Remspoor in onderbroek

20-05-2011 18:03 238 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat de meeste vrouwen onder ons de was doen in huis. ik vroeg me af of elke man nou remsporen in ze onderbroek heeft? hebben ze dan allemaal jeuk aan hun reet? het is namelijk al de tweede relatie dat ik het zie..
quote:anoniem185186168 schreef op 20 mei 2011 @ 23:08:

Ha ha! Neele... !

Voor de " gever" is het wel degelijk onhygienisch uiteraard. En reken maar, dat er wel eens wat poep meekomt.Moet je van te voren een klysma doen, kost wel wat tijd, maar helemaal schoon.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 mei 2011 @ 18:46:

[onwijs fancy wc-papier dispenser]

Maakt je man zijn natte spleet niet droog, Gekky?Woahh, die is echt te gek!! Waar kun je die krijgen?!
quote:beetjegek schreef op 17 december 2011 @ 11:07:

Mijn ex spant de kroon.. die veegde gewoon helemaal zijn hol niet af.. hoe ik dat weet? altijd flinke remsporen in zijn goed en een keer was hij vergeten door te trekken, en boven op zijn drol van formaat olifant lag GEEN wc papier..hij had gewoon zijn broek opgetrokken en was opgestaan. Het gekke is dat hij een ontzettend metro uiterlijk heeft maar zwaar smerig is.

wat erg dit!!

Ik weet dat veel mannen geen toiletpapier gebruiken bij een plasje maar dit gaat wel heel ver.. Dat kan toch ook niet lekker zitten? Dat gaat toch schuren/jeuken/irriteren?
Voorbeeld nemen aan moslims die wassen zich na de grote boodschap. Heb dat overgenomen van een vriendin en het voelt wel hygienischer aan.
Billendoekjes!!!!!!!
Wegwerp ondergoed van papier, of die luiers voor volwassenen, die ze in het ziekenhuis ook gebruiken?

Wat een afknapper, bah.
Mijn vriend was op voetbalkamp geweest en toen we foto's gingen kijken zaten er allemaal foto's tussen van onderbroeken met remsporen. Hadden die smeerlappen foto's gemaakt van hun vieze ondergoed. De kerel met het grootste remspoor was de held. Ieuw!!!!

Gelukkig komt het thuis maar zelden voor, ik vind het zó vies.
Hè jakkes zeg. Misschien bruien onderbroeken kopen als hij zn hol niet goed kan afvegen. Smerig brr
quote:Konela schreef op 17 december 2011 @ 21:56:

Mijn vriend was op voetbalkamp geweest en toen we foto's gingen kijken zaten er allemaal foto's tussen van onderbroeken met remsporen. Hadden die smeerlappen foto's gemaakt van hun vieze ondergoed. De kerel met het grootste remspoor was de held. Ieuw!!!! Hahaha, klinkt lachen! Soms ben ik zo blij om een man te zijn
Ook helemaal off topic:

in thailand hingen er ook douchekranen naast de gaten in de grond. Ik snap dat je kont daar mooi schoon van wordt, maar dan.....

Met zo'n natte kont je broek in? Das toch ook niet lekker? Hoe wordt dat probleem dan opgelost?
Heb niet alles gelezen... maar misschien moet je overstappen op donkeren onderbroeken :P ( voor hem dan hé )

Ik zie het nooit van mijn man, misschien wil hij juist hierom zoooo graag de was doen!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
quote:joop_2000 schreef op 17 december 2011 @ 22:51:

[...]

Hahaha, klinkt lachen! Soms ben ik zo blij om een man te zijn

Dit soort dingen vind ik ook grappig.

Nog erger... mijn broer en zijn vrienden mailen elkaar foto's van het resultaat in de pot!

Bizar!
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Jakkes!!!!!

Vochtige billendoekjes gebruiken we hier.

Bij de Albert heijn verkopen ze die ook en die kunnen gewoon in de pot doorgetrokken worden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven