Single parents, going strong forever!! deel 21
maandag 19 december 2011 om 21:44
Haha, dat viel dus niet erg in goede aarde bij jou, Dolphine, die actie...Ik had er idd ook over gelezen, maar kan me voorstellen dat je daar helemaal geen trek in had en al helemaal niet omdat je gedwongen werd.
Hoe is het met je ventje nu? Bij ons op het werk valt echt de 1 na de ander uit, pffff, duimen dat mijn vakantie doorgaat!!
Dus ex heeft een nieuwe vriendin zeg...moet wel behoorlijk serieus zijn dan, als hij haar al aan jou wil voorstellen..
maandag 19 december 2011 om 22:03
Mijn ventje was ziek vandaag. Ik kreeg hem vanmorgen bijna niet wakker. Oorpijn, keelpijn, misselijk, buikpijn... Afijn je ketn het wel. In overleg met mijn baas thuis gewerkt vandaag. Ik had vanmiddag 2 huisbezoeken en mijn moeder wilde wel oppassen, maar boefje lag op de bank te slapen en wilde niet naar oma. Huisbezoeken dus maar afgebeld, gelukkig was dat geen probleem. Vanavond knapte hij wel een beetje op en kreeg hij weer praatjes, maar ik hou hem morgen nog een dagje thuis, dan kan hij woensdag en donderdag misschien kerstfeest meevieren op school. Zou wel heel sneu zijn als hij dat zou missen.
Voor mij dus ook een rustig dagje vandaag. Morgen breng ik hem wel naar mijn moeder heb ik afgesproken met hem.
Ik duim met je mee scarlet, zou wel flink balen zijn als je vakantie niet door zou gaan.
Er zijn sowieso veel zieken he, het heerst echt.
Ik weet niet of het serieus is, hij kent haar nu een maand. Maar hij heeft zondag zoonlief kennis laten maken met haar en het lekk hem fijn als ik haar ook zou kennen ivm zoonlief. En dat ben ik met hem eens, vooral als hij vaker met zoonlief naar haar toe gaat. In de vakantie wilden ze met hem naar de film. Maar hoe serieus ik het moet nemen? Hij heeft wel vaker een vriendin voor korte tijd gehad en zij is wel 8 jaar jonger dan hij. Maar we zullen het afwachten.
Voor mij dus ook een rustig dagje vandaag. Morgen breng ik hem wel naar mijn moeder heb ik afgesproken met hem.
Ik duim met je mee scarlet, zou wel flink balen zijn als je vakantie niet door zou gaan.
Er zijn sowieso veel zieken he, het heerst echt.
Ik weet niet of het serieus is, hij kent haar nu een maand. Maar hij heeft zondag zoonlief kennis laten maken met haar en het lekk hem fijn als ik haar ook zou kennen ivm zoonlief. En dat ben ik met hem eens, vooral als hij vaker met zoonlief naar haar toe gaat. In de vakantie wilden ze met hem naar de film. Maar hoe serieus ik het moet nemen? Hij heeft wel vaker een vriendin voor korte tijd gehad en zij is wel 8 jaar jonger dan hij. Maar we zullen het afwachten.
dinsdag 20 december 2011 om 19:07
En hoe was het vandaag Dolphine? Is ie al iets opgeknapt? Zou zeker sneu zijn zeg, als hij kerstfeest op school zou missen. Hopelijk gaat het allemaal lukken.
En nu maar hopen dat ie jou niet aansteekt!
Mijn knul kreeg vandaag van zijn afdeling waar hij stage loopt een hartstikke leuk kerstpakket. Echt leuk voor hem (en mij, hihi). Zitten echt leuke dingetjes in, oa een lekkere fles port en echt heel leuke waxinelicht houders. Nog veel hoor. Leuk dat zij dat daar doen, maar wel raar...Dezelfde werkgever, maar wij hebben niets extra's gekregen (en daar de hele afdeling dus bovenop dat eindejaarsgeschenk ook nog een kerstpakket). Ben benieuwd of wij nog wat extra's gaan krijgen dan..Maar voor hem echt leuk, omdat hij dat eindejaarsgeschenk niet gekregen heeft.
Jammerrrr, stagedok met de mooie ogen gaat ons alweer bijna verlaten..Is er nu al achter gekomen dat dit toch niet het soort arts is wat hij worden wil en voor zijn CV is het beter als er een anders soort stageplek op komt. TSSSSS!!! Tja, hij is nog vrij jong en wil graag KNO arts worden, zei ie..Wel jammer hoor! Was er eindelijk weer es wat leuks en lekkers op de werkvloer...grrrrr...haha.
dinsdag 20 december 2011 om 20:57
Het is al te laat scarlet, ik ben vanmiddag ziek naar huis gegaan. Had vanmorgen al helemaal geen zin om te gaan werken, dat heb ik eigenlijk nooit. Na 2 huisbezoeken vanmorgen had ik het helemaal gehad, zo moe en gewoon grieperig. Ben lekker naar huis gegaan, voordat ik met de feestdagen of in mijn vakantie gevloerd ben.
Zoonlief is inmiddels aardig opgeknapt en kan morgen weer naar school. Ik morgen natuurlijk mijn vrije dag, wilde alvast wat boodschappen doen, hoop dat dat lukt. En verder hopen dat ik net zo snel opknap als zoonlief.
Vandaag ook mijn kerstpakket gekregen. Wel een leuk pakket. een pizza pakket met alles er in voor zelfgemaakte pizaa. En borden in de vorm van een pizza punt, een kookboek samengesteld met de lekkerste recepten van medewerkers, kortom, ik vond het een geinig pakket. ben er blij mee.
Jammer scarlet dat die doc alweer weg gaat. Maar ja als hij voor zich zelf al weet dat dit niet is wat hij wil, is het misschien wel verstandig van hem.
Leuk voor je knul zo'n mooi kerstpakket.
Ik ben benieuwd of er voor ons dit jaar nog een eindejaarsuitekering inzit voor ons dit jaar, zou wel heel goed uitkomen eigenlijk
Zoonlief is inmiddels aardig opgeknapt en kan morgen weer naar school. Ik morgen natuurlijk mijn vrije dag, wilde alvast wat boodschappen doen, hoop dat dat lukt. En verder hopen dat ik net zo snel opknap als zoonlief.
Vandaag ook mijn kerstpakket gekregen. Wel een leuk pakket. een pizza pakket met alles er in voor zelfgemaakte pizaa. En borden in de vorm van een pizza punt, een kookboek samengesteld met de lekkerste recepten van medewerkers, kortom, ik vond het een geinig pakket. ben er blij mee.
Jammer scarlet dat die doc alweer weg gaat. Maar ja als hij voor zich zelf al weet dat dit niet is wat hij wil, is het misschien wel verstandig van hem.
Leuk voor je knul zo'n mooi kerstpakket.
Ik ben benieuwd of er voor ons dit jaar nog een eindejaarsuitekering inzit voor ons dit jaar, zou wel heel goed uitkomen eigenlijk
woensdag 21 december 2011 om 14:50
en Dolphine, hoe voel je je vandaag? Ben je iets opgeknapt en heb je boodschappen kunnen doen? Balen hoor, dat je toch ook niet lekker voelt. Wel fijn dat je ventje zich weer lekkerder voelde. Leuk, dat kerstpakket!
Wij hadden gelukkig wel een eindejaarsuitkering, pff, kon ik de boel tenminste weer helemaal bijtrekken na dat gedoe met L. en zijn loonbeslag..Als het goed is is dat nu ook helemaal klaar en zou ik gewoon geld van hem moeten krijgen, miv deze maand.Dan loopt het tenminste weer allemaal een beetje.
Ook al voorzichtig wat dingen voor kerst in huis aan het halen, sowieso de dingen die niet snel bederven. Uiteraard (zou ik haast zeggen, hihi) gaan we hier gourmetten/grillen, dus sausjes en stokbrood etc. kan ik al vast halen. Net ook al lekkere toetjes gehaald bij Lidl en slagroom..2 januari echt weer op dieet, whoehaha!!
woensdag 21 december 2011 om 17:56
Gaat nog niet zo lekker nee. Maar op paracetemol houd ik me aardig staande. Heb al wel wat boodschappen gedaan, maar nog lang niet alles hoor. Moet morgen nog naar lidl en de appie (daar is amstel bier in de bonus). Morgen ga ik ook nog maar niet werken, dan kan ik het beetje op mijn gemak doen en dan maar hopen dat ik vrijdag weer opgeknapt ben.
We hebben al gegeten. Ik ga zo zoonlief naar school brengen voor zijn kerstviering.
Dan kan ik weer even een uurtje liggen. En zo doe ik alles in etappes, dan lukt het wel.
We hebben al gegeten. Ik ga zo zoonlief naar school brengen voor zijn kerstviering.
Dan kan ik weer even een uurtje liggen. En zo doe ik alles in etappes, dan lukt het wel.
donderdag 22 december 2011 om 10:17
Ben ik even blij dat ik gisteren niet naar ajax-AZ ben geweest zeg. Wat een puinhoop. En wat een gek die zo maar het veld op komt. (Knap trouwens want hij moet eerst door de gracht heen en dan ergens omhoog geklommen zijn, is toch een prestatie als je dronken bent). Die keeper had natuurlijk nooit zo moeten reageren, want die kerel wordt wel opgepakt en krijgt een levenslang stadionverbod, dus probleem lost zich dan van zelf op.
Vandaag nog ziek thuis, al gaat het wel iets beter gelukkig. Maar moet even voor mezelf kiezen, anders kan ik morgen niet van mijn eigen verjaardag genieten.
Zoonlief had vanmorgen kerstontbijt op school. Gisteren hadden we een kerstbijeenkomst. Voor de kinderen van half 7 tot half 8 en om half 8 mochten de ouders komen. Was leuk op het schoolplein stonden kraampjes waar je koffie, warme chocomelk en gluwijn kon krijgen. De klas was al helemaal gedekt voor het ontbijt, zag er gezellig uit. HIj heeft ook continu rooster, dus op school eten vanmiddag en dan om half 3 uit. Mijn moeder haalt hem gewoon op, het is tenslotte donderdag, dus dat geeft mij vandaag nog een beetje speling. Ik ga straks maar eens inslaan.... en misschien vanmiddag al een taart maken.
Vandaag nog ziek thuis, al gaat het wel iets beter gelukkig. Maar moet even voor mezelf kiezen, anders kan ik morgen niet van mijn eigen verjaardag genieten.
Zoonlief had vanmorgen kerstontbijt op school. Gisteren hadden we een kerstbijeenkomst. Voor de kinderen van half 7 tot half 8 en om half 8 mochten de ouders komen. Was leuk op het schoolplein stonden kraampjes waar je koffie, warme chocomelk en gluwijn kon krijgen. De klas was al helemaal gedekt voor het ontbijt, zag er gezellig uit. HIj heeft ook continu rooster, dus op school eten vanmiddag en dan om half 3 uit. Mijn moeder haalt hem gewoon op, het is tenslotte donderdag, dus dat geeft mij vandaag nog een beetje speling. Ik ga straks maar eens inslaan.... en misschien vanmiddag al een taart maken.
donderdag 22 december 2011 om 11:22
Hoi hoi meiden, ik heb weer ff bijgelezen. Ga zelf maar verder niks zeggen want is toch alleen maar weer hetzelfde over druk druk en zo.
Zou morgen vrij zijn maar net belde chef weer, collega z'n vrouw opgenomen in zhuis etc. etc. Dus ik pak vandaag 1 nachtdienst extra. Dan ga ik morgenmiddag wel de boodschappen doen ipv morgenochtend. Er staan ook drukke kerstdagen voor de boeg maar wel gezellig. Sowieso heb ik het wel zo gepland dat ik 1e en 2e kerstdag overdag niks heb. Anders kom ik nog niet aanmezlef en mijn gezin toe.
Jemig wat een ziekenboeg bij jou Dolphine en alles maar draaiende houden hè. Dikke knuffel hoor meid! En dan ook nog je verjaardag vieren zo vlak voor de feestdagen. Ik ga je wel alvast feliciteren hoor! Ik hoop dat je een heeel fijne dag hebt! En dat je er ook lekker van kan genieten! Dus bij deze alvast GEFELICITEERD!!!!!!
Scar, bij ons hebben ze jaaaren geleden al de kerstborrel afgeschaft. En toch was dat wel altijd leuk. Nu ook geen kerstborrel, ben benieuwd of er nog iets als een nieuwjaarsborrel is aankomend jaar gezien de grote reorganisatie. Wij hebben een catalogus gehad als kerstgeschenk waar we iets uit kunnen bestellen. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar ik vind een traditioneel pakket toch altijd leuker. Toch heb ik zeker geen klagen met daarnaast nog drie pakketten vanuit X z'n werk, BW etc. En zelfs zoonlief heeft een kerstpakketje gehad. Beetje over the top natuurlijk... Jouw pakketje met die Rituals dingetjes klinkt ook niet verkeerd zeg!
Nou ik ga straks dan maar nog even slapen.
Meiden ik wens jullie heel fijne kerstdagen toe, lekker van genieten hoor!!! MERRY CHRISTMAS
Zou morgen vrij zijn maar net belde chef weer, collega z'n vrouw opgenomen in zhuis etc. etc. Dus ik pak vandaag 1 nachtdienst extra. Dan ga ik morgenmiddag wel de boodschappen doen ipv morgenochtend. Er staan ook drukke kerstdagen voor de boeg maar wel gezellig. Sowieso heb ik het wel zo gepland dat ik 1e en 2e kerstdag overdag niks heb. Anders kom ik nog niet aanmezlef en mijn gezin toe.
Jemig wat een ziekenboeg bij jou Dolphine en alles maar draaiende houden hè. Dikke knuffel hoor meid! En dan ook nog je verjaardag vieren zo vlak voor de feestdagen. Ik ga je wel alvast feliciteren hoor! Ik hoop dat je een heeel fijne dag hebt! En dat je er ook lekker van kan genieten! Dus bij deze alvast GEFELICITEERD!!!!!!
Scar, bij ons hebben ze jaaaren geleden al de kerstborrel afgeschaft. En toch was dat wel altijd leuk. Nu ook geen kerstborrel, ben benieuwd of er nog iets als een nieuwjaarsborrel is aankomend jaar gezien de grote reorganisatie. Wij hebben een catalogus gehad als kerstgeschenk waar we iets uit kunnen bestellen. Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken maar ik vind een traditioneel pakket toch altijd leuker. Toch heb ik zeker geen klagen met daarnaast nog drie pakketten vanuit X z'n werk, BW etc. En zelfs zoonlief heeft een kerstpakketje gehad. Beetje over the top natuurlijk... Jouw pakketje met die Rituals dingetjes klinkt ook niet verkeerd zeg!
Nou ik ga straks dan maar nog even slapen.
Meiden ik wens jullie heel fijne kerstdagen toe, lekker van genieten hoor!!! MERRY CHRISTMAS
donderdag 22 december 2011 om 22:24
Oooo, wat baal ik ervan dat ik bijna iedere ochtend door de regen moet fietsen..
Ja, wat een maf gedoe he bij de voetbal, Dolphine. Ik hoorde het vanochtend, te idioot gewoon...en helemaal als blijkt dat die gast echt al een stadionverbod had zeg. Dan werkt dat systeem dus niet echt. Of echt niet, zeg maar...Sukkel, die het verpest voor de rest. Hopelijk kun je morgen wel lekker genieten van je verjaardag Dolphine en stort je niet helemaal in..
Theetje, het blijft een gekkenhuis he, op je werk..Ik hoop dat je wel even kunt relaxen met de kerstdagen hoor! Ben het helemaal met je eens, een tradiotioneel kerstpakket is het allerleukst. zo gek he, iedereen die je erover spreekt geeft aan dat ie dat het leukst vindt, waarom dan toch die nieuwerwetse fratsen?? LOL Weet jij al wat je kiezen gaat?
Het is hier weer bedtijd geworden zo stiekempjes...welterusten!
vrijdag 23 december 2011 om 20:35
Van harte gefeliciteerd Dolphine!! Ik hoop dat je het heel gezellig hebt én opgeknapt bent..
Ik heb (hopelijk) alle boodschappen binnen en ben er klaar voor, denk ik.. Het was weer een heel gesleep maar gelukkig is mijn knul even meegeweest drinken halen. Wat zijn jullie kerstplannen eigenlijk? 1e kerstdag zijn we gewoon samen en gaan we dus gourmetten/grillen en verder lekker luieren, films kijken, heerlijk. 2e kerstdag komt mijn vriendin, heeft een nieuwe hond die wél trappen mag en kan lopen, dus die komt ook mee. Dan gewoon allerlei hapjes etc. Ik denk dat L. tussendoor ook nog wel ergens komt aanwaaien. Het was vandaag nog even druk op het werk, maar heb toch veel kunnen afwerken. En nu hopen dat het daar volgende week gewoon allemal draait..
zaterdag 24 december 2011 om 00:41
Hallo lieve meiden! Bedankt voor jullie felicitaties.
Ik heb een leuke dag gehad en ben lekker verwend. Vanmiddag waren er 3 vriendinnen van me met kinderen en later in de middag mijn broertje met gezin en mijn ouders. Vanavond mijn andere broer en 4 vrienden van ajax. Ouders zijn ook net weg. Ik heb van zoonlief een mooie armband gekregen en vanmorgen had hij al een lekker bakkie koffie voor me gezet. Verder 2 bedels voor mijn pandora armband, boekenbonnen, da bon, geld, bruna bon en een blad cadeau (tijdschrift naar keuze voor 8 weken). erg leuk dus.
Ik voel me gelukkig een stuk beter. Nog wel snotterig en nu ook weer hoofdpijn, na die drukte. Vooral vanmiddag met al die kinderen was wel even druk. Maar goed.
Plannen voor de kerstdagen, morgen wordt ik mee uit eten genomen door een vriendin, nog voor mijn verjaardag, die moest vandaag werken vandaar.
1e kerstdag eten we bij mijn ouders en 2e kerstdag komt mijn broer hier eten en daarna gaan we nog op stap.
Zoonlief is vanavond opgehaald door zijn vader, die komt donderdag weer naar huis, dus ik een week uitslapen en overdag rustig aan doen voor de boeg.
Ik heb een leuke dag gehad en ben lekker verwend. Vanmiddag waren er 3 vriendinnen van me met kinderen en later in de middag mijn broertje met gezin en mijn ouders. Vanavond mijn andere broer en 4 vrienden van ajax. Ouders zijn ook net weg. Ik heb van zoonlief een mooie armband gekregen en vanmorgen had hij al een lekker bakkie koffie voor me gezet. Verder 2 bedels voor mijn pandora armband, boekenbonnen, da bon, geld, bruna bon en een blad cadeau (tijdschrift naar keuze voor 8 weken). erg leuk dus.
Ik voel me gelukkig een stuk beter. Nog wel snotterig en nu ook weer hoofdpijn, na die drukte. Vooral vanmiddag met al die kinderen was wel even druk. Maar goed.
Plannen voor de kerstdagen, morgen wordt ik mee uit eten genomen door een vriendin, nog voor mijn verjaardag, die moest vandaag werken vandaar.
1e kerstdag eten we bij mijn ouders en 2e kerstdag komt mijn broer hier eten en daarna gaan we nog op stap.
Zoonlief is vanavond opgehaald door zijn vader, die komt donderdag weer naar huis, dus ik een week uitslapen en overdag rustig aan doen voor de boeg.
zondag 25 december 2011 om 11:01
Goede morgen.
Merry chirstmas.........
Gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn vriendin. Daarna wezen stappen met een andere vriendin erbij en mijn broer. Ik ben net wakker omdat er 1 op kerstontbijt moet verschijnen bij zijn ouders.... Hier ligt er ook nog 1 voor pampus op de logeerkamer..
Kortom, het was een hele gezellige avond. Ik heb een leuke jongen mee naar huis genomen en een paar vrienden van hem. Die leuke jongen is inmiddels weg, want die moest bij zij n ouders op kerstontbijt verschijnen. maar er ligt hier dus nog een vriend van hem te snurken en die kregen we niet wakker. nou ja laat maar liggen dan, hij komt vanzelf. Als het goed is gaat die leuke jongen me weer bellen vanavond, dus ik ben benieuwd.
Merry chirstmas.........
Gisteren heerlijk uit eten geweest met mijn vriendin. Daarna wezen stappen met een andere vriendin erbij en mijn broer. Ik ben net wakker omdat er 1 op kerstontbijt moet verschijnen bij zijn ouders.... Hier ligt er ook nog 1 voor pampus op de logeerkamer..
Kortom, het was een hele gezellige avond. Ik heb een leuke jongen mee naar huis genomen en een paar vrienden van hem. Die leuke jongen is inmiddels weg, want die moest bij zij n ouders op kerstontbijt verschijnen. maar er ligt hier dus nog een vriend van hem te snurken en die kregen we niet wakker. nou ja laat maar liggen dan, hij komt vanzelf. Als het goed is gaat die leuke jongen me weer bellen vanavond, dus ik ben benieuwd.
zondag 25 december 2011 om 12:00
Vrolijk kerstfeest!!
Haha Dolphine, jouw kerstfeest is wel heel vrolijk begonnen he!! Dat zou nou nog es een leuk eind van het ene en een leuk begin van het nieuwe jaar zijn, hihi.
Toch wel handig dat je mannetje er even niet is!
Je hebt in elk geval volop genoten van je verjaardag en het etentje met je vriendin, fijn.
En vandaag naar je ouders he? Veel plezier!
Hier gewoon lekker rustig an vandaag, veel films op tv zag ik, leuk.
Fijne dag!
maandag 26 december 2011 om 12:45
Gisteren een erg rustig dagje gehad. Heerlijk gegeten bij pa en ma, maar ik was wel erg brak. Gisterenavond ook niet meer op stap geweest, lekker thuis gebleven en vanmorgen uit geslapen. Die jongen is wel nog even langs geweest gisterenavond, maar ik had er eigenlijk weinig zin in, ik wilde alleen maar slapen.
Nu wel weer lekker fit.
Lekker lui op de bank hangen, vanavond koken voor mijn broer en misschien vanavond nog wel even op stap, maar dat zie ik vanavond wel weer.
Nu eerst maar eens onder de douche.
Nu wel weer lekker fit.
Lekker lui op de bank hangen, vanavond koken voor mijn broer en misschien vanavond nog wel even op stap, maar dat zie ik vanavond wel weer.
Nu eerst maar eens onder de douche.
dinsdag 27 december 2011 om 17:36
Fijne 3 kerstdag! haha
Lekker hoor, nog wat vrije dagen. Alles heel kalmpies an doen, wel boodschappen gedaan, wassen gedraaid, konijn verschoont, maar heerlijk relaxed. Nu darts op staan, straks even koken..Het was gisteren gezellig, vriendin is niet tot heel laat gebleven, maar het was knus. Lekker wraps met zalm gegeten, mmm. Gisteren ook de film Sint gekeken. Gruwelijk zeg, wat een horror!! Maar voor een nederlandse film..niet gek. Hoop toch echt dat jonge kids dit niet gezien hebben, je zou er een trauma van krijgen..
En Dolphine, ben je gisteren nog op stap geweest? Zo ja, was het gezellig? Heb je die knul nog gezien?
Theetje, jij alweer aan de slag? Heb je uberhaupt nog wel wat vrij? Hoop het echt voor je!
dinsdag 27 december 2011 om 18:47
Hello, hello, hier ook 3e kerstdag ja. Heb mezelf vandaag nog even lekker verwend met een biefstukje, bisto aardappeltjes, witlof, hmmmmmm\
Gisteren met mijn broer lekker gegeten en inderdaad nog wel even op stap geweest, was niet megadruk, maar wel gezellig.
Heb die knul niet meer gezien, die vertrekt vandaag voor 2 weken naar verweggiestan (Hij heeft wel gezegd waarheen, maar ben ik even vergeten). Weet niet of het wat wordt hoor. Hij woont in amsterdam, komt oorpronklijk wel hier vandaan. Nou ja, we zien wel.
Nu lekker nog even een paar dagen voor mezelf, donderdag mijn knul weer ophalen en dan kunnen we ons gaan opmaken voor oud en nieuw.
Ben me alleen nog vergeten beter te melden op het werk, dat moet ik natuurlijk nog wel even doen.
Gisteren met mijn broer lekker gegeten en inderdaad nog wel even op stap geweest, was niet megadruk, maar wel gezellig.
Heb die knul niet meer gezien, die vertrekt vandaag voor 2 weken naar verweggiestan (Hij heeft wel gezegd waarheen, maar ben ik even vergeten). Weet niet of het wat wordt hoor. Hij woont in amsterdam, komt oorpronklijk wel hier vandaan. Nou ja, we zien wel.
Nu lekker nog even een paar dagen voor mezelf, donderdag mijn knul weer ophalen en dan kunnen we ons gaan opmaken voor oud en nieuw.
Ben me alleen nog vergeten beter te melden op het werk, dat moet ik natuurlijk nog wel even doen.
woensdag 28 december 2011 om 10:03
Goede morgen,
Ik lag zo lekker in mijn bed vanmorgen om 8.15..... Maar ja zou gaan sporten. Ben uiteindelijk wel gegaan en ben erg trots op mezelf..... hahaha
Gisterenavond lekker green mile gekeken, laatste toastjes erbij en languit op de bank.
Mijn knulletje even gebeld, die had het naar zijn zin. HIj heeft een ajax trainingspak gekregen voor de kerst. Morgen ga ik mijn mannetje weer ophalen.
Dan is het weer gedaan met de rust hier, maar is ook wel weer erg gezellig natuurlijk.
fijne dag!
Ik lag zo lekker in mijn bed vanmorgen om 8.15..... Maar ja zou gaan sporten. Ben uiteindelijk wel gegaan en ben erg trots op mezelf..... hahaha
Gisterenavond lekker green mile gekeken, laatste toastjes erbij en languit op de bank.
Mijn knulletje even gebeld, die had het naar zijn zin. HIj heeft een ajax trainingspak gekregen voor de kerst. Morgen ga ik mijn mannetje weer ophalen.
Dan is het weer gedaan met de rust hier, maar is ook wel weer erg gezellig natuurlijk.
fijne dag!
woensdag 28 december 2011 om 18:38
Wow dápper hoor Dolphine, toch wezen sporten! Goed van je!
Heerlijk trouwens he, dat 's avonds zo lekker luieren en niet op de tijd hoeven letten enzo..Morgen is je ventje weer lekker thuis! Heb je je ondertussen beter gemeld op het werk? hihi
Ben dan wel benieuwd of je over 2 weken (of tussendoor) nog iets van die gast hoort..ach..je ziet het wel he..
Nu we vrij zijn kunnen we lekker 's middags darts kijken, leuk!
Verder wel in huis nog wat dingen gedaan, maar niet te gek natuurlijk...hahaha.
woensdag 28 december 2011 om 18:53
Nou scarlet, ik verwacht eigenlijk niks meer te horen. 1e kerstdag stond hij er op om nog langs te komen 's avonds, ik heb toen de boot een beetje afgehouden. Hij is uiteindelijk wel nog even geweest, maar 2e kerstdag helemaal niks meer gehoord. We hadden afgesproken dat ik hem ff zou sms-en als ik nog uit ging, toen kreeg ik een berichtje teurg dat hij ging slapen. Toen heb ik hem nog welterusten en een fijne vakantie gewenst en dat was het. Heb niks meer gehoord. Beetje vreemd, maar ja.... misschien is hij toch wel een beetje afgeschrokken. Ik heb tenslotte al een kind van 9, hij leeft echt nog zo'n vrijgezellenleventje met vrienden. Hij is ook 10 jaar jonger, dus niks serieus waarschijnlijk. Maar dat is ook niet erg, want ik weet zelf helemaal niet of ik dat wel wil.
Heb me vanmorgen inderdaad beter gemeld. En eigenlijk doe ik de hele dag zo'n beetje niks..... hahaha. Morgen wel even een stofzuiger pakken en de kamer van zoonlief aanpakken voordat ik hem weer ga ophalen.
Kortom, ik geniet volop van een paar vrije dagen.
Heb me vanmorgen inderdaad beter gemeld. En eigenlijk doe ik de hele dag zo'n beetje niks..... hahaha. Morgen wel even een stofzuiger pakken en de kamer van zoonlief aanpakken voordat ik hem weer ga ophalen.
Kortom, ik geniet volop van een paar vrije dagen.
donderdag 29 december 2011 om 17:32
en Dolphine, is je mannetje weer thuis? Gezellig ook weer!
hm, lijkt idd dat je wrs niets meer van m gaat horen..nou ja, ook niet erg dus.
Wat een weer was het hier vanmiddag weer, bah. Natuurlijk net toen ik boodschappen ging doen..Maar waar blijft die winter nou, die ze in eerste instantie hebben voorspeld?
Hoop toch echt (sorry Theetje!) dat er in januari of feb. nog wat echte winter komt hoor..deze vieze nattigheid vind ik echt 3x niks..
donderdag 29 december 2011 om 20:33
Jaaaa, hij is weer thuis hoor. Mijn kleine grote mannetje. Ik werd helemaal geknuffeld toen ik hem kwam halen. Hij heeft een mooi ajax trainingspak gekregen voor de kerst en een overhemd, wit met roze gestreept. Ik had voorgesteld om op de terugweg even langs de mac te gaan, maar nee hoor, daar had meneer geen zin in. Hoezo een gek kind? hahaha
Nou ja, kind is in ieder geval weer blij dat hij thuis is en ik ben ook blij dat hij er weer is. Morgen gaan we naar de bios, Alvin en the Chipmuncks. Breekt de tijd een beetje tot het tijd is om vuurwerk op te halen, want hij heeft het alleen nog maar over vuurwerk afsteken.
Volgende week hebben we ook leuke plannen. Hij kan maandag en dinsdag naar de bso als hij wil, maar dat hoeft niet. Er komt nog een vriendje spelen een dag en zijn nichtjes komen een nachtje logeren, dan gaan we naar zwembad. Dan komt mijn pleegzoon dat volgende weekend weer, dus hij gaat zich wel vermaken deze week.
Nou ja, kind is in ieder geval weer blij dat hij thuis is en ik ben ook blij dat hij er weer is. Morgen gaan we naar de bios, Alvin en the Chipmuncks. Breekt de tijd een beetje tot het tijd is om vuurwerk op te halen, want hij heeft het alleen nog maar over vuurwerk afsteken.
Volgende week hebben we ook leuke plannen. Hij kan maandag en dinsdag naar de bso als hij wil, maar dat hoeft niet. Er komt nog een vriendje spelen een dag en zijn nichtjes komen een nachtje logeren, dan gaan we naar zwembad. Dan komt mijn pleegzoon dat volgende weekend weer, dus hij gaat zich wel vermaken deze week.
vrijdag 30 december 2011 om 15:43
De film was leuk! Zoonlief heeft genoten. Omdat we toch daar waren meteen maar boodschappen gedaan bij C1000. Die hebben wij nl niet en zoonlief had zo'n boek voor die voetbalstickers gekregen van de ajax kidsclub. Leuk hoor, maar ik ga er toch niet speciaal voor naar C1000 rijden. Hij had vandaag dus mazzel dat we toch waren. Nu is hij nog even lekker spelen en vanavond gaan we andijvie stampot eten, dat wil hij graag. Gisteren home alone gekeken met hem. Ik heb die film al 100x gezien, maar zoonlief vindt het prachtig. Vanavond wordt het dus deel 3 kijken ben ik bang.
vrijdag 30 december 2011 om 23:25
Haha Dolphine, wij hier ook vanmiddag Home alone gekeken hoor! Heb m ook al tig x gezien, maar blijft funny he..
Jij hebt nog een lekker weekje voor de boeg he! Pff, het is echt omgevlogen, die week. Maar ik vond het wel heerlijk hoor, alles lekker kalm an. Je knulletje is dus al helemaal in de ban van vuurwerk. Dat wordt idd nog wat, morgen, als ie al dat geknal hoort (is hier nu al heel erg). Hij is leker verwend bij zijn vader, gaaf, een ajax trainingspak.Zit nog een beetje darts te kijken en verder eigenlijk niks..haha.
vrijdag 30 december 2011 om 23:42
Hij woont in dat trainingspak. Ik heb het nu in de wasmachine, anders zou hij het morgen weer aantrekken. En we gaan niet in een trainingspak oud en nieuw vieren natuurlijk.
En dat vuurwerk, pfffffff zo blij zijn als het voorbij is. Meneer is van de zenuwen vanavond al 3x uit zijn bed geweest.
En een knallen hier af en toe....... Ik heb op het punt gestaan de politie te bellen, hier in de flat trillen de ramen. Maar op dit moment is het weer rustig, dus ik waag het er op om naar bed te gaan.
En dat vuurwerk, pfffffff zo blij zijn als het voorbij is. Meneer is van de zenuwen vanavond al 3x uit zijn bed geweest.
En een knallen hier af en toe....... Ik heb op het punt gestaan de politie te bellen, hier in de flat trillen de ramen. Maar op dit moment is het weer rustig, dus ik waag het er op om naar bed te gaan.
zaterdag 31 december 2011 om 17:45
J (a, dat vuurwerk lijkt echt elk jaar heftiger te worden he..Hier ook hoor. Hopelijk hebben jullie nog een beetje geslapen afgelopen nacht?
Haha, dat hij in dat pak zou wonen, daar had ik al zo'n idee van!
PFf, vandaag nog even ongerust over tante uit DH, was (weer) gevallen en dienstdoende arts wilde dat ze naar ZH ging voor scan van hoofd (ze valt heel vaak). Van hieruit kun je niets doen natuurlijk..Gelukkig (hoewel..) niets gevonden en is ze weer gewoon thuis, maar ja, je kunt haast wachten tot ze weerl valt. Maar supereigenwijs he...wil haar huis niet uit (we hadden het hier al helemaal voor elkaar, met voorrang kon ze terecht in verzorgingshuis bij mij op de hoek, maar op het laatste moment haakte ze af). Nou ja, maar weer afwachten dus..In elk geval fijn dat er niets raars gezien is.
Rustigjes hier, alleen mijn knul en ik, misschien nog wat vuurwerk afsteken straks (hij dan he...).
Meiden, een hele fijne jaarwisseling en een heel mooi, gezond, liefdevol 2012!!