Goede dag, slechte dag deel 5
vrijdag 19 augustus 2011 om 22:37
Aan mij de tweemalige eer om dit topic te openen (dat choco naast me zit doet daar zeker geen afbreuk aan)
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
Hier kan je schrijven over alles wat je bezig houdt en/of meemaakt.
Van de momenten en de momenten tot aan de momenten.
Iedereen is welkom wel is het fijn als je eerst even inleest en jezelf kort voorstelt.
Tot nu toe zijn de vaste schrijfsters:
Mama Chat, Tante Mika, onze IBI (volgens Choco), sportieve Sanne, Mellow Yellow en natuurlijk loco Choco.
Daarnaast hebben we enkele trouwe binnenvallers
vrijdag 23 september 2011 om 23:30
quote:SanneK schreef op 23 september 2011 @ 23:12:
Ik heb 4 maanden gratis naar de bios, veel chocolade, een groot rituals pakket, spullen voor de tuin en een wardebon gekregen. En luxe uit eten geweest met vriend.
kortom een goed gevierde verjaardag met leuke cadeau's.
Hier ben ik met een nederlandse opdracht voor as. vrijdag bezig, en dat op een vrijdagnacht volgens mij heeft de verkoudheid mijn hersenen aangetast, want ik heb echt nooit op deze tijd en een vrijdag schoolwerk gedaan
Ik heb 4 maanden gratis naar de bios, veel chocolade, een groot rituals pakket, spullen voor de tuin en een wardebon gekregen. En luxe uit eten geweest met vriend.
kortom een goed gevierde verjaardag met leuke cadeau's.
Hier ben ik met een nederlandse opdracht voor as. vrijdag bezig, en dat op een vrijdagnacht volgens mij heeft de verkoudheid mijn hersenen aangetast, want ik heb echt nooit op deze tijd en een vrijdag schoolwerk gedaan
vrijdag 23 september 2011 om 23:41
quote:SanneK schreef op 23 september 2011 @ 23:12:
Klinkt geweldig! Rituals, groot fan van! Ik vind de Hamam heerlijk en die groene lijn.
Wanneer ga je nou op vakantie Sanne?
Klinkt geweldig! Rituals, groot fan van! Ik vind de Hamam heerlijk en die groene lijn.
Wanneer ga je nou op vakantie Sanne?
zaterdag 24 september 2011 om 00:20
Net voor 12 uur ook nog weekendje londen gekregen in december als alle kerstlichtjes er zijn. Dat wilde ik al jaren! Ik heb hem voor gek verklaard, want veels te veel, maar wel erg leuk en lief.
Sorry, posts vandaag zijn erg selffocused. We vliegen maandag trouwens.
Aardbei, ik zou het lekker wegleggen en morgen ofzo verder kijken.
Sorry, posts vandaag zijn erg selffocused. We vliegen maandag trouwens.
Aardbei, ik zou het lekker wegleggen en morgen ofzo verder kijken.
zaterdag 24 september 2011 om 10:32
@ sanne wat fijn een weekendje londen. Lijkt me echt een leuke stad, ben er alleen nooit geweest.
Hier is de dag wel redelijk begonnen maar nu ben ik toch lichtelijk triest.
Ik heb vannacht voor het eerst deze hele week wel lekker geslapen aan een stuk door zonder met echte grote hoestbuien wakker te worden.
Maar tijdens het ontbijt kreeg ik minder leuk nieuws, ma vertelde dat ze een mailtje had ontvangen en dat een oom die ongeveer 5 jaartjes geleden 2x bijna dood is verklaard na een heel gedoe met zijn alvleesklier waar hij nog maar 1/10 van heeft blijkt nu dat hij mischien prostaatkanker heeft.
En daar baal ik wel van! precies nu nu hij voor de 2e keer opa word.
Maar goed dat is alles wat we weten moeten nog even afwachten tot de familie met meer informatie komt.
Hier is de dag wel redelijk begonnen maar nu ben ik toch lichtelijk triest.
Ik heb vannacht voor het eerst deze hele week wel lekker geslapen aan een stuk door zonder met echte grote hoestbuien wakker te worden.
Maar tijdens het ontbijt kreeg ik minder leuk nieuws, ma vertelde dat ze een mailtje had ontvangen en dat een oom die ongeveer 5 jaartjes geleden 2x bijna dood is verklaard na een heel gedoe met zijn alvleesklier waar hij nog maar 1/10 van heeft blijkt nu dat hij mischien prostaatkanker heeft.
En daar baal ik wel van! precies nu nu hij voor de 2e keer opa word.
Maar goed dat is alles wat we weten moeten nog even afwachten tot de familie met meer informatie komt.
zaterdag 24 september 2011 om 21:42
zondag 25 september 2011 om 00:44
zondag 25 september 2011 om 00:55
Wat naar toch die financiele problemen. Gaat het nog lang duren mika? Je hoeft niet te antwoorden hoor meid. Het is geen nieuwsgierigheid, maar belangstelling.
Ik heb nog een mooi zwart winterjack. Met afneembare bontkraag. Als je hem wil hebben stuur ik hem naar je op. De maat is wel goed denk ik. Laat maar weten!
Ik heb nog een mooi zwart winterjack. Met afneembare bontkraag. Als je hem wil hebben stuur ik hem naar je op. De maat is wel goed denk ik. Laat maar weten!
zondag 25 september 2011 om 01:03
Lijkt me lachen, meet in Londen. maar geen idee hoe ik jullie allemaal de boot op smokkel. En met zoveel in een hut, denk dat vriend daar toch een grens trekt... Moet ik jullie verdelen over mijn trips. Eentje mee naar Vietnam, dan Berlijn en dan Londen. Hmm... klinkt wel decadent zo.
Wel leuk om zoveel dinnetjes te hebben!
Wel leuk om zoveel dinnetjes te hebben!