Poes overleden

27-07-2010 21:00 159 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zojuist Poes laten inslapen. Ze at al een paar weken weinig tot niet en de laatste dagen dronk ze ook niet meer.

Vanavond naar de dierenarts geweest. Helaas had hij slecht nieuws voor Poes en mij. Ze had gal in haar bloed. Dit wijst op het uitvallen van haar lever.

Ik ben zo verdrietig en ik mis haar nu al.

Poes is 14,5 jaar oud geworden.

Dag Poes, ik ga je missen.

Dit is het 100ste bericht. Poes mag zich in haar pootjes wrijfen met zoveel steun
Nooit leuk om je lieve huisdier te moeten missen. Ik weet hoe het voelt.

Sterkte!
quote:maliboo schreef op 27 juli 2010 @ 22:30:

Nooit leuk om je lieve huisdier te moeten missen. Ik weet hoe het voelt.

Sterkte!Ja, dat is het enige klootkutterige aan huisdieren. Ze hebben het lef om ooit een keertje dood te gaan
dat is zo zwaar je beste maatje in laten slapen! ze heeft vast een goed leven bij jou gehad! sterkte! djinnie
Sterkte! Het is altijd zo rot, zoiets
'I like to have powerful enemies. Makes me feel important.'
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2010 @ 22:28:

Dit is het 100ste bericht. Poes mag zich in haar pootjes wrijfen met zoveel steun

Chardonnay het is wrijVen.

Poes wordt postuum een forumberoemdheid!
ik lig hier met laptop en eigen poes naast me te forummen. Kan ook wel mee huilen (doe ik dan ook maar) kan me namelijk niet voorstellen dat mijn kat er ooit nier meer zal zijn..

heel veel sterkte!!
Op zijn havets is het wrijfen (of is het frijfen?) Juh hep geleik mijs.

Maar ik ben emotioneel (en aangeschoten), daar horen spel- of grammaticafouten bij
Och wat akelig.....ik weet wat je doormaakt.

Heel veel sterkte en een knuffel.

Wat een mooi beestje was ze.
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2010 @ 22:46:

Op zijn havets is het wrijfen (of is het frijfen?) Juh hep geleik mijs.

Maar ik ben emotioneel (en aangeschoten), daar horen spel- of grammaticafouten bij Heddis ju fuchefe!
sterkte met je verlies!!!
Ik zit steeds naar mijn tuindeur te kijken of Poes al binnen komt. Maar ze ligt een meter onder de grond, dus ze komt niet meer binnen
quote:Charlotte69 schreef op 27 juli 2010 @ 22:48:

[...]

Heddis ju fuchefe! danq juh wel liefurt.
voor jou Chardonnay, wat was ze mooi en wat heeft ze een fijn leven bij je gehad! Sterkte ermee hoor!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik zat dit topic te lezen met mijn kat Donder in mijn nek waar hij wel vaker lag, na hem even wat geaaid te hebben, viel hij op de grond, gebeurd ook wel vaker, een beetje een onhandig dier zeg maar..

Maar nu.. Normaal gesproken stond hij weer op, keek even om zich heen van 'wat is dit??' en liep weer verder, nu bleef hij liggen....

Ben naar hem toegegaan en hij keek me heel raar aan.. Ik dacht eerst nog dat zijn pootje gebroken was ofzo..

Hij begon een beetje te rochelen en toen bleef het stil...........

Helaas is mijn lieve Donder niet meer..

Ik ben met hem naar de dierenarts gegaan, die denkt dat het een longbloeding is geweest, waarschijnlijk heeft Donder geen pijn gehad. Al met al heeft het zo'n 20 seconden geduurd...

Ik mis hem nu al vreselijk, denk steeds dat ik hem zie lopen in mijn ooghoek, maar dat is helaas niet zo..

Hiplon1
is dit net gebeurd ??
once upon a time called.....right now
Donder was heel speciaal voor me.

Bijna 2 jaar geleden is de relatie met mijn exvriend uitgegaan, als ik verdrietig was kwam Dondertje naar me toe en me troosten, hij lag altijd bij me in de buurt en in bed lag hij altijd naast me. Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe vriend en ik heb al die tijd gedacht, hoe moet dat nou als hij hier komt wonen, waar moet Donder dan slapen? (Woont in het buitenland)

Ook had ie een gekke eigenschap: Als ie iets van me wilde (in de vorm van eten wat ik aan het eten was) kon ie heel gek zn koppie draaien.. die stond dan echt op zn kop :-)

Donder: Ik ga je heel erg missen!
jeezzzz...voor iedereen met verdriet om hun geliefde dier (ik heb met de mijne de afspraak dat ik eerder dood ga dan zij, zwarte poes van 4)
quote:Clytemnestra schreef op 27 juli 2010 @ 22:55:

is dit net gebeurd ??Ja, ik ben net sinds een half uur weer thuis..
Hiplon, wat erg

Jij ook heel erg veel sterkte, wat zal je geschrokken zijn

Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Hiplon, ik hoor de hele avond mijn kattenluik open en dicht gaan. Maar dat kan niet, het luikje zit op slot en Poes is begraven. Vreselijk he, zo'n dier verliezen.

Nou moet ik het wel relativeren. Mijn vader is 3 jaar geleden overleden en dat is nog veel zwaarder. Toch heb ik ook nu heel veel verdriet. Om Poes.
quote:Hiplon1 schreef op 27 juli 2010 @ 22:56:

[...]

Ja, ik ben net sinds een half uur weer thuis..

jeeetje, heftig.... nogmaals en ook voor C.

Hoe je ook relativeert, t is gewoon rot, erg en t doet pijn. En dat mag ook!
quote:Chardonnay schreef op 27 juli 2010 @ 22:55:

Hiplon1

Jij ook heel veel sterkte

Morgen moet ik weer werken, zie er nu al heel erg tegenop..

Weet nog van 5 jaar geleden dat mijn andere kat, Saartje overleed, dat ik 3 weken compleet van slag was.. Maar ja, toen had ik geen werk.. Nu moet ik wel
Twompie en VC verwelkomen je in de hel van de dierenrouw. Links naast de sterke drank staan de dozen tissues, en voor de valium ga je door de chocoladefontein, dan de derde gang rechts.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven