Tegen elkaar opbieden.. Hellllp!

23-02-2010 16:32 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik gaan een appartement kopen in Amsterdam.

We hebben er 1 gevonden die we allebei helemaal super vinden. De vraagprijs is 258.500 en het appartement is 60m2. Nu zijn wij niet de enige bieders. Er is nog een koppel in de race. De verkoopmakelaar heeft ons nu laten weten dat we allebei een laatste bod mogen doen. Degene met het hoogste bod krijgt het appartement.

Ons openingsbod was 240.000 en daarna boden we 250.000. Volgens onze aankoopmakelaar is het appartement max 255.000 'waard' (gebaseerd op de transactieprijs van een appartement dat bijna gelijk is aan dit appartement in dezelfde straat).

We zijn helemaal verliefd op dit appartement en willen het heel graag maar zijn ook bang dat we er uiteindelijk teveel voor betalen door deze biedwijze.

Wat zouden jullie bieden?
Denk trouwens dat je het vergroten van de doucheruimte en toebehoren toch te laag inschat!! Tegelzetten is erg duur.. En ik zie ook dat je de tegels nog niet heb mee genomen. Plus dat er dan ook een nieuw vloertje moet worden gestort als je de badkamer vergroot c.q. verplaatst.
quote:Chryssa schreef op 23 februari 2010 @ 16:46:

Meer dan 2,5 ton voor 60m2??? Dat is belachelijk. Ik woon zelf ook in Amsterdam en weet dus hoe lastig het is een leuk huis te vinden, maar dit zou ik er echt niet voor neerleggen, hoor.Idem. Wat een belachelijke prijs! Voor een klein rot appartement (sorry to, maar liefde maakt bij jullie volgens mij blind)
Wat jammer dat jullie het niet zijn geworden. Het andere huis klinkt wel goed hoor! Ik zou niet een ongeveer berekening maken maar voor alles wat jullie willen een offerte laten opmaken zodat je de kosten exact weet. Jullie willen alles uit handen geven begrijp ik? En het liefst zo snel mogelijk. Kijk wat er mogelijk is en bekijk dan wat de totale prijs gaat zijn. Omdat het huis al lang leegstaat kan je waarschijnlijk aardig onder de vraagprijs zitten. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven