Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

woensdag 25 april 2012 om 13:15
Linny, is er helemaal geen sprake geweest van een breuk tussen jullie? Zo ben je in de gloria, zo spreek je hem aan op een berichtje op FB en nu hoor je niks meer? Dat is gek. Zou ik ook geen genoegen mee nemen. Al is het maar een SMS met "het is over" (ook zwaar onbevredigend) maar je moet wel weten waar je aan toe bent.
Vain.. ik heb `m niet hoor, echt niet!!
(gek hè, als dagelijkse rituelen ineens doorbroken worden zonder afbericht.. kan ik ook onzeker van worden!)
Vain.. ik heb `m niet hoor, echt niet!!
(gek hè, als dagelijkse rituelen ineens doorbroken worden zonder afbericht.. kan ik ook onzeker van worden!)

woensdag 25 april 2012 om 13:23
woensdag 25 april 2012 om 14:23
Rooss Nee en daarom snap ik er ook helemaal niks van
(
Afgelopen donderdag nog heerlijk sex met hem gehad,vrijdagmiddag elkaar nog gesproken tijdens werk,net als altijd en heb niks vernomen..Heb laatste en dan ook laatste poging gedaan en prive een mailtje gestuurd met de vraag of hij me nog wil zien,omdat ik het gevoel heb dat hij niet meer wil en hopelijk dat ie antwoord
(
Hij begon toen met zn nummer te geven en vragen of ik er open voor stond,want het leek hem zo geweldig toe om met mij een geheime relatie aan te gaan.

Afgelopen donderdag nog heerlijk sex met hem gehad,vrijdagmiddag elkaar nog gesproken tijdens werk,net als altijd en heb niks vernomen..Heb laatste en dan ook laatste poging gedaan en prive een mailtje gestuurd met de vraag of hij me nog wil zien,omdat ik het gevoel heb dat hij niet meer wil en hopelijk dat ie antwoord

Hij begon toen met zn nummer te geven en vragen of ik er open voor stond,want het leek hem zo geweldig toe om met mij een geheime relatie aan te gaan.

woensdag 25 april 2012 om 14:44
woensdag 25 april 2012 om 15:07
Heerlijk mannen!! De meesten dan, die enkele hork die er tussen zit er buiten gelaten!!
Hebben ook ff koffie gedronken en gebabbeld met nr. 2. Weet nu wat meer persoonlijke dingen en ook waarom het de laatste tijd wat stiller is (logische verklaring). We blijven gewoon contact houden en hopelijk zie ik hem snel weer!!
@linny, er is vast een goeie reden dat ie niks van zich laat horen (zoals een medeforummer tegen mij zei toen ik mopperde over nr. 2). Ik hoop voor je dat ie snel wat van zich laat horen!!
Ik vlieg weer ff weg met m'n wolkje...gedachten zijn nog steeds bij vanochtend. Voel nu al dat ik morgen weer spierpijn heb
Hebben ook ff koffie gedronken en gebabbeld met nr. 2. Weet nu wat meer persoonlijke dingen en ook waarom het de laatste tijd wat stiller is (logische verklaring). We blijven gewoon contact houden en hopelijk zie ik hem snel weer!!
@linny, er is vast een goeie reden dat ie niks van zich laat horen (zoals een medeforummer tegen mij zei toen ik mopperde over nr. 2). Ik hoop voor je dat ie snel wat van zich laat horen!!
Ik vlieg weer ff weg met m'n wolkje...gedachten zijn nog steeds bij vanochtend. Voel nu al dat ik morgen weer spierpijn heb
woensdag 25 april 2012 om 15:34
@nick Ik heb m'n nr. 2 via Wordfeud leren kennen. Gewoon mazzel via willekeurige tegenstander, hij benaderde mij. Ik was niet op zoek, maar stond er wel voor open.
En ik heb gemerkt dat er hier genoeg mannen meelezen die je een mail sturen als je een mailadres in je profiel hebt staan en zo een poging doen...
En ik heb gemerkt dat er hier genoeg mannen meelezen die je een mail sturen als je een mailadres in je profiel hebt staan en zo een poging doen...
woensdag 25 april 2012 om 16:04
Haha een gewassen man niet nee 
Nick...ben mn nr.2 tijdens mn werk tegengekomen.Hij komt elke vrijdag in de wijk met een vrachtauto waar ik vast werk.Na 4 maaden flirten nam hij het initatief en gaf me zn telefoonummer
Haha via wordfreud??Heb alleen 1tje gehad die vroeg direct hoe ik graag de sex wou hebben
die heb ik direct maar afgekapt.

Nick...ben mn nr.2 tijdens mn werk tegengekomen.Hij komt elke vrijdag in de wijk met een vrachtauto waar ik vast werk.Na 4 maaden flirten nam hij het initatief en gaf me zn telefoonummer

Haha via wordfreud??Heb alleen 1tje gehad die vroeg direct hoe ik graag de sex wou hebben

woensdag 25 april 2012 om 16:11
@meis34 ja dat er zulke mannen nog bestaan . Maar wel een leuke manier. De "markt" zit voor vrouwen naar mijn mening ook een stuk makkelijker in elkaar. Als man zijnde verzuip je in de fakes (digitaal dan). Het lijkt me zo moeilijk om IRL af te tasten of iemand er nou wel of niet voor open staat.
@linny77 Dat dus! . Maar (waarschijnlijk) nog altijd de meest spannende manier om iemand tegen te komen.
@linny77 Dat dus! . Maar (waarschijnlijk) nog altijd de meest spannende manier om iemand tegen te komen.

woensdag 25 april 2012 om 16:14
quote:nick32 schreef op 25 april 2012 @ 15:13:
Zit ook al een tijdje mee te lezen (m) maar ben toch benieuwd (omdat ik uiteindelijk niet alle reacties lees). Hoe komen jullie een nr. 2 meestal tegen?Hier op het viva forum.. we wachten net zo lang tot er een cheyle, wanhopige leuke, gezellige vent langskomt en dan happen we toe.
Linny, dan heb je zelf de chronoligische volgorde in de war gegooid, het is je vergeven.
Iddan, lastig hè, afscheid nemen.
JJ [voledams aksent] gaadege visse dán??[voledams aksent uit]
Zit ook al een tijdje mee te lezen (m) maar ben toch benieuwd (omdat ik uiteindelijk niet alle reacties lees). Hoe komen jullie een nr. 2 meestal tegen?Hier op het viva forum.. we wachten net zo lang tot er een cheyle, wanhopige leuke, gezellige vent langskomt en dan happen we toe.
Linny, dan heb je zelf de chronoligische volgorde in de war gegooid, het is je vergeven.
Iddan, lastig hè, afscheid nemen.
JJ [voledams aksent] gaadege visse dán??[voledams aksent uit]
woensdag 25 april 2012 om 16:21
Rooss sorry zit met koppie teveel bij nr.2
(
Iddan nee 2e keer,maar na 1x begon hij direct weer contact te zoeken...
Nick digitaal zitten er ook veel fakers tussen hoor wat mannen betreft
( en idd in real is bij sommige mannen idd lastig af te tasten
dus zal idd bij vrouwen wel net zo zijn,maar dat maakt het wel erggg spannend haha

Iddan nee 2e keer,maar na 1x begon hij direct weer contact te zoeken...
Nick digitaal zitten er ook veel fakers tussen hoor wat mannen betreft