Tetterend naar de zon!
maandag 30 april 2012 om 09:51
Ik lig nog lekker in bed. Balkondeur open, poezen die constant over me heen stampen. Kunnen ze eindelijk eens naar buiten doen ze het niet. Rare beesten. Maar de zon schijnt hier ook! Straks maar eens douchen en aankleden, K uit bed schoppen (eigenlijk bank, gezien zijn rugpijn van het tapijt leggen ligt ie weer op de bank) en dan maar eens de stad in.
TH, dit klinkt ook goed hoor, met vriendinnen de stad in en aan de boemel.
Iedereen een fijne Koninginnedag!
TH, dit klinkt ook goed hoor, met vriendinnen de stad in en aan de boemel.
Iedereen een fijne Koninginnedag!
maandag 30 april 2012 om 10:09
Mogguh! Fijne koninginnedag allemaal! Het zonnetje schijnt heerlijk. Ik zit me al te vergapen voor de tv, 'daar gaan we weer'.
TH voor gisteren. Je schrijft het vast in korte, milde vorm. Maar hopelijk boemel je vandaag zo lekker dat je het even helemaal vergeet.
Slofje, joehee, je tettert alweer 2 jaar mee!! En hopelijk gaat Koos lekker poepen vandaag.
Ratje, luiwammes! Lekker hè, zo nasudderen in bed. Katten vinden dat ook veel te gezellig, die gaan mooi niet naar buiten.
TH voor gisteren. Je schrijft het vast in korte, milde vorm. Maar hopelijk boemel je vandaag zo lekker dat je het even helemaal vergeet.
Slofje, joehee, je tettert alweer 2 jaar mee!! En hopelijk gaat Koos lekker poepen vandaag.
Ratje, luiwammes! Lekker hè, zo nasudderen in bed. Katten vinden dat ook veel te gezellig, die gaan mooi niet naar buiten.
maandag 30 april 2012 om 10:18
Splinter, ik vind het heerlijk. Mac komt om de haverklap voor het beeld staan, op de verkeerde toetsen staan (ook een keer op het aan en uit knopje...) Morgana ligt tussen mijn benen in (erg onhandig maar zij vind het een heerlijk plekje)
Vind het soms wel eens jammer dat K weer bij me ligt. Dan heb ik deze ochtenden niet. Kopje koffie, peukie, poezen, het forum en spelletjes.
Vind het soms wel eens jammer dat K weer bij me ligt. Dan heb ik deze ochtenden niet. Kopje koffie, peukie, poezen, het forum en spelletjes.
maandag 30 april 2012 om 12:54
maandag 30 april 2012 om 14:42
Wij zijn ook weer bepakt en bezakt teruggekomen uit de stad. Weer 3 Mark en Mieke boekjes, 1 Suske en Wiske, 5 Tina- en Debbie boeken, 4 Oranje tompouchen, een ding van Disney, een kilo of 10 aan strips die niet meer in Nl verkocht worden (15 euro!). We hebben nog geen 25 euro uitgegeven. Helemaal blij! Vooral met een Tinaboek. Daar staat een verhaal in waar ik vroeger zó om heb moeten huilen. Geweldig. Die ga ik zo lekker in de zon lezen, gebakkie er bij en een glaasje sap.
maandag 30 april 2012 om 15:18
Lekker uit de wind kunnen zitten, Olijf? Veel plezier op de knolletjesmarkt!
Ratteke, leuk zeg, van die oude dingen weer lezen. Heb ik een tijd terug gedaan met een boek: Annemieke Omnibus. Had ik vroeger al 8x gelezen en toen vond ik 'm op markt plaats. Heerlijk om opnieuw te lezen.
Hier komen steeds meer wolken, niet meer echt lekker om in een hempie buiten te zitten. Misschien zo nog even naar het dorp hier.
Ratteke, leuk zeg, van die oude dingen weer lezen. Heb ik een tijd terug gedaan met een boek: Annemieke Omnibus. Had ik vroeger al 8x gelezen en toen vond ik 'm op markt plaats. Heerlijk om opnieuw te lezen.
Hier komen steeds meer wolken, niet meer echt lekker om in een hempie buiten te zitten. Misschien zo nog even naar het dorp hier.
maandag 30 april 2012 om 16:11
Hier is het een straaaalende dag, nog steeds volop zon. Vanmorgen in mijn eentje over de vrijmarkt in Zuid geslenterd, en een klein zilveren fotolijstje en een mooi bloempotje gekocht. Ik dacht, ik ga los
Zonet nog even in de Jordaan geweest, maar ik had al voorspeld dat ik het niet lang zou volhouden, die drukte en herrie, en voila, ik zit weer op de bank.
Nu even lekker huis opruimen en aanrommelen, en misschien dat ik vanavond nog aansluit bij vriendinnen, maar ik gok zo maar van niet.
Olijf, hoe gaat dat, zo'n eenmanspolonaise?
Rat, Tina-boeken, die las ik ook zo graag!
Zonet nog even in de Jordaan geweest, maar ik had al voorspeld dat ik het niet lang zou volhouden, die drukte en herrie, en voila, ik zit weer op de bank.
Nu even lekker huis opruimen en aanrommelen, en misschien dat ik vanavond nog aansluit bij vriendinnen, maar ik gok zo maar van niet.
Olijf, hoe gaat dat, zo'n eenmanspolonaise?
Rat, Tina-boeken, die las ik ook zo graag!
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
maandag 30 april 2012 om 16:33
quote:Splinter02 schreef op 30 april 2012 @ 15:37:
Het beest heeft zo'n leuk leven, Rat!
Nou... echt wel! Gelukkig vind ze badderen niet erg. Nu is ze weer mooi fluffy, de krullen zitten weer op dr kont en bovenal, ze ruikt weer lekker! Afdrogen vind ze ook zo leuk. Lekker in de handdoek happen en draaien en doen. Maar vooral de massage vind ze heerlijk.
Hier is het af en aan zon en bewolkt. Nu weer zon. Zit ik net weer binnen met mn kleren weer aan. Nah ja, we mogen helemaal niet klagen over deze prachtige dag. Doe ik dus ook niet. K is de bbq weer aan het aansteken. Mooi weer he, dan gaat de oermens in hem weer opspelen. Wil ie weer fikkie stoken en verkoold vlees eten
CF, je dag klinkt toch wel lekker hoor. De stad in geweest en nu lekker thuis aan het rommelen.
Het beest heeft zo'n leuk leven, Rat!
Nou... echt wel! Gelukkig vind ze badderen niet erg. Nu is ze weer mooi fluffy, de krullen zitten weer op dr kont en bovenal, ze ruikt weer lekker! Afdrogen vind ze ook zo leuk. Lekker in de handdoek happen en draaien en doen. Maar vooral de massage vind ze heerlijk.
Hier is het af en aan zon en bewolkt. Nu weer zon. Zit ik net weer binnen met mn kleren weer aan. Nah ja, we mogen helemaal niet klagen over deze prachtige dag. Doe ik dus ook niet. K is de bbq weer aan het aansteken. Mooi weer he, dan gaat de oermens in hem weer opspelen. Wil ie weer fikkie stoken en verkoold vlees eten
CF, je dag klinkt toch wel lekker hoor. De stad in geweest en nu lekker thuis aan het rommelen.
maandag 30 april 2012 om 18:19
maandag 30 april 2012 om 18:20
Of alle twee?
Of heb je een hele grote blunder begaan waar we nu graag veel meer over willen weten?
Klinkt lekker hoor viool.
Kaat heeft gisteravond een tand eruit gewrikt die los zat. Bloederige bende. Ze had twee euro te spenderen op de vrijmarkt. Ging in de zweefmolen voor 2 euro en heeft een nieuwe zonnebril van vijf euro maar ze was woest dat ze die 2 euro niet meer had want ze had m niet zelf aan die meneer gegeven. achteraf heeft ze ook wel een beetje een punt maar als ze er zo drakerig over doet va ik haar geen gelijk geven.
Of heb je een hele grote blunder begaan waar we nu graag veel meer over willen weten?
Klinkt lekker hoor viool.
Kaat heeft gisteravond een tand eruit gewrikt die los zat. Bloederige bende. Ze had twee euro te spenderen op de vrijmarkt. Ging in de zweefmolen voor 2 euro en heeft een nieuwe zonnebril van vijf euro maar ze was woest dat ze die 2 euro niet meer had want ze had m niet zelf aan die meneer gegeven. achteraf heeft ze ook wel een beetje een punt maar als ze er zo drakerig over doet va ik haar geen gelijk geven.
Het Viva forum is papaja.