Remspoor in onderbroek
zaterdag 17 december 2011 om 11:14
zaterdag 17 december 2011 om 12:33
quote:beetjegek schreef op 17 december 2011 @ 11:07:
Mijn ex spant de kroon.. die veegde gewoon helemaal zijn hol niet af.. hoe ik dat weet? altijd flinke remsporen in zijn goed en een keer was hij vergeten door te trekken, en boven op zijn drol van formaat olifant lag GEEN wc papier..hij had gewoon zijn broek opgetrokken en was opgestaan. Het gekke is dat hij een ontzettend metro uiterlijk heeft maar zwaar smerig is.
wat erg dit!!
Ik weet dat veel mannen geen toiletpapier gebruiken bij een plasje maar dit gaat wel heel ver.. Dat kan toch ook niet lekker zitten? Dat gaat toch schuren/jeuken/irriteren?
Mijn ex spant de kroon.. die veegde gewoon helemaal zijn hol niet af.. hoe ik dat weet? altijd flinke remsporen in zijn goed en een keer was hij vergeten door te trekken, en boven op zijn drol van formaat olifant lag GEEN wc papier..hij had gewoon zijn broek opgetrokken en was opgestaan. Het gekke is dat hij een ontzettend metro uiterlijk heeft maar zwaar smerig is.
wat erg dit!!
Ik weet dat veel mannen geen toiletpapier gebruiken bij een plasje maar dit gaat wel heel ver.. Dat kan toch ook niet lekker zitten? Dat gaat toch schuren/jeuken/irriteren?
zaterdag 17 december 2011 om 21:56
Mijn vriend was op voetbalkamp geweest en toen we foto's gingen kijken zaten er allemaal foto's tussen van onderbroeken met remsporen. Hadden die smeerlappen foto's gemaakt van hun vieze ondergoed. De kerel met het grootste remspoor was de held. Ieuw!!!!
Gelukkig komt het thuis maar zelden voor, ik vind het zó vies.
Gelukkig komt het thuis maar zelden voor, ik vind het zó vies.
zaterdag 17 december 2011 om 22:51
quote:Konela schreef op 17 december 2011 @ 21:56:
Mijn vriend was op voetbalkamp geweest en toen we foto's gingen kijken zaten er allemaal foto's tussen van onderbroeken met remsporen. Hadden die smeerlappen foto's gemaakt van hun vieze ondergoed. De kerel met het grootste remspoor was de held. Ieuw!!!! Hahaha, klinkt lachen! Soms ben ik zo blij om een man te zijn
Mijn vriend was op voetbalkamp geweest en toen we foto's gingen kijken zaten er allemaal foto's tussen van onderbroeken met remsporen. Hadden die smeerlappen foto's gemaakt van hun vieze ondergoed. De kerel met het grootste remspoor was de held. Ieuw!!!! Hahaha, klinkt lachen! Soms ben ik zo blij om een man te zijn

zaterdag 17 december 2011 om 23:07
zaterdag 17 december 2011 om 23:09
quote:joop_2000 schreef op 17 december 2011 @ 22:51:
[...]
Hahaha, klinkt lachen! Soms ben ik zo blij om een man te zijn
Dit soort dingen vind ik ook grappig.
Nog erger... mijn broer en zijn vrienden mailen elkaar foto's van het resultaat in de pot!
Bizar!
[...]
Hahaha, klinkt lachen! Soms ben ik zo blij om een man te zijn
Dit soort dingen vind ik ook grappig.
Nog erger... mijn broer en zijn vrienden mailen elkaar foto's van het resultaat in de pot!
Bizar!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft