ook deelnemer openhuizendag?

09-10-2010 10:56 138 berichten
Ik ben er helemaal klaar voor! het huis is opgeruimd, alles is gelucht, en de stoofpeertjes staan op.

Ons huis staat nu een week of 4 te koop, en we hebben 5 kijkers gehad. Helaas nog geen bod, maar ik ben optimistisch. Misschien komt De Koper vandaag wel langs!

Doe je ook mee? Steun elkaar hier!
Alle reacties Link kopieren
Is stoofpeertjes de nieuwe appeltaart?

Succes!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je hebt in ieder geval wel een prachtige, mooie zonnige dag voor de boeg! Dat stemt eventuele kopers goed! Zet hem op!
Ik doe helaas niet mee. Huis staat al een jaar te koop, ik woon er niet meer, ex wel. Hij wa het vergeten aan mij door te geven en heeft ons ook niet aangemeld. Grrrr....

We gaan vanmiddag wel de voortuin en achtertuin samen opknappen, want het ziet er niet meer uit. (en hij weigert het bij te houden, het is volgens hem niet belangrijk)

Succes aan iedereen die wel meedoet!!!!
Doe niet mee, maar wil je wel veel succes wensen, hopelijk komt DE koper langs vandaag!
ja de Open Huizen Dag

ik heb bij een makelaar gewerkt, net een week weg daar en mocht deze dag organiseren.

Bedank je makelaar maar, want het is klote werk!

Wat een tijd daar in gaat zitten, opdrachtgevers achterna bellen, geen reacties, advertenties wat je erbij kan kopen, brochures uitprinten, posters ophalen, pakketjes bestellen.

Blij dat ik dat niet meer hoef te doen.

Maar ik hoop wel dat de koper er vandaag tussen zit.

Helaas is de markt verrot en zijn er heel veel kijkers, maar geen kopers.

Heb je ook een lijst waar je op kan zetten wie er geweest zijn?
Succes! Ik hoop vandaag De Koper te worden van één van de acht huizen die we gaan bekijken. Ik ben benieuwd!
Kwamen er uberhaupt maar kijkers hier.. :'( dat zou al stap 1 zijn.. En het is een prachtig huis :(
Ik ben er ook klaar voor! Alles is schoon en ruikt fris! Makelaar heeft ons aangeraden niets met eten te doen!
Bedankt voor alle succeswensen! Ik hoop dat ze helpen.

In de brochure van onze makelaar stond juist vermeld om het in huis zo gezellig mogelijk te maken, Nicole. Die stoofpeertjes zijn niet alleen voor een lekker luchtje, maar vooral om vanavond o te eten. Mjammm!

Jij ook succes, Spotlessmind!
5 kijkers in 4 weken vind ik echt netjes. Veel succes gewenst, ik hoop voor je dat DE koper er bij zit vandaag.
Jaaaaa, ik doe ook mee!!!!!!

Spannend hè?!

Dagen klusjes aan het doen, alles spik en span. Alleen is die 'rot' visboer op het marktplein zo'n 500 mtr hiervandaan gaan staan en is aan het bakken. Dag frisselucht......
quote:Katherina schreef op 09 oktober 2010 @ 11:16:

Die stoofpeertjes zijn niet alleen voor een lekker luchtje, maar vooral om vanavond o te eten. Mjammm!Haha, dat kan natuurlijk ook nog. Eet smakelijk vanavond
Ik ben erg benieuwd. Flat staat nu een maand te koop en met mijn appartement nog zo'n veertig andere appartementen in de straat. Maar goed, ik zit gelukkig niet op de schopstoel en als ik 'm niet te koop zet, weet ik zeker dat ik 'm niet verkoop:-).

Het voelt trouwens wel een beetje als huisarrest, maar ik heb het er graag voor over!
quote:acissej schreef op 09 oktober 2010 @ 11:18:

Jaaaaa, ik doe ook mee!!!!!!

Spannend hè?!

Dagen klusjes aan het doen, alles spik en span. Alleen is die 'rot' visboer op het marktplein zo'n 500 mtr hiervandaan gaan staan en is aan het bakken. Dag frisselucht......

Oh, da's wel erg jammer zeg! Heb je geen lampe Berger of zo, dat het toch lekker ruikt in huis? Of de ramen aan de achterkant open zetten, en aan de voorkant dicht?

Oh, Primabella, dat is wel heel zuur. Geen kijkers terwijl je een prachtig huis hebt. Hoelang staat het al te koop? Ze komen hoor, heus!
Da's waar Ischa, je kunt de deur niet uit en zit maar te wachten. Ik haal niks overhoop, terwijl ik dat best zou willen. Dan maar forummen. He bah, wat naar.
Mijn vriend zijn oude huis staat nu driekwart jaar te koop en hij doet ook mee aan de openhuizendag. We hopen dat er geïnteresseerde kijkers komen.
Niet mijn demissionaire demissionaire regering en ik hoor niet meer bij het zogenaamde volk.
Ik ook niet, Katherina! Zit achter internet, eet een koekje van een schoteltje (hahaha) lees de krant en drink koffie. Eigenlijk niets anders dan op een normale zaterdag (uitgezonderd dat schoteltje), maar nu voelt het toch anders. Succes met forummen!
Ik denk echt dat er niemand gaat komen...

Ons huis staat al 14 maanden te koop. snik. Hier in de omgeving wordt bijna niets verkocht.

Ik roep naar Spotless Mind: KOM MAAR OP MET DAT BOD!

;)

En voor de rest: heel veel succes. (of suvves, eigenlijk, zie het andere topic)
Waarom zetten jullie niet allemaal even een link naar jullie huis hier. Of is dat dan weer reclame? Succes in ieder geval!
Wij doen ook mee, is nog niemand geweest :( Hoop toch wel dat een eentje komt kijken anders is het ook zo zielig voor ons
Heb het raam maar dichtgedaan, veeeeeel koffie gezet ( en door de gootsteen gespoeld). Hoop dat lucht nu weg is

Wij hebben het huis nu vijf maanden in de verkoop, zes kijkers. Lastig hè, deze tijd! Ik ben ook bang dat het nog wel eens maanden kan duren.

Succes allemaal!!!!!
Wij doen ook mee .. en helaas ook nog niemand geweest!!

Huis blinkt, maar wij "vervelen" ons al .. wordt zo een lang dagje!! Nou ja, positief blijven denken ..

Succes allemaal!!
Wij hebben er maar voor gekozen om niet mee te doen. Gedachte; als je een huis graag wilt kopen maak je toch een afspraak met de makelaar. En ik vind het fijner als potentiële kopers door de makelaar rondgeleid worden, in plaats van door mijzelf.

Hier overigens huis sinds mei in de verkoop en nog geen kijkers gehad. Begin er lichtelijk moedeloos van te worden, maar het zal vast wel goedkomen, uiteindelijk!
668, the neighbour of the Beast
Wij doen ook mee. Eerste kijkers zijn net weg, tweede kijkers komen zo terug (want die kwamen tegelijkertijd). Ben benieuwd hoor...

Iedereen veel succes (of suvves als je ook meeschrijft op het topic 'Hoe trek ik kijkers voor mijn huis?" ;) )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven