Bezemtopic deel 12
woensdag 1 februari 2012 om 18:55
dinsdag 10 april 2012 om 12:07
dinsdag 10 april 2012 om 13:57
Hè hè.
Bovenverdieping is gestofzuigd.
Troela's kamer is wat meer aan kant (de woorden opgeruimd of schoon kan ik in deze niet gebruiken )
Mega-was is gevouwen en opgeruimd.
Wasmachine draait alweer.
Tennis ging vanmorgen niet door, koffieleut wel. Ik ging meteen even naar Lidl om een nieuwe sportbroek die bij thuiskomst veel te groot bleek (da's dan wél weer leuk) dus die ben ik ook nog tussendoor om gaan ruilen.
En nu is het tijd voor een theetje.
Ik wil vandaag eigenlijk ook nog:
Paasrommel opruimen.
Plantjes water geven.
Benedenverdieping stofzuigen
Iets balanserigs koken.
Bovenverdieping is gestofzuigd.
Troela's kamer is wat meer aan kant (de woorden opgeruimd of schoon kan ik in deze niet gebruiken )
Mega-was is gevouwen en opgeruimd.
Wasmachine draait alweer.
Tennis ging vanmorgen niet door, koffieleut wel. Ik ging meteen even naar Lidl om een nieuwe sportbroek die bij thuiskomst veel te groot bleek (da's dan wél weer leuk) dus die ben ik ook nog tussendoor om gaan ruilen.
En nu is het tijd voor een theetje.
Ik wil vandaag eigenlijk ook nog:
Paasrommel opruimen.
Plantjes water geven.
Benedenverdieping stofzuigen
Iets balanserigs koken.
dinsdag 10 april 2012 om 16:22
Jij hebt goed je best gedaan Goldie!!
Wat voor balanserigs ga je koken?
Nog geen zicht op verbetering voor je moeder Mamz?
Uk heeft zijn vriend weer te spelen,ze maken de duplo trein en die moet blijven staan tot einde van de week..(hoor ik ze net samen verzinnen)Maar dan kan ik helemaal mijn kont niet meer keren in dit kippenhok dus ik ruim hem toch op vanavond.
Waar is Zoebie?Heb haar nog nergens gezien vandaag...
Ik maak zometeen de kliekjes van de kliekjes op voor de kinderen en voor mezelf maak ik weer een salade.
Wat voor balanserigs ga je koken?
Nog geen zicht op verbetering voor je moeder Mamz?
Uk heeft zijn vriend weer te spelen,ze maken de duplo trein en die moet blijven staan tot einde van de week..(hoor ik ze net samen verzinnen)Maar dan kan ik helemaal mijn kont niet meer keren in dit kippenhok dus ik ruim hem toch op vanavond.
Waar is Zoebie?Heb haar nog nergens gezien vandaag...
Ik maak zometeen de kliekjes van de kliekjes op voor de kinderen en voor mezelf maak ik weer een salade.
dinsdag 10 april 2012 om 23:36
Ik ben er nog hoor, al doe ik het nog rustig aan en duik zo mijn bed weer in. Ik heb vanaf gisteravond met best wel stevige buikkrampen en koorts op bed gelegen. Vast en zeker iets verkeerds gegeten gisteravond en ik kan alleen de sla de schuld geven. Jan heeft het ook gegeten en heeft nergens last van gehad. Heel raar, want ik had geen diarree en was niet misselijk. Nu gaat het weer een beetje, maar nog niet helemaal lekker.
Sorry voor mijn afwezigheid. Zo gauw ik opstond, kreeg ik het weer. Liggen ging tenminste nog. Heb me vanmorgen ook ziek gemeld op mijn werk en dat is voor het eerst weer 100% sinds vorig jaar januari.
Hoop dat het morgen wat beter gaat.
Sorry voor mijn afwezigheid. Zo gauw ik opstond, kreeg ik het weer. Liggen ging tenminste nog. Heb me vanmorgen ook ziek gemeld op mijn werk en dat is voor het eerst weer 100% sinds vorig jaar januari.
Hoop dat het morgen wat beter gaat.
woensdag 11 april 2012 om 11:27
Mogguh...
Het is maar goed dat ik gisteren een boel gebezemd heb want ik heb net een paar uur zomaar zitten verdoen met een vriendin aan de telefoon.
En toen ik oplegde ging ie meteen weer over: Mijn bazin, of ik morgen wil werken.
Ik heb maar ja gezegd.
Beterschap Zoeb! Gaat het al een beetje beter?
Straks boodschappen doen.
Het is maar goed dat ik gisteren een boel gebezemd heb want ik heb net een paar uur zomaar zitten verdoen met een vriendin aan de telefoon.
En toen ik oplegde ging ie meteen weer over: Mijn bazin, of ik morgen wil werken.
Ik heb maar ja gezegd.
Beterschap Zoeb! Gaat het al een beetje beter?
Straks boodschappen doen.
woensdag 11 april 2012 om 13:36
Fijn dat het alweer wat beter gaat Zoeb.
De boodschappen zijn weer in huis.
Vanavond een soort van binnenshuis-picknick met Troela. Goldman werkt over, dus wij grazen maar wat bij elkaar. Ik denk dat het pannenkoeken voor haar en een salade voor mij wordt.
En nu ga ik proberen een stukje tekst te leren (gelukkig is het maar een klein rolletje) voor toneel.
Een theetje er bij en ook nog maar een stukje tulband. Weggooien is zonde .
De boodschappen zijn weer in huis.
Vanavond een soort van binnenshuis-picknick met Troela. Goldman werkt over, dus wij grazen maar wat bij elkaar. Ik denk dat het pannenkoeken voor haar en een salade voor mij wordt.
En nu ga ik proberen een stukje tekst te leren (gelukkig is het maar een klein rolletje) voor toneel.
Een theetje er bij en ook nog maar een stukje tulband. Weggooien is zonde .
woensdag 11 april 2012 om 19:11
quote:Goldielocks schreef op 11 april 2012 @ 13:52:
En ik wil haar haar ------------------>
Uhhh, wat wil je nu eigenlijk Gold?
Coe het gaat al weer hoor. Ga morgen weer werken.
Ik heb een wasmachine geleend. De mijne is kapot. En deze wast veel schoner en de was komt er droger uit. Terwijl dit ook maar een ouwetje is. Alleen als hij gaat centrifugeren, hebben wij iedere keer een raketlancering. De eerste keer schrokken we ons rot.
Hij staat tijdelijk in de keuken en nu heb ik geen afwasmachine.
Maar dat is minder erg.
Nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.
En ik wil haar haar ------------------>
Uhhh, wat wil je nu eigenlijk Gold?
Coe het gaat al weer hoor. Ga morgen weer werken.
Ik heb een wasmachine geleend. De mijne is kapot. En deze wast veel schoner en de was komt er droger uit. Terwijl dit ook maar een ouwetje is. Alleen als hij gaat centrifugeren, hebben wij iedere keer een raketlancering. De eerste keer schrokken we ons rot.
Hij staat tijdelijk in de keuken en nu heb ik geen afwasmachine.
Maar dat is minder erg.
Nu maar eens rondkijken naar een nieuwe.
woensdag 11 april 2012 om 19:36
Hi allemaal,
Zoeb, fijn dat je je weer iets beter voelt. Valt wel erg op hoor als jij er even niet bent..
Coe, balen van die kapotte laptop! Hoe forum jij mobiel? Er is geen android app toch?
Huishoudvraagje: hoe ontkalk je een waterkoker? Zag net dat dat wel heeeeel erg nodig is
Kan het vast ook op internet vinden hoor maar misschien weten jullie t wel gewoon.
Plan is om eens niet voor de TV te hangen vanavond maar 'nuttig' te doen.. Heb alleen net een wijntje gedronken bij het eten en ben nu uiterst relaxt
Motivatie is dus alweer flink gezakt... ga maar gauw koffie drinken, misschien helpt dat
Zoeb, fijn dat je je weer iets beter voelt. Valt wel erg op hoor als jij er even niet bent..
Coe, balen van die kapotte laptop! Hoe forum jij mobiel? Er is geen android app toch?
Huishoudvraagje: hoe ontkalk je een waterkoker? Zag net dat dat wel heeeeel erg nodig is
Kan het vast ook op internet vinden hoor maar misschien weten jullie t wel gewoon.
Plan is om eens niet voor de TV te hangen vanavond maar 'nuttig' te doen.. Heb alleen net een wijntje gedronken bij het eten en ben nu uiterst relaxt
Motivatie is dus alweer flink gezakt... ga maar gauw koffie drinken, misschien helpt dat
donderdag 12 april 2012 om 09:10
Gelfje..http://mobiel.viva.nl
Android app is er idd nog niet,raar hoor want volgens mij hebben vele,vele forummers androidbesturing.
Zoeb,ik heb je een whatsapp gestuurd....weet helemaal niet of je dat hebt maar goed,anders stuur ik je nog wel een sms later vandaag.
Ik ga wat doen hier op het werk,fijne dag meisjes
Android app is er idd nog niet,raar hoor want volgens mij hebben vele,vele forummers androidbesturing.
Zoeb,ik heb je een whatsapp gestuurd....weet helemaal niet of je dat hebt maar goed,anders stuur ik je nog wel een sms later vandaag.
Ik ga wat doen hier op het werk,fijne dag meisjes
donderdag 12 april 2012 om 10:19
Ik ga aankleden en even bij een vriendin op de koffie.
Zij is ziek geweest. Legionella infectie. Ze zijn 10 dagen op vakantie geweest en toen was het al mis. Wat is dat toch met die legionella.
Coetje we moeten nog even kijken hoe we dat doen zaterdag. Want ik wil door naar Maassluis daarna.
Even uitvogelen hoe dat het makkelijkste is.
Zij is ziek geweest. Legionella infectie. Ze zijn 10 dagen op vakantie geweest en toen was het al mis. Wat is dat toch met die legionella.
Coetje we moeten nog even kijken hoe we dat doen zaterdag. Want ik wil door naar Maassluis daarna.
Even uitvogelen hoe dat het makkelijkste is.