TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
maandag 18 februari 2013 om 10:07
maandag 18 februari 2013 om 10:17
En k heb me nu een winkeltje gevonden
http://www.quiltshop100rozen.nl/
http://www.quiltshop100rozen.nl/
Been there, done that, got the T-shirt.
maandag 18 februari 2013 om 18:33
maandag 18 februari 2013 om 20:17
Rustig dagje hier in het klubhuis waar is iedereen?
Bij de internist ging het goed, was een aardige dokter. Ik heb een soort hypo's en ik moet nu mijn bloedsuiker controleren als ik een 'aanval' heb. Verder nuchter bloedprikken, dus dat kon vandaag niet. Als er niks uit komt moet ik de honger-test doen Dan word ik 3 dagen opgenomen en mag ik niets eten. NIETS!!!
Om de zoveel uur meten ze dan mijn bloedsuiker. Ik word al niet goed als ik er aan denk.
Bij de internist ging het goed, was een aardige dokter. Ik heb een soort hypo's en ik moet nu mijn bloedsuiker controleren als ik een 'aanval' heb. Verder nuchter bloedprikken, dus dat kon vandaag niet. Als er niks uit komt moet ik de honger-test doen Dan word ik 3 dagen opgenomen en mag ik niets eten. NIETS!!!
Om de zoveel uur meten ze dan mijn bloedsuiker. Ik word al niet goed als ik er aan denk.
maandag 18 februari 2013 om 20:36
Goeienavond zeg, het lijkt hier wel een rusthuis! En Sanoma weer aan de gang met die eeuwige kutsmoes over onderhoud. Jaja, deden ze maar eens onderhoud, dan was het niet zo'n puinbak hier.
Ik loop ook een beetje met m'n ziel onder m'n arm. Echtgenoot is sporten, en gewoonlijk geniet ik me te pletter van een avondje voor mezelf, maar nu loop ik een beetje rondjes te draaien. Ik kan vreselijk aan mijn werk gaan, maar daar heb ik even niet zo'n zin in. Ik kan ook iets vreselijk lekkers gaan koken, maar we hebben al gegeten, dus dat is geen goed plan. Voor lekker met-een-boek-in-bed ben ik veel te onrustig en bovendien is het veel te vroeg. Bèèèèhh !! Ik geloof zowaar dat ik me verveel, en dat overkomt me hooguit eens in de tien jaar!
Peacy, waar ben je? Je gaat me toch niet vertellen dat je nog thuis bent hè?
Apa, kanjer, hoe gaat het? Bikkel, dat je je belletjes hebt gepleegd! Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb ook een hekel aan bellen. Mijn telefoonkosten stellen dan ook helemaal niets voor!
Yv, hoezo een SOORT hypo's? Bedoelen ze soms dat je bls heel laag is zonder dat ze ooit diabetes bij je geconstateerd hebben? Ik hoop in elk geval voor je dat ze je niet op drie dagen hongeren zetten, daar word je niet blij van.
Voor vragen dienaangaande ben je ook van harte welkom in Diabetesland op de gezondheidspijler. Daar zit een enorme hoop kennis (waar ik ook lekker op meelift), waar de gemiddelde diabetesverpleegkundige een puntje aan kan zuigen.
Missy, zijn de aapjes alweer bijgetrokken?
Ik ben nu in het stadium dat ik alle mini's in mijn tas heb gegooid met de intentie ze morgen naar je toe te sturen. Hoe dan ook, je krijgt ze, al is het het laatste dat ik doe op deez' aardkloot.
Allemaal een hele dikke knuffel. ik verveel me al een stuk minder
Ik loop ook een beetje met m'n ziel onder m'n arm. Echtgenoot is sporten, en gewoonlijk geniet ik me te pletter van een avondje voor mezelf, maar nu loop ik een beetje rondjes te draaien. Ik kan vreselijk aan mijn werk gaan, maar daar heb ik even niet zo'n zin in. Ik kan ook iets vreselijk lekkers gaan koken, maar we hebben al gegeten, dus dat is geen goed plan. Voor lekker met-een-boek-in-bed ben ik veel te onrustig en bovendien is het veel te vroeg. Bèèèèhh !! Ik geloof zowaar dat ik me verveel, en dat overkomt me hooguit eens in de tien jaar!
Peacy, waar ben je? Je gaat me toch niet vertellen dat je nog thuis bent hè?
Apa, kanjer, hoe gaat het? Bikkel, dat je je belletjes hebt gepleegd! Ik kan me er wel iets bij voorstellen, ik heb ook een hekel aan bellen. Mijn telefoonkosten stellen dan ook helemaal niets voor!
Yv, hoezo een SOORT hypo's? Bedoelen ze soms dat je bls heel laag is zonder dat ze ooit diabetes bij je geconstateerd hebben? Ik hoop in elk geval voor je dat ze je niet op drie dagen hongeren zetten, daar word je niet blij van.
Voor vragen dienaangaande ben je ook van harte welkom in Diabetesland op de gezondheidspijler. Daar zit een enorme hoop kennis (waar ik ook lekker op meelift), waar de gemiddelde diabetesverpleegkundige een puntje aan kan zuigen.
Missy, zijn de aapjes alweer bijgetrokken?
Ik ben nu in het stadium dat ik alle mini's in mijn tas heb gegooid met de intentie ze morgen naar je toe te sturen. Hoe dan ook, je krijgt ze, al is het het laatste dat ik doe op deez' aardkloot.
Allemaal een hele dikke knuffel. ik verveel me al een stuk minder