TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
maandag 18 februari 2013 om 20:53
quote:Peacy schreef op 18 februari 2013 @ 20:47:
Sri: @moment nog wel thuis. Ga zo weer vluchten. Eigen stekkie schiet niet op. Iig kamers. Wil morgen even langs woningbouw on een en ander na te vragen.Lieverd, zijn er nou echt helemaal geen kamers te vinden waar je terecht kunt? Of stel jij hele hoge eisen? Een vogelnestje voor jezelf is meer waard dan een luxe-kamer bij je ouders.
Sri: @moment nog wel thuis. Ga zo weer vluchten. Eigen stekkie schiet niet op. Iig kamers. Wil morgen even langs woningbouw on een en ander na te vragen.Lieverd, zijn er nou echt helemaal geen kamers te vinden waar je terecht kunt? Of stel jij hele hoge eisen? Een vogelnestje voor jezelf is meer waard dan een luxe-kamer bij je ouders.
maandag 18 februari 2013 om 23:40
*trippelt voorzichtig het huis binnen*
Zo, ben er eventjes.
Vandaag was goede dag, lekker gesport en lekker gewerkt.
Zo meteen lekker slapen en dan morgen hoppakee, een dagje BHV-brand. Mag ik met vuur spelen!
Of eigenlijk, met brandblusapparatuur!
Heb op t werk ook maar gelijk gezegd dat het hier thuis niet zo lekker loopt. Dat ik me zorgen maak, en moet zeggen, lucht wel op.
Had er 1op1 wel met 3 mensen over gehad, maar dan toch.
Piet heeft in de gaten dat het menens is, en ik moet zeggen, het feit dat hij het in de gaten heeft en ook actief op zoek is naar oplossingen doet me goed.
Ik merk ook dat ik gewoon niet goed registreer wat er hier met iedereen gebeurt. Ik lees wel alles, maar sla het niet goed op.
Ik ben met mijn hoofd op te veel plaatsen...
Aah, daar zul je piet hebben! Die is nu ook klaar met werk.
Dus tot morgenavond! Dan ben ik vrij!
Zo, ben er eventjes.
Vandaag was goede dag, lekker gesport en lekker gewerkt.
Zo meteen lekker slapen en dan morgen hoppakee, een dagje BHV-brand. Mag ik met vuur spelen!
Of eigenlijk, met brandblusapparatuur!
Heb op t werk ook maar gelijk gezegd dat het hier thuis niet zo lekker loopt. Dat ik me zorgen maak, en moet zeggen, lucht wel op.
Had er 1op1 wel met 3 mensen over gehad, maar dan toch.
Piet heeft in de gaten dat het menens is, en ik moet zeggen, het feit dat hij het in de gaten heeft en ook actief op zoek is naar oplossingen doet me goed.
Ik merk ook dat ik gewoon niet goed registreer wat er hier met iedereen gebeurt. Ik lees wel alles, maar sla het niet goed op.
Ik ben met mijn hoofd op te veel plaatsen...
Aah, daar zul je piet hebben! Die is nu ook klaar met werk.
Dus tot morgenavond! Dan ben ik vrij!
dinsdag 19 februari 2013 om 08:03
He missy!!.............nog eben doorzetten en dan een neuw huis!
Peacy een collega heeft kennissen die vrijwilligerswerk doen in Nepal......zodra ik hem zie zal ik het vragen.
Apu..jij bent toch pas begonnen met die opleiding? Moet je geen afgeronde studie hebben ervoor?
Suus......goed dat je er niet alleen mee blijft lopen.
Nu ga ik naar een gezin waar het zo smerig is. Echt nog nooit zoiets gezien. Daarna snel naar huis en weer omkleden.
Peacy een collega heeft kennissen die vrijwilligerswerk doen in Nepal......zodra ik hem zie zal ik het vragen.
Apu..jij bent toch pas begonnen met die opleiding? Moet je geen afgeronde studie hebben ervoor?
Suus......goed dat je er niet alleen mee blijft lopen.
Nu ga ik naar een gezin waar het zo smerig is. Echt nog nooit zoiets gezien. Daarna snel naar huis en weer omkleden.
dinsdag 19 februari 2013 om 09:25
Motnong
Nee dat hoeft niet Peecee. Ik kan nu al deels bij nn stagebedrijf aan de slag.
Stage is ook op mn eigen initiatief niet voor school. Op school leer ik 'iets anders' repareren. Op stage 'iets'. En al mijn stagebedrijf aangeeft dat ik er nu al geld mee kan verdienen dan ben ik gek als ik dat niet doe. Het basis onderhoud aan 'iets' kan ik nu wel goed. Als ik thuis iets tegenkom wat ik niet snap, kan ik meenemen naar stage.
Nee dat hoeft niet Peecee. Ik kan nu al deels bij nn stagebedrijf aan de slag.
Stage is ook op mn eigen initiatief niet voor school. Op school leer ik 'iets anders' repareren. Op stage 'iets'. En al mijn stagebedrijf aangeeft dat ik er nu al geld mee kan verdienen dan ben ik gek als ik dat niet doe. Het basis onderhoud aan 'iets' kan ik nu wel goed. Als ik thuis iets tegenkom wat ik niet snap, kan ik meenemen naar stage.
Been there, done that, got the T-shirt.