Goede dag, slechte dag deel 5

19-08-2011 22:37 2340 berichten
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)

Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.

Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.

Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.

Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:

Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.

Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers

voor de meelezers en schrijfsters

Totaal aantal stemmen: 28

Ik lees stiekem mee (43%)
Ik neem steeds liefde aan (11%)
Chooc en IBI zijn gestoord (7%)
Run forummer run (7%)
Hoeveel delen krijgen we nog? (4%)
Ik zou graag mee willen schrijven (18%)
Jullie zijn grappig Geen stemmen
Ik hou van koekjes en chocola (4%)
Ik hou van koekjes met chocola Geen stemmen
Ik hou van chocola in koekjes (7%)
Alle reacties Link kopieren
quote:SanneK schreef op 23 september 2011 @ 23:12:

Ik heb 4 maanden gratis naar de bios, veel chocolade, een groot rituals pakket, spullen voor de tuin en een wardebon gekregen. En luxe uit eten geweest met vriend.

kortom een goed gevierde verjaardag met leuke cadeau's.

Hier ben ik met een nederlandse opdracht voor as. vrijdag bezig, en dat op een vrijdagnacht volgens mij heeft de verkoudheid mijn hersenen aangetast, want ik heb echt nooit op deze tijd en een vrijdag schoolwerk gedaan
Sanne van harte!
quote:SanneK schreef op 23 september 2011 @ 23:12:

Ik heb 4 maanden gratis naar de bios, veel chocolade, een groot rituals pakket, spullen voor de tuin en een wardebon gekregen. En luxe uit eten geweest met vriend.

Klinkt geweldig! Rituals, groot fan van! Ik vind de Hamam heerlijk en die groene lijn.

Wanneer ga je nou op vakantie Sanne?
Sanne dan ben je goed bedeelt, heerlijke chocolade mjmjmj dinnetjes zijn Sanne

Straw is wel een beetje laat om nog huiswerk te maken. Maar als het maar af is dat is het belangrijkste natuurlijk. Goed bezig *duim omhoog*
Net voor 12 uur ook nog weekendje londen gekregen in december als alle kerstlichtjes er zijn. Dat wilde ik al jaren! Ik heb hem voor gek verklaard, want veels te veel, maar wel erg leuk en lief.

Sorry, posts vandaag zijn erg selffocused. We vliegen maandag trouwens.

Aardbei, ik zou het lekker wegleggen en morgen ofzo verder kijken.
Zo Sanne das nog ff lekker in de pocket. Is vast dan heel gezellig in Londen met de kerstsfeer
Wat een fijne cadeaus Sanne!! Geniet ervan!

Zeg, zullen we allemaal samen een potje rummi doen. Net als vroegah?
quote:_yellowlove_ schreef op 24 september 2011 @ 00:24:

Wat een fijne cadeaus Sanne!! Geniet ervan!

Zeg, zullen we allemaal samen een potje rummi doen. Net als vroegah?JA!
*biecht op even in de leesstand te staan. Wel van harte sanne!*
Ik kom eraan iebels

Facebook bedoel ik dus..
Ik ben er en Chat is ook aan de rummi
Veel plezier met rummi! Ik duik mijn bedje in.
truste was gezellig!
@ sanne wat fijn een weekendje londen. Lijkt me echt een leuke stad, ben er alleen nooit geweest.

Hier is de dag wel redelijk begonnen maar nu ben ik toch lichtelijk triest.

Ik heb vannacht voor het eerst deze hele week wel lekker geslapen aan een stuk door zonder met echte grote hoestbuien wakker te worden.

Maar tijdens het ontbijt kreeg ik minder leuk nieuws, ma vertelde dat ze een mailtje had ontvangen en dat een oom die ongeveer 5 jaartjes geleden 2x bijna dood is verklaard na een heel gedoe met zijn alvleesklier waar hij nog maar 1/10 van heeft blijkt nu dat hij mischien prostaatkanker heeft.

En daar baal ik wel van! precies nu nu hij voor de 2e keer opa word.

Maar goed dat is alles wat we weten moeten nog even afwachten tot de familie met meer informatie komt.
Iebs waarom in leesstand?

Sanne wat leuk, naar Londen!

Mika haha ik zag je echt zitten.. Zo mjammjammm

Aardbei jeetje. Sommige mensen hebben alle pech van de wereld he, ken er nog 1.....

Ik ben supermoe dus lig in bed. Tot morgen weer denk ik
Vervelend aardbei. Hoop dat het meevalt.

Slaap lekker chooc!

Ik ben ook nog nooit in Londen geweest. Ben geen stadsmens, maar heb altijd londen in kerstsfeers willen zien, dus ben benieuwd!
Dat van mijn oom is nog even afwachten tot dinsdag dan doen ze de rest van de tests. Maar de arts zegt dat het er niet postief uitziet voor hem.

Dus enigsinds ben ik toch wel bezorgd.
Strawberry

Sanne, mag ik mee naar londen

Choco lieverd Was het duur geworden met auto? Gaat t wel met je. Misschien moeten we naar Ikea, daar knapt ieder mens van op
Huh, per ongeluk enter...

Tante Mika, je bent wat stil de laatse tijd heb ik het idee? Kan ik iets voor je betekenen? Ik heb je stiekem wel gemist vandaag , meet zonder jou

Ibi en Chat, fijn om jullie weer te zien vandaag
Aahh, meet was vandaag. Vandaar de radiostilte. Hoop dat jullie t leuk hebben gehad.

Ben net wakker geworden op de bank, dus nu naar bed aan t verplaatsen.

Yellow, van mij wel, maar we mogen maar beetje handbagage mee. Pas je in een rugzak? 
Ik wilde ook wel graag mee Yellow maar bruintje kon het niet trekken. Volgende keer ben ik erbij. Ik had ook wel zin om te gaan hoor.

Sanne wij waren al dinnetjes dus mag ik mee naar Londen
Wat naar toch die financiele problemen. Gaat het nog lang duren mika? Je hoeft niet te antwoorden hoor meid. Het is geen nieuwsgierigheid, maar belangstelling.

Ik heb nog een mooi zwart winterjack. Met afneembare bontkraag. Als je hem wil hebben stuur ik hem naar je op. De maat is wel goed denk ik. Laat maar weten!
Lijkt me lachen, meet in Londen. maar geen idee hoe ik jullie allemaal de boot op smokkel. En met zoveel in een hut, denk dat vriend daar toch een grens trekt... Moet ik jullie verdelen over mijn trips. Eentje mee naar Vietnam, dan Berlijn en dan Londen. Hmm... klinkt wel decadent zo.

Wel leuk om zoveel dinnetjes te hebben!
Chat alles gaat hier wel goed hoor heb alleen geen geld voor reizen en dan uitgaven voor eten en dergelijke. Dus je hoeft het niet naar te vinden hoor. Chat wat je aan kleding hebt zou ik graag willen hebben. Vind ik heel leuk
Sanne ik denk met zoveel vrouwen dat ze ons de boot afgooien. Vrouwen met hun gegiebel en gepraat!! Kunnen we zwemmen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven