Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@ Rooss

Dus jij bent van mening dat alle vreemdgangers, vreemdgangsters, mantelzorgens, skieërs enz.. hun minnaar relatie op zouden moeten geven om hun oorspronkelijke relatie te behouden/bevechten? Boute uitspraak.. vooral van een (excuzeer) ex vreemdganer

Nee, ik plaats dit in de context tussen een nr 1 en nr 2, het gaat om ergens voor gaan waarvan jezelf vind dat het belangrijk is. Ik lees dat er veel mensen (in een normale lees niet open relatie) zeggen dat hun nr 1 de man of vrouw van hun dromen is. Als je balans hebt en het alleen voor de seksuele spanning gaat (zoals Hyp ook vaak zegt) is er geen probleem, als die balans ontbreekt en nr 1 daadwerkelijk de man of vrouw van je dromen is en je er aan onderdoor gaat om een minnaar of minnares te hebben is het eenvoudiger om te stoppen met nr. 2 als een nr 1.

JJ.. je bent een lieve, slimme schat maar bovenstaande zinnen vind ik heel lastig te lijmen met jouw situatie.. jij laat jezelf al tijden op het wachtbankje zetten van jouw ooit nummer 2. Ben jij zelf ook niet betunnelvisiet? Verslaafd? Word jij zelf niet aan het lijntje gehouden door mooie beloftes en gekweekte verwachtingen? Als ik het mis heb hoor ik het heel graag van je!

Dank je wel voor je mooie complimenten Rooss, ik ben ook nog een lekker ding trouwens .

Jammer dat je dit gedeelte loskoppeld van het eerste omdat het een verband houd met het ander, het gaat nl over een keuze die je moet maken als blijkt dat je liever met nr 2 verder zou gaan. Dat je dan geen zeeperd wil halen houd in dat je duidelijk dingen moet weten van elkaar en dus ook moet weten of er basis is voor die relatie. Het lijkt lastig te rijmen maar is het echt niet, nr 2 en ik hebben daar ook heel veel communicatie over gehad en nog. Daarmaast heb ik een helder beeld voor ogen en ben ik totaal niet "getunnelviesieerd". Op die wachtbank ben ik niet gezet, ik ben er vanuit eigen beweging op gaan zitten en uit vrije wil. Omdat ik het belangrijk vind. Het is mijn manier om te vechten voor wat ik waard ben, ik word niet aan een lijntje gehouden met mooie beloftes of gekweekte verwachtingen trouwens. Er is van alles aan de hand maar dat plaats ik niet hier....

Pardon? Voor velen is dit forum een uitlaadklep, net als ooit voor jou en soms nog. Ik roep niet snel dat het wel goed komt als het ment to be is maar ik denk dat dit kissebisforum al heel wat oogjes heeft geopend en wat visies heeft verbreedt.

Ik veroordeel het posten op dit forum niet en wellicht is kissebissen een te negatieve benaming voor wat ik bedoelde. Ik post hier ook graag maar plaats wel eens een kritische noot de andere kant op als anderen. Ik vind ook dat de feedback hier vaak op een goede manier werkt en je er de dingen helderder door kan zien. De context waarin je dit moet lezen was richting Watnu om haar de stelling voor te leggen : Leg contact met je nr 2 en wees samen duidelijk over wat je wil en ga niet uit van de aannnames van anderen hier op het forum die met de helft van de informatie jou zeggen dat je A of B moet doen.

Daar eindig je een kritische post vaak mee maar ondertussen heb je m.i. wel op zieltjes getrapt, lieve JJ.

Mijn excuses hebben meest betrekking op het feit dat ik weet dat mijn post ook maar A of B is zoals ik hierboven bedoel. Ik weet dat ik op zieltjes trap omdat ook ik weet wat het is om die spiegel voorgehouden te krijgen en dat het niet altijd fijn is.

Dit alles geschreven uit liefde.. maar dat weet je hè?

Dat weet ik Rooss, ik hou ook wel van een pittige discussie dat weet je wel een beetje .
quote:plurque schreef op 24 april 2012 @ 15:23:

[...]

Mja, erg diep.............................

En wat bedoel je hier nou precies mee?Niks, moet dat dan?
quote:houvanjezelf schreef op 24 april 2012 @ 16:24:

[...]

Niks, moet dat dan?Jawel, dat moet.
O jee.

Dan bedoel ik dat ik een ondeugende blik heb.
quote:houvanjezelf schreef op 24 april 2012 @ 17:01:

O jee.

Dan bedoel ik dat ik een ondeugende blik heb.

ff inbreken: Ja klopt

en ik ben weer weg

(engeltje style)
.
Wow Iddan, wat een krachtige beslissing! Natuurlijk zal je het gaan missen, zullen er lastige momenten komen maar lees deze post dan nog eens terug, dan weet je weer waar je het voor deed!

Goed van je!!

JJ

We snappen elkaar heus wel hoor! En een beetje woordsparren moet kunnen.

(en of je lekker bent.. werkelijk geen idee!! Na al die jaren heb ik nog steeds geen enkel beeld bij jouw koppie!)
Wat sterk van je, Iddan!! Wat een dapper besluit!!

Ik ben het absoluut met je eens, soms brengen andere inzichten en uitspraken van anderen je net even dat duwtje of die spiegel die je weer op een andere manier naar je situatie doet kijken.

Het forum en vooral dit topic kan heel leerzaam zijn.

Ik denk dat je op zwakke momenten heel veel hebt aan je eigen loepje. Zoals je binnenkwam en zoals je nu er in staat - dat is een heel groot verschil. Alleen al door die eerste postings terug te lezen, op het moment van het uitblijven van contact en de overvloed aan emoties, zie je een groot verschil met nu.

Afgelopen dagen had ik op een ander topic een discussie/gesprek over mijn relaties met getrouwde kerels en ik wist ook al wel langer dat ik dat eens onder de loep moest nemen. Het is toch een stukje, weglopen voor een echte relatie. Niet alleen een liefdesrelatie, maar ook vriendschapsrelaties, die ik heel bewust doseer.

Er zit bij mij toch meer dwars dan ik wilde zien en het is goed om weer even die spiegel voor mijn neus te hebben gekregen.

Ik weet nog steeds niet helemaal zeker of mijn minnaar hier meeleest. Ik hoopte dat hij door een opmerking van mijn kant, iets los zou laten in ons laatste gesprek, maar nee.. Dus ik ben nog even voorzichtig.
Ik merk dat ik me minder thuis begin te voelen bij dit forum. En dat ligt aan mij lieve forummers en niet aan jullie. Waar dit forum eerst nog meer voelde als een plek om je ervaringen met een minnaar te delen is het voor mijn gevoel meer een forum geworden met bespiegelingen die uiteindelijk leiden tot het "wijze" "sterke" besluit om een punt achter het contact met je minnaar te zetten. Uiteraard respect voor de dames die dit besluit nemen maar evenzo respect voor diegenen die bewust kiezen voor een minnaar. Misschien zegt mijn reactie wel alles over het stadium waarin ik mij bevind in het contact met mijn minnaar en alle wispelturigheid daaromheen en ik sluit niet uit dat dat volgende week/maand/ jaar anders is maar voor mij toch minder herkenbaar nu. Ik blijf overigens wel meelezen hoor en misschien zo nu en dan nog reageren. Dat laatste deed ik al niet heel frequent. Heb wel het gevoel dat mijn verhaal hier nu minder op zijn plaats is.
.
..
quote:suzyq38 schreef op 24 april 2012 @ 20:53:

Ik merk dat ik me minder thuis begin te voelen bij dit forum. En dat ligt aan mij lieve forummers en niet aan jullie. Waar dit forum eerst nog meer voelde als een plek om je ervaringen met een minnaar te delen is het voor mijn gevoel meer een forum geworden met bespiegelingen die uiteindelijk leiden tot het "wijze" "sterke" besluit om een punt achter het contact met je minnaar te zetten. Uiteraard respect voor de dames die dit besluit nemen maar evenzo respect voor diegenen die bewust kiezen voor een minnaar. Misschien zegt mijn reactie wel alles over het stadium waarin ik mij bevind in het contact met mijn minnaar en alle wispelturigheid daaromheen en ik sluit niet uit dat dat volgende week/maand/ jaar anders is maar voor mij toch minder herkenbaar nu. Ik blijf overigens wel meelezen hoor en misschien zo nu en dan nog reageren. Dat laatste deed ik al niet heel frequent. Heb wel het gevoel dat mijn verhaal hier nu minder op zijn plaats is.

Suzy, als er iemand niet op zijn plek is, officieel, ben ik het wel. Als single en met minnaars zonder tijd en een seksleven om van te huilen .

Het gaat er niet om of je 'voldoet', want juist dit topic vind ik van het hele forum, het enige topic waar je zonder waardeoordelen of nare reacties over deze onderwerpen kunt schrijven.

Dat het sterk is van Iddan, vind ik vooral, omdat zij nogal een grote worsteling had. Vaak ook schreef dat ze niet wist of ze dit nu wel wilde en of dit goed voor haar was. Dan vind ik het echt heel sterk en stoer om knopen door te hakken en niet te blijven hangen in een situatie die vaak meer ongelukkig maakt dan gelukkig.

Dat heeft echt niets, maar dan ook niets te maken met dat het breken met een minnaar in het algemeen als 'stoer' wordt gezien of als stoerder dan een nr 2 in je leven hebben.

Iedereen heeft zijn verhaal en mijn 'stoer' voor Iddan en ook voor Ella, zijn echt een hart onder de riem, omdat die beslissingen niet makkelijk zijn.
@iddan niemand hier hoeft zich persoonlijk aangesproken te voelen. Dit is een gevoel dat ik heb. Zegt meer over mij en niets over jou Maar fijn te horen dat je mijn minnaar verhalen kunt waarderen. ze zullen ook vast weer komen. Nogmaals dit forum is voor mij eerder een hele fijne uitlaatklep geweest...
@noppies ik begrijp je punt, spreek dat ook geenszins tegen. Misschien ben ik nu nog te euforisch om de "zwarte" of beter gezegd "moeilijkere" kant van het minnaarschap met alle complexe dilemma's van dien onder ogen te zien.......ik heb misschien behoefte aan wat meer hiep hiep hoera verhalen nogmaals zegt alles over mij !
Tja klopt dat buiten de deur dineren complex is:) maar wel lekker
quote:justacuteguy schreef op dinsdag 24 april 2012 21:44 Tja klopt dat buiten de deur dineren complex is:) maar wel lekkervurrukkuluk
Zo lekker als?
,
quote:justacuteguy schreef op dinsdag 24 april 2012 21:49 Zo lekker als?In mijn geval....met niks te vergelijken
Hahaha .....
:Imao: Weet het, klink als een junk....ben ook wel hooked vrees ik...die pure lust en dat is het, is zo verdomd verslavend. Wanneer we elkaar zien is er echt sprake van een explosie...wederzijds pure geilheid. Elkaar eenmaal per week zien trekken we nog net....een week geen fysiek contact met nr 2 drijft me nog net niet tot waanzin :Imao:
quote:iddan schreef op 24 april 2012 @ 19:47:

Ook was ik een beetje aan het heen en weren met Hyperion gisteren, zijn woorden: zonder verliefd te worden. En ja...dat heb je zeker zelf in de hand. met deze woorden in mijn hoofd ben ik vanochtend naar mijn date gegaan, verliefd worden heb je zelf in de hand! en hyperion, je hebt gelijk! ik kan zonder verliefde ogen naar mijn minnaar kijken, als ik dat wil! dat neemt niet weg dat ik het nog steeds een geweldig leuke man vind! (overigens realiseer ik me terdege dat ik dit nú kan, en ik zeker niet eerder heb gekund, er is een heel proces aan vooraf gegaan)

.
@ suus herkenbaar.... Ook tijdje gehad.... Geil opstaan, geil overdag en geil naar bed
quote:justacuteguy schreef op dinsdag 24 april 2012 22:12 @ suus herkenbaar.... Ook tijdje gehad.... Geil opstaan, geil overdag en geil naar bedinderdaad, best lastig met een drukke baan die nogal wat concentratie vraagt maar ben echt 24/7 opgewonden
@ Iddan. Zo denk ik dat er voor elk wat wils is aan uitspraken op dit forum. Ik kan me heel goed voorstellen dat als je Nr 1 zoals door jou bekeken dé man is in je leven je er goed aan doet ervoor te gaan. Helemaal als je balans zoek raakt, als je de liefde van de lust kan scheiden (feitelijk de vraag die Stew ook stelt in de originele OP) is dat natuurlijk heel ok. Sterk dat je een besluit neemt (welke kant dat ook op is). Sterkte!

@ Susyq, je op dit moment niet thuis voelen draait om de fase waar je in zit denk ik. Dit topic draait elke dag weer om nieuwe vraagstukken en gelukkig ook om de euforie van de leuke dates met een minnaar of minnares. De OP van Stew gaat ook wel om de stelling of je jezelf niet gaat hechten en verliefd word met alle gevolgen vandien. Ik denk dat als er mensen zijn die hier niet "horen" ik daar ook 1 van ben door mijn situatie. Ik herinner me overigens ook de momenten dat ik het lastig vond om de spiegel te zien die ik voorgehouden kreeg en er niet in wilde kijken en alleen maar de "dozengeur en schanemijn" wilde zien en ruiken. Het is een kwestie van middelen en lezen wat voor jou interessant is.

@ Rooss , dank je wel! Ik heb ook gek op woordsparren en sparren in het algemeen, dat koppie van me heb je denk 2 jaar geleden al eens gezien, ik kan me herinneren je wel eens een plaatje te hebben gemaild. Om veiligheidsredenen voor jezelf, je gemoedsrust en om je de ongemakken van natte dromen te besparen zal ik dat niet weer doen.

@ Noppies, voel je jezelf al wat beter? Wat goed dat je jezelf spiegelt op de manier zoals je omschrijft. Wat een waardevolle tip letterlijk jezelf een onder de loupe te nemen en te kijken waar je vandaan kwam.

@ All: ik heb zeker niet de bedoeling mijn "mening" op te dringen, iedereen moet lekker zelf doen waar hij of zij zin in heeft. Ik vind hier veel postings heel waardevol, ook de tegenstellingen zijn belangrijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven