TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
dinsdag 19 februari 2013 om 16:28
Bah, ben jij normaal Apa?
Hahahahahahaaa!
Nee, flauwekul.. Fijn dat je normaal bent en hardstikke slim!
Ik heb vandaag gespeeld met vuur en de leraar zei dat ik het echt prima deed! Had 3 foutjes in de toets, mocht er 8, zei de leraar, nou...had van jou meer verwacht.
Dus dat zie ik dan maar als eens compliment.
Kortom, ook vandaag heb ik gehaald en mag mezelf dus bhv-er noemen.
Best fijn!
Morgenvroeg komt een dude ivm omzetten hypotheek. Dus ik moet wel even zorgen dat ik alle papieren in orde heb vanavond.
En ik moet natuurlijk ook even mijn nagels lakken. Na een dag brandweer spelen hebben mijn nagels wel geleden ja...
Hahahahahahaaa!
Nee, flauwekul.. Fijn dat je normaal bent en hardstikke slim!
Ik heb vandaag gespeeld met vuur en de leraar zei dat ik het echt prima deed! Had 3 foutjes in de toets, mocht er 8, zei de leraar, nou...had van jou meer verwacht.
Dus dat zie ik dan maar als eens compliment.
Kortom, ook vandaag heb ik gehaald en mag mezelf dus bhv-er noemen.
Best fijn!
Morgenvroeg komt een dude ivm omzetten hypotheek. Dus ik moet wel even zorgen dat ik alle papieren in orde heb vanavond.
En ik moet natuurlijk ook even mijn nagels lakken. Na een dag brandweer spelen hebben mijn nagels wel geleden ja...
dinsdag 19 februari 2013 om 17:28
Suus, van harte! Je wordt een dijk van een BHV-er, dat weet ik zeker.
Apa, wat heerlijk, die uitslag! ik had toch al gezegd dat je een kanjer bent? Nou, dat wordt gewoon bevestigd.
Peacy, lekker dat je blij bent met een todo list die langer is dan een A4. De mijne is stukken korter dan een A5, maar als ik zie wat erop staat, overweeg ik ernstig om me te gaan klonen. Kan ik lekker ook dubbel factureren, dat lijkt me wel wat .
Missy, verhuiswagen gescoord? Is het grut al in opperste staat van opwinding?
Peecee, was dat gezin echt zo smerig? Wat moest je er doen dan? Ik heb best een forse vuiltolerantie, maar het moet ook weer niet te gek worden natuurlijk...
Ik scheur nog even diagonaal over het forum, en dan begin ik met punt 2 van mijn todo-lijstje. Daar ben ik dan wel tot zondagavond mee bezig, maar punt 1 zit er steeds tussendoor omdat dat niet anders kan. Lastig. Maar stiekem ook heel leuk voor een workaholic.
Apa, wat heerlijk, die uitslag! ik had toch al gezegd dat je een kanjer bent? Nou, dat wordt gewoon bevestigd.
Peacy, lekker dat je blij bent met een todo list die langer is dan een A4. De mijne is stukken korter dan een A5, maar als ik zie wat erop staat, overweeg ik ernstig om me te gaan klonen. Kan ik lekker ook dubbel factureren, dat lijkt me wel wat .
Missy, verhuiswagen gescoord? Is het grut al in opperste staat van opwinding?
Peecee, was dat gezin echt zo smerig? Wat moest je er doen dan? Ik heb best een forse vuiltolerantie, maar het moet ook weer niet te gek worden natuurlijk...
Ik scheur nog even diagonaal over het forum, en dan begin ik met punt 2 van mijn todo-lijstje. Daar ben ik dan wel tot zondagavond mee bezig, maar punt 1 zit er steeds tussendoor omdat dat niet anders kan. Lastig. Maar stiekem ook heel leuk voor een workaholic.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:40
Uit de test kwam alleen een relatief laag werkgeheugen. 110 T.o.v een iq van 130
Het is gewoon lastig voor me om die vele prikkels die ik op neem effectief te ordenen. Of eigenlijk lukt dat wel maar reproduceren is lastig. Ik heb dus net ff wat meer tijd nodig om prikkels op te nemen en om een compleet antwoord te vinden op een vraag. Mij lijkt t niet echt lastig om mee te leven. Vooral als ik genoeg rust / prikkelvrije momenten / tijd voor mezelf heb.
Nu alleen nog mijn lief opvoeden
Het is gewoon lastig voor me om die vele prikkels die ik op neem effectief te ordenen. Of eigenlijk lukt dat wel maar reproduceren is lastig. Ik heb dus net ff wat meer tijd nodig om prikkels op te nemen en om een compleet antwoord te vinden op een vraag. Mij lijkt t niet echt lastig om mee te leven. Vooral als ik genoeg rust / prikkelvrije momenten / tijd voor mezelf heb.
Nu alleen nog mijn lief opvoeden
Been there, done that, got the T-shirt.
dinsdag 19 februari 2013 om 17:47
quote:sri schreef op 18 februari 2013 @ 20:36:
Yv, hoezo een SOORT hypo's?
Ik heb steeds vaker aanvallen van trillen/zweten/koud/trek in zoet.
Bedoelen ze soms dat je bls heel laag is zonder dat ze ooit diabetes bij je geconstateerd hebben?
Of mijn bloedsuiker te laag is weten we nog niet. Diabetes is (nog) niet vastgesteld. Ik heb nu een apparaatje te leen om te controleren als ik me slecht voel.
Ik hoop in elk geval voor je dat ze je niet op drie dagen hongeren zetten, daar word je niet blij van.
Nee, daar word ik niet blij van, maar het zal moeten als er niets uit het bloedonderzoek komt.
Yv, hoezo een SOORT hypo's?
Ik heb steeds vaker aanvallen van trillen/zweten/koud/trek in zoet.
Bedoelen ze soms dat je bls heel laag is zonder dat ze ooit diabetes bij je geconstateerd hebben?
Of mijn bloedsuiker te laag is weten we nog niet. Diabetes is (nog) niet vastgesteld. Ik heb nu een apparaatje te leen om te controleren als ik me slecht voel.
Ik hoop in elk geval voor je dat ze je niet op drie dagen hongeren zetten, daar word je niet blij van.
Nee, daar word ik niet blij van, maar het zal moeten als er niets uit het bloedonderzoek komt.
dinsdag 19 februari 2013 om 22:38
Oh, ik zie dat mijn bericht van een uur geleden verdwenen is in de storingen....
*zucht*
Nou ja, iets met:
Goed bezig floofde! En wat leuk dat je Mindfullness gaat doen. Ik heb laatst geprobeerd me hier in de buurt in te schrijven, maar het was vol. Ik hoop dat ik gauw een herkansing krijg.
En Acy, loopt het allemaal nog een beetje?
*zucht*
Nou ja, iets met:
Goed bezig floofde! En wat leuk dat je Mindfullness gaat doen. Ik heb laatst geprobeerd me hier in de buurt in te schrijven, maar het was vol. Ik hoop dat ik gauw een herkansing krijg.
En Acy, loopt het allemaal nog een beetje?
woensdag 20 februari 2013 om 08:09
Peacy.....ik heb een mail van mijn collega.
Zijn kennissen ziten in Nepal met en vrijwilligers. Maar nemen niet iemand aan via via.....Maar hun noemde wel een paar site,s waar je moet kijken.
vrijwilligerswerk buitenland.
vrijwillig wereldwijd.
LBO
stichting luz alba.
Ik heb zelf ook gekeken en er zijn begin maart voorlichtingsdagen. Nou meid hup aan de slag!!
Niet uitstellen maar aktie.
Ik heb zelf ook even gegoogled maar er is veel aanbod.
SIR.....ik werk bij bjz dus ik kom overal.
Zijn kennissen ziten in Nepal met en vrijwilligers. Maar nemen niet iemand aan via via.....Maar hun noemde wel een paar site,s waar je moet kijken.
vrijwilligerswerk buitenland.
vrijwillig wereldwijd.
LBO
stichting luz alba.
Ik heb zelf ook gekeken en er zijn begin maart voorlichtingsdagen. Nou meid hup aan de slag!!
Niet uitstellen maar aktie.
Ik heb zelf ook even gegoogled maar er is veel aanbod.
SIR.....ik werk bij bjz dus ik kom overal.