Bevroren herfsteitje??

09-10-2011 17:04 2742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een prutszomer straks weer een vruchtbare herfst??

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/108550 gr 74 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Hij is er!!! C. heet ie en alles is goed!Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 04/10 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 27/10/11M. 4196 gram 52 cm 22/12 CB + prikken JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

20/01/12 22/11 vkHuskyI: 16/11/0992cm / 12,7kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 82cm / 10,5 g

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 versgetestSpecu K: 28/01/11 10600 gram 73,5 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Succes moom en stoere A!!
Succes Moom!

Ik sta nu al op kantoor, maar is nog niemand
Ze werd pas 06.30 wakker! Terwijl ze gister overdag ook al drie uur had geslapen.
Moom! Heel veel succes vandaag!!

Wauw, die kleine n! Lekker geslapen dus!
Succes moom!

Ik had gisteren klein meisje die was zo lief bij de narkose geen traan gelaten zo gaat stoere a vast ook zijn
Succes Moom en een dikke zoen voor A!
Rain zit je in de koud of heb je nog stroom?
Oplettend hoor gw! Ik zat idd in de kou en in het donker. Maar zojuist doet alles het weer. Dus, aan het werk maar helaas.....
Zoooo gepiept! Bij inslapen begon ie te schoppen, en je zag de tranen in zijn ogen. Zielig. Duurde best lang voor ie wakker werd. Eerst heel onrustig, maar toen hoorde hij het bumba muziekje uit ander bed, en toen was ie compleet scherp en alert. Grapjas.

Zat heel veel prut achter zijn trommelvlies, dus we moeten direct met druppels beginnen, en het kan zijn dat ie de komende dagen schrikt van hard geluid ed. Benieuwd of ie nu ook meer gaat praten!
De gap doos is enorm
Sjaak gaat maat s al aardig passen denk ik. Vergeleken met maat 20 schoentjes. Dan lijkt dit meer maat 21.
He moom, fijn dat alles weer achter de rug is! En dat A het zo goed heeft gedaan!

Wow, gap-pakket er al! Snel zeg (nee hier nog niets....)

Hier weer heerlijk gezwommen, daarna weer verwoedde poging gedaan H aan het brood te krijgen, zonder resultaat natuurlijk dus die ligt nu op bed na een handje rozijnen.

Hier al 2 wassen buiten hangen, ben best goed bezig al zeg ik het zelf.

Dit weekend dienst helaas, maar goed wel maandag dan vrij (en ook woensdag en vrijdag, dus volgende week wel lekker korte week).
Even een snelle zwaai, fijn dat alles goed gegaan is met onze stoere A!
Duuv, nog bedankt voor je whatsappie! Ik kreeg hem toen A net weer binnen werd gereden!
Zo, weer thuis van werk! Kapot!

Maandag en dinsdag weer!!

Nu: quality time met gezin!
Moom: Fijn dat alles goed gegaan is met A!!

Verder hier ook geen nieuws... Lekker weekend met ons 3en..

Vandaag even geshopt met vriendin bij baby.dump, nog even flink wat ingeslagen.. ... Kan nu nog even.. Verder zijn we nergens geweest, dus niet veel gelopen.. Daardoor nu ook geen last van buik.

Wij gaan zo frietjes eten! Had ik zo ineens een keer zin in.
Oh frietjes!! Ik heb trek!! Jaloers! Ben nog niet eens thuis dan eet ik broccoli met aardappelen das andere koek.
Wij zitten aan de kip siam en er wordt na een hele dag eetstaking wonderwel goed gegeten
Hier werden de spruitjes verslonden. Zelf aan soep met focacia, verjaardagsrest
He Moom, wat fijn dat t goed ging! Zielig hoor, die kleintjes onder narcose.. Maar hij lijkt dus alweer aardig goed opgeknapt als de spruitjes er zo goed in gingen!

Hier boerenkool, bord werd bijna afgelikt. Hoe gaat t bij jullie met het eten met een lepel? Wanneer moeten ze dat kunnen? Ze kan t nl. wel, haar toetje eet ze altijd zelf, maar bij warm eten gebruikt ze toch liever haar handen. Als ik een hapje op de lepel doen, wil ze n nog wel oppakken, maar het volgende hapje gaat dan weer met haar handen. Vooral bij stamppotten nogal een lekkere bezigheid, ha ha!

Vandaag aan mijn ouders verteld, was leuk!! Mijn vader zei al dat ie dan nog een dag extra vrij moest nemen om op te passen, ha ha! Bedachten het pas in de auto ernaar toe, dus niet een heel verhaal voorbereid ofzo.

Denk dat vriend's moeder t tijdens het sinterklaasweekend hoort, da's wat meer ruimte voor een leuke vertelmanier.
Moom, fijn dat het goed gegaan is!

Wij hebben lekker pizza gegeten. J1 krijgt dat een kleintje. Nou die had hij zo op en zei: en meer pizza! Tja helaas pizza was op.

Kath, J1 eet pas sinds een maand of 2-3 echt goed met een lepel of vork. Maar hij neemt ook vaak nog wel even een hapje tussen door met de handen.

Leuk dat je je het je ouders hebt verteld. Waarom vertellen jullie je vriends moeder pas veel later het goede nieuws?

Morgen komen mijn broer en schoonzusje. Nog voor J1 zn verjaardag (waren toen op huwelijksreis) kunnen we direct trouwfoto’s bekijken
Joehoe !!! Ik ben er ook weer !! Heel de week cursus gehad !! Weet zeker dat ik nu 2 kilo zwaarder ben, my god wat werden we verwend daar... en aangezien je alleen maar heel de dag moest luisteren was het een groot snaai en vreet festijn...

Ik heb globaal meegelezen, las iets over dat het goed gaat met R. Dat Moom een giga pakket ontvangen heeft, N. lekker geslapen heeft, en dat Murron het moeilijker vol gaat houden en justdeb ook...

Kath, M. eet nog steeds niet geweldig met haar lepel. Het gaat wel beter sinds ze kan lopen. Maar ze eet nog steeds erg graag met haar handen. Ik maak me er niet druk om
Kath, leuk, weer vertellen! Heb je al een afspraak voor een eerste echo eigenlijk?

Hoe was het huis? Of ging dat niet door? (Of moet ik het hier weghalen?)

Fan, hard gewerkt dus deze week! Nu lekker weekend!

Kath, H kan goed met de lepel eten (maar ook nog niet heel lang) maar pikt ook nog steeds graag af en toe met de vingers er wat uit hoor. Ach, ik ben tegenwoordig al lang blij dat ze wat eet.
GW, huis was wel cool, beneden iets kleiner dan verwacht (maar ook super donker ingericht, dus misschien dat t ook kleiner lijkt), en master bedroom ook, maar wow, die tuin! En de 2e verdieping ook super ruim, en beneden garage en bijkeuken, fijn huis hoor! Maar goed, afwachten dus maar hoe het nu afloopt. We worden op de hoogte gehouden.

Nog geen afspraak gemaakt voor de echo, ik doe t nog even rustig aan hoor..

O, dan ben ik al lang blij hoe F. nu met de lepel eet. Ik weet dan nooit zo goed of ik daar dan iets strenger in moet worden, of r nog maar even lekker met haar handen moet laten eten. Ha ha, ze schoof het zo naar binnen. Stamppotten zijn goedgekeurd! Gelukkig maar, want anders kreeg ze een hele zware winter!

Maya, mijn ouders zien we bijna iedere week "live", en bij vriend willen we het meteen de hele familie tegelijk vertellen, dus dat duurt wat langer voor we iedereen bij elkaar zien..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven