Entertainment alle pijlers

Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!

04-01-2012 20:53 2582 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat word kijken met een zak chips en dipsaus op tafel.......heerlijk[

Chips en dipsaus...worden wortel en komkommer
quote:steph schreef op 11 januari 2012 @ 21:45:

[...]

ja echt wel. Maar waarom halen die moeders zoveel snoep in huis?die moeder heeft zelf ook overgewicht. bij gezelligheid hoort eten, daarom haalt ze het in huis
Wij hadden echt nooit snoep in huis vroeger. Soms wel eens chips, maar zeker niet wekelijks.
quote:rosanna08 schreef op 11 januari 2012 @ 21:45:

[...]

ik wel, maar dat was ook door mijn eetstoornis, maar ik ging ook in kasten speuren, stiekem chips en snoep kopen etc

was alleen geen 110 kg, maar de helft

Roos misschien een brutale vraag, maar weet je waarom je ouders dan wel zoetigheid in huis haalde?

Ik neem toch aan dat je ouders wel wisten dat je speurde?

Ik weet wel dat ik heel makkelijk praten heb hoor,en ik wil ook niemand aanvallen, maar ik probeer het gewoon te snappen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 21:46:

[...]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa....dan huppelde ik met mijn zusje op zaterdag naar de drogist en haalden we snoepjes in een papieren puntzakje

Van die groene erwtjes, zwart witjes, en van die vierkante menthos dropjes met zo'n kruis erop....

Ik zit zo eens te denken, ik geloof dat wij in mijn jeugd nooit een mars, snickers en raider (toen nog) in huis hadden....

Ik kocht vaak zoute rijen en van die maja de bij snoepjes. Of colaflesjes, zure bommen en dropmatjes.

Edit: marsen e.d. kregen we wel eens als we in het zwembad waren.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Summie, op zich hadden we nooit echt veel snoep in huis, mijn ouders zijn en waren geen echte snoepers. Wel hadden ze vaak visite waar dan lekkers voor in huis werd gehaald en vooral chips, toastjes met lekkers en zo

Snoep haalde ik dan zelf, had vaak een plastic tas onder mijn bed liggen met van alles erin
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het wordt hoog tijd dat er eens zo'n kind uit huis wordt geplaatst, al is het maar om een signaal af te geven. Dat arme meiske, 14 jaar en 112 kilo, en dat zo een luie moeder dan telkens zoveel ongezonde vreterij zonder enige voedingswaarde voor dr neus zet. Mishandeling, dat is het!
wij hadden ook bijna niets in huis en nu nog niet. Bij mijn neefjes is er ook bijna nooit iets in huis, en die eten liever fruit dan snoep.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Iquote:winterfeestjurk schreef op 11 januari 2012 @ 21:46:

dank je gadriel krijgen de kandidaten ook psychologische hulp?Vorige week heb ik wel een psycholoog gezien in het programma, maar weet niet in hoe verre deze mensen verder worden geholpen.
quote:rosanna08 schreef op 11 januari 2012 @ 21:51:

Summie, op zich hadden we nooit echt veel snoep in huis, mijn ouders zijn en waren geen echte snoepers. Wel hadden ze vaak visite waar dan lekkers voor in huis werd gehaald en vooral chips, toastjes met lekkers en zo

Snoep haalde ik dan zelf, had vaak een plastic tas onder mijn bed liggen met van alles erin

Wow, wat heftig..

Snoep halen en onder je bed bewaren...

Ik voel ineens 3000 vragen opborrelen, maar die stel ik wel een keertje onder het genot van een toetje

Hoeft niet allemaal zo over het forum...

Maar wel....
quote:itsme26 schreef op 11 januari 2012 @ 21:52:

wij hadden ook bijna niets in huis en nu nog niet. Bij mijn neefjes is er ook bijna nooit iets in huis, en die eten liever fruit dan snoep.Ik ga ook maar eens een appeltje scoren...
Wij zijn ook geen snoep eters. Wij hebben altijd fruit en dat mogen de kinderen ook altijd eten. 1 Snoepje per dag... is het een klein snoepje dan 2. Meer niet.
Wij kregen vroeger op verjaardagen een koffiezakje met chips, hoera, dat was bijna een hoogtepunt van de verjaardag.

We hadden niet eens taart, vond mijn moeder onzin.

Plakje cake.
quote:galadriel schreef op 11 januari 2012 @ 21:53:

I

[...]

Vorige week heb ik wel een psycholoog gezien in het programma, maar weet niet in hoe verre deze mensen verder worden geholpen.dank je voor je antwoord. hoop echt dat ze meer hulp krijgen, zodat ze niet weer terugvallen in hetzelfde patroon
Das wel goed van die moeder, we gaan het niet proberen Max, we gaan het doen
Wat raar om taart " onzin" te vinden....
En dat zo een volvette moeder dan dr dochter gaat terecht wijzen...
Waarom zijn er twee topics?
quote:Summerdance schreef op 11 januari 2012 @ 21:53:

[...]

Wow, wat heftig..

Snoep halen en onder je bed bewaren...

Ik voel ineens 3000 vragen opborrelen, maar die stel ik wel een keertje onder het genot van een toetje

Hoeft niet allemaal zo over het forum...

Maar wel.... deal!

pffff heftig voor dat meiske, hoop dat ze ook niet alleen haar eten aanpakken, maar ook de manier waarop ze haar verdriet verwerkt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik hoop gewoon dat ze weer een beetje vertrouwen krijgt in zichzelf
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
wat sneu! het feit dat haar vriendin haar moet troosten. en dat haar moeder niks doet nu :(
Vind deze moeder wel een heel verschil met die van de vorige aflevering.
quote:galadriel schreef op 11 januari 2012 @ 21:55:

Wij kregen vroeger op verjaardagen een koffiezakje met chips, hoera, dat was bijna een hoogtepunt van de verjaardag.

We hadden niet eens taart, vond mijn moeder onzin.

Plakje cake.

herkenbaar...heel herkenbaar!

Mocht jij ook, als je ouder savonds op visite gingen en jij ging dan een paar uurtjes slapen daar in bed (vond ik altijd superleuk) als je dan uit bed kwam om naar huis te gaan een stukje kaas, een worstje en een komkommertje mocht...

Een feest vond ik dat!

Een nog groter feest vond ik het vervolgens dat ik zonder tandenpoetsen naar bed mocht....

God, een kinderhand was echt snel gevuld toen..
quote:vikki schreef op 11 januari 2012 @ 21:56:

Wat raar om taart " onzin" te vinden....

Tja, misschien was ze wel raar, maar ze vond een vette hap helemaal niets, voordeel is wel dat ik niet opgegroeid ben met taarten en slagroom en dat dat dus echt vies vind.

Ze was wel de allerliefste moeder van de wereld dus was genoeg compensatie voor dat ze taart niet nodig vond op een verjaardag.
Wel een mooi meisje!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Die koelkast...die wil ik ook!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven