Wat koop jij op marktplaats

12-09-2012 14:03 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
N.a.v. het topic over de markt en mijn recentelijke leuke aankopen op marktplaats vraag ik me af wat mensen precies op marktplaats kopen. Ga je op zoek als je echt iets speciaals nodig hebt en niet teveel wil utigeven, ben je op zoek naar iets specifieks en onder welke zoektermen zoek je altijd.

Ik zal aftrappen.

Was tot anderhalve maand geleden niet z'on marktplaats fan. Maar toch ondertussen hele leuke dingen gekocht via marktplaats.

Zo hebben we een kattenkrabpal gekocht via marktplaats, een konijnenhok en een nieuwe stoel. Mijn oog viel hier eigenlijk gewoon op dus puur toeval maar het scheelt wel veel geld. Haal wel alles zelf op. Vind verzenden altijd een beetje een risico.
Ik had het fout gelezen zat nog op de markt!!
Ik ben op zoek naar een ledikantje en een commode. Zoek dus specifiek, en ook op een specifiek merk.
quote:redband schreef op 12 september 2012 @ 14:05:

Ik had het fout gelezen zat nog op de markt!!

op marktplaats.nl?

Zal wel koud zijn tegen de tijd dat ze het bezorgen
Zoek je ook nog een leuk kamerscherm misschien? *kuche*
quote:SeptemberGirl schreef op 12 september 2012 @ 14:08:

Zoek je ook nog een leuk kamerscherm misschien? *kuche*
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:SeptemberGirl schreef op 12 september 2012 @ 14:08:

Zoek je ook nog een leuk kamerscherm misschien? *kuche*????
Ik koop nooit wat op marktplaats. Maar verkoop er wel onze grote spullen (kinderwagen, babykamer, fiets etc).
Helemaal niets, ik verkoop er alleen maar Gaat altijd goed!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met het kamerscherm? Kan het topic niet meer vinden
Ik verkoop ook voornamelijk, maar heb er in het verleden wel een hoop gekocht en af en toe nog weleens.

Zo heb ik er al 2 fietsen gekocht, sonja bakker dieet boeken (en die er ook weer met winst op verkocht), puzzles, fitnessaparatuur, tja.. wat niet eigenlijk???
quote:kiwibanaansap schreef op 12 september 2012 @ 14:15:

Hoe is het eigenlijk afgelopen met het kamerscherm? Kan het topic niet meer vinden

Is wegens 'praivesie' weggehaald volgens mij.

On topic: ik koop en verkoop niks via marktplaats, vind het veel te veel gedoe. Ik koop sowieso vrij weinig.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik kijk eigenlijk alleen op Marktplaats als ik iets vrij specifieks zoek dat in de winkel niet (meer) te krijgen (uit oudere collecties o.i.d.) is of dat ik nieuw te duur vind (snowboots, tv-tje). Tot nu toe is het altijd goedgegaan, maar ik ben altijd wel opgelucht als het gekochte item daadwerkelijk arriveert met de post.

Ik vind de site er trouwens eigenlijk een beetje smoezelig uitzien, dat maakt Marktplaats niet zo aanlokkelijk. Maar het kan wel handig zijn!
anoniem_111798 wijzigde dit bericht op 12-09-2012 14:23
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Heb nog nooit wat op marktplaats gekocht en ben dit ook niet van plan.
quote:himalaya schreef op 12 september 2012 @ 14:17:

[...]

Is wegens 'praivesie' weggehaald volgens mij.

On topic: ik koop en verkoop niks via marktplaats, vind het veel te veel gedoe. Ik koop sowieso vrij weinig.Weggehaald. TO was iets te makkelijk te vinden....
Het enige dat ik ooit via marktplaats heb gekocht is mijn hoogslaper. Omdat ik perse deze wilde en die niet meer in de winkel te koop was.

Verder heb ik zo goed als niets te besteden, dus ook niets te zoeken op marktplaats (of in winkels).
Gekocht:

-boeken

-stripboeken

-ladenkast (Zweeds exemplaar maar dan leuk geverfd door verkoper)

-spelletjes (scrabble e.d.)

-kleding (studentenbudget; wisselend succes)

-combimagnetron / gasstel

-fiets

-cd's/dvds

Verkocht:

-boeken
Ik heb wat nieuwe spullen nodig en kijk dan eerst op Marktplaats of er iets van mijn gading is. Laatste aanwinst is een badkamerkastje van IKEA voor 15 euro, splinternieuw.
- boeken, bv oude kinderboeken of boeken die niet meer in de handel zijn

- meubels, bv een kastje, juist omdat ik iets anders wil dan het standaardaanbod van de winkels, en design te duur vind

- een fiets

- ook wel eens kleren gekocht, maar dat bevalt me minder omdat je gauw verkeerde maat of pasvorm hebt
Ik verkoop nauwelijks, maar heb er wel veel 2e hands gekocht, voornamelijk voor onze kleine.

Wat ik dan weer gratis doorgeef omdat het 3e eigenlijk niks meer waard is.

Bovendien, met iets wat 2e hands is hoef ik ook niet bang te zijn dat mini-tikal het stuk maakt :-)

Ik heb een princessenkasteel voor haar verjaardag gekocht, een groot kledingpakket, buggy, lego dozen van Winnie The Pooh, een groot bed voor haar.

Een Ikea bureau, bijna zonder schade, was nieuw 200,00, betaald ¤ 40,00 :-)

Dvd's, boeken,kleding voor Tikal-man (overhemden van duur merk bijv.)

Ik kijk ook vaak "kijk in uw wijk"

Wat koop ik tegenwoordig niet via MP. :-)
anoniem_50956 wijzigde dit bericht op 12-09-2012 14:30
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Verkopen via Marktplaats doe ik nog niet echt. Heb wel wat dingetjes die ik er eigenlijk wel eens op zou kunnen zetten...

Gekocht:

-Een hele mooie Pax garderobekast, in uitstekende staat

-Nette pantalons, die koop ik alleen van een bepaald merk

-Boeken in een bepaalde druk die niet meer in de winkel te koop zijn

-Nieuw borduursetje

-Puzzels

-BH van een bepaald merk, nieuw met kaartje

-Snowboots

En vast nog wel wat dingen die ik weer ben vergeten. Is bij mij altijd goed gegaan. Heb de pakketjes altijd ontvangen.
Meestal niets. Toevallig laatst 2 tamagotchi's gekocht (die nu alweer in een laadje liggen).
Kinder merkkleding

Kinderfietsen

Speelgoed

En dat alles verkoop ik ook weer op MP
Tot nu toe maar 2 boeken en een kamerscherm gekocht op marktplaats.

Ben wel sinds een tijdje op zoek naar een rotan ladenkastje. Ik had er een gevonden,maar koper wilde er een bedrag voor hebben wat ik niet wil betalen. Jammer genoeg.
Ik heb geen motto.
Als ik iets specifieks wil hebben, kijk ik vaak op MP. 'Gewoon' wat rondkijken kan ik niet.

Ik koop een deel (de helft ongeveer) van de kleding voor mijn dochter (2) op marktplaats.

Ik verkoop: mijn eigen kleding, kinderkleding en speelgoed. Ik heb wel eens boeken geprobeerd, maar dat ging niet. Op bol.com verkopen ze wel goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven