Waar is die SPIN!

13-11-2013 11:26 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de nacht moest ik eruit om te plassen zoals ik wel vaker 's avonds doe. Ik liep met een suf hoofd naar de badkamer, deed het licht aan en pakte met mijn hand de wc-rol vast....en bijna een gigantische grote hooiwagenspin!!!

Om niet gelijk druppelend van de pot te springen en de boel bij elkaar te gillen (vind ze zo erg!) keek ik stoïcijns naar die spin en ging er snel vandoor richting bed met de gedachte om mijn vent de volgende ochtend te vragen de spin weg te halen...had het natuurlijk kunnen weten...'s ochtends was tie NERGENS te bekennen! Waar is dat kreng?! De deur zat dicht, het raam zat dicht en het venster zat dicht....

Nu ben ik ook zo kinderachtig om niet de badkamer te gebruiken nu het spinnenmysterie nog niet is opgelost (he's watching me somewhere') maar dames....hoe kan die spin nou in eens weg zijn?!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 14 november 2013 @ 23:01:

[afbeelding]Ik blijf er maar naar kijken, disturbing!
brrr... mijn kat nam spinnen mee naar binnen... grote! Een poot in haar bekkie en de rest liep over haar smoel.. getver
Haha Jira, net een pratende spin met een baardje !

Die zijn klein, daar ben ik niet bang voor, alhoewel we in de zomer een soort karatespinnen in de tuin hebben. Van die kleine zwarte die lopen dan over het terras en als je te dichtbij komt gaan ze op hun achterpoten staan van kom maar ! Krijgen ze meestal een lel van de kat en die vreet ze op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven