Viva kattenvraagbaak deel 6
dinsdag 17 juli 2007 om 16:57
Hier is het ook nog wennen voor de oudste, Kayleigh, hoor. Die vindt het maar eng en net een vlo. Is het ook. Maar met de dag gaat het beter. Eten doen ze uit 1 bak met zijn 3e, om de beurt een hap, grappig gezicht. Ik heb sinds kort een digitale camera. Nou ben ik al gek op foto's maken. Ik heb wel 1000den foto's in totaal incl. de katten die er nu niet meer zijn. Zonde eigenlijk want je kijkt ze weinig meer in. Nu met die digitale camera heb ik mijn hobby weer gevonden. Per dag maak ik er wel 50. Die niet leuk zijn wis ik, de rest bewaar ik, en de allerleukste gebruik ik hier. Heb nog wel meer leuke maar probeer mijzelf in te houden. Het jammere is dat een dig. cam. een sec. nodig heeft en dan pas afdrukt. Bo Ghi springt zo leuk in de lucht, probeer het al steeds op film te krijgen. Nou wie weet lukt het mij nog.
Wat enig om te horen Daisi dat het zo'n leuk trio is. Daar kan je alleen van dromen.
Biebeltje, het is bij jou nog te kort hoor. Hier de eerste dagen ook geblaas. Ze moeten ook wennen aan een brutaal krengetje die hun hele leven omgooid. Hier bijv. Floyd lag altijd naast mij op de stoel bij de pc. Bo meteen ingepikt. Dus Floyd een handoekje op de stoel t.o. mij gekregen. Maar Bo gaat er vaak even liggen om Floyd te pesten. Floyd gaat uit protest niet op de stoel naast mij liggen, al ligt Bo er niet op. Maar ik heb 2 nestjes gehad en telkens 1 gehouden, zo ging het toen ook, en nu zijn ze onafscheidelijk. Biebeltje, maak je niet teveel zorgen. Kijk of je veel aandacht kan geven aan je andere kat zonder die kleine erbij. Hier komt die kleine ertussen staan als ik de ander wil aaien dus ik maak speciaal apart tijd voor die andere. Hou ons op de hoogte. En show jullie kleintjes binnenkort.
Wat enig om te horen Daisi dat het zo'n leuk trio is. Daar kan je alleen van dromen.
Biebeltje, het is bij jou nog te kort hoor. Hier de eerste dagen ook geblaas. Ze moeten ook wennen aan een brutaal krengetje die hun hele leven omgooid. Hier bijv. Floyd lag altijd naast mij op de stoel bij de pc. Bo meteen ingepikt. Dus Floyd een handoekje op de stoel t.o. mij gekregen. Maar Bo gaat er vaak even liggen om Floyd te pesten. Floyd gaat uit protest niet op de stoel naast mij liggen, al ligt Bo er niet op. Maar ik heb 2 nestjes gehad en telkens 1 gehouden, zo ging het toen ook, en nu zijn ze onafscheidelijk. Biebeltje, maak je niet teveel zorgen. Kijk of je veel aandacht kan geven aan je andere kat zonder die kleine erbij. Hier komt die kleine ertussen staan als ik de ander wil aaien dus ik maak speciaal apart tijd voor die andere. Hou ons op de hoogte. En show jullie kleintjes binnenkort.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 17 juli 2007 om 21:06
Beste kattenliefhebsters,
Ik heb een vraag, en hoop dat jullie daar misschien antwoord op weten.
Ongeveer twee weken geleden begon mijn kater ineens in de kamer te poepen, i.p.v. op de bak. Naar de dierenarts gegaan, bleek-ie dus vlooien te hebben, en daar bovenop een vlooienallergie. Inderdaad krabde hij zich vaker, en had ook korstjes (hij is een binnenkat, vandaar dat ik nóóit aan vlooien had gedacht). Verder was er volgens de dierenarts niks aan de hand, en was het in de kamer poepen een vorm van 'iets aan willen geven'. Hij heeft meteen druppeltjes gehad in de nek tegen vlooien.
Inmiddels zijn we een week verder, en hij poept -naast op de bak- ook nog steeds in de kamer! En hij krabt zich ook nog steeds. Als ik hem kam met de vlooienkam, zie ik geen vlooien. Ook heeft hij nog steeds een beetje korstjes. Nu vraagt ik me wel af: is één keer die druppeltjes geven afdoende tegen vlooien (volgende keer mag pas over een maand), en is het 'normaal' dat hij nog steeds jeuk heeft? Moet ik nog even afwachten, of toch maar weer naar de dierenarts gaan? Iemand ervaring hiermee? Ik ben natuurlijk niet zo blij met dat poepen in de kamer, en hoop dat dat snel overgaat. Kat maakt trouwens verder een gezonde indruk, en heeft een gezonde eetlust.
Alvast bedankt.
Ik heb een vraag, en hoop dat jullie daar misschien antwoord op weten.
Ongeveer twee weken geleden begon mijn kater ineens in de kamer te poepen, i.p.v. op de bak. Naar de dierenarts gegaan, bleek-ie dus vlooien te hebben, en daar bovenop een vlooienallergie. Inderdaad krabde hij zich vaker, en had ook korstjes (hij is een binnenkat, vandaar dat ik nóóit aan vlooien had gedacht). Verder was er volgens de dierenarts niks aan de hand, en was het in de kamer poepen een vorm van 'iets aan willen geven'. Hij heeft meteen druppeltjes gehad in de nek tegen vlooien.
Inmiddels zijn we een week verder, en hij poept -naast op de bak- ook nog steeds in de kamer! En hij krabt zich ook nog steeds. Als ik hem kam met de vlooienkam, zie ik geen vlooien. Ook heeft hij nog steeds een beetje korstjes. Nu vraagt ik me wel af: is één keer die druppeltjes geven afdoende tegen vlooien (volgende keer mag pas over een maand), en is het 'normaal' dat hij nog steeds jeuk heeft? Moet ik nog even afwachten, of toch maar weer naar de dierenarts gaan? Iemand ervaring hiermee? Ik ben natuurlijk niet zo blij met dat poepen in de kamer, en hoop dat dat snel overgaat. Kat maakt trouwens verder een gezonde indruk, en heeft een gezonde eetlust.
Alvast bedankt.
dinsdag 17 juli 2007 om 22:10
Mijn kat die overleden is had vlooienallergie. Ondanks vlooiendruppels werd het wel eens te erg. Dan kreeg ze een prednison prikje. Ik zou als ik jou was morgen even de dierenarts bellen wat hij adviseert, die heeft immers je kat al onderzocht. Kan je bespreken wat je nog voor extra maatregelen kan treffen of wat aan te raden is.
Wat je verder nog kan doen aan vlooien in huis, is een hele sterke vlooienspray kopen voor in je huis. Spuiten, stofzuigen, dit een paar keer herhalen. Neem een vlooienspray die ook de larven/eitjes dood. Als die namelijk met dit warme weer steeds uitkomen dan komt je kat er nooit vanaf.
Wat je verder nog kan doen aan vlooien in huis, is een hele sterke vlooienspray kopen voor in je huis. Spuiten, stofzuigen, dit een paar keer herhalen. Neem een vlooienspray die ook de larven/eitjes dood. Als die namelijk met dit warme weer steeds uitkomen dan komt je kat er nooit vanaf.
dinsdag 17 juli 2007 om 22:12
Dat ik vroeger bij klanten kwam die met de warmte te weinig voorzorgsmaatregelen hadden genomen, spoot ik voordat ik mijn huis in ging, mijn schoenen en onderkant van mijn broek. Zodat je de vlooien van anderen niet mee neemt in je eigen huis. Mocht je een auto hebben zou ik ook je automatten inspuiten, en alle deurmatten, binnen en buiten.
dinsdag 17 juli 2007 om 22:21
Dank voor je reactie! Maar volgens mij heeft hij geen vlooien meer (maar misschien dat die inderdaad wel makkelijk terugkomen?), aangezien ik hem kam, en dan dus niks vind. Weet jij misschien hoe lang hij last houdt van de allergie als de vlooien weg zijn? Hij krabt zich namelijk nog steeds. De druppelbehandeling heeft morgen een week geleden plaatsgevonden.
dinsdag 17 juli 2007 om 23:45
Als hij echt geen vlooien heeft dan zijn het de korstjes die genezen en jeuken. Net als bij ons. Maar kammen met korstjes is ook moeilijk want je trekt steeds de wondjes weer open die bij het genezen weer gaan jeuken. Je zou aan de dierenarts kunnen vragen of je in zijn geval bijv de korstjes kan insmeren met olie, of dat hij iets heeft tegen de jeuk. En een kat met allergie hoeft niet onder de vlooien te zitten, een kan al voldoende zijn om de allergie weer aan te wakkeren. Zelf denk ik dat een week nog te kort is maar vraag het even, misschien even een zalfje of olie (misschien mag olijfolie wel) erop doen.
Succes
Succes
dinsdag 17 juli 2007 om 23:46
woensdag 18 juli 2007 om 08:45
Update:
Kleine doorbraak. Cyria snuffelt nu eerst aan Alex voordat ze gaat blazen en uithaalt. De ring van 1 meter is dus gereduceerd tot neuscontact...
Alex had oormijt... Heb nu druppels. Daarnaast kreeg ze een injectiecocktail en een pil (en die pil vond ze verschrikkelijk).
Maar wat een knuffelkont zeg!!!! De heel tijd kopjes geven. Het liefst in je gezicht. Als je op de grond gaat liggen klimt ze helemaal over je heen...
Kleine doorbraak. Cyria snuffelt nu eerst aan Alex voordat ze gaat blazen en uithaalt. De ring van 1 meter is dus gereduceerd tot neuscontact...
Alex had oormijt... Heb nu druppels. Daarnaast kreeg ze een injectiecocktail en een pil (en die pil vond ze verschrikkelijk).
Maar wat een knuffelkont zeg!!!! De heel tijd kopjes geven. Het liefst in je gezicht. Als je op de grond gaat liggen klimt ze helemaal over je heen...
woensdag 18 juli 2007 om 09:30
Sinds een week mag Bo ook naar de eerste verdieping. s'Nachts kan hij dan uit verschillende mandjes kiezen, bg mandjes of in de badkamer of de kattenkamer.
Hij is nu 9 weken en gaat nu echt proberen op dingen te springen zoals stoelen end. Van de week dacht ik oh shit, als hij probeert op de wc te springen in de badkamer (ik vergeet altijd de deksel naar beneden te doen) dan verdrinkt hij. Als hij in het water helemaal op de bodem zit, tot zijn nek in het water, komt hij er nooit zelf uit. Dus nu doe ik trouw de deksel dicht. Hij wilt namelijk zien wat erin zit, hij ziet mij er steeds op en hij wilt graag over de rand kijken maar daar is hij nog te klein voor. Ik dacht hieraan n.a.v. het topic dat een kitten in de wasmachine zat en ..... dood.
Hij is nu 9 weken en gaat nu echt proberen op dingen te springen zoals stoelen end. Van de week dacht ik oh shit, als hij probeert op de wc te springen in de badkamer (ik vergeet altijd de deksel naar beneden te doen) dan verdrinkt hij. Als hij in het water helemaal op de bodem zit, tot zijn nek in het water, komt hij er nooit zelf uit. Dus nu doe ik trouw de deksel dicht. Hij wilt namelijk zien wat erin zit, hij ziet mij er steeds op en hij wilt graag over de rand kijken maar daar is hij nog te klein voor. Ik dacht hieraan n.a.v. het topic dat een kitten in de wasmachine zat en ..... dood.

woensdag 18 juli 2007 om 10:59
helluuu,
ik had even een vraagje, ik ben de trotse eigenaresse
van twee schattige poezen,
waarvan een schildpad.
Het is bekend dat de meeste schildpadpoezen
felle dametjes zijn met een
apart karakter.
Mijn kat is ook zo eentje, ze heeft echt aparte
eigenschappen. Nu zijn katten zoiezo apare beesten,
maar zij doet echt dingen waarvan ik denk, ok.
Nou is mijn vraagje, zijn er hier mensen
die ook gezegend zijn met deze katten,
die ook wel is raar zijn??
Lijkt me erg leuk om verhalen uit te wisselen.
grtz
ik had even een vraagje, ik ben de trotse eigenaresse
van twee schattige poezen,
waarvan een schildpad.
Het is bekend dat de meeste schildpadpoezen
felle dametjes zijn met een
apart karakter.
Mijn kat is ook zo eentje, ze heeft echt aparte
eigenschappen. Nu zijn katten zoiezo apare beesten,
maar zij doet echt dingen waarvan ik denk, ok.
Nou is mijn vraagje, zijn er hier mensen
die ook gezegend zijn met deze katten,
die ook wel is raar zijn??
Lijkt me erg leuk om verhalen uit te wisselen.
grtz
woensdag 18 juli 2007 om 11:04
Dit hele topic staat vol met 'rare' verhalen 
Mijn katertje gaat altijd met me mee naar de wc. Ook midden in de nacht als hij lekker ligt te slapen in zijn mandje.
Zodra ik zit staat hij voor mijn neus om lekker aangehaald te worden.
Als ik mijn tanden ga poetsen zit hij naast me naar het doucheputje te kijken hoe het water wegstroomt. Heel soms sluipt hij ern aar toe, maar zodra hij merkt dat er een pootje nat wordt, is hij weg
Als mijn katten samen aan het steoeien zijn (soms heftig) maken ze totaal géén geluid. Vind ik ook een beetje raar :?

Mijn katertje gaat altijd met me mee naar de wc. Ook midden in de nacht als hij lekker ligt te slapen in zijn mandje.
Als ik mijn tanden ga poetsen zit hij naast me naar het doucheputje te kijken hoe het water wegstroomt. Heel soms sluipt hij ern aar toe, maar zodra hij merkt dat er een pootje nat wordt, is hij weg
Als mijn katten samen aan het steoeien zijn (soms heftig) maken ze totaal géén geluid. Vind ik ook een beetje raar :?
Frankly my dear, I don"t give a damn
woensdag 18 juli 2007 om 11:06
Nog eentje; mijn katten moeten ook altijd op een velletje papier/boekje/krtantje liggen/zitten als het even kan.
Katertje gaat als ik achter de pc zit voor me op het bureau zitten en zorgt dat hij met kont, pootjes en staart precies op een giro-envelop past.
Ook kleding dat op bed ligt is favoriet.
Katertje gaat als ik achter de pc zit voor me op het bureau zitten en zorgt dat hij met kont, pootjes en staart precies op een giro-envelop past.
Ook kleding dat op bed ligt is favoriet.

woensdag 18 juli 2007 om 13:52
quote:Dit hele topic staat vol met 'rare' verhalen 
Calvijn,
wat jij zegt over je katten, erg toellig!!
mijn jongste gaat snachts/ sochtends ook
echt altijd mee naar de wc, idd om aangehaald
te worden, of anders maakt ze me sochtends
(soms heel vroeg) wakker om geknuffeld te worden.
daar let ze echt heel goed op, zodra ik wakker ben
komt ze eraan, erg grappig.
dat van het tanden poetsen ken ik ook,
Phobe, de schildpad, die komt ook altijd bij me kijken,
en zeuren omdat ze uit de tandenborstel water
wil drinken. is echt waar, op water is ze helemaal verzot,
drinkt ze zelfs uit de plee (ik had gewaarschuwd dat ze apart is, haha!)
en uit bekers en glazen vindt ze helemaal mooi.
wat schildpadkatten trouwens hebben met bekers en glazen,
geen idee, drie schildpadpoezen die ik ken vinden dat geweldig. Mickey, de kat van mijn 'schoonmoeder' die dronk een tijdlang alleen maar uit een beker, wou niet meer uit het bakje drinken.
dat van kranten ken ik ook, Phoebe gaat er altijd, vooral als je het niet wil lezen opliggen met haar dikke billen. en ook op agenda's en boeken e.d.
oww, en ze komt idd. zich ook ff bemoeien
als ik zit te computeren en gaat voor de tv zitten als ik die aan heb, hihihihi, altijd lachen met die beesten.
grtz phoebs

Calvijn,
wat jij zegt over je katten, erg toellig!!
mijn jongste gaat snachts/ sochtends ook
echt altijd mee naar de wc, idd om aangehaald
te worden, of anders maakt ze me sochtends
(soms heel vroeg) wakker om geknuffeld te worden.
daar let ze echt heel goed op, zodra ik wakker ben
komt ze eraan, erg grappig.
dat van het tanden poetsen ken ik ook,
Phobe, de schildpad, die komt ook altijd bij me kijken,
en zeuren omdat ze uit de tandenborstel water
wil drinken. is echt waar, op water is ze helemaal verzot,
drinkt ze zelfs uit de plee (ik had gewaarschuwd dat ze apart is, haha!)
en uit bekers en glazen vindt ze helemaal mooi.
wat schildpadkatten trouwens hebben met bekers en glazen,
geen idee, drie schildpadpoezen die ik ken vinden dat geweldig. Mickey, de kat van mijn 'schoonmoeder' die dronk een tijdlang alleen maar uit een beker, wou niet meer uit het bakje drinken.
dat van kranten ken ik ook, Phoebe gaat er altijd, vooral als je het niet wil lezen opliggen met haar dikke billen. en ook op agenda's en boeken e.d.
oww, en ze komt idd. zich ook ff bemoeien
als ik zit te computeren en gaat voor de tv zitten als ik die aan heb, hihihihi, altijd lachen met die beesten.
grtz phoebs
woensdag 18 juli 2007 om 15:47
Katten zitten vol grappige en aparte gewoontes. Een vorige kat van mij wilde alleen of uit de vissenkom drinken of mijn glas water. Ik heb een kat gehad die kon alle deuren openmaken. Ja kan er boeken over schrijven.
Bo Ghi ontdekt nu dagelijks dingen. Gister heeft hij ontdekt dat hij van de staande lamp via de schuifdimmer het licht aan en uit kan doen. Erg leuk (not). Als ik naar de wc ga moet de deur voor de katten altijd open blijven. Beneden is de wc in de gang waar tijdelijk een extra kattenbak voor Bo staat. Als ik nu op de wc ga, gaat hij zijn behoefte in de kattenbak doen. En ik moet vaak op een dag. Maar hij blijft mee lopen en dan gaat hij op zijn bak. Grappig.
Bo Ghi ontdekt nu dagelijks dingen. Gister heeft hij ontdekt dat hij van de staande lamp via de schuifdimmer het licht aan en uit kan doen. Erg leuk (not). Als ik naar de wc ga moet de deur voor de katten altijd open blijven. Beneden is de wc in de gang waar tijdelijk een extra kattenbak voor Bo staat. Als ik nu op de wc ga, gaat hij zijn behoefte in de kattenbak doen. En ik moet vaak op een dag. Maar hij blijft mee lopen en dan gaat hij op zijn bak. Grappig.
woensdag 18 juli 2007 om 15:48
Hahaha, hier nog ééntje. Bij mij is het ook altijd reuze gezellig op het toilet. De oudste kater is als de wiederwa bij. Hoort hij de deur van de wc bewegen en ja hoor daar is meneer al. Grappige is dat de kleinste, Tommy, is nu 13 weken, het overneemt en ook steeds vaker langs komt als 'we' op het toilet zitten.
Wat helemaal grappig is, mijn oudste is een heel schuw voor andere mensen en laat zich niet zien als er bezoek is, behalve als ze naar het toilet gaan. Als iemand nou heel nieuwsgierig is zeg ik altijd dat ze gewoon naar de toilet moeten gaan, daar even moeten gaan zitten en ja hoor daar is meneer. Even kroelen en hop dan is ie weer weg.
Mijn oudste kater is ook heel erg van de rituelen. Elke dag hetzelfde. Ik heb natuurlijk ook mijn dagelijkse rituelen, zoals het opstaan, dan wc, dan douchen, enz, enz. En hij heeft helemaal zijn eigen ritueel er omheen ontwikkeld. Zo grappig om te zien.
Er is nu een ritueel in ontwikkeling dat ze iedere ochtend vanaf 06.00 uur gaan stoeien, dat vind ik dan weer wat minder.... Maar ach, ben al blij dat ze het leuk hebben met elkaar.
Wat helemaal grappig is, mijn oudste is een heel schuw voor andere mensen en laat zich niet zien als er bezoek is, behalve als ze naar het toilet gaan. Als iemand nou heel nieuwsgierig is zeg ik altijd dat ze gewoon naar de toilet moeten gaan, daar even moeten gaan zitten en ja hoor daar is meneer. Even kroelen en hop dan is ie weer weg.
Mijn oudste kater is ook heel erg van de rituelen. Elke dag hetzelfde. Ik heb natuurlijk ook mijn dagelijkse rituelen, zoals het opstaan, dan wc, dan douchen, enz, enz. En hij heeft helemaal zijn eigen ritueel er omheen ontwikkeld. Zo grappig om te zien.
Er is nu een ritueel in ontwikkeling dat ze iedere ochtend vanaf 06.00 uur gaan stoeien, dat vind ik dan weer wat minder.... Maar ach, ben al blij dat ze het leuk hebben met elkaar.
woensdag 18 juli 2007 om 16:14
*grijns*
Bij ons ook eentje die mee wil naar de wc.
Ochtendritueel hier: zodra er licht aangaat of er iemand door het huis beweegt begint Alex te schreeuwen. Zelfde als we naar bed gaan. En dat houdt haast niet op
:(
Ze voelt zich ook wel aardig zeker op de bovenverdieping en in de woonkamer, want ze heeft er al aardig de snelheid inzitten. Probeer haar eens in haar kamer op te sluiten, dan moet je rap zijn hoor! Ze rent je zo voorbij.
En de trap heeft ze vandaag ook al ontdekt (hoewel ik nog steeds mijn hart vast houd dat ze er niet vanaf kukelt)
Bij ons ook eentje die mee wil naar de wc.
Ochtendritueel hier: zodra er licht aangaat of er iemand door het huis beweegt begint Alex te schreeuwen. Zelfde als we naar bed gaan. En dat houdt haast niet op

Ze voelt zich ook wel aardig zeker op de bovenverdieping en in de woonkamer, want ze heeft er al aardig de snelheid inzitten. Probeer haar eens in haar kamer op te sluiten, dan moet je rap zijn hoor! Ze rent je zo voorbij.
En de trap heeft ze vandaag ook al ontdekt (hoewel ik nog steeds mijn hart vast houd dat ze er niet vanaf kukelt)

woensdag 18 juli 2007 om 17:59
jah dat stoeien op vaste tijden dat ken ik.
vanaf een uur of tien savonds beginnen de dames
steevast met rollebollen. erg gezellig als ze in de rui zijn,
grrrrrrrromm
sochtends vroeg is het idd ook vaak raak.
ik weet trouwens dat het vaak sochtends vroeg of
savonds laat rollebol tijd is omdat dan van uit het oerinstinkt
het jachttijd is, geinig he!!
ik vind het trouwens ook wel erg lollig,
alleen niet als ik lekker lig te slapen
en de meiden gooien alles om in hun
gekke vijf minuten. wat ze hier
al niet gesloopt hebben, hihihihi
vanaf een uur of tien savonds beginnen de dames
steevast met rollebollen. erg gezellig als ze in de rui zijn,
grrrrrrrromm
sochtends vroeg is het idd ook vaak raak.
ik weet trouwens dat het vaak sochtends vroeg of
savonds laat rollebol tijd is omdat dan van uit het oerinstinkt
het jachttijd is, geinig he!!
ik vind het trouwens ook wel erg lollig,
alleen niet als ik lekker lig te slapen
en de meiden gooien alles om in hun
gekke vijf minuten. wat ze hier
al niet gesloopt hebben, hihihihi
woensdag 18 juli 2007 om 21:07
Over grappige gewoontes:
Poes vindt het water buiten het allerlekkerst! Daarna het water in de vaas met waterplanten. Ze gaat dan met haar pootjes op de rand staan, duwt de plantjes weg en daarna lekker drinken!
Poes wacht elke avond vriendje op (maar mij niet hoor) maarja ze is ook meer op mannen dan vrouwen!
Poes vindt het water buiten het allerlekkerst! Daarna het water in de vaas met waterplanten. Ze gaat dan met haar pootjes op de rand staan, duwt de plantjes weg en daarna lekker drinken!
Poes wacht elke avond vriendje op (maar mij niet hoor) maarja ze is ook meer op mannen dan vrouwen!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.

woensdag 18 juli 2007 om 22:08
oww dat doet Phoebe veel makkelijker,
die dauwt gewoon haar koppetje tussen
de bloemen, en zuipt vervolgens de hele vaas leeg,
zie je het voor je, een vaas met witte rozen
met een bol kattenkoppie ertussen?
nog leuker, als phoebe eenmaal begonnen is
doet Catootje haar vrolijk na
als iemand mij even uitlegt hoe je hier foto's plaatst
zal ik es even mijn best doen mijn monstertjes
hier te laten zien
grtz
die dauwt gewoon haar koppetje tussen
de bloemen, en zuipt vervolgens de hele vaas leeg,
zie je het voor je, een vaas met witte rozen
met een bol kattenkoppie ertussen?
nog leuker, als phoebe eenmaal begonnen is
doet Catootje haar vrolijk na

als iemand mij even uitlegt hoe je hier foto's plaatst
zal ik es even mijn best doen mijn monstertjes
hier te laten zien

grtz
woensdag 18 juli 2007 om 23:15
Hoi Alex!!!
*Calvijn zwaait vertederd en uitbundig*
Leuke naam ook
Wat namen betreft. Hebben jullie daar lang over na moeten denken?
Ik niet. Ik zag mijn katertje en ik wist gelijk dat is een Bram. Nooit aan getwijfeld.
Luna, mijn poes heette al zo. Wilde eigenlijk wat anders, maar hier 'luistert' ze naar
*Calvijn zwaait vertederd en uitbundig*
Leuke naam ook
Wat namen betreft. Hebben jullie daar lang over na moeten denken?
Ik niet. Ik zag mijn katertje en ik wist gelijk dat is een Bram. Nooit aan getwijfeld.
Luna, mijn poes heette al zo. Wilde eigenlijk wat anders, maar hier 'luistert' ze naar
woensdag 18 juli 2007 om 23:35
quote:
Hallo allemaal, Ik ben Alex.
Ohhh wat een beauty!!! Wat is ze nog ielig. Wat een hommeltje. Echt een dametje. Heeft ze groene ogen of lijkt het zo? Ze heeft net als Bo Ghi van die grote oren in vergelijking tot het kleine snoetje. nee echt een schatje.
Hallo allemaal, Ik ben Alex.
Ohhh wat een beauty!!! Wat is ze nog ielig. Wat een hommeltje. Echt een dametje. Heeft ze groene ogen of lijkt het zo? Ze heeft net als Bo Ghi van die grote oren in vergelijking tot het kleine snoetje. nee echt een schatje.
donderdag 19 juli 2007 om 08:39
Bij ons duurde het wel een tijdje voordat we de juiste naam hadden voor Alex. Cyria heette ook al zo... Luistert ze ook goed naar.
En nee, Alex heeft geen groene ogen, gewoon gele... Maar met foto's maken slaan de ogen van beide dames meestal groen uit.
Nou, de trap heeft ze ook ontdekt... Die hopst ze ook vrolijk op en af. Niet zo snel als Cyria, maar haar pootjes zijn natuurlijk ook nog niet zo lang.
En nee, Alex heeft geen groene ogen, gewoon gele... Maar met foto's maken slaan de ogen van beide dames meestal groen uit.
Nou, de trap heeft ze ook ontdekt... Die hopst ze ook vrolijk op en af. Niet zo snel als Cyria, maar haar pootjes zijn natuurlijk ook nog niet zo lang.