ook deelnemer openhuizendag?
zaterdag 9 oktober 2010 om 10:56
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:02
Ik doe helaas niet mee. Huis staat al een jaar te koop, ik woon er niet meer, ex wel. Hij wa het vergeten aan mij door te geven en heeft ons ook niet aangemeld. Grrrr....
We gaan vanmiddag wel de voortuin en achtertuin samen opknappen, want het ziet er niet meer uit. (en hij weigert het bij te houden, het is volgens hem niet belangrijk)
Succes aan iedereen die wel meedoet!!!!
We gaan vanmiddag wel de voortuin en achtertuin samen opknappen, want het ziet er niet meer uit. (en hij weigert het bij te houden, het is volgens hem niet belangrijk)
Succes aan iedereen die wel meedoet!!!!
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:03
ja de Open Huizen Dag
ik heb bij een makelaar gewerkt, net een week weg daar en mocht deze dag organiseren.
Bedank je makelaar maar, want het is klote werk!
Wat een tijd daar in gaat zitten, opdrachtgevers achterna bellen, geen reacties, advertenties wat je erbij kan kopen, brochures uitprinten, posters ophalen, pakketjes bestellen.
Blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
Maar ik hoop wel dat de koper er vandaag tussen zit.
Helaas is de markt verrot en zijn er heel veel kijkers, maar geen kopers.
Heb je ook een lijst waar je op kan zetten wie er geweest zijn?
ik heb bij een makelaar gewerkt, net een week weg daar en mocht deze dag organiseren.
Bedank je makelaar maar, want het is klote werk!
Wat een tijd daar in gaat zitten, opdrachtgevers achterna bellen, geen reacties, advertenties wat je erbij kan kopen, brochures uitprinten, posters ophalen, pakketjes bestellen.
Blij dat ik dat niet meer hoef te doen.
Maar ik hoop wel dat de koper er vandaag tussen zit.
Helaas is de markt verrot en zijn er heel veel kijkers, maar geen kopers.
Heb je ook een lijst waar je op kan zetten wie er geweest zijn?
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:16
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:28
Ik ben erg benieuwd. Flat staat nu een maand te koop en met mijn appartement nog zo'n veertig andere appartementen in de straat. Maar goed, ik zit gelukkig niet op de schopstoel en als ik 'm niet te koop zet, weet ik zeker dat ik 'm niet verkoop:-).
Het voelt trouwens wel een beetje als huisarrest, maar ik heb het er graag voor over!
Het voelt trouwens wel een beetje als huisarrest, maar ik heb het er graag voor over!
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:28
quote:acissej schreef op 09 oktober 2010 @ 11:18:
Jaaaaa, ik doe ook mee!!!!!!
Spannend hè?!
Dagen klusjes aan het doen, alles spik en span. Alleen is die 'rot' visboer op het marktplein zo'n 500 mtr hiervandaan gaan staan en is aan het bakken. Dag frisselucht......
Oh, da's wel erg jammer zeg! Heb je geen lampe Berger of zo, dat het toch lekker ruikt in huis? Of de ramen aan de achterkant open zetten, en aan de voorkant dicht?
Oh, Primabella, dat is wel heel zuur. Geen kijkers terwijl je een prachtig huis hebt. Hoelang staat het al te koop? Ze komen hoor, heus!
Jaaaaa, ik doe ook mee!!!!!!
Spannend hè?!
Dagen klusjes aan het doen, alles spik en span. Alleen is die 'rot' visboer op het marktplein zo'n 500 mtr hiervandaan gaan staan en is aan het bakken. Dag frisselucht......
Oh, da's wel erg jammer zeg! Heb je geen lampe Berger of zo, dat het toch lekker ruikt in huis? Of de ramen aan de achterkant open zetten, en aan de voorkant dicht?
Oh, Primabella, dat is wel heel zuur. Geen kijkers terwijl je een prachtig huis hebt. Hoelang staat het al te koop? Ze komen hoor, heus!
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:33
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:35
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:38
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:50
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:54
Wij hebben er maar voor gekozen om niet mee te doen. Gedachte; als je een huis graag wilt kopen maak je toch een afspraak met de makelaar. En ik vind het fijner als potentiële kopers door de makelaar rondgeleid worden, in plaats van door mijzelf.
Hier overigens huis sinds mei in de verkoop en nog geen kijkers gehad. Begin er lichtelijk moedeloos van te worden, maar het zal vast wel goedkomen, uiteindelijk!
Hier overigens huis sinds mei in de verkoop en nog geen kijkers gehad. Begin er lichtelijk moedeloos van te worden, maar het zal vast wel goedkomen, uiteindelijk!
668, the neighbour of the Beast
zaterdag 9 oktober 2010 om 11:55