ruzie om parkeren

04-07-2012 17:51 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even jullie mening. Buur heeft op een onbeschofte manier duidelijk gemaakt, dat mijn parkeergedrag haar niet aanstaat. Ik snap hier niks van. Er zijn duidelijke lijnen en ik parkeer altijd binnen de lijntjes. Hoezo fout parkeren? Naar mijn weten staat een auto goed geparkeerd als het binnen de lijntjes staat. Of zie ik het nou verkeerd? Overigens staat de auto niet scheef maar gewoon recht binnen de lijntjes en durft ze andere buren die zelfs schots en scheef buiten de lijntjes parkeren niet aan te spreken. Geen idee wat ze tegen me heeft, maar het zit me behoorlijk dwars. Het gaat zelfs zover dat ze van de week tegen de deur ging schoppen omdat ik niet open deed. Jullie mening graag en wat kan ik doen als ze vervelender gaat doen?
Je voelt je niet veilig in je eigen huis?? Kom op zeg, doe niet zo onzeker en vraag gewoon wat nou precies het probleem is! Laat toch niet zo met je sollen zeg. Als ze nog een keer tegen je deur aantrapt dan geef je haar een grote bek en anders bel je gewoon de politie.

Dat snap ik dus echt niet he. Over je heen laten lopen en op een forum komen vragen wat die vrouw nu eigenlijk bedoelde. Alsof wij weten wie jouw buurvrouw is en hoe dat mens in elkaar zit.
Alle reacties Link kopieren
"Maxicosi dan, maakt mij niet uit, maar dan niet langs mijn auto aub, dank u.

Schade aan mijn auto kost de dader héél veel centjes"

Pfff stel je eens niet zo aan.

Je hebt toch een oprijlaan met garage, is weer een zorg minder...
quote:gixxer schreef op 04 juli 2012 @ 20:46:

"Maxicosi dan, maakt mij niet uit, maar dan niet langs mijn auto aub, dank u.

Schade aan mijn auto kost de dader héél veel centjes"

Pfff stel je eens niet zo aan.

Je hebt toch een oprijlaan met garage, is weer een zorg minder...Ja, maar heel soms mag ik naar buiten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven