Poes overleden
dinsdag 27 juli 2010 om 21:00
Ik heb zojuist Poes laten inslapen. Ze at al een paar weken weinig tot niet en de laatste dagen dronk ze ook niet meer.
Vanavond naar de dierenarts geweest. Helaas had hij slecht nieuws voor Poes en mij. Ze had gal in haar bloed. Dit wijst op het uitvallen van haar lever.
Ik ben zo verdrietig en ik mis haar nu al.
Poes is 14,5 jaar oud geworden.
Dag Poes, ik ga je missen.
Vanavond naar de dierenarts geweest. Helaas had hij slecht nieuws voor Poes en mij. Ze had gal in haar bloed. Dit wijst op het uitvallen van haar lever.
Ik ben zo verdrietig en ik mis haar nu al.
Poes is 14,5 jaar oud geworden.
Dag Poes, ik ga je missen.
woensdag 28 juli 2010 om 19:00
donderdag 29 juli 2010 om 19:22
Pfff.. Het is erg moeilijk! Als ik thuis kom van mn werk, ik begon al te lachen bij het idee dat ie weer aan de deur stond te wachten en toen bedacht ik me, nee hij is er niet meer..
Gisteravond ook even heel erg moeilijk gehad, huilen.. Was met mijn vriend aan het chatten dus die heeft me gelukkig wel kunnen troosten..
En vanavond, met eten in de bakjes doen voor mijn andere 2 katten, normaal stond Donder altijd in de weg, dacht dat ie niks kreeg als ie niet met zn koppie in het bakje zat, daardoor kon ik alleen niks in dat bakje doen Nu, kon ik rustig het eten in het bakje doen, zonder dringende kat....
Hoe is het vandaag met je, Chardonnay?
Gisteravond ook even heel erg moeilijk gehad, huilen.. Was met mijn vriend aan het chatten dus die heeft me gelukkig wel kunnen troosten..
En vanavond, met eten in de bakjes doen voor mijn andere 2 katten, normaal stond Donder altijd in de weg, dacht dat ie niks kreeg als ie niet met zn koppie in het bakje zat, daardoor kon ik alleen niks in dat bakje doen Nu, kon ik rustig het eten in het bakje doen, zonder dringende kat....
Hoe is het vandaag met je, Chardonnay?
anoniem_11677 wijzigde dit bericht op 29-07-2010 19:23
Reden: spelfautjes
Reden: spelfautjes
% gewijzigd
donderdag 29 juli 2010 om 23:53
Met mij gaat het wel oke. Ik mis Poes natuurlijk enorm en ik zit steeds te kijken waar ze is. Dat deed ik altijd eigenlijk. Ik wist altijd waar ze was. Maar ik heb het vandaag zonder tranen gered
Sinds deze week heb ik weer een nieuw bijrijdpaard dus daar ga ik me morgen eens lekker mee bezig houden.
Sinds deze week heb ik weer een nieuw bijrijdpaard dus daar ga ik me morgen eens lekker mee bezig houden.
vrijdag 30 juli 2010 om 14:22
Goh chardonnay gecondoleerd zeg.
Ik heb afgelopen woensdag mijn poes laten inslapen. Zij was 16 jaar oud (en ik had haar ook al zo lang) en haar nieren werkten niet meer. Ze was al drie maanden elke dag aan het spugen en was helemaal ingeteerd. Verschrikkelijk zielig.
Helaas nam de dierenarts ons de eerste keer niet serieus, waardoor het nog twee maanden langer duurde...ben ik nog heel boos over.
Het is erg leeg thuis.
Ik heb afgelopen woensdag mijn poes laten inslapen. Zij was 16 jaar oud (en ik had haar ook al zo lang) en haar nieren werkten niet meer. Ze was al drie maanden elke dag aan het spugen en was helemaal ingeteerd. Verschrikkelijk zielig.
Helaas nam de dierenarts ons de eerste keer niet serieus, waardoor het nog twee maanden langer duurde...ben ik nog heel boos over.
Het is erg leeg thuis.