Wat moet ik doen?

14-07-2010 09:22 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik sta voor mijn gevoel in een enorm dilemma.

Ik heb een huis aangeboden gekregen op een toplocatie in Amsterdam. Grens West/Zuid.

Het huis mist een buitenruimte.

Ik heb een giga woonduur, ik kan veel krijgen op dit moment.

Als ik de woning accepteer, behoud ik mijn woonduur voor 5 jaar.

De huiskamer is een balzaal, ik denk wel meer dan 50m2.

Verder 3 kleine slaapkamers.

Ja. Het is allemaal zo prachtig omdat ik inwoner van Amsterdam ben met een woonduur van 21 jaar.

Maar ik twijfel.

Vanwege die buitenruimte en die kleine slaapkamers.

Maar ik zit wél in Zuid met giga woonkamer en spectaculair complex, echt met allure.

Ok. Ik druk nu op verzend.
In Amsterdam zou ik kiezen op de buurt waar je wilt wonen. Dat maakt alle verschil. In een leuke buurt ga je ook op de stoep zitten met een kop koffie, en maak je met de buren een geveltuin.
Met 1 of 2 tuurlijk, maar ja, 3 of 4 is toch een probleem nietwaar en ik zou mijn kind met 19 nog niet het huis uit willen schoppen zeg maar, vooral als het kind in kwestie nog studeert ed.

(jaja ik ben zo een moederkloek )
Persoonlijk zou ik het niet doen, want je hebt zo'n lange woonduur en krijgt dus binnenkort wel weer een andere goed aanbod. Die kleine slaapkamers zouden me weinig kunnen schelen zolang de keuken en badkamer goed zijn, maar geen buitenruimte vind ik echt niet acceptabel ook niet met het vondelpark als soort van achtertuin.
en......................wat doe je...
Voor mij is een buiten belangrijker dan een groot huis. Maar ja, tis Amsterdam he. Daar zijn buitens uberhaupt een decadente luxe (en voor mij dus een reden waarom ik nooit in A'dam zou willen wonen). Kortom, hoe moeten wij dat nu voor jou kunnen bepalen?
Wat heb je besloten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven