Hema taarten, lekker?

18-01-2012 17:10 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een feestje waar een stuk of 25 man komt, ook al is het 's avonds ik vind het toch lekker om taart aan te bieden voor degene die willen. Daarom had ik in gedachte twee taarten te gaan halen. Taarten bij de bakker etc zijn vaak duur en kom je voor twee taarten zeker rond de 25 euro. Omdat het feest in zijn geheel ook al prijzig is zei een vriendin van me waarom bestel je ze gewoon niet bij de Hema. Net op de site gekeken en zien er best goed uit die taarten. De appeltaart ken ik, en is maar 5(!) euro en die vind ik al erg lekker.

Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?

Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!

Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Ik heb moorkoppen en roombroodjes gekocht bij de hema en die waren allebei vreselijk slecht. Niet te vergelijken met die van de Jumbo. Echt gewoon heel slecht; hoe kan je dat nou missen?
it's a big club and you ain't in it
Ze weten niet hoe je banketbakkersroom maakt en de broodjes waren oud. Echt oudbakken, bah!
it's a big club and you ain't in it
Uit zo'n vanille-slagroomvlaai haal ik 10 punten. Je kunt ook een halve taart kopen bij de Hema, dus ik zou 2,5 taart kopen.
Hema taart vind ik geen taart. Bovendien vind ik trakteren op Hema gebak zo zuinig overkomen! Doe dan gewoon géén taart. Echt verkeerde zuinigheid. Voor een lekkere taart gewoon naar de banketbakker.
Nou ik vind de appeltaart kersentaart chocoladetaart en tompouzen erg lekker en met mij vele anderen.

Gebak van de bakker vind ik echt niet altijd lekker zit ook veel verschil in en daarbij hebben ze achterlijke prijzen voor een taartje,geef mij maar hema gebak.
Aardbeien room, vanille slagroom en rijstevlaai zijn lekker.

Hazelnootschuim van aldi is ook lekker.
Hema is prima - anders Multivlaai en zelfs de appelkruimel van de AH is een optie....
Het is natuurlijk niet te vergelijken met de bakker.

Niet qua smaak en het is niet zonder conserveermiddelen e.d.

Als je het je kan veroorloven zou ik voor bakker gaan.

Ik zou eerder op iets anders bezuinigen.
Een appelkruimeltaart echt super lekker!

Die eten wij altijd op verjaardagsfeestjes :)! Altijd als eerste op, en niet al te duur en makkelijk met allergieën.

Afrader, maar dat is erg persoonlijk, de hazelnoottaart en de mokka. Die met appel, is er ook in cakevariant die is ook lekker!
Wat trouwens een goede andere optie is in plaats van de hema: taarten van de albert heijn, niet uit de diepvries natuurlijk maar naast de brood. Ook niet heel duur, maar wel aanzienlijk lekkerder dan die van de hema.
quote:bolieryvonne schreef op 18 januari 2012 @ 19:50:

Hema is prima - anders Multivlaai en zelfs de appelkruimel van de AH is een optie....

Een vriendin (iets jonger dan mij) van mij heeft een zomer bij de multivlaai gewerkt. Die nemen het niet zo nauw betreft hygiëne en uiterste eetdatum... Als je begrijpt wat ik bedoel.

Hema en AH zijn daar veel secuurder in.
hema taarten zijn goed te eten maar lekker vind ik heel wat anders, nee lekker vind ik ze niet, dan moet je echt een taart hebben van een goede banketbakker.

Die appeltaarten vind ik overigens echt niet lekker, vind ze heel fabriekerig smaken
Als het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan !
Gatver, nu zit ik dit te lezen om kwart over 9 in de avond en ik heb me nu toch zin in TAART! En er is niks open en ik heb ook niks lekkers in huis.

Dat wordt morgen naar de Multivlaai voor mijn favoriet rum rozijntjesvlaai, en dan naar de bakker (die zit om de hoek bij Multivlaai, hoe handig) en dan langs de Hema voor een punt iets wat me aanspreekt. Mijn lunch zal zeeeeeer ongezond maar oh zo lekker zijn!
Ik zou gaan voor en grote schaal/etagere met bonbons, chocolaatjes en misschien soesjes
De appeltaart van de Hema vind ik niet zo lekker, sommige vlaaien met fruit ook niet omdat ze een chemisch bijsmaakje hebben.

De rijstevlaai met slagroom daarentegen vind ik weer wel heel erg lekker!
Appelcake taart van Appie is erg lekker, en inderdaad die van de versafdeling.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ja best lekker vooral die met vanille en slagroom ofzo. De appeltaart vind ik geen smaak aan zitten
En welke taart en van welke winkel is het geworden ;-P?
Een hema-taart serveren op een feestje kan ECHT NIET. En iemand heeft het ook over de chocolade-taart van de Aldi, dat je je vingers daarbij opeet???!!!

Hoe zijn jullie opgevoed? Mensen vinden nog liever een piepklein stukje van iets lekkers' dan grote hoeveelheden van chemische, ranzige, fabriekszooi.

Een taart bak je zelf of je koopt het bij een goede patisserie, b.v. Kuyt in Amsterdam. Maar ja, dan is het geen 5 euro, maar eerder 40 euro. Maar ja, geef dan geen feest als je dat niet wilt.
quote:martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 10:53:

Een hema-taart serveren op een feestje kan ECHT NIET. En iemand heeft het ook over de chocolade-taart van de Aldi, dat je je vingers daarbij opeet???!!!

Hoe zijn jullie opgevoed? Mensen vinden nog liever een piepklein stukje van iets lekkers' dan grote hoeveelheden van chemische, ranzige, fabriekszooi.

Een taart bak je zelf of je koopt het bij een goede patisserie, b.v. Kuyt in Amsterdam. Maar ja, dan is het geen 5 euro, maar eerder 40 euro. Maar ja, geef dan geen feest als je dat niet wilt.Zoveel mensen, zoveel smaken. Persoonlijk ben ik liever op een gezellig feest waar ik een stuk hema-taart krijg (omdat de jarige wat minder te besteden heeft) dan een ongezellige bijeenkomst bij iemand die wel 40 euro aan gebak uit heeft gegeven.
@Liquorice: uiteraard, maar dat is ook geen faire vergelijking. Je haalt er nu een hele nieuwe dimensie (de mate van gezelligheid) bij die niets met de discussie te maken heeft.

Tenzij er een causaal verband is tussen het gebak en de gezelligheid.
quote:Liquorice schreef op 23 januari 2012 @ 10:58:

[...]

Zoveel mensen, zoveel smaken. Persoonlijk ben ik liever op een gezellig feest waar ik een stuk hema-taart krijg (omdat de jarige wat minder te besteden heeft) dan een ongezellige bijeenkomst bij iemand die wel 40 euro aan gebak uit heeft gegeven.Helemaal met je eens.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 11:06:

@Liquorice: uiteraard, maar dat is ook geen faire vergelijking. Je haalt er nu een hele nieuwe dimensie (de mate van gezelligheid) bij die niets met de discussie te maken heeft.

Tenzij er een causaal verband is tussen het gebak en de gezelligheid.Tuurlijk zijn het verschillende dingen, maar kom nou, hoe belangrijk is eten op een verjaardag nou helemaal? Dat bedoel ik.

Een taart bak je zelf of je koopt het bij een goede patisserie, b.v. Kuyt in Amsterdam. Maar ja, dan is het geen 5 euro, maar eerder 40 euro. Maar ja, geef dan geen feest als je dat niet wilt.Doe even normaal joh!!!

Een taart bak je zelf of je koopt het bij een goede patisserie, b.v. Kuyt in Amsterdam. Maar ja, dan is het geen 5 euro, maar eerder 40 euro. Maar ja, geef dan geen feest als je dat niet wilt.

Blind proeven? Wedden dat je hem heerlijk vindt.

En hoe ik ben opgevoed? Misschien minder op stand dan jij, maar ik heb in ieder geval wel fatsoen.

Bah misselijk mannetje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven