High-Tea met vriend

08-11-2011 16:36 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vriend zijn verjaardag heb ik als verrassing een meerdaags programma bedacht. Onderdeel daarvan is een High-Tea. Maar ik begin ineens wat te twijfelen. Is dat wel wat voor mannen?

Ik denk dat hij het heel leuk zou vinden. We houden beide van lekker snoepen/eten, dus dat zit wel goed. Wat dat betreft interesseert het me dan ook niet zo heel erg of het wel wat voor mannen is, maar toch...begin ineens wat te twijfelen.

Wat zijn jullie ervaringen?
quote:Tinkeldel schreef op 08 november 2011 @ 16:56:

[...]

Hihi, ik houd trouwens niet van wijn. Doe mij maar een sloot thee, of bier. Zou dat ook een gat in de markt zijn?

Jahaaaa, de High Beer Die wordt uiteraard geserveerd in de Ierse Pub (overal in den lande), men kan kiezen uit Guiness, Strongbow en Stout, vergezeld van Fish & Chips, Yorkshire Pudding, Cheddar, Custard Pie en Stews.

Ik zeg, Marvellous, Splendid, God save the Queen. Amen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gut Amand, gelukkig zijn niet alle mannen zo generaliserend, ik vind je toon verre van prettig.

Je zit Tinkerbell letterlijk uit te lachen. Is dat nu nodig?
Sorry wat zei je? ik moest even een verschoning aantrekken en de tranen van het lachen wegvegen
Huh wat is dit nu weer voor raars, alsof mannen niet van taart houden... en ook niet van thee? Vreemd hoor, mijn vriend vindt t allebei heerlijk en zo ken ik er meer. Is volgens mij niet afhankelijk van wat er tussen je benen bungelt...
Kaatje: bedankt voor de tip. Ik ga ze even opzoeken.
quote:amand1969 schreef op 08 november 2011 @ 17:14:

Sorry wat zei je? ik moest even een verschoning aantrekken en de tranen van het lachen wegvegen Goh wat zijn we leuk. Kinderachtig hoor.
Kaatje: ik heb even op de site gekeken, en het ziet er leuk uit. Ook leuk dat je entree hebt in het museum. Ik denk dat ik daar ga t reserveren.
quote:ailien schreef op 08 november 2011 @ 17:18:

Huh wat is dit nu weer voor raars, alsof mannen niet van taart houden... en ook niet van thee? Vreemd hoor, mijn vriend vindt t allebei heerlijk. Liegt hij wel vaker, denk je?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 08 november 2011 @ 17:29:

[...]

Liegt hij wel vaker, denk je?Sorry? Mijn vriend vraagt me zelfs bepaalde soorten thee mee te nemen als ik naar de markt ga, dus denk dat ik ervan uit kan gaan dat hij niet liegt........
Als je vriend ervan houdt is er toch niets mis mee? En anders kijk je toch voor een brunch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Tinkeldel schreef op 08 november 2011 @ 17:27:

Kaatje: ik heb even op de site gekeken, en het ziet er leuk uit. Ook leuk dat je entree hebt in het museum. Ik denk dat ik daar ga t reserveren.

Houwerzijl is leuk. Wij hebben daar eens de tea in de klokketoren gedaan. Daar zit je dan privé, met 2 personen.

Andere goede adressen in het Noorden: het Feithhuis in Groningen, De Hertogin van Bedford in Exloo en Teatime in Zuidwolde.
Mijn man is ook niet van de thee, maar heeft het wel geboekt voor ons tweetjes voor mijn verjaardag.

Was erg gezellig en lekker en we hebben allebei thee gedronken.

Gewoon doen.
http://www.vakantieveilin ... O64u8THp6wCFUJI3godzD0SNw
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://aanbieding.marktpl ... IHF0NTHp6wCFcKDDgodazh-_w
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb met mijn man samen die van vakantieveilingen in Delft gedaan. En al meerdere malen samen in Amsterdam geweest.

Mijn man is gek op thee, drinkt hele sloten weg daarvan en hij houdt ook van sandwiches en taart. Dus ja, mijn man zou ik heel erg blij maken met zo'n arrangement.

Gelukkig is niet elke man hetzelfde!
Mijn man zou hier niet happy van worden.Van wokken of grieken wel
Die van mij houdt wel van thee en sandwiches, maar niet van een hightea locatie. Hij zou gaan gillen.

Maar wel liever hightea dan naar een wokrestaurant of Griek. Hollandse vreetschuren wil hij niet gezien worden.

Overigens Armand, echte leuke mannen houden meer van wijn dan bier.
Wat is er mis mee voor een man? Ik ben wel eens met mijn vriend naar een high tea geweest alleen heeft hij koffie gedronken omdat hij dat lekkerder vindt. Verder was het alleen maar lekker en gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven