die van jullie is blijkbaar gewild . Maar die kijkers dachten natuurlijk ook n.a.v. die lijst namen dat ze snel moesten zijn omdat er zoveel belangstelling was? Goed zeg!

Ik ben zelf 'koper' op dit moment. Helaas konden wij met de open huizen route niet ivm andere verplichtingen. Maar we hebben nu 4 bezichtigingen gepland staan. Toch raad ik iedereen aan mee te blijven doen met die route, want het is voor ons kopers gewoon veel makkelijker om gewoon ergens binnen te mogen stappen, dan voor elk huis een afspraak te moeten maken, en plaatjes zeggen zo weinig, dus met zo'n route kun je dan veel meer bekijken. Vorige keer zijn we wel huizen gaan bekijken met die route. Echt een uitkomst. Lekker mee blijven doen allemaal!
Dank jullie wel

Prulletje succes met jullie toekomstige aankoop, leuk hoor bij andere huizen kijken (wat ik juist zo irritant vond bij mezelf, vind ik zo leuk om bij anderen in hun huis te kijken )

Ik weet niet of jullie een "gewild" huis willen kopen, maar bij ons stonden er voor volgende week nog meer bezichtigingen gepland, dus bij een mooi huis snel handelen!

Wij moeten woensdag al gaan tekenen, erg snel. Gelukkig is ons nieuwe huis hier vlakbij en al van mijn vriend dus dat scheelt veel qua stress. Iedere dag een doosje heenbrengen en dan zijn we begin dec wel over!
Vooralsnog zit er weinig tussen wat we willen hebben nut. Alle huizen hebben wel iets negatiefs: liggen aan een drukke weg, te kleine tuin, verzakt, te duur, in een buurt die we niet gezellig vinden, enz, en dan kijk ik nog niet eens naar de inrichting, want daar kan ik goed doorheen kijken (dus verkopers, voor mij hoef je je huis niet 'hip' aan te kleden ). Hopelijk komt er snel wat op ons pad dat we leuk vinden

Wat voor soort huis heb (had) jij dan, dat zo gewild is nut?
Is die lucht van de stoofpeertjes nog je huis uitgegaan?
Prulletje het is een "gewone gezinswoning" , 3 slaapkamers, verouderde badkamer, mooie keuken (2006), woonkamer is tuingericht, tuin van 150m2 op het zuiden, parkeerplaats voor de deur, huis is 100m2 en dit alles staat 15 minuten van het centrum van een grote stad in het noorden.

Dus bij jullie is de zoektocht lastig... Gelukkig voor jullie staat er veel te koop en heeft de koper wel wat te eisen. Wij moeten 2 lampjes maken ( ) en alle gordijnen en rolgordijnen laten hangen.
We hebben vandaag 3 huizen bekeken, waarvan 1 wel leuk, maar dat is nog een houten huis, waar we in de toekomst nog wel een nieuw huis zouden willen neerzetten. We moeten even uitzoeken of dat financieel haalbaar is. Ondertussen zoeken we nog lekker verder naar andere leuke dingen .

Nut, jullie hoeven niet veel aan te passen haha, wel prettig.

Maar klinkt inderdaad als een vrij doorsnee huis. Wij zoeken wel iets groters, misschien dat dat moeilijker is? Maar echt een geluk dat je het zo snel kwijt was. Had je toen niet het idee dat je er misschien te weinig voor gevraagd had?
Nee, we hebben niet te weinig gevraagd, wij hebben 5000 hoger ingezet dan wat we wilden, maar deze vrouw was zo enthousiast dat ze waarschijnlijk ook wel meer had willen betalen.

Gaaf een nieuw huis laten bouwen, dan is het echt naar je zin!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven