The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Een koe melken!

En jij?
Vliegen in een F16B

Waar zou jij graag op vakantie willen?
USA, Buenos Aires of de Italiaanse Riviera. Maar dit jaar ga ik alleen even een paar dagen weg ivm geldcrisis

Waar word jij acuut heel blij van?
I am surrounded by morons
Ehm...bijvoorbeeld...Als er iemand heel oprecht (en liefst hard ) om een grapje van me lacht

Chocoladevla of vanillevla?
IBI, Gerard Ekdom van 3fm, noemt om 12u in zijn radioprogramma wat hij eet als lunch. Dus bijvoorbeeld.. Een wit kadetje met een overheerlijke kroket en wat pittige mosterd.. on the siiiiide! Heb jij nog nooit gehoord begrijp ik?

't Liefst... Blanke vla! Dat at mijn opa altijd.

Waar denk jij aan als je zo 2min stil bent?
Schaaaaam, nee, Juul; had ik nog niet gehoord!

Ken Gerard Ekdom natuurlijk wel, maar kende die on-the-siiiiide...! niet!

Zojuist knallende ruzie gehad; echt superk#t!

Bovendien realiseer ik me net dat het hoogtepunt van het geschreeuw zo ongeveer rond acht uur was... Sjiiiit...

Lekker voor de buren ook...

Waar heb jij aan gedacht?
Oops Ibi..... Gaat het weer een beetje?

Ik dacht aan dat ik de muziek zachter moest zetten (was nog een cafe aan het openen....)

Wat weet jij via je grootouders van de oorlog?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Niet veel. Er werd nauwelijks over gesproken. Te pijnlijk, denk ik.

Wat heb jij vanavond gedaan?

ikbenik
Thanx, Twisted en Ingelke!

Eh...gecomputerd en beneden tv gekeken ("manlief" boven)

Als jij ruzie hebt, is dat dan iets dat 'knalt' en dan over is, of blijft dat 'zeuren'..?
Ik heb echt nooit ruzie; al ver voor het dreigt te escaleren, bespreek ik wat mij dwars zit en zonder stemverheffing. Het scheelt dat zowel mijn vriend als ik daar echt hekel aan hebben (schreeuwen), dus dat zal niet snel gebeuren en is ook nog nooit gebeurd in de vijf jaar dat we samen zijn.

Heb jij een EHBO-doos in huis?
Ja

Heb jij een EHBO-cursus gedaan?
ja ooit toen ik jong was, maar niet bijgehouden

kun jij reanimeren?
Ja

Heb jij ooit iets gebroken?
ja mijn arm

heb jij wel eens een operatie gehad?
Nee, gelukkig niet.

Welke gebeurtenis heeft veel impact gehad op je leven?
Een ex die ik volledig vertrouwde, deed het met een meid van de sportclub waarvoor ik hem had opgegeven als kadootje omdat hij dat al een tijd wilde gaan doen. Geen moment achterdochtig geweest... Dat heeft sporen nagelaten.

Vraag blijft staan.
Mijn ouders die een behoorlijke huwelijkscrisis zaten rond mijn 13e.

Blijft staan.
Tussen mn 12 en 13de gingen we verhuizen, veranderde ik van school en hoorde ik dat mijn vader niet mijn biologische vader was, als enige van het gezin (ma had jarenlang relatie met de buurman). Dus ALLES wat 'vast' leek te zijn, veranderde. Was een invloedrijk jaar.

Vraag blijft.
Overlijden van mijn schoonvader, 3jr terug. Mijn moeder die een paar jaar terug toegaf dat ze het moeilijk vond om van me te houden in mijn kindertijd omdat ik zoveel lichamelijke zorg nodig had. Mijn vader die vast heeft gezeten wegens pedofilie en nu 2km verderop woont. Een "vriendin" die zei er altijd voor me te zijn, maar vervolgens een keer tegen me heeft gezegd dat ik altijd zit te zeuren, omdat er altijd wel iets speelt in mijn leven..

En jij?
Mijn beste vriend die overleed toen ik 18 was, hierdoor ben ik heel anders tegen het leven en vriendschappen aan gaan kijken.

Wat zou jij nu wel willen eten?
De pizza die over 3.50minuten klaar is.....

Wat heb je als laatste gegeten en hoe smaakte het?
Zojuist een Libanees gerecht gegeten. Erg lekker. Vroeg me af hoe groot de kans is om Keanu Reeves tegen te komen in een Libanees restaurant in LA of NY; zou een geweldig toetje zijn ;-P

Wat is jouw favoriete ijsje?
Smakelijk eten, Ingelke :-)
Mmmm, moeilijke vraag...zoveel lekker ijs ...Ben&jerry's strawberry cheescake of cookie dough of chunky monkey, of anders schepijs vd Italiaan smaak hazelnoot of witte chocolade met hazelnoot , *zucht*, keuzes-keuzes...

Wij hadden vroeger 1 avond in de week (vrijdagavond geloof ik) dat we chips en frisdrank kregen. Dat was suuuuperbijzonder! Hoe zat dat bij jou?
Bij ons ook hoor! Op woensdagmiddag een minimarsje oid en in het weekend een tupperware bakje chips. Ook niet elk weekend geloof ik. Frisdrank dronken wij vroeger nauwelijks. Meestal aanmaak limonade. En soms met spa rood. Wel als bijzonder extraatje in ieder geval.

Van welke gewoonte ben je blij dat je die van je ouders hebt meegekregen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven