ook deelnemer openhuizendag?

09-10-2010 10:56 138 berichten
Ik ben er helemaal klaar voor! het huis is opgeruimd, alles is gelucht, en de stoofpeertjes staan op.

Ons huis staat nu een week of 4 te koop, en we hebben 5 kijkers gehad. Helaas nog geen bod, maar ik ben optimistisch. Misschien komt De Koper vandaag wel langs!

Doe je ook mee? Steun elkaar hier!
We hadden ons al ingeschreven op nieuwbouw in Stad v/d Zon maar hebben ons terug getrokken omdat we bang waren ons huis niet op tijd te verkopen. Eerst verkopen dus en dan kijken wat ze gaan bouwen (of miss nog te koop hebben waar we ons al op hadden ingeschreven)
Net het 3e stel gehad. Hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ha Mieke

We weten nog niet helemaal wat we willen. Ergens tussen de 2 en de 3,5... De vraag is: gaan we weer voor een tussenwoning of willen we perse een stap (of twee) vooruit?

We wonen nu in een tussenwoning. Groot, 5 slaapkamers, Alles vernieuwd in de afgelopen zes jaar, in een prachtige buurt. Tussen de weilanden en de vrijstaande huizen in, op een kwartier fietsen van de binnenstad.

Wat heb je te ruilen? Welke straat?
Oja, Stad van de zon is leuk. Daar hebben wij ook al veel huizen bekeken. Wij doen hetzelfde. Wachten tot ons mooie stekkie verkocht is en dan iets kopen. Ik fiets nu dus alle dagen naar de Weegbree (naast reigerboys) omdat mijn zoon daar op school zit....
Bij ons is er -zoals ik al verwachtte- niemand geweest tot nu toe...
Wij wonen geschakeld 2-onder-1-kap. Met aan- en opbouw (ja we dachten 3 jaar terug laten we de hele klere zooi maar in 1 keer goed verbouwen, dan zijn we er vanaf haha)

Waar woon jij nu dan?
In S-P.

Je kan even zoeken op de kaart van funda:

Als je op de fiets vanaf Butterhuizen/Luna komt, eerst onder de spoorbrug door en dan tweede huis vanaf het fietspad...

Klinkt interessant voor ons, een grote 2kapper. Hoeveel slaapkamers heb je/zijn er te maken? Woon je op 1 van de eilanden?
Ik bedenk nu opeens: kennen wij elkaar?
Pfff, acht (!) kijkers gehad, zaten ogenschijnlijk diverse kanshebbers tussen. Wow.... We ontspannen ons nog niet definitief, want de kijkers die later terug zouden komen, zijn niet meer geweest en wellicht gebeurt dat nog. Nu even bijlezen hoe het bij iedereen is gegaan.
We hebben 3 slaapkamers en een grote zolder die je nog in kamers zou kunnen verdelen. Ik zal ff een foto bij doen van een huis uit de straat dat te koop stond. Laat maar weten wanneer je 'm gezien hebt, dan haal ik 'm weer weg.
Spannend Mirjam
Gezien!

Ik dacht al dat het die huizen waren

vind ik heel leuk

Hoe ligt je tuin?
( ik ken iemand met zo'n huis, maar dan in een andere straat (aan de andere kant van t parkje, zeg maar...) maar dat ben jij dus niet..)
Wow, Mirjam, hopelijk levert het iets op!
Verrek... het is wel de VBT... Lijkt jouw naam op je IRL naam?
En nummer 12 en 13 zijn weer weg. De makelaar kwam nog even langs en die mocht direct aan werk omdat ik al een stel aan het rondleiden was
Wat een drukte hebben we gehad...niet normaal meer. Het laatste uur hebben we er geloof ik zes gehad. Al die kijkers kwamen elkaar ook tegen (mijn man en ik waren echt vol aan de bak; ging hij naar boven en was ik beneden met een ander stel) en toen ze hun naam achterlieten, zagen de lijst met alle namen natuurlijk.
Nut, jij wint hoor!! Leuk dat de makelaar zo gelegen kwam ;).
Helaas maar 1 stel geweest. Verwacht niet dat er nu nog mensen komen. En denk ook niet dat.de mensen die geweest zijn kopers worden...
Hier nog geen één kijker geweest, had het ook niet echt verwacht (maar wel gehoopt....) één troost, onze concurrent ook niet.

Nja, we hebben wel een heel schoon en opgeruimd huis.

Ik heb hetzelfde gevoel als Marels, waarom komt er niemand kijken? Ik wordt er zo onzeker van. Toen het in de verkoop ging dacht iedereen dat het zo verkocht zou zijn, wij hadden daar nog wel bedenkingen bij.

Maar gewoon niemand wil komen kijken!!!!
Oh zeker de huizen die dan de tuinen aan elkaar hebben.

Wij hebben de tuinen aan 't water. De tuin ligt op 't NO. Het eerste gedeelte gras naar beneden lopend, dan een trapje en dan een ruime vlonder om lekker aan dat water te zitten.

Had wel erg toevallig geweest als we elkaar gekend hadden hahaha
hahaha Ja.... ken ik jou dan wel?
Ligt eraan.... heb je drie kids?
Nee, 1-tje (ben nu wel heel benieuwd wie van m'n buren je zal bedoelen)
Haha, een vrouw die net kwam kijken, trok zelf de keukenkastjes open, terwijl ik er bij stond. Dat zou ik nooit durven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven