Nieuwetijdskinderen
maandag 5 maart 2012 om 21:37
Ik heb van iemand te horen gekregen dat ik erg lijk op een nieuwetijdskind. Geen idee waarom helaas kan ik niet meer navragen. Sindsdien houdt het me erg bezig. Op internet kan ik wel wat informatie vinden. Toch vraag ik me af of er meer mensen die bekend zijn op dit gebied.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
Ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn.
maandag 5 maart 2012 om 22:23
quote:danivo schreef op 05 maart 2012 @ 22:20:
[...]
Zit je wel in het zelfde topic als wij?
Of ben je zo'n typisch afwezig Indigokind?Ja sorry..Oops. met 34 punten liep ik weer ergens te dromen terwijl ik eigenlijk mijn sleutels was verloren omdat ik heel intensief bezig mezelf wakker te houden uit een saai gesprek en ondertussen eigenlijk bezig was met de natuur omdat dat me onwijs interesseert.
Sorry zeg ik niet want ik heb moeite met autoriteit.
[...]
Zit je wel in het zelfde topic als wij?
Of ben je zo'n typisch afwezig Indigokind?Ja sorry..Oops. met 34 punten liep ik weer ergens te dromen terwijl ik eigenlijk mijn sleutels was verloren omdat ik heel intensief bezig mezelf wakker te houden uit een saai gesprek en ondertussen eigenlijk bezig was met de natuur omdat dat me onwijs interesseert.
Sorry zeg ik niet want ik heb moeite met autoriteit.
maandag 5 maart 2012 om 22:24
quote:calvijn1 schreef op 05 maart 2012 @ 22:20:
[...]
Je mag bij Suus in het Groepje
Zo zie je maar weer... Er zitten meer mensen dan je denkt in t groepje...
Weet je zeker dat je er niet bij wil Calvijn? Tis hier hardstikke leuk...
En je mag er ook gewoon bij, omdat je een leuke avatar hebt.. Emelie was het toch? Of krijg ik dat nu fout door...
[...]
Je mag bij Suus in het Groepje
En je mag er ook gewoon bij, omdat je een leuke avatar hebt.. Emelie was het toch? Of krijg ik dat nu fout door...
maandag 5 maart 2012 om 22:24
maandag 5 maart 2012 om 22:25
quote:eleine schreef op 05 maart 2012 @ 22:23:
[...]
Ja sorry..Oops. met 34 punten liep ik weer ergens te dromen terwijl ik eigenlijk mijn sleutels was verloren omdat ik heel intensief bezig mezelf wakker te houden uit een saai gesprek en ondertussen eigenlijk bezig was met de natuur omdat dat me onwijs interesseert.
Sorry zeg ik niet want ik heb moeite met autoriteit. Whahaha
[...]
Ja sorry..Oops. met 34 punten liep ik weer ergens te dromen terwijl ik eigenlijk mijn sleutels was verloren omdat ik heel intensief bezig mezelf wakker te houden uit een saai gesprek en ondertussen eigenlijk bezig was met de natuur omdat dat me onwijs interesseert.
Sorry zeg ik niet want ik heb moeite met autoriteit. Whahaha
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 5 maart 2012 om 22:26
quote:anouar schreef op 05 maart 2012 @ 22:24:
Oeps, ging iets mis. Nou ja: in die test ben ik ook een new age kind (YES) en dat klopt helemaal want ik ben ook gediagnosticeerd ADHD'er
Zie trouwens sowiesoveel overeenkomsten in de vragenlijst van Indigo met mijn eerste Adhd vragenlijsten destijds...
Neeheee Anouar.. Je hebt geen ADHD. .. Je bent gewoon....... Een beetje nieuw..
Oeps, ging iets mis. Nou ja: in die test ben ik ook een new age kind (YES) en dat klopt helemaal want ik ben ook gediagnosticeerd ADHD'er
Zie trouwens sowiesoveel overeenkomsten in de vragenlijst van Indigo met mijn eerste Adhd vragenlijsten destijds...
Neeheee Anouar.. Je hebt geen ADHD. .. Je bent gewoon....... Een beetje nieuw..
maandag 5 maart 2012 om 22:26
quote:secondhandsuus schreef op 05 maart 2012 @ 22:24:
[...]
Bedankt voor het aanbod. Lief!
Helaas doe ik niet zo goed in groepjes Voel mij vaak buitengesloten enzo
Is idd Emilie. Zó jaren 70
[...]
Frankly my dear, I don"t give a damn
maandag 5 maart 2012 om 22:28
maandag 5 maart 2012 om 22:28
quote:anouar schreef op 05 maart 2012 @ 22:26:
Danivo: je hebt gewoon adhd maar je zit nog in de ontkenning van je nieuwste labeltje...
Ik heb wel eens een ADD(zonder de H) test gedaan en scoorde daar ook erg hoog. Ik kan me erg moeilijk concentreren, tenzij het iets is wat me interesseert en dan hyperconcentreer ik.
Vraag maar aan iedereen die vroeger mijn aandacht wou terwijl ik aan het lezen was....
Danivo: je hebt gewoon adhd maar je zit nog in de ontkenning van je nieuwste labeltje...
Ik heb wel eens een ADD(zonder de H) test gedaan en scoorde daar ook erg hoog. Ik kan me erg moeilijk concentreren, tenzij het iets is wat me interesseert en dan hyperconcentreer ik.
Vraag maar aan iedereen die vroeger mijn aandacht wou terwijl ik aan het lezen was....
maandag 5 maart 2012 om 22:29
quote:calvijn1 schreef op 05 maart 2012 @ 22:26:
[...]
Misschien ben je wel nieuwer dan je denkt...
Kan me haar nog vaag herinneren van vroegah... Zo lief...
Ga zo eens googlen, kijken of ik filmpjes kan vinden... Muziekje begint in mijn achterhoofd aan te zwellen...
Franstalig, geloof ik...
[...]
Misschien ben je wel nieuwer dan je denkt...
Kan me haar nog vaag herinneren van vroegah... Zo lief...
Ga zo eens googlen, kijken of ik filmpjes kan vinden... Muziekje begint in mijn achterhoofd aan te zwellen...
Franstalig, geloof ik...
ik had ook maar 12 punten.. ik kon mezelf trouwen ook niet echt terug vinden in die punten 
Ik ben overigens wel benieuwd wie tegen jou heeft gezegd dat je een nieuwetijdskind bent.. ik vind het nogal zweverig eerlijk gezegd (ookal vraag je niet naar mijn mening) en heb ik meer het idee dat het aan de opvoeding van een kind ligt dan echt aan het karakter van een kind als ik dit zo lees.... of ben ik de enige daarin?
Ik ben overigens wel benieuwd wie tegen jou heeft gezegd dat je een nieuwetijdskind bent.. ik vind het nogal zweverig eerlijk gezegd (ookal vraag je niet naar mijn mening) en heb ik meer het idee dat het aan de opvoeding van een kind ligt dan echt aan het karakter van een kind als ik dit zo lees.... of ben ik de enige daarin?
quote:danivo schreef op 05 maart 2012 @ 22:28:
[...]
Herkenbaar! Je moet mij uit boeken sleuren. Ik hoor helemaal niets meer. Dat heb ik helaas niet bij studieboeken.
Lees jij trouwens ook zo belachelijk snel? Harry Potter 7 had ik in 2,5 dag uit.
Super zonde
[...]
Herkenbaar! Je moet mij uit boeken sleuren. Ik hoor helemaal niets meer. Dat heb ik helaas niet bij studieboeken.
Lees jij trouwens ook zo belachelijk snel? Harry Potter 7 had ik in 2,5 dag uit.
Super zonde
maandag 5 maart 2012 om 22:30
"quote: anouar schreef op 05 maart 2012 @ 22:24 :
"
Neeheee Anouar.. Je hebt geen ADHD. .. Je bent gewoon....... Een beetje nieuw.."
Jaaaa, ik voel me ook helemaal opnieuw herboren! Reborn als het ware, Weg met die pillen, op naar de
Rebirthing, waar is mijn klankschaal?
Zennnnnnnn
"
Neeheee Anouar.. Je hebt geen ADHD. .. Je bent gewoon....... Een beetje nieuw.."
Jaaaa, ik voel me ook helemaal opnieuw herboren! Reborn als het ware, Weg met die pillen, op naar de
Rebirthing, waar is mijn klankschaal?
Zennnnnnnn
maandag 5 maart 2012 om 22:31