Ook om blunders en hele grove limericks, ook op deze site te vinden. De meesten zijn zo grof dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg, maar zooooo grappig! Ik moest straks heel hard lachen om Jochem die heel hard lachte, geweldig!
Heb je weleens dierenvoer gegeten?
Anoniem_55368
vrijdag 10 februari 2012 om 21:58
Ik heb de autocorrect op mijn ipad uitgezet, grappig, maar oh zo irritant om steeds alles twee keer te moeten typen
Nee denk ik niet. Ik was al een iets ouder kind toen we onze hond kregen, drie ofzo, en toen vond ik het hondenvoer al heel vies ruiken :puke: Ik moet wel regelmatig een kattenbrokje uit mijn dochters' mond halen
Heb je wel eens een vriendschap beeindigd (dus niet laten doodbloeden)?
Ja, zij had mijn vertrouwen onherstelbaar beschaamd.
Ben je vergevingsgezind?
*DYAC?*
I am surrounded by morons
Anoniem_55368
vrijdag 10 februari 2012 om 23:14
Ja en nee. Als iemand echt spijt heeft wel, maar zaken moeten wel worden uitgepraat wat mij betreft, ik ben niet het type van zand erover en we hebben het nergens meer over.
Euhm... Ik ben redelijk vergevingsgezind.. Of, nouja... Ik kan wel even vergeten wat iemand gedaan heeft, maar bij een tweede teleurstelling kan 't wel eens foute boel zijn...
Wanneer heb jij voor het laatst iemand je excuses aangeboden?
Anoniem_65740
vrijdag 10 februari 2012 om 23:27
Vandaag op het werk omdat ik per ongeluk de verkeerde gegevens had doorgestuurd. Was ook niet lastig om me hiervoor te excuseren.
Wanneer heb jij voor het laatst gehuild en waarom?
Goede eigenschap: ik zeg wat ik denk, draai er niet omheen. En mijn slechtste eigenschap is dat ik opvliegend ben wanneer iets niet gaat zoals ik dat wil. (controlfreak)
Zou jij bij je ouders intrekken wanneer je relatie stukloopt?
Een grijze broek met fijne ruitjes en wijde pijpen, een zwart lang hemdje en een dun katoenen shirtje erover met zo'n randje langs de hals van h&m. (blijkt een jersey top te heten..)
En jij?
anoniem_11168 wijzigde dit bericht op 11-02-2012 12:02
Reden:
ach gewoon... even wat aangepast.
Ok, nieuwe vraag, aangezien iedereen hier naakt rondloopt...
Wat zou jij doen als je (door je werk) een syndroom kunt koppelen aan een kind waarvan ouders (kennissen van je) nog steeds wanhopig op zoek zijn naar oorzaken van vele problemen bij dat kind? Zou jij een balletje opgooien?
Ik was laatst in hartje Amsterdam in zo'n hofje waar je dus echt niks hoort van de mensen in de stad. Ik zou best in zo'n hofje willen wonen. Heel apart.
Of eigenlijk zou ik daar wel een vakantie/weekendhuis willen hebben
Wat vind je een leuke shopstad? (In Nederland).
Anoniem_55368
zaterdag 11 februari 2012 om 15:41
Ik vind shoppen overal leuk, behalve in Amsterdam Arnhem, Haarlem en Utrecht komt als eerste in me op.