Volslank beter in bed

17-02-2012 09:26 1044 berichten
Alle reacties Link kopieren
Martin81 heeft dit topic gekraakt en overgenomen.

Ontzettende non-valeur dat je bent... Je topics zijn te stompzinnig en niveauloos voor woorden.

Ik hoop dat je nu geen topic meer gaat openen.
quote:carpedieme11 schreef op 19 februari 2012 @ 21:20:

[...]

Omdat ze best dik zijn, lijkt me.

Ik ben een vrouw en heb nog nooit seks gehad met een dikke vrouw of man en dik ben ik ook niet (ik ben juist te dun).

Dat zijn geen feiten.. jij berust je dus op aannames.. fabeltjes.

Vind je het dan niet wat gevaarlijk om zulke gemene uitspraken te doen?
Conditie en dik zijn hoeven niks met elkaar te maken hebben. Ik heb een vollere vriendin die mij overal in uit sport. :-)

Meer mannen, chronisch tekort aan op deze site.
quote:missy_acy schreef op 19 februari 2012 @ 21:24:

Conditie en dik zijn hoeven niks met elkaar te maken hebben. Ik heb een vollere vriendin die mij overal in uit sport. :-)

Meer mannen, chronisch tekort aan op deze site. Ik heb minnaar al een mailtje gezonden.. hij leest hier af en toe wel mee, maar heeft nog nooit iets geschreven hier..
quote:carpedieme11 schreef op 19 februari 2012 @ 21:20:

[...]

Omdat ze best dik zijn, lijkt me.

Ik ben een vrouw en heb nog nooit seks gehad met een dikke vrouw of man en dik ben ik ook niet (ik ben juist te dun).

In dat geval heb ik waarschijnlijk een betere conditie dan jij, meer spiermassa.... eet goed en gezond en sport vaak.

En... ik heb een curvy figuur (ik vind volslank zo'n idiote term), met een duidelijke taille, maar ook flinke heupen en borsten en soft wobbly bits ;)

Niet iedereen die zwaarder is dan 60 kilo kan niet de trap op komen zonder te hijgen hoor!
Here we go again...
quote:waaier schreef op 19 februari 2012 @ 17:39:

Vollere vrouwen beter in bed? Wat een onzin! Volgens mij is iedereen goed in bed met de juiste partner.

Discussies als deze of Welk Lichaamstype Vind Je Het Mooist? stemmen me droevig. Omdat een vrouw steeds meer lijkt samen te vallen met haar lichaam. En als dat lichaam niet aan de gewenste eisen voldoet, ben je kennelijk minder waard.

Ik ben, met een normale bouw, opgegroeid tussen tengere familieleden. Hoewel ik een gezond gewicht had, werd ik overladen met uitingen van bezorgdheid en commentaar op mijn gewicht. En er was niets aan de hand!

Langzaam ontwikkelde ik een enorme haat voor dat lijf van mij, dat toch nooit goed genoeg zou zijn. Ik werd zwaarder, ongelukkiger en verstopte me zo veel mogelijk uit schaamte.

Het is me gelukt weer binnen de gezonde richtlijnen van het BMI te komen. Minder eten en meer bewegen vond ik nog het makkelijkste deel. Veel lastiger was het eigenwaarde te kweken en respect voor mijn lichaam en mezelf te krijgen.

Ik schrik van het venijn en de vijandigheid die loskomen bij een onderwerp als dit. Beide kanten van de medaille hebben er last van. Slanke mensen krijgen vervelende opmerkingen of hun gewicht en leefgewoonten en voor volleren geldt hetzelfde. Het lijkt wel een strijd op leven en dood, zo fanatiek gaat het er soms aan toe.

Wat ik, naast de denigrerende opmerkingen over het gewicht zelf, als zwaardere altijd afschuwelijk vond, is deze opmerking: ik ben slank en het zijn altijd de dikkerds (dat woord alleen al) die gemene opmerkingen maken. Dat is de kift! Alsof je als vollere vrouw per definitie ook slecht en jaloers bent.

Juist omdat ik weet hoe destructief dat is, heb ik nooit de behoefte gevoeld iemand aan te spreken op welk postuur dan ook. Mijn eigen smaak is erg divers, ik zie schoonheid in allerlei vormen en maten.

Ik heb niet de illusie dat deze post kan bijdragen tot een andere zienswijze. Maar ik wil in elk geval de boodschap uitdragen dat concurreren en vergelijken nergens toe leidt. Met mildheid naar jezelf en naar anderen kijken wel. Zelfrespect is een belangrijke basis voor in elk geval geestelijke gezondheid en ik wens dat eenieder toe.

Ik heb weinig met dit topic, omdat ik lichaamsbouw van een vrouw an sich niks vind uitmaken.

Deze reactie somt alles heel goed op. Hulde!
Ow en mijn partner vindt mijn figuur leuk omdat hij veel heeft om 'mee te spelen'. Borsten en billen om vast te houden bijv. En ehhhmmmm, het shaken van billen als hij er tegenaan stoot zeg maar vindt ie heel leuk (iets waar ik zelf altijd onzeker over was, haha).

Maar ik ben wel minder vol dan de meeste plaatjes, met maat 40 en langer dan gemiddeld. Zeker niet dun, though ;)
quote:gimmemore schreef op 19 februari 2012 @ 21:28:

[...]

In dat geval heb ik waarschijnlijk een betere conditie dan jij, meer spiermassa.... eet goed en gezond en sport vaak.

En... ik heb een curvy figuur (ik vind volslank zo'n idiote term), met een duidelijke taille, maar ook flinke heupen en borsten en soft wobbly bits ;)

Niet iedereen die zwaarder is dan 60 kilo kan niet de trap op komen zonder te hijgen hoor!

Ok, laten we daar dan nog een schepje boven op doen..

Ik ben wel meer dan 60+ ... zelfs meer dan 70+ en om eerlijk te zijn zelfs iets meer dan 90....

En geloof me dat ik weet wat een heftige sekspartij is.. dat is er niet eentje van een half uurtje.. of een uurtje.
Dekater, echt niet? Geen voorkeur waar je op valt?

Bij mannen maakt t mij wat minder uit hoor. Maar als ik seks met een vrouw heb wil ik ook dat gevoel hebben. Het ronde en zachte, aaibaarheid.
quote:Sensual_D schreef op 19 februari 2012 @ 20:02:

Goed.. nu dus op zoek naar een buslading mannen die ons kunnen vertellen waar dit vandaan komt...

Er was al iets geopperd, namelijk dat ze beter hun best zouden doen, maar ik bedenk me nu dat het misschien ook met leeftijd te maken kan hebben.

Ervan uitgaande dat vrouwen op latere leeftijd ook meer seksuele ervaring hebben, zijn ze op latere leeftijd dus ook beter in bed.

Over het algemeen zijn vrouwen van 40 jaar om maar wat te noemen, voller dan meisjes van 18 en meer ervaring en minder onzeker.

Maar goed, ik roep ook maar wat.
Ik zit tussen de 60 en 70, maar met een lengte van rond de 176 en D cup. Gewicht en maten zeggen niet zoveel zonder De rest van t plaatje.
Lupine, dat zou best wel kunnen!!! Is best logisch.
quote:_lupine_ schreef op 19 februari 2012 @ 21:39:

[...]

Er was al iets geopperd, namelijk dat ze beter hun best zouden doen, maar ik bedenk me nu dat het misschien ook met leeftijd te maken kan hebben.

Ervan uitgaande dat vrouwen op latere leeftijd ook meer seksuele ervaring hebben, zijn ze op latere leeftijd dus ook beter in bed.

Over het algemeen zijn vrouwen van 40 jaar om maar wat te noemen, voller dan meisjes van 18 en meer ervaring en minder onzeker.

Maar goed, ik roep ook maar wat.

Daar zou wat in kunnen zitten.. Als de dames waarover gesproken tenminste rond de 40 zitten..

Bij mij gaat het wel op die vlieger van jou.... op mijn 18e had ik ook maatje 38...
quote:missy_acy schreef op 19 februari 2012 @ 21:40:

Ik zit tussen de 60 en 70, maar met een lengte van rond de 176 en D cup. Gewicht en maten zeggen niet zoveel zonder De rest van t plaatje.

Ik ben 1.70 en cupmaat E

Ik heb wel het voordeel dat ik overal gezet ben zeg maar.. de proporties kloppen.. (En ja ik heb een taille.. alleen is hij wat meer in omvang )
Bedankt voor de reacties op mijn post.

Bedacht dat ik me, zonder me van enig kwaad bewust te zijn, aan een Doodzonde schuldig heb gemaakt. Hier is mijn biecht: ik heb weleens tegen een slank iemand gezegd: neem dat gebakje maar lekker, je kunt het hebben! Ik bedoelde het als compliment. Heb het inmiddels afgeleerd, omdat ik me kan voorstellen dat het je de neus uitkomt als je het elke dag meerdere keren hoort.

Desalniettemin krijgt de eerste die mij (let wel: IRL) vriendelijk aanspoort iets te eten omdat ik het hebben kan, een plaatsje in mijn testament.
Kwijl.

Oh, sorry.
quote:missy_acy schreef op 19 februari 2012 @ 21:37:

Dekater, echt niet? Geen voorkeur waar je op valt?

Bij mannen maakt t mij wat minder uit hoor. Maar als ik seks met een vrouw heb wil ik ook dat gevoel hebben. Het ronde en zachte, aaibaarheid.

Hmm, ja dat is best lastig vind ik. Die voorkeur heb ik niet echt en ik ken uitersten ondertussen.

Een huidige vriendin is 1.83m en 65kg....dat mag je gerust slank noemen. Knuffelen en seks is eigenlijk net zo lekker. Ok 1 detail, het slaat minder lekker op haar billen.
Hahahahaha, ja. Dat snap ik.
quote:amand1969 schreef op 19 februari 2012 @ 21:47:

Kwijl.

Oh, sorry.Haha, ik neem aan dat je reageerde op Sensual D?
Aangezien het onderwerp me nogal aan het hart gaat ('neuken'), ben ik eens aan het graven gegaan. Van alle vrouwen waar ik mee geneukt heb (tja...) was ruwweg de helft wat ik zou noemen 'dun tot slank' en de andere helft 'normaal tot volslank'.

Een paar zaken vallen me op;

ik kan geen verschil ontdekken tussen (gebrek aan) geremdheid in bed tussen beide groepen.waar ik de zachtheid van de ene volslanke vrouw vreselijk lekker vond, was ik bij een andere slanke juffrouw vooral gefascineerd door haar technieken

En andersom.

In mijn beleving ben je 'beter in bed' wanneer je weinig remmingen hebt en tijdens de seks met je partner kunt communiceren (verbaal en non-verbaal) om de pret vast te houden en op te voeren.
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 februari 2012 @ 22:29:

[...]

Haha, ik neem aan dat je reageerde op Sensual D?Dan miste ik wel het sarcasme....
quote:pimpelmeesje67 schreef op 19 februari 2012 @ 22:29:

[...]

Haha, ik neem aan dat je reageerde op Sensual D?Wrong
quote:amand1969 schreef op 19 februari 2012 @ 22:35:

Aangezien het onderwerp me nogal aan het hart gaat ('neuken'), ben ik eens aan het graven gegaan. Van alle vrouwen waar ik mee geneukt heb (tja...) was ruwweg de helft wat ik zou noemen 'dun tot slank' en de andere helft 'normaal tot volslank'.

Een paar zaken vallen me op;

ik kan geen verschil ontdekken tussen (gebrek aan) geremdheid in bed tussen beide groepen.waar ik de zachtheid van de ene volslanke vrouw vreselijk lekker vond, was ik bij een andere slanke juffrouw vooral gefascineerd door haar technieken

En andersom.

In mijn beleving ben je 'beter in bed' wanneer je weinig remmingen hebt en tijdens de seks met je partner kunt communiceren (verbaal en non-verbaal) om de pret vast te houden en op te voeren.

Maar ik neem dan daarbij aan dat je niet hebt geselecteerd over het aantal keren dat ze zonder hijgen de trap op en af konden rennen? En hoeveel taartjes ze in hun holle kies zouden kunnen duwen?

Ik neem aan dat je daarmee aangeeft dat je een 'bandbreedte' hebt ontdekt in de soort vrouwen waarmee je het bed hebt gedeeld? Van type 2 naar type 4 of 5?
quote:donderstraal schreef op 19 februari 2012 @ 22:42:

[...]

En hoeveel taartjes ze in hun holle kies zouden kunnen duwen?

Normaal gesproken neem ik niet snel aanstoot aan iemand, maar dit vind ik echt een kutopmerking hoor.
"In mijn beleving ben je 'beter in bed' wanneer je weinig remmingen hebt en tijdens de seks met je partner kunt communiceren (verbaal en non-verbaal) om de pret vast te houden en op te voeren."

Dat is waar. Zeer zeker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven