TTToT-kluphuis (deel 20)

11-02-2013 20:17 2049 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.

Waar ego-posten verplicht is,

slap geouwehoer welkom is,

lief en leed gedeeld wordt,

recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..

En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:

Zo vertrouwd, toch zo vreemd

Iedereen anders en toch van alles gemeen

Herkenning en erkenning ineen

Onbekend en toch bekend

Samen zijn wij één

(By Peacy)

Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht

Hier is het nooit koud,

hier voelt het vertrouwd

het leven te delen

dat gaat nooit vervelen

we praten en dromen

om verder te komen

we lachen en huilen

en komen soms schuilen

ik voel me hier goed

alle mag en niets moet

jezelf hier mogen zijn

dat is pas fijn!

(By MissMickey)
Morguuh...

NIet zo best hier in huize rust roest. Gisteren maar weer eens met piet gesproken. Aangegeven dat ik het niet zie zitten om de relatie op deze manier voort te zetten.

Dat ik al met 1been buiten sta en geen zin meer heb om naar huis te komen. Dat ik mezelf emotioneel al los aan het weeken ben. En meer van zulks soort dramatische zaken.

Hij herkent alleen dat we weinig samen hebben... Maar de rest? Ik weet het niet. Soms heeft het tijd nodig om bij hem door te sijpelen.

Dus de agenda was er snel bij. En we proberen om samen een weekje weg te gaan.

Maar wat we tot die tijd moeten?

Ik weet het even niet. Ik ben het even kwijt.

Maar ja.

Ik ga maar eens werken.

En vanavond verjaardag van mijn vader. Dus ben er wellicht de hele dag niet...

Ik wilde jullie wel allemaal nog een knuffel geven.

En vragen of jullie me leuke daguitjes op de mail willen zetten.

Wat is leuk om met je partner te doen. In Nederland, of vlak over de grens? Hoe krijgen we de spark weer terug?

Daaaag
Ach Suuske...

Maar het is een goed idee om samen dingen te gaan doen. En spannende dingen (zoals abseilen of desnoods gewoon achtbanen) schijnen echt een bindende werking te hebben.

Ik denk nog even na over meer specifieke uitjes.

Oh, motnong bij de weg...
Motnong

Suus Hij moet gewoon vaker zingend de trap af komen *Suzanne, Suzanne. Ik ben stapel gek op jou* en je dan bespringen

Als k wat leuks tegen kom zal k t doorgeven.

Wat is t heerlijk zonnig
Been there, done that, got the T-shirt.
Suus N weekentje outdoor in de ardennen? Das nog best dichtbij.
Lief is pissed omdat ik niet wou hebben dat ie me op de vingers staat te kijken als ik t terras ga vegen. En t boeit me eigenlijk niets. Zijn probleem

Zo
Iedereen buiten van t zonnetje aan t genieten?

4-op-een-rij
Haha apa lekker eigenwijs!!

Suus wat heftig, leuke dingen om samen te doen: lekker eten, dan in een nieuwe stad lekker rondlopen, en dan een hotel pakken??

Hier gister forum meeting gehad, zo leuk!
We hebben n heel brutaal muisje in de tuin!
Ik ben met school bezig. Echt uhm shitzooi. Energie is laag en concentratie niet veel beter.

Gelukkig hoef ik vanavond niet alleen te slapen
Wanneer is t weer zo'n mooie dag maar dan een paar graden warmer?
Ben er toch even.

Zag dat piet ook al vanalles had opgezocht op de computer.

Om te gaan doen samen. Vind ik fijn...

Heb hele dag gewerkt met die leuke collega. Al 3 dagen eigenlijk. En heel open gepraat, over moeilijkheden in relatie e.d. En hoe je daar doorheen komt.

Was fijn. Maar goed, er hangt ook wel iets tussen ons. Dat maakt het voor hier wel iets moeilijker, maar ik wil er toch mijn best voor doen.

Ik vind het lief dat jullie meedenken!
Hoi maisjes.

Mijn hond en ik zijn lekker de hele middag naar het strand geweest! Het was echt heerlijk. Geen wind en een strakblauwe lucht. Hond is helemaal stuk, maar zeer tevreden. En ik ook!
Suus, fijn te horen dat Piet zich er wel voor in wil spannen. Wonen jullie niet in de buurt van prachtige wandelroutes? Samen wandelen maakt ook dat je psychisch weer een beetje dezelfde kant op gaat en praten en wandelen tegelijk gaat vaak ook heel goed.
He Suus.....weet je wat jij eens moet gaan doen.

Lekker even alleen weg. Nadenken. Even een paar dagen geen contact.

Ga eens een lijstje maken met waar je nog van geniet met Piet en wat je mist.

Suus...soms is een relatie op, dan ben je uit elkaar gegroeid, of zijn er meer irritaties als vreugde. Als ik al lees dat je voor jou gevoel al half weg bent, dat je het net zo fijn vind om huis te gaan. ( je huis Suus!!! je plekje).......dan moet jij echt eens heel goed gaan nadenken.

Wat zou willen?..........en uiteraard denk ik dan ook aan je kinderwens. Meid als je zo nog een jaar blijft doorhuppelen, en de relatie komt ten einde dan ga jij spijt krijgen.

Soms is loslaten heel moeilijk.......soms is kiezen voor jezelf heel moeilijk. Maar hoe lang loop jij al met het gevoel dat je niet gelukkig bent? En ook realistisch blijven he betreft die collega.....je bent misschien een beetje verliefd, dan is alles mooier bij die persoon.
Soms is alleen niet verstandig. En is samen weer de mooie dingen en elkaar weer ontdekken fijner. Deze tijd van het jaar met ontluikend leven is daar ideaal voor.

Kunnen jullie me helpen zoeken naar n goedkope cittytrip naar wenen in t eerste weekend van mei? Tot nu toe km ik uit bij zo'n 300 euro voor n mooi pension en 450 voor de trein
Ons lampje op zonneenergie in de tuin doe t weer

Hoe is t hier?
Suuske,

De spark terug krijgen gaat t niet worden, niet zoals vroegah iig.

Jij groeit als mens zijnde, hij ook. En soms groei je dan van elkaar af. Het is nu zaak, mits jullie beiden willen, om weer naar elkaar toe te groeien.

Samen dingen doen is een goede stap om te proberen. Hebben jullie een gezamenlijk doel? Een toekomst visie?

Wat wil hij bereiken in z'n leven/werk hobby's? En hoe kan jij hem daarin ondersteunen?

Wat wil jij? En hoe kan hij jou daarin ondersteunen?

En wat willen jullie samen?
We hebben eigenlijk best veel dezelfde doelen. En die zijn helemaal niet zo spectaculair. Maar dat hoeft ook niet. Mijns insziens

En ik wil samen dingen doen. Samen weg.

Het probleem ligt er gewoon in dat we de tijd er niet voor kunnen maken. Ivm verlofdagen die nodig zijn om de kinderen op te vangen. Piets dagen zijn dan gewoon op.

En er blijft niets voor mij over.

Ik denk doordat we weinig samen doen, we weinig delen.

Als we fantaseren over wat we willen doen, dus zonder rekening te houden met de kinderen, dan liggen we redelijk op 1 lijn.

Maar het duurt nog zolang vóór de kinderen de leeftijd hebben dat ze alleen thuis kunnen blijven. Zodat je de verlofdagen ook kunt inzetten om samen iets te doen.

Dat breekt me nu op. Dat niets kunnen. Dat vastzitten.

En Peecee, ik snap ook wat jij bedoelt. Maar op dit moment voelt dat nog niet goed, loslaten.

En soms is houden van, ook loslaten. Maar nu heb ik de alarmbel laten luiden.

Laaste kans eigenlijk. Als we nu, op korte termijn geen verbeteringen gaan zien, dan zijn we beiden van mening dat we niet met elkaar door moeten gaan.

En de kinderwens, die staat zolang in de ijskast. Geen kinderen voor mij, als ik niet zeker ben van wat ik wil.

Of waar het naar toe gaat.

Je bent echt een schat, ik vind het fijn dat jij ook de andere kant durft en wilt benoemen. Dat waardeer ik.

En nu, nu ga ik toch tegen piet aanliggen....

Suus: ik heb geen advies voor je, maar wel een knuffel
Ik wil te veel

Kamer pimpen

Garage bouwen

Tuin verfraaien

Werkplek fixen

Zolder verbouwen

Zzp'er worden

en extra opdrachtgevers regelen

Oepsie
Das toch niet teveel? En ook niet heel onrealistisch. Leuk juist zulke dromen/doelen!
First things first
Altijd, maar zon lijst kab ook motiveren ;-)!
Jee wat is t forum weer bagger vanavond

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven