wasmachine stuk ?

24-11-2012 18:25 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn machine geeft foutmelding. F50. Volgens internet iets met de trommel of elektronica.

Iemand ervaring ? Of oplossing. ?
Boekje erbij pakken en kijken wat ze zeggen

Een F50 is namelijk nogal een standaard code die bijvoorbeeld mijn autoclaaf op de afdeling chirurgie ook aangeeft als hij een storing heeft
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Staat er niets in de handleiding van je machine?
Nee er staat niets in handleiding en op internet geeft men aan dat een verzamel code is,, van oa die trommel en electronisch .. Kan dus aandrijfeenheid zijn of de knoppen,,.

Ik had de hoop dat iemand hier het al eens gehad had en de oplossing had..

Maandag maar even filter reinigen ( nu donker en morgen weg ) en anders maar monteur bellen..

Machine is 8 jaar oud maar wordt eer intensief gebruikt,,
Als je hem intensief gebruikt, hij niet zo heel duur was, en 8 jaar oud is, zou ik lekker een nieuwe gaan halen morgen!
Dat doet de mijne ook wel eens. Ik haal de stroom er dan een half uurtje af, dan doet hij het weer
quote:jo12345 schreef op 24 november 2012 @ 18:53:

Als je hem intensief gebruikt, hij niet zo heel duur was, en 8 jaar oud is, zou ik lekker een nieuwe gaan halen morgen!

Hij is intensief gebruikt dus wat wasleeftijd ie zeker oud.. Duur ..uhh,, 749 euro .. Niet goedkoop ..niet heel duur.. Aeg oko mat ofzoiets

En maandag kijk ik wel,even .. Anders manlief maar en anders .

Enne,, kennen wij elkaar toevallig ?
Googlen en dan heb je het zo.

Had gisteravond ook een foutmelding bij mijn indesitje van 13. Ding was denk 250 e. Bij mij was het de waterpomp en een heel naar ratelend geluid.aeg moet echt langer mee gaan.

Maar mijn indesitje heeft het loodje gelegd
quote:jo12345 schreef op 24 november 2012 @ 18:53:

Wat is dat nou voor een oplossing mijn wachmachine is 15 jaar oud en still going strong bij defectje maak je dat gewoon en wassen maar.

Zag op duits forum dat te maken kan hebben met koolborstels,aandrijfing riem of kabelbreuk/slecht contact.

Zou zeggen achterwand eraf en kijken of op zijn zij leggen kun je alles goed zien.

Is je mannetje beetje handig???
quote:slobberbone schreef op 25 november 2012 @ 09:56:

[...]

Wat is dat nou voor een oplossing mijn wachmachine is 15 jaar oud en still going strong bij defectje maak je dat gewoon en wassen maar.

Zag op duits forum dat te maken kan hebben met koolborstels,aandrijfing riem of kabelbreuk/slecht contact.

Zou zeggen achterwand eraf en kijken of op zijn zij leggen kun je alles goed zien.

Is je mannetje beetje handig???ManneTJE ? Ben jij dan zijn vrouwTJE ?
Mijn man is handig,, die kijkt er idd eerst naar.. Indien mogelijk reparatie maar moet wel,in verhouding blijven. Ik ga morgen even de filter loshalen . Vandaag geen tijd voor gehad ..

En tegenwoordig gaan ze geen 20 jaar meer mee ., en dat weet ik dan weer van de Mieleman in mijn vriendenkring, vroeger ging een a merk als Miele, Bosch wel 20 jaar mee maar tegenwoordig zit d'r zoveel electronica in dar het veel sneller stuk,gaat..
In mijn machine geen koolborstels overigens , volgens storings code die ik via via vond is de aandrijving van de trommel of electronica in bedienpaneel

Achterkant moet los om aandrijfeenheid te zien en anders voorzijde los,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven