Good Luck
vrijdag 28 oktober 2011 om 19:57
Hier hakkebar weer
Compu, hoe is het vandaag gegaan. heeft het spikkelijs nog zijn werk gedaan?
Ik heb nog steeds Nokia6210, werkt prima....met bellen en sms
Vandaag treinsuperpack gescoord in Sittard, lekker in de buurt. We hebben half NL afgebeld en nergens meer voor de schappelijke kortingsprijs te krijgen, daar nog 1! Dus T zijn verjaardagscadeau is binnen, nu Sint nog.
Amalia, druk dagje. Maar wel leuk. En is de sushi nog gelukt?
En ben je ook Beer zijn dagboek aan het bijhouden? Wij hebben PomPom, ik vind het echt een smerig ding, zou hem het liefst in de wasmachine gooien.
Suze gezeik is niet leuk! Vakantie in de zon wel!
En 19.00 uur perfect.
Vadndaag was de juf van T voor het laatst, over 16 weken weer terug . T heeft een tekening gemaakt en die heb ik gescand en op een wit rompertje gedrukt. Was echt leuk geworden als zeg ik het zelf.
Verder weinig nieuws, voel me een beetje dus ga zo lekker met een maskertje op en een kop thee/boek in bad en dan in bed.
X voor allen (zonder ziektekiemen)
Compu, hoe is het vandaag gegaan. heeft het spikkelijs nog zijn werk gedaan?
Ik heb nog steeds Nokia6210, werkt prima....met bellen en sms
Vandaag treinsuperpack gescoord in Sittard, lekker in de buurt. We hebben half NL afgebeld en nergens meer voor de schappelijke kortingsprijs te krijgen, daar nog 1! Dus T zijn verjaardagscadeau is binnen, nu Sint nog.
Amalia, druk dagje. Maar wel leuk. En is de sushi nog gelukt?
En ben je ook Beer zijn dagboek aan het bijhouden? Wij hebben PomPom, ik vind het echt een smerig ding, zou hem het liefst in de wasmachine gooien.
Suze gezeik is niet leuk! Vakantie in de zon wel!
En 19.00 uur perfect.
Vadndaag was de juf van T voor het laatst, over 16 weken weer terug . T heeft een tekening gemaakt en die heb ik gescand en op een wit rompertje gedrukt. Was echt leuk geworden als zeg ik het zelf.
Verder weinig nieuws, voel me een beetje dus ga zo lekker met een maskertje op en een kop thee/boek in bad en dan in bed.
X voor allen (zonder ziektekiemen)
vrijdag 28 oktober 2011 om 23:44
zaterdag 29 oktober 2011 om 17:02
Enka, stoer dat je het al gekocht hebt. Wordt vast een hit! Leuk zeg. Heb je nog lekker gewinkeld in Sittard? Leuk cadeautje heb je gemaakt voor de juf, origineel. Zal ze vast waarderen. Ben je weer wat beter? Ik ben snotverkouden, beeegh.
Amalia, bijna goedenavond . Aah, het is de logeerbeer! Nu snap ik het haha. Druk programma voor de beer, die wil nooit meer komen , dacht dat ie een rustig weekend had.
Compu, hoe is het gegaan?
Oudste naar de nl-school geweest en toen we thuis waren belde er een meisje van school of ze mocht spelen. Ze spelen heel erg rustig met de playmobil-school.
Amalia, bijna goedenavond . Aah, het is de logeerbeer! Nu snap ik het haha. Druk programma voor de beer, die wil nooit meer komen , dacht dat ie een rustig weekend had.
Compu, hoe is het gegaan?
Oudste naar de nl-school geweest en toen we thuis waren belde er een meisje van school of ze mocht spelen. Ze spelen heel erg rustig met de playmobil-school.
zaterdag 29 oktober 2011 om 20:02
Geweldig verlopen! Wist niet dat ze dat in zich had. Ze had als steun een koffiebekertje mee, daar is ze zo dol op. Kussens om haar hoofd heen en scannen maar. Ze nam nog een nepslokje uit dat bekertje, toen moest het even over. Maar gelukt! Het werd ijs met smarties (om 9.30 uur haha).
Thuis kwam de spanning er bij haar wel uit hoor, maar dat gaf niet.
zondag 30 oktober 2011 om 10:50
zondag 30 oktober 2011 om 13:11
quote:compu schreef op 29 oktober 2011 @ 20:02:
Geweldig verlopen! Wist niet dat ze dat in zich had. Ze had als steun een koffiebekertje mee, daar is ze zo dol op. Kussens om haar hoofd heen en scannen maar. Ze nam nog een nepslokje uit dat bekertje, toen moest het even over. Maar gelukt! Het werd ijs met smarties (om 9.30 uur haha).
Superknap kind heb je Compu! Fijn dat het zo goed is gegaan.
Nope, Derek niks nee...
Superknap kind heb je Compu! Fijn dat het zo goed is gegaan.
Nope, Derek niks nee...
maandag 31 oktober 2011 om 13:49
Hai compu! Jullie zijn stoere meiden!!!! Ik zou trouwens zo vroeg mogelijk beginnen zodat ze zich er het minst van bewust is denk ik. Maat kan het al? Moet ze niet uitgegroeid zijn?
Jin wat mooi dat oudste zo lekker heeft gespeeld .
En dat zonnetje was er gister niet zo erg maar doet vandaag flink z'n best! Dank
Even de groep bijlezen, volgens mij is het nodig...
Jin wat mooi dat oudste zo lekker heeft gespeeld .
En dat zonnetje was er gister niet zo erg maar doet vandaag flink z'n best! Dank
Even de groep bijlezen, volgens mij is het nodig...