Voor de Tetterettes
dinsdag 12 oktober 2010 om 22:29
woensdag 20 oktober 2010 om 11:44
Ollie,mobiele telefoon zit normaal ergens in mijn tas in een vakje met geluid redelijk hard.
Als ik mn tas eens niet bij me heb zittie in mn broekzak en in het ergste geval schuif ik m aan de zijkant in mijn BH (ziet niemand hoor)
maar kun je geen hoesje met een cliphaakje nemen en dan aan een lusje van broek of rok hangen?
Gelukkig dat Olivier weer fris en fruitig is TH
en nog even afzien....en dan lekker een weekje niksen!
Gelukkig Mac er ook weer
en ook nog lekker woggen en vrij Ratteke,geniet ervan!
Splinter,balen van de puinzooi op je werk.
Wel lief van zwart katje
Its...doe het kallumpies an he!
En 35 graden...aaaaah,daar kunnen wij alleen maar van dromen...
Als ik mn tas eens niet bij me heb zittie in mn broekzak en in het ergste geval schuif ik m aan de zijkant in mijn BH (ziet niemand hoor)
maar kun je geen hoesje met een cliphaakje nemen en dan aan een lusje van broek of rok hangen?
Gelukkig dat Olivier weer fris en fruitig is TH
en nog even afzien....en dan lekker een weekje niksen!
Gelukkig Mac er ook weer
en ook nog lekker woggen en vrij Ratteke,geniet ervan!
Splinter,balen van de puinzooi op je werk.
Wel lief van zwart katje
Its...doe het kallumpies an he!
En 35 graden...aaaaah,daar kunnen wij alleen maar van dromen...
woensdag 20 oktober 2010 om 12:20
damn....eerste bestelling op mijn eigen naam en moet de eerste keer met creditcard (domme belgen hebben geen Ideal) daarop volgende bestellingen mag het achteraf per acceptgiro.
Laat ik nou geen creditcard hebben..
Dan moet je bellen en is er een technische storing,grrrrr....ik wil koffie
ik denk dat ik maar even naar Z ga om lekker te winkelen.
Jeuk in mijn hand
Laat ik nou geen creditcard hebben..
Dan moet je bellen en is er een technische storing,grrrrr....ik wil koffie
ik denk dat ik maar even naar Z ga om lekker te winkelen.
Jeuk in mijn hand
woensdag 20 oktober 2010 om 15:04
Waaah Olijf
Onze Tommels heb ik jarenlang moeten controleren op de "juiste kant" van zijn shirts. Hij kwam regelmatig met shirt binnenstebuiten en verkeerdom naar beneden. Met Sint had ik een keer een shirt gemaakt met twee voorkanten. Maar ondersteboven heeft ie echt nooit geprobeert....denk ik....
Bedankt voor de tips mbt telefoontje. Ik ben bang dat ik aan een echte "damestas" moet. Ik draag al jaren rugzakken met mij mee, lekker makkelijk, die zakken tenminste niet van mijn schouder af. Maar als ik daar mijn telefoon in doe ben ik een kwartier verder voordat ik hem eruit heb.
Onze Tommels heb ik jarenlang moeten controleren op de "juiste kant" van zijn shirts. Hij kwam regelmatig met shirt binnenstebuiten en verkeerdom naar beneden. Met Sint had ik een keer een shirt gemaakt met twee voorkanten. Maar ondersteboven heeft ie echt nooit geprobeert....denk ik....
Bedankt voor de tips mbt telefoontje. Ik ben bang dat ik aan een echte "damestas" moet. Ik draag al jaren rugzakken met mij mee, lekker makkelijk, die zakken tenminste niet van mijn schouder af. Maar als ik daar mijn telefoon in doe ben ik een kwartier verder voordat ik hem eruit heb.
Optimist tot in de kist!
woensdag 20 oktober 2010 om 15:14
Olijfje toch! Verder alles goed!
Mijn mobiel bengelt vaak ergens in een tas en wordt regelmatig vergeten. Hij staat eigenlijk standaard op tril dus als ik iets voel reageer ik... meestal....
Vandaag alweer druk geweest. Had vandaag mijn buiten de deur dagje... gezellig hoor. Boeken gehaald voor afstuderen enzo. En stiekem ook nog een paar schoenen.. helft van de prijs... oeps.
o ga pers maar even naar binnen halen, die is alweer een tijde op balkon en het gaat zo regenen
Mijn mobiel bengelt vaak ergens in een tas en wordt regelmatig vergeten. Hij staat eigenlijk standaard op tril dus als ik iets voel reageer ik... meestal....
Vandaag alweer druk geweest. Had vandaag mijn buiten de deur dagje... gezellig hoor. Boeken gehaald voor afstuderen enzo. En stiekem ook nog een paar schoenen.. helft van de prijs... oeps.
o ga pers maar even naar binnen halen, die is alweer een tijde op balkon en het gaat zo regenen
woensdag 20 oktober 2010 om 15:26
woensdag 20 oktober 2010 om 15:26
Ik schrik mij telkens helemaal lam als dat ding begint te trillen! Gisteren zat "hij" in mijn broekzak toen hij begon te trillen, dacht eerst nog aan een rare zenuw die begon te kriebelen en toen aha het is mijn telefoon. 't Is dus nog even wennen!
Nou ik ga op naar het werk. Eerst een vergadering en dan op naar mijn client.
Leuke dag allemaal!
Fran geniet vh mooie weer en de mooie omgeving en het lekkere eten!
Nou ik ga op naar het werk. Eerst een vergadering en dan op naar mijn client.
Leuke dag allemaal!
Fran geniet vh mooie weer en de mooie omgeving en het lekkere eten!
Optimist tot in de kist!
woensdag 20 oktober 2010 om 15:29
woensdag 20 oktober 2010 om 17:13
sooooooo ik ben er weer..
Lekker geshopt!
De oogst:
*zwarte nep ugs met knoop aan de zijkant. (die ik eigenlijk lillek vind maar ze waren maar 5 euro bij de Aktie schoen en wel fijn voor bij/in/om huis
*een petrolblauw vest met rits en kapuchon (van dat lekkere fluwelige spul)
*een wat langere fijnbrei zwart vest met korte mouw
*2 geurkaarsen in een gestreept glaasje
*zwarte schoensmeer
*haarverfset (mengbak/kwast/kam)
*geurzakjes
*correctie rollers
*tapenade
*zongedroogde tomaatjes met rode peper
*kokosbonbons
*tomatensoep
*satesaus enz enz
het was vooral weer leuk bij de Xenos en de Action
Lekker geshopt!
De oogst:
*zwarte nep ugs met knoop aan de zijkant. (die ik eigenlijk lillek vind maar ze waren maar 5 euro bij de Aktie schoen en wel fijn voor bij/in/om huis
*een petrolblauw vest met rits en kapuchon (van dat lekkere fluwelige spul)
*een wat langere fijnbrei zwart vest met korte mouw
*2 geurkaarsen in een gestreept glaasje
*zwarte schoensmeer
*haarverfset (mengbak/kwast/kam)
*geurzakjes
*correctie rollers
*tapenade
*zongedroogde tomaatjes met rode peper
*kokosbonbons
*tomatensoep
*satesaus enz enz
het was vooral weer leuk bij de Xenos en de Action
woensdag 20 oktober 2010 om 17:23
woensdag 20 oktober 2010 om 17:43
woensdag 20 oktober 2010 om 17:46
quote:Olijfje_ schreef op 20 oktober 2010 @ 14:42:
Ik ben geloof ik rijp voor een inrichting. Ik probeerde net serieus mijn trui ondersteboven aan te doen (ja, jullie lezen het goed, dus niet achterstevoren of binnenstebuiten maar ONDERSTEBOVEN)
Is het wel gelukt?
Bieb, lekker bezig geweest joh! Petrol zie je nu veel in de winkels hangen, vinnik echt een mooie kleur!
Ik moet ook nog steeds de stad in voor een nieuwe herfst-outfit, maar ik vind mezelf nog te dik en wil eerst wat gewicht kwijt. Maar daar heb iki vervolgens niet zo'n zin in, dus dat schiet niet op. Jammerrrr.
Bengelie, volgens mij moet je vooral NIET proberen om dat kinderachtige engelen-gedoe te begrijpen. Kun je beter negeren. En dan lekker hier socializen natuurlijk!
Ratje, lekker genoten van je vrije dag?
Ik ga zo naar huis en vanavond lekker bankhangen denk ik. Bah, wat baal ik van dit werk. Wel leuk dat er vandaag 2 oude (ontslagen ) collega's waren die nu weer af en toe komen bijspringen. Lekker mee gekletst.
Baas heeft nu de onzalige vraag gesteld of ik, in plaats van 4x9 uur, mijn werkuren kan verdelen over 4x8 de ene week, en 5x8 de andere week. Want ze komen mensen te kort. Goh, dan had je er niet zoveel moeten ontslaan en ietsje verder vooruit moeten denken. Dan ben ik 1 dag meer inzetbaar, maar heb ik dus ook nog maar 1 dag in de 2 weken vrij. Ik ben zoooo gehecht aan mijn vrije dag! Dus eigenlijk wil ik heel hard NEE roepen, maar ik vnid dat ik daar zorgvuldig over moet nadenken en mee moet denken en een goed antwoord moet geven. Iemand nog tips hoe je goed netjes NEE kunt zeggen, zonder dat het daarmee lijkt dat je niet je best wilt doen voor het bedrijf?
Ik ben geloof ik rijp voor een inrichting. Ik probeerde net serieus mijn trui ondersteboven aan te doen (ja, jullie lezen het goed, dus niet achterstevoren of binnenstebuiten maar ONDERSTEBOVEN)
Is het wel gelukt?
Bieb, lekker bezig geweest joh! Petrol zie je nu veel in de winkels hangen, vinnik echt een mooie kleur!
Ik moet ook nog steeds de stad in voor een nieuwe herfst-outfit, maar ik vind mezelf nog te dik en wil eerst wat gewicht kwijt. Maar daar heb iki vervolgens niet zo'n zin in, dus dat schiet niet op. Jammerrrr.
Bengelie, volgens mij moet je vooral NIET proberen om dat kinderachtige engelen-gedoe te begrijpen. Kun je beter negeren. En dan lekker hier socializen natuurlijk!
Ratje, lekker genoten van je vrije dag?
Ik ga zo naar huis en vanavond lekker bankhangen denk ik. Bah, wat baal ik van dit werk. Wel leuk dat er vandaag 2 oude (ontslagen ) collega's waren die nu weer af en toe komen bijspringen. Lekker mee gekletst.
Baas heeft nu de onzalige vraag gesteld of ik, in plaats van 4x9 uur, mijn werkuren kan verdelen over 4x8 de ene week, en 5x8 de andere week. Want ze komen mensen te kort. Goh, dan had je er niet zoveel moeten ontslaan en ietsje verder vooruit moeten denken. Dan ben ik 1 dag meer inzetbaar, maar heb ik dus ook nog maar 1 dag in de 2 weken vrij. Ik ben zoooo gehecht aan mijn vrije dag! Dus eigenlijk wil ik heel hard NEE roepen, maar ik vnid dat ik daar zorgvuldig over moet nadenken en mee moet denken en een goed antwoord moet geven. Iemand nog tips hoe je goed netjes NEE kunt zeggen, zonder dat het daarmee lijkt dat je niet je best wilt doen voor het bedrijf?
woensdag 20 oktober 2010 om 17:46
Sooowwwhhheee big spender Het is maar goed dat je met de auto was, als je dit op de fiets mee had moeten nemen had je problemen gehad.
Ik ben ook gek op de Xenos en Action. Gelukkig zitten die hier allebei. En nog dichtbij ook.
Ik heb wat klusjes gedaan die ik vanaf morgen ff niet meer kan doen. Knopen aangenaaid, stofzuigen.
Ik ben ook gek op de Xenos en Action. Gelukkig zitten die hier allebei. En nog dichtbij ook.
Ik heb wat klusjes gedaan die ik vanaf morgen ff niet meer kan doen. Knopen aangenaaid, stofzuigen.
woensdag 20 oktober 2010 om 18:02
Ratje, is het morgen al zover?? Joh, wat gaat de tijd hard! Ben je zenuwachtig? En wat erg dat ff niet kan stofzuigen
Splinter, mijn trui hing ergens net over mijn tieten, ik kon mijn armen nauwelijks bewegen en toch nog sjorren aan dat ding hè. Tot ik het merkje voor mijn ogen zag wapperen (dat zit normaal onderaan de trui) en toen viel het kwartje
Pfoe, en hoe kan je netjes formuleren dat je je 4 x 9 uur wil behouden. Hmmm, daar ga ik eens even over nadenken. Je kán natuurlijk zeggen dat er iets schort aan de lange termijnplanning van je baas maar of je daar vrienden mee maakt....
Splinter, mijn trui hing ergens net over mijn tieten, ik kon mijn armen nauwelijks bewegen en toch nog sjorren aan dat ding hè. Tot ik het merkje voor mijn ogen zag wapperen (dat zit normaal onderaan de trui) en toen viel het kwartje
Pfoe, en hoe kan je netjes formuleren dat je je 4 x 9 uur wil behouden. Hmmm, daar ga ik eens even over nadenken. Je kán natuurlijk zeggen dat er iets schort aan de lange termijnplanning van je baas maar of je daar vrienden mee maakt....
Ik ben mijn eigen bananenschil