TTToT-kluphuis (deel 20)
maandag 11 februari 2013 om 20:17
Na vele omzwervingen zijn we weer terug in het bos.
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
Waar ego-posten verplicht is,
slap geouwehoer welkom is,
lief en leed gedeeld wordt,
recepten, knutsels en andere uitspattingen meer dan eens gepost worden..
En natuurlijk mag het ons Klublied niet ontbreken:
Zo vertrouwd, toch zo vreemd
Iedereen anders en toch van alles gemeen
Herkenning en erkenning ineen
Onbekend en toch bekend
Samen zijn wij één
(By Peacy)
Na 15 delen het eerste couplet te hebben van ons kluplied is er nu ook een gedicht
Hier is het nooit koud,
hier voelt het vertrouwd
het leven te delen
dat gaat nooit vervelen
we praten en dromen
om verder te komen
we lachen en huilen
en komen soms schuilen
ik voel me hier goed
alle mag en niets moet
jezelf hier mogen zijn
dat is pas fijn!
(By MissMickey)
donderdag 21 maart 2013 om 14:54
Kijk:
Wat is de prognose van acromegalie?
Uiteindelijk kan de groeihormoon-overproductie bij bijna iedereen onder controle gebracht worden. U zult wel langdurig op onze polikliniek onder controle blijven, omdat acromegalie (ongemerkt) terug kan komen. Bij succesvolle behandeling van acromegalie is de prognose in principe goed, hoewel klachten van vermoeidheid en klachten van de gewrichten vaak blijvend blijken.
Wat is de prognose van acromegalie?
Uiteindelijk kan de groeihormoon-overproductie bij bijna iedereen onder controle gebracht worden. U zult wel langdurig op onze polikliniek onder controle blijven, omdat acromegalie (ongemerkt) terug kan komen. Bij succesvolle behandeling van acromegalie is de prognose in principe goed, hoewel klachten van vermoeidheid en klachten van de gewrichten vaak blijvend blijken.
donderdag 21 maart 2013 om 18:25
Ook gevolgd, ik vind het ook zo erg voor haar.
Zo'n topic dat begint met: ah joh, die is een blokje om of even bij iemand anders langs... en dat dan na dagen zo eindigt.
En je denkt altijd: dat overkomt alleen andere mensen, mij niet.
Dat dacht Aerial ook vast, ooit. Arme meid, arme opa en oma.
Nu verder moeten gaan, dat lijkt me zò zwaar.
Zo'n topic dat begint met: ah joh, die is een blokje om of even bij iemand anders langs... en dat dan na dagen zo eindigt.
En je denkt altijd: dat overkomt alleen andere mensen, mij niet.
Dat dacht Aerial ook vast, ooit. Arme meid, arme opa en oma.
Nu verder moeten gaan, dat lijkt me zò zwaar.
donderdag 21 maart 2013 om 19:02
quote:Yvonne77 schreef op 21 maart 2013 @ 17:28:
Heeft hier iemand het topic over de vermiste vader gevolgd? Ik had het vanochtend pas 'gevonden' en gelezen en nu blijkt hij overleden. Jakkes! Wat erg voor de nabestaanden.Bedoel je dat topic met 'ik maak me een beetje zorgen' in de titel? Die vader staat nl op mijn FB...(dat bericht dat ie vermist was)
Heeft hier iemand het topic over de vermiste vader gevolgd? Ik had het vanochtend pas 'gevonden' en gelezen en nu blijkt hij overleden. Jakkes! Wat erg voor de nabestaanden.Bedoel je dat topic met 'ik maak me een beetje zorgen' in de titel? Die vader staat nl op mijn FB...(dat bericht dat ie vermist was)
donderdag 21 maart 2013 om 20:40
quote:Weekend schreef op 21 maart 2013 @ 19:38:
spannend Yv. Iet gevonden misschien, is wel spannend, hopelijk komt t goed zodat ze wat kunnen verbeteren voor je.
Ja, het is wel spannend. Ik herken het namelijk heel erg, maar dat heb ik eerder meegemaakt. Ik kreeg vooral de kriebels toen de dokter zei dat hij het de eerste keer al meteen dacht toen hij me zag. Tja, dat zegt wel veel vind ik, maar het is afwachten. Heb er het e.e.a. over gelezen en als ik dan lees dat ze in je hoofd moeten opereren keert mijn maag zich om. Voor nu moet ik misschien maar niet te veel lezen en afwachten, maar dat is zo moeilijk.
Het forum is trouwens weer enorm traag. Ik ga manlief maar eens helpen met de stal leegruimen. Anders kunnen de ezels er zaterdag niet in.
spannend Yv. Iet gevonden misschien, is wel spannend, hopelijk komt t goed zodat ze wat kunnen verbeteren voor je.
Ja, het is wel spannend. Ik herken het namelijk heel erg, maar dat heb ik eerder meegemaakt. Ik kreeg vooral de kriebels toen de dokter zei dat hij het de eerste keer al meteen dacht toen hij me zag. Tja, dat zegt wel veel vind ik, maar het is afwachten. Heb er het e.e.a. over gelezen en als ik dan lees dat ze in je hoofd moeten opereren keert mijn maag zich om. Voor nu moet ik misschien maar niet te veel lezen en afwachten, maar dat is zo moeilijk.
Het forum is trouwens weer enorm traag. Ik ga manlief maar eens helpen met de stal leegruimen. Anders kunnen de ezels er zaterdag niet in.
donderdag 21 maart 2013 om 21:06
Jeetje, Yv, kan me voorstellen dat je niet blij wordt als dit een goeie diagnose is...
Maar aan de andere kant, stel dat die diagnose nooit gesteld zou worden.. Een goede behandeling is om zoveel redenen belangrijk. Ik ben die internist eigenlijk wel dankbaar dat hij zo goed naar je kijkt en zeldzame diagnoses niet bij voorbaat uitsluit.
Maar aan de andere kant, stel dat die diagnose nooit gesteld zou worden.. Een goede behandeling is om zoveel redenen belangrijk. Ik ben die internist eigenlijk wel dankbaar dat hij zo goed naar je kijkt en zeldzame diagnoses niet bij voorbaat uitsluit.