Welke ventilator?
woensdag 24 juni 2026 om 11:04
donderdag 25 juni 2026 om 16:04
Ik zie die slang ook niet zitten maar het zal toch moeten. ‘Een aircooler’ kan zonder slang maar is waardeloos. Airco is met een slang. Er moet warme lucht afgevoerd worden.MrsNiceGuy schreef: ↑25-06-2026 12:35Als ik deze google, zie ik op de foto's toch nog een slang naar buiten. Begrijp ik jou verkeerd dan? Ik zie die slang door het raam niet echt zitten.
donderdag 25 juni 2026 om 16:40
Wij hebben een AirKing. Wat een degelijke, fijne ventilator is dat. Echt een topding! Er zitten vijftien standen op. De eerste vijf geven een een licht tot matig briesje, helemaal in stilte. Bij de hogere standen hoor je het blazen, maar niet de motor. Hij kan van links naar rechts en van onder naar boven en ook tegelijk. En hij kan ook stil gezet worden, zodat hij niet beweegt. Ik dacht dat ie ergens tussen de 100 en 150 euro was.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in