Tetteren in de herfst!

24-09-2011 18:14 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is helemaal leuk, we hebben al 20 delen volgetetterd! Dit is dus deel 21. Ik vind het knap. En leuk. En vooral heel gezellig!

Iedereen mag meedoen, off topic kennen we niet. De enige voorwaarde is eigenlijk dat je ons overlaadt met huisdieren-spam. Want dat is waar we ooit mee zijn begonnen. Lang, lang geleden......

Even een herfstig plaatje:

...en een linkje naar het vorige deel deel 20

Veel tetter-plezier!
quote:boterblommetje schreef op 26 september 2011 @ 14:42:

en ook niet iedere dag wegen!!

eens in de week op een vaste dag en een vast tijdstip.

Nou snap ik pas waarom je dat schrijft. Ik had "weegschaal" geschreven ipv "lopende band"

Het was nog heeeeel vroeg
Optimist tot in de kist!
savonds nog Sjors Splinter,geen last van met slapen?

en Bijenkorf....ik geloof dat ik blij ben dat we die hier niet hebben,scheelt een hoop geld

Zo even bammetjes smeren voor mijn eerste werkdag.
Fantje, wat een heerlijke plaatjes heb je geplaatst!

Ga je wel lief zijn voor jezelf? Je zult zien dat die maffe kilo weer weg is straks. Met nog een beetje extra. Goeie tip trouwens om je ook op te meten met de centimeter, dan zie je ook op een andere manier resultaat!

Blommetje, goed bezig joh! Hartstikke goed gedaan, 88% wow. Dus nu kun je morgen echt echt echt aan de slag. Ben je al zenuwachtig? Kleren al klaargelegd? Tas ingepakt? Brood klaargemaakt? Wekker gezet?

I Simons Cat! Die filmpjes

Hier kan er niks onder de koelkast komen, maar bij mijn ouders, met Kwatta, heb ik toch menig keer op mijn buik voor de koelkast gelegen.....

Oh, nu zie ik die van 14.44. Aaaaahhhhh!

En die volgende, arme Simon.....

Oh lekker, al die borden met eten. Ik had maar een saai maaltje met dappels en sla en een rundervink. En nu heb ik trek.
Hoe laat moet je beginnen morgen, Blom? Start je in je uppie of zijn er meer nieuwen?

Sjors en ik kunnen prima de avond doorbrengen samen hoor. Heb ik gelukkig geen last van, ik slaap (vrijwel) altijd!
9.00 uur melden bij de receptie (we hebben nog geen toegangspassen)

En met 15 zijn we als het goed is...de komende 3 weken.
Succes morgen Blom. Hoop dat je het leuk vindt.

Morgen gaan we naar de Makro. Nieuwe kussens, gympen en andere nutteloze dingen die we vinden dat we nodig hebben
Klinkt niet verkeerd! Heb je er zin in aan?
Ook leuk Pilous! Vooral dat rondstruinen daar. De kleding vind ik alleen niet meer zo geweldig, dat was vroeger leuker. Wij moeten binnenkort ook weer eens, wc papier is bijna op.
Kleding is beetje truttig vaak. Maar voor wat basics...
.... en wat snuffelwerk, altijd goed!

Ik zag dat ze ook fleecedekentjes in de aanbieding hebben, voor 6 euro. Altijd goed voor de katten!

Ik duik mijn bedje in, lekker vroeg.

Blommetje, zet 'm op morgen! Heel veel succes en vooral veel plezier!
Slaap lekker Splint (we hebben al een stuk of 10 dekentjes )
(wij ook, maar die zitten onder de haren, geen zin / weet niet hoe die eraf te krijgen, dus dan maar nieuwe kopen )
Heb net onze Hoppeldeflop geknipt. Het arme beest durft de straat niet meer op . Fantespa voor teckels is niet zo heel geweldig maar wel goedkoop en doeltreffend. Met de winter voor de deur knip ik zijn buikharen altijd erg kort zodat hij geen (sneeuw) ballen aan zijn buik krijgt.

't Gekke beest gaat er altijd heel lief voor liggen. Ik kan hem alle kanten oprollen, Pommels zat erbij die kwam niet meer bij, 't ziet er ook vast heel komisch uit, zo'n rollende teckel die maar met zich laat sollen. Sanna kwam er al heel jaloers bij zitten te piepen, maar toen ze de schaar zag liep ze toch maar weg.

Splint wij eten vanavond ook saai. Op verzoek van man, echt Hollands met piepers, groente en een bal. Het gaat voornamelijk om die bal. Hij koopt telkens v die zakjes Silvo kruiden voor gehakt bij de NL winkel. Ik heb er nu al 15 !!!!! Hint, hint, ik wil ballen Fant!

Lekker shoppen Plous!

En Blom, veel plezier morgen!
Optimist tot in de kist!
Blommetje, veeeeeel succes morgen!! Met zo'n mooie score moet het allemaal toch wel gaan lukken, lijkt me!

Ploes, shopze morgen!

Dames ik kom snel weer fatsoenlijk tetteren hoor, ik brei er voor vandaag een eindje aan! Ben weer flink moe de laatste dagen en mijn gewrichten doen zeer dus ff niet zo in stemming...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Zet m op Blom! Je eerste werkdag, hoe fijn. Kon je een beetje je bed uitkomen? Heb je er zin in?

Het is alleen jammer dat je pas vanavond kan antwoorden... Héél veel plezier in ieder geval.

Olijfje, sterkte met je pijnlijke lijf.

Pilous veel plezier met het kopen van onzindingen. Altijd zo leuk om te kopen!

Fant, je had de knipbeurt van hond moeten filmen! Wel verstandig om te doen, sneeuwballen aan je buik lijkt me niet fijn.

Splinter, zo zo om 11 uur al naar bed? Das niks voor jou. Nu zeker wel goed uitgerust?

Mijn linker kleine teen doet zeer. Gisteren nieuwe schoenen, pumps, ingelopen. Ik denk dat ik mijn gympen ook zo maar uit doe.

Fijne dag allemaal!
Succes Blom!!

En een knuffel voor Olijfje. Hoop dat je snel weer je ritme van voor de vakantie terug krijgt, ook qua energie en minder pijn.

Ik ben wel beter uitgerust ja. Zou het dan toch schelen, vroeg naar bed gaan?!
Splinter

Arme Hopper

Fleecedekentjes gooi ik altijd in de droger, ben je al heel veel haren kwijt.

Olijfje krijgt een dikke oempf
Goedemorgen

Olijf, een dikke knuf voor jou. Hoop dat je lijf weer snel doet wat je wilt

Plous, veel plezier bij de makro. Wij moeten er ook weer eens heen ooit

Splint wat was je vroeg in je bed

Ik ga eens even mijn nieuwe tv meubel inrichten denk ik en dan maar weer eens naar het werk
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En blom succes
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ze kan toch gewoon een Blommetje doen Rat?

Vervelend van die pumps!

Veel succes vandaag Blom!

Volgens mij is dat echt iets voor teckels om helemaal klaar te gaan liggen voor de behandeling

Bij de teckel van mn moeder moeten zn oren geknipt worden anders staat hij steeds op zn eigen oorhaar Zou een beetje zielig zijn om zn oren te knippen Al zou het in gebruik niet uitmaken Hij luistert toch al op zn teckels
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 27 september 2011 @ 12:54:

Volgens mij is dat echt iets voor teckels om helemaal klaar te gaan liggen voor de behandeling

Bij de teckel van mn moeder moeten zn oren geknipt worden anders staat hij steeds op zn eigen oorhaar

(leuk, dat beeldenken, gelukkig gaat het om een teckel en niet om een mens...)

Zou een beetje zielig zijn om zn oren te knippen Al zou het in gebruik niet uitmaken Hij luistert toch al op zn teckels

Weet thuis en was leuk.

Zo'n eerste dag uiteraard nog niet zo heel veel serieus gedaan.

Voorstellen enzo en rondkijken en veel filmpjes gezien en geknutseld.

Leuk team van 12 mensen (maar 2 mannen) en een leuke opleider.

Al ben ik nu wel een beetje gaaaarrr....

Olijf, dikke oempfff

Je ben ook veel bezig geweest en drukdrukdruk hé de laatste tijd.

Dat niet luisteren vind ik dan weer erg leuk aan teckels (ik zou wel een draadhaar teckel willen)

Prima dagje dus Blom? Fijn

Makro viel, zoals altijd, erg tegen. Wel een jurkje gevonden maar niet de gympen, kussens en spijkerbroeken waar we voor gingen.

Nouja... misschien in Turkije nog even een rondje shoppen

Nog 1 nachie!

Wel een verzoekje om niks op mijn FB over wanneer we op vakantie gaan posten svp. We hebben natuurlijk al 2x een tuininbraak gehad en niet zo een zin in een derde keer
Panta, een dagje te laat, maar alsnog van harte gefeliciteerd!

Plous: ik wens je hierbij alvast een hele fijne vakantie!

Geweldige filmpjes trouwens! Ik heb ook zo'n zooi onder de koelkast (en de wasmachine trouwens ook ).
Blom, fijn dat je een leuke dag hebt gehad. Snap heel goed dat je gaar bent. Toch veel indrukken die je opdoet op zo'n dag.

Pilous, fijne vakantie, geniet er van en rust lekker uit!

Wij gaan zo eten, Vriendin is er.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven