High-Tea met vriend
dinsdag 8 november 2011 om 16:36
Voor mijn vriend zijn verjaardag heb ik als verrassing een meerdaags programma bedacht. Onderdeel daarvan is een High-Tea. Maar ik begin ineens wat te twijfelen. Is dat wel wat voor mannen?
Ik denk dat hij het heel leuk zou vinden. We houden beide van lekker snoepen/eten, dus dat zit wel goed. Wat dat betreft interesseert het me dan ook niet zo heel erg of het wel wat voor mannen is, maar toch...begin ineens wat te twijfelen.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik denk dat hij het heel leuk zou vinden. We houden beide van lekker snoepen/eten, dus dat zit wel goed. Wat dat betreft interesseert het me dan ook niet zo heel erg of het wel wat voor mannen is, maar toch...begin ineens wat te twijfelen.
Wat zijn jullie ervaringen?
dinsdag 8 november 2011 om 17:13
quote:Tinkeldel schreef op 08 november 2011 @ 16:56:
[...]
Hihi, ik houd trouwens niet van wijn. Doe mij maar een sloot thee, of bier. Zou dat ook een gat in de markt zijn?
Jahaaaa, de High Beer Die wordt uiteraard geserveerd in de Ierse Pub (overal in den lande), men kan kiezen uit Guiness, Strongbow en Stout, vergezeld van Fish & Chips, Yorkshire Pudding, Cheddar, Custard Pie en Stews.
Ik zeg, Marvellous, Splendid, God save the Queen. Amen.
[...]
Hihi, ik houd trouwens niet van wijn. Doe mij maar een sloot thee, of bier. Zou dat ook een gat in de markt zijn?
Jahaaaa, de High Beer Die wordt uiteraard geserveerd in de Ierse Pub (overal in den lande), men kan kiezen uit Guiness, Strongbow en Stout, vergezeld van Fish & Chips, Yorkshire Pudding, Cheddar, Custard Pie en Stews.
Ik zeg, Marvellous, Splendid, God save the Queen. Amen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
dinsdag 8 november 2011 om 17:29
dinsdag 8 november 2011 om 18:13
quote:Tinkeldel schreef op 08 november 2011 @ 17:27:
Kaatje: ik heb even op de site gekeken, en het ziet er leuk uit. Ook leuk dat je entree hebt in het museum. Ik denk dat ik daar ga t reserveren.
Houwerzijl is leuk. Wij hebben daar eens de tea in de klokketoren gedaan. Daar zit je dan privé, met 2 personen.
Andere goede adressen in het Noorden: het Feithhuis in Groningen, De Hertogin van Bedford in Exloo en Teatime in Zuidwolde.
Kaatje: ik heb even op de site gekeken, en het ziet er leuk uit. Ook leuk dat je entree hebt in het museum. Ik denk dat ik daar ga t reserveren.
Houwerzijl is leuk. Wij hebben daar eens de tea in de klokketoren gedaan. Daar zit je dan privé, met 2 personen.
Andere goede adressen in het Noorden: het Feithhuis in Groningen, De Hertogin van Bedford in Exloo en Teatime in Zuidwolde.
dinsdag 8 november 2011 om 18:26
http://www.vakantieveilin ... O64u8THp6wCFUJI3godzD0SNw
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 8 november 2011 om 18:27
http://aanbieding.marktpl ... IHF0NTHp6wCFcKDDgodazh-_w
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 8 november 2011 om 22:03
Ik heb met mijn man samen die van vakantieveilingen in Delft gedaan. En al meerdere malen samen in Amsterdam geweest.
Mijn man is gek op thee, drinkt hele sloten weg daarvan en hij houdt ook van sandwiches en taart. Dus ja, mijn man zou ik heel erg blij maken met zo'n arrangement.
Gelukkig is niet elke man hetzelfde!
Mijn man is gek op thee, drinkt hele sloten weg daarvan en hij houdt ook van sandwiches en taart. Dus ja, mijn man zou ik heel erg blij maken met zo'n arrangement.
Gelukkig is niet elke man hetzelfde!
donderdag 10 november 2011 om 00:26