December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Ainne, zou wel lekker zijn ja als ze snel door gaat slapen!

Tinus, lekker dat jullie mochten " uitslapen"!

Wauw, dat klinkt goed zeg met die kijkers!!

Heb net mijn nieuwe adres op HM gezet!

Amber zelf laten lopen is op het moment inderdaad ook haast geen doen, ze maakt er gewoon een spelletje van om weg te lopen!

Lekker zo'n luie dag, daar is het zondag voor!

Nurse, ik ben het met mette eens, gewoon af en toe wat aanbieden, maar niet opdringen!

Maincoon, het is niet te hopen dat ze gelijk weer de waterpokken krijgt...

Wij hebben vanacht heerlijk geslapen! En gezellig ontbeten vanmorgen!

Gezellig wat bezoek gehad over de dag verspreid en nog even naar de GAMMA en de intratuin geweest, want die waren open, konden we mooi nog wat laatste dingen halen!

Ga zo de foto's van de camera halen en dan zal ik ze zo plaatsen!

Marloes
Dit is delink naar mijn album waar een hele rondleiding door het huis staat! Er moet hier en daar nog een dingetje aan de muur en zo, maar verder zijn we al erg tevreden!

Marloes
Leukleukleuk Marloes!

Vanmiddag wel nog bij zus geweest, Noof heeft niet meer echt gehoest en is verder niet verkouden, maar als ze hoest is het zo'n raspende hoest. Nu ligt ze alweer lekker te slapen, hoop dat ze niet wakker wordt vannacht. Lekker gegeten bij zus, mannen waren naar de voetbal en wij hebben lekker op de bank gehangen met de meiskes en het binkie

Ik ga er lekker vroeg in, morgen nog weer een vervolg gesprek voor m'n interne sollicitatie. Vannacht ruk geslapen door het hoesten van Noof, dus nu lekker met een koppie thee naar boven, even nog tv kijken in bed.

xx
Hallo!

Oef:

Hahaha! das wel knap van me he? antwoord geven op een vraag die nergens op sloeg?

Ik ben heel benieuwd ofdat jullie het huis gaan krijgen! ik hoop het wel voor jullie!

Tinus:

Ja, das wel een beetje een nadeel (dat we niet kunnen zien hoeveel ze drinkt)... als ze een flesje krijgt dan drinkt ze redelijk vlug en zo'n 150 ml oid...maar tis alweer even geleden dat we een fles gegeven hebben...

Ben je nog steeds lekker lui? Leuk is dat he wandelen met zo'n kleintje? Pas ook wezen wandelen met Roxanne in de bossen... echt aan te raden he?!

Ainne:

Nee, klopt, het maakt bij Yasmine ook niet uit hoelaat ik de laatste voeding geef, ze komt 's nachts/ 's ochtends toch om dezelfde tijd.

Enne, vloeibare medicijnen? kan me voorstellen dat dat lastig is om te geven..

Gelukkig hier nog niets anders hoeven te geven dan een zetpil op zn tijd.

Mainecoon:

Ik hoop het niet voor jullie meis!

Marloes:

Nou meid, t ziet dr allemaal mooi uit hoor! en wat leuk die w.c.!

En op de kamer van Amber, is dat een bedstee (schrijf je dat zo?) met die gordijntjes dr voor?

Fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Mette:

Hopelijk slaapt Nova gewoon door, fijn dat t hoesten niet heeft doorgezet.

Veel succes morgen! Best spannend of niet?

Laat maar weten hoe het gegaan is!

Morgen naar het CB met Yasmine... was het alweer bijna vergeten, tis dat ons mam nog tegen me zei ''Tot morgen 11:00, dan kwam je Roxanne brengen he, omdat jij met Yasmine naar het bureau moet?''

Euuhh....owja!

Morgen om 11:45 moeten we dr zijn.

Morgenavond gaan we naar een vouwwagen kijken die we op marktplaats hebben zien staan... hoop dat t iets is, dan kunnen we de vakantie gaan boeken.

Fijne avond en nacht iedereen.

Kus, Nurse
Nurse: Ik zou haar toch af en toe aanleggen als er heeeel veel tijd tussen zit. Maar als ze nog voldoende plast.. let gewoon extra goed op die uitdrogingsverschijnselen ofzo. Misschien moet je je vraag even stellen op het borstvoedingsforum?? Gewoon voor de zekerheid. Heb je je vriendin nog gesproken over haar kind?

Mette: De date was leuk leuk leuk!! Gaan dit weekend weer afspreken. Hij was eigenlijk niet zo mijn type dacht ik maar het is echt alsof ik hem al jaren ken.

Ik moet twee weken wachten op mijn fietsstoeltje maar ik mis dat ding toch best wel! Maar toch wilde ik heel graag die roze. Als ik er toch een bak met geld aan ga uitgeven...
Even snel: Die mensen van zaterdag komen vanavond om 18u voor een tweede keer kijken!! Whoeoe spannend!! Ik ben dus weer druk met schoonmaken (valt gelukkig mee, want zaterdag was het natuurlijk ook allemaal al gedaan...)
Tinus, geweldig nieuws!! Schoonmaakze! ;o)

Mette (ik schreef eerst Noof, haha), succes met het gesprek! Balen dat Noof nog zo hoest. Al Bisolvon geprobeerd? Dat werkt echt heeeel goed bij Leah, drie keer per dag 25 druppels door haar eten of melk (puur blieft ze het dus niet). Ik had de druppels meegegeven naar de creche en ook zij stonden er verbaasd van dat het zo snel werkte. Helaas kun je het hier niet krijgen, dus ik moet het vanuit NL "importeren".

Marloes, moohoooi!

Nurse, wij gelukkig ook nauwelijks vloeibare medicijnen hoeven te geven hoor, maar op de creche mogen ze geen zetpil geven, dus dan krijgt ze een soort sinaspril. En dat is maar een lepeltje, dus lukt wel, maar die ORS een tijdje geleden ging dus echt voor geen meter.

Morgen moet ik met Aimee voor haar BCG-prik. Dat is tegen TB. Wordt in NL niet meer gedaan, maar hier dus wel. Heel gemene prikjes, twee net onder het velletje in haar bovenarm. En over een paar maanden komen daar dan korstjes op en kan er zelfs wat pus uitkomen. En uiteindelijk krijgt ze dus twee kleine littekentjes.

Yora, wat leuheuk, dat het zo klikt! En je hebt gelijk hoor, lekker wachten op het roze stoeltje, is de moeite waard.

En verder eigenlijk niets te vertellen, kwam alleen even tijd doden tot Aimee wakker wordt zo voor haar voeding.

De meiden hebben allebei tot half acht uitgeslapen. Wiehaa. Triest eigenlijk hè, dat we hier dolgelukkig over kunnen zijn. In mijn "vorige leven" betekende uitslapen dat ik tot minstens 12 uur in bed lag te meuren!! ;o)
Zo was ik weer even. Manu ligt in bed voor slaapje nr 2 en als hij wakker is gaan we naar mijn ouders om te eten. Dat hadden we al afgesproken maar het komt nu extra goed uit vanwege die bezichtiging. Goh, ik ben best nerveus hoor. Ik zou zoooo balen als het nu toch niks wordt!!

Marloes: Zohooo dat ziet er uit alsof jullie er al maanden wonen! Goed man!

Nurse: Hoe was het bij het CB? Is Yasmine ook al zo'n minireusje aan het worden net als haar zus?

Leuk als die vouwwagen wat wordt! Je zou ook een caravan nog kunnen overwegen als dit niks is, als je dan toch met slechts 80 km naar je vakantieadres kan rijden...

Ainne: Oh wat flauw dat Leah niet in de truuk met de tuit trapt... Slim grietje, haha! Hoezo mag het kdv geen zetpil geven? Is dat vanwege ongewenste intimiteiten ofzo ? Ik weet eigenlijk niet hoe de regels hier zijn, ik zal het eens navragen.

Wat gemeen trouwens die TB-prik! Ze wordt er verder niet ziek van ofzo?

En jeetje wat aso zeg, half acht!!! Bij ons was het 6.15 vanmorgen... en als ik moet gaan werken moet ik hem altijd wakker maken, maar als ik vrij ben is hij altijd vroeg!
Hallo!

Nou, Yasmine is weer goedgekeurd.

Ze weegt lang niet zoveel als Roxanne op die leeftijd maar hey! tis ook een heel ander (waaronder bewegelijker) poppetje.

Ze weegt nu 6530 gram bij een lengte van 65,5 cm. Hoofdje 41,5 cm.

Inentingen ook weer gehad, Bikkeltje is het toch, pas bij de tweede prik huilde ze en na even pakte ze dr duim dr bij en lag ze al mopperend te duimen, klonk zo grappig.. ''Grmmbbllggggrrrrrrrr'' Heel boos. Wat een liefie is het toch.

Eenmaal thuis de borst gegeven, zetpilletje en hup! naar bed = slapen

Roxanne toen ook in bed gekieperd (gaat goed man zonder fles!!!) en die slaapt ook nog.

Yora:

Wat leuk dat het zo goed klikt tussen jou en die kerel!

(FOTOOOOOWWW!!!)

Mocht ik me echt zorgen gaan maken zal ik idd eens raad vragen op het bvtopic ja... Thanks.

Tinus:

Wat een goed nieuws hey! wordt dr zelf helemaal blij van! hopelijk gaat het door!! Duim voor jullie hoor...

En damn! 6:15??!?! is ie dan echt wakker dat ie dr uit komt of wakker dat je hem de ochtendfles geeft en teruglegd?

En je vroeg eventjes geleden hoevaak Yasmine per 24 uur drinkt... zo'n 5 a 6 keer... we normaal eigenlijk he?

Hier was het vanmorgen 8:30 toen Roxanne zich voor de eerste keer meldde, Yasmine heeft geslapen tot net voordat we weg gingen (11:15) maar die had ik om 3:00 en om 7:00 gevoed, leg dr dan gewoon terug en slaapt ze weer verder, ze wordt niet eens wakker van mijn gerommel en aankleden.....hihi

Ainne:

Blegh! klinkt gemeen die prikjes! Waarom wordt ie bij jullie nog wel gegeven? En idd, waarom mogen ze geen zetpillen geven op het kdv?

Zo, nou mn wasmachine en droger piepen allebei, luister er nu al een tijdje na maar ga nu toch echt even mn was dr uit halen.

Groetjes!
Hoii

IK BEN AANGENOMEN!!

het is maar een kleine baan (6 uur pw), maar dan hoeft Nova niet naar de opvang, dus met haar immuunproblemen natuurlijk helemaal super. Het worden meer uren (als ik wil) als Nova naar school gaat, en dan kan ik de uren binnen schooluren inplannen. Dus helemaal goed! Het is een administratieve baan, op 1 van onze locaties. Ik begin als het goed is al over twee weken.

Ik ga zo lekker theedrinken mét een taartje om mijn nieuwe functie te vieren!!

x
Joehoe Mette, gefeliciteeeeerd! Dat is gaaf zeg!! Echt leuk voor je!

Wij hebben inmiddels reactie van de makelaar: de mensen hebben een optie voor 2 dagen. Dus nu afwachten of ze een bod willen doen!!

Het enige wat nu wel een beetje negatief zou zijn voor ons is dat ze tegen de makelaar hebben gezegd dat ze het huis pas begin volgend jaar zouden willen aanvaarden en als alles goed gaat krijgen wij de sleutel van ons nieuwe huis ergens in september. Dus als wij 3 maanden langer dubbele lasten moeten betalen heeft dat ook invloed op het accepteren van hun bod. Blijft nog even spannend dus!!
Mette gefeliciteerd meis! Helemaal super zo zeg. Hartstikke leuk.

Tinus ook leuk! Ach die mensen zullen heus wel een bod gaan doen joh. anders neem je geen optie lijkt me. Begin volgend jaar is toch te onderhandelen. Maar goed in jouw geval zal ik een goed bod met de voorwaarde januari 2009 toch wel accepteren denk ik. Als t ook nog s een slecht bod is dan niet.

Het bod wat wij hebben gedaan is afgewezen, dat hadden we ook verwacht maar het was meer een bod om aan te geven hoe we erin staan zeg maar. Morgen doen we een nieuw, en nu wel serieus bod. Ik ben benieuwd. Als ze dat weer afwijzen doen wij denk ik meteen ons eindbod waar we dan ook niet meer boven gaan. Dan is het jammer maar helaas.

en Mainecoon? Heeft Davina de waterpokken gekregen?

Ainne wij doen vloeibare medicijnen (antibiotica en paracetamol) door de melk heen of door een beetje yoghurt. Brian eet t anders ook echt niet.

Marloes leuk huis joh! en wat helemaal ingericht al! Voelt het al als thuis?

Yora leuk dat je date zo leuk was! op naar de volgende date!. En wat onwijs balen dat je fiets gejat is. Hoe gaat t verder met Yora en in haar eigen bedje slapen?

Indian hoe is het bij jullie thuis? Heb je nog thuiszorg kunnen krijgen?
Oef: Goed dat je morgen met een nieuw bod gaat komen. Jullie zijn nog in de race!

Wat ons betreft: Als het een laag bod zou zijn en we zouden 3 maanden langer dubbele lasten moeten betalen dan is het van onze kant niet echt aantrekkelijk. Maar goed, eerst maar eens afwachten hoe de komende twee dagen gaan verlopen. Hopelijk kan ik nog slapen, pfft! Die mensen hadden vanavond een gesprek met een hypotheekadviseur. En als ze zo happig blijven dan zou ik me niks verbazen als ze morgen al aan de bel hangen!!! Vanmorgen belden ze om 9.05 al de makelaar voor die tweede bezichtiging en volgens de makelaar was vooral die vrouw echt helemaal verliefd op ons huis! Geeft ons wel een goede onderhandelingspositie...

Ik wilde nog even vertellen dat Manuel de laatste dagen echt gigantische driftbuien heeft. We gingen net bij mijn ouders eten, maar MEN wat een vreselijke draak zeg!! Ik vond het ook echt niet leuk voor mijn ouders, want hij heeft zich als een klein kind gedragen (haha!) Schoppen, gillen, krijsen, op de grond liggen... zucht... Hij wilde alles NIET wat ik WEL wilde. Eten, in de kinderstoel, een weggegriste pen teruggeven, jas aantrekken... Een paar maanden geleden had hij dit ook een tijdje, dus het zal wel weer een fase zijn. VERSCHRIKKELIJK!! Hoop maar dat het snel over is.
Zaterdag zijn we met Boyd naar de Ikea geweest. Daar hebben we ontbeten. Ik had een pakje Smoothie Aardbeien voor hem gekocht wat hij netjes met het rietje opdronk. Maar hij had nog meer dorst, dus ik had een 2e pakje gekocht. Heeft meneer dus een halve liter Smoothie zitten drinken met de dikte van Hero Fruitontbijt in zo'n fles. Jemig waar laat hij het.

Ikea zelf vond hij prachtig. Lekker rondhollen en gillen. Op de speelgoedafdeling was hij alles aan het uitproberen. De mensen om ons heen vonden het een jolig gezicht. Vooral toen hij met een krukje heel Ikea ging rondschuiven. Dat krukje hebben we dus ook maar gekocht voor thuis.

Boyd zat zondag met zijn vingers tussen de deur. Wij hebben een tussendeur naar de garage die vanzelf dichtvalt (brandwerend en zware deur). Ik was in de veronderstelling dat Boyd nog bij zijn pappa in de garage aan het kijken was en laat de deur dus achter mij dichtgaan. Stond hij dus intussen al bij de deur, met zijn handje vast voor het evenwicht. Gelukkig zag ik het "net op tijd", maar zijn vingertjes waren dus wel wat geplet. Brullen, brullen. Onder de koude kraan, maar je zag de putten erin staan. Stom Stom van mezelf !! Nils heeft hem kunnen troosten met een stukje chocolade en dat kon hij goed pakken met zijn handje, dus het was niet gebroken ofzo.

Ook bankstaan is hier favoriet, maar gelukkig nog geen ongelukken. Oja, wel, bij manlief ging het fout. Ik hoorde zijn hoofdje op de grond bonken toen ik boven was.

Mette

Dat eten plakt natuurlijk lekker aan de lepel en is makkelijk happen voor haar.

Boyd krijgt voor het naar bed gaan nog een fles melk. Anders komt hij niet aan de hoeveelheid melk op een dag. En zo heeft hij een lekker vol buikkie voor het slapen gaan. Ook als hij goed gegeten heeft de hele dag, gaat die melk er altijd nog in.

Wij beginnen de dag altijd met pap van gewone melk.

Toppie dat je bent aangenomen ! En vooral de uitbreiding naar meer uren, is met Nova ideaal.

Tinus

Ach Tinus en Jp nog, jullie zijn het meeste geschrokken van alles. Gelukkig is het goed afgekomen, maar de schrik, ik ken het.

En dan ook nog de spanning van de 2e kijkers.

Marloes

Super zeg dat het allemaal zo vlot is verlopen. Nu alles gezellig is ingericht kan je er lekker van genieten.

Mooie foto's van je huis. Ziet er allemaal heel goed onderhouden uit.

Nurse

Is toch alleen maar lekker dat ze alleen water wil? Zoetstof krijgt ze nog genoeg binnen haar hele leven.

Yora

Wat leuk dat je date geslaagd was. Hopelijk is het een blijvertje.
Nurse, ja het is een soort bedstee, de ruimte om het bed heen is allemaal nog kastruimte! Ideaal dus! En het staat nog leuk ook!

Hoe was de vouwwagen?? Wij hebben er ook 1 gekocht, maar zijn er nog niet mee weg geweest!

Yora, leuk dat de date geslaagd was!

Ainne, lekker he dat "uitslapen"!!

Mette, wat goed gefeliciteerd!!!!!!!!

Ik heb woensdag een sollicitatiegesprek!! Ze gaan hier een kraamhotel openen en dat lijkt me wel heel leuk!! Hoef geen opleiding meer te doen heb ik al geinformeed dus dat scheelt weer!!

Tinus, klinkt goed zeg!! En ookal krijg je in september de sleutel, dan kun je er toch niet gelijk in....al hoewel wij hebben het ook in een week gedaan!

Vermoeiend he zo'n dwars mannetje, ik hoop dat hij snel weer bij draait!

Oef, ik hoop dat ze het volgende bod wel serieus nemen!! spannend ook!

Het voelt inderdaad echt al als ons huis!!

Joni, ach zielig, gelukkig viel het mee met zijn vingers!

Heb vanmiddag als klap op de vuurpijl ook nog een nieuwe auto gekocht!!!!

De andere moet voor de APK en dat gaat waarschijnlijk een hoop kosten en hij is ook te groot, want H heeft pas ook een grote auto voor zijn werk gehad en dan hebben we 2 grote bakken...

Ik heb vorige week weer een rijles gehad om dat ik voorheen moeite had met schakelen, maar nu ging het een stuk beter en ben dus weer overgestapt van automaat naar handgeschakeld!!

Ik zal zo nog wat foto's plaatsen, maar dit scherm is raar, dus daar lukt het niet mee....

Marloes

Dit is hem dan!!!!

Marloes
Hee Girlies? Niemand wat leuks te vertellen?!!

Marloes: Leuk karretje man!! Ik wil ooooook een autootje!! (misschien in het nieuwe huis, als de financiën een beetje duidelijk zijn)

Oplevering van het nieuwe huis zou het derde kwartaal zijn, dus dwz begin juli tot eind september. Wij verwachten dat we de sleutel al eerder krijgen dan september en dat we een maand nodig hebben om te klussen en eventueel kunnen we nog even bij mijn ouders logeren als het moet.

Joni: Ach ach ach, die kleine vingertjes!!! Dat zal flink zeer hebben gedaan.

Ik kwam vanmorgen die vrouw tegen die nu een optie heeft!! Hoe toevallig is dat?!!! (Wie weet zie ik haar wel iedere ochtend als ik in de metro stap hoor, maar hiervoor kende ik haar natuurlijk nog niet.) Ze vertelde dat ze het huis heel graag willen hebben maar dat ze nog wat financiële zaken op een rijtje willen hebben. Optie is tot en met morgen dus we houden het nog even spannend!
Tinus, spannend joh. Erg he, dat afwachten, kan ik helemaaal niet tegen!

Joni, wat erg! Is ook mijn grote nachtmerrie, Leahs vingers tussen de (auto)deur. Gaat ongetwijfeld een keer gebeuren, gebeurt iedereen wel een keer, maar toch, aaargh!

Nurse, hier komen per jaar zo'n 400 gevallen van TB voor en het schijnt zelfs in opkomst te zijn, zal wel te maken hebben met de enorme aantallen immigranten hier. Volgens mij, maar niet zeker, misschien verzin ik het wel, wordt er in NL ook over gesproken om het eventueel weer in te gaan voeren.

En die zetpil mag inderdaad niet ivm ongewenste intimiteiten. Dit is een echt "sue me" land, dus alles is errug streng geregeld.

Fijn dat Yasmine zo makkelijk was met haar prikjes. Aimee was ook niet zo erg bij haar eerste prikken, maar vrees wel het ergste voor vanmiddag als we voor de BCG gaan.

Marloes, zó, had je nog wat geld over na het huis, haha!

Ik wil, sterker nog, moet, ook een auto gaan kopen. Heb nu een 12-jaar oude Corsa en ondanks dat ie het nog prima doet, ben ik me wel erg bewust dat ie nu toch wel erg oud begint te worden en nu met twee kinderen is ie toch ook wel klein. Wil nu graag een Astra, drie jaar oud of zo. Ben bang dat ik wel een kleine lening moet nemen, want met mijn spaargeld kan hooguit een halve Astra kopen! ;o) Mijn belasting en verzekering lopen over anderhalve week af, dus zou handig zijn als ik voor die tijd een nieuwe heb, maar ja, zou nog handiger zijn als ik dan ook wat actie ondernam!!

Lijkt me hartstikke leuk trouwens, bij een kraamhotel werken! Succes alvast morgen!

Mette, gefeliciteerd!! Ik wil ooook taart!
Tinus; Oooo spannend!! Jee, ze weten wel de spanning op te voeren hé?! Nova kan soms ook zo driftig zijn.. Hou maar in m'n gedachte dat als ze wat meer kan praten ze zich ook wat beter kan uiten.

Joni; ai, dat zal wel even schrikken geweest zijn, zo'n zware garagedeur! Gelukkig deden zijn vingers het nog.

Marloes; gave auto! Leuk je sollicitatie, dat lijkt me ook leuk, de hele dag reallife 'de kraamafdeling'

Ainne; haha, nog ff op de valreep een auto kopen,hahaha! Dat zou ook net wat voor ons zijn.

Hoe is het met de meiden? Gaat het allemaal al wat makkelijker?

Knor; hoe is het meis? Nog steeds drukdrukdruk?

Ainhoa; Even laten weten dat ik aan je denk

Indian; Hoe is het nu thuis?

Ik heb vanmorgen de stofzuiger door de kamer gehaald, maar man o man, het is echt voor de kat z'n k*t, ehm viool..

Wat kan een kind toch een bende maken, hahaha!

Heb niet zoveel te teuten verder, vanmorgen met Noof in de tuin gespeeld, zo leuk!

x
Hi!

Ga het even uit mn hoofd proberen hoor...

Mette:

GEFELICITEERD!!! gaaf man! ik heb ookal een keer met een scheel oog gekeken op sites van werkgevers die ik wel zou zien zitten... op het CB werken lijkt me eerlijk gezegd wel wat!

Maar goed, eerst nog even lekker bij de meiden blijven en misschien eerst nog een derde op de wereld planten :P

Ainne:

Hoe is het gegaan met de prikken? Yasmine hoeft pas weer over een tijdje gelukkig!

Enne, aan de ene kant wel netjes dat van die zetpillen.. weet eigenlijk niet hoe het hier in NL geregeld is met dat soort dingen... Hoe is het verder met de meiden?

Oef:

...

Euuh... wat wilde ik nou zeggen tegen jou... hahaha! weet t toch niet meer! misschien kom ik dr nog wel op.

Tinus:

SPANNEND! ben echt heel benieuwd naar hoe het afloopt!

Marloes:

Wat leuk zeg zo'n bedstee! en jullie ook een vouwwagen ja? Wij hebben die van gisteren gekocht... nu wachten op een weekje mooi weer en dan even voor proef opzetten en dr in slapen met de meiden, even proberen en kijken waar we tegenaanlopen.

Joni:

Zeker fijn dat ze water zo lekker vind, vind het wel prima.

Enne, AUW! dat doet zeer! gelukkig heeft ie dr niets aan over gehouden...

*Ff denken*

...Nee, Oef, ik kom dr niet op...

Owja,

Mainecoon:

En? Davina nog de waterpokken gekregen?

Hier:

Alles okay, geen bijzonderheden. Ik geniet met volle teugen van mn meiden.

Roxanne vanmorgen om 6:15 de papfles gegeven, teruggelegd en toen hebben we geslapen tot 9:30.

Yasmine heb ik om 11:00 maar gewekt (slaapkop) en om 13:00 dr weer in gelegd, daarna Roxanne op bed gelegd en nu : RUST! heerlijk zo!

Kus!

Owjawel, gisteren te horen gekregen dat die man die onze belastingzaken altijd regelt gestorven is aan een hartaanval op de parkeerplaats....Blijkbaar was hij wel al bekend met wat hartkwaaltjes..

Raar hoor, heb hem een kleine 2 weken nog gezien/gesproken/gebeld enz.

Kreeg dr een beetje de rillingen van.
We hebben een bod, maar echt VER onder de vraagprijs. Bah, krijg de zenuwen ervan!
Tinus,

Das klote! hopelijk is het volgende bod beter!

Ik ga weer koken.

xx
Hey liefies!

Ben ik weer eens!

Heb de afgelopen 4 dagen vrij gehad, maar druk druk druk...wel gezellig hoor!

Vandaag weer gewerkt.

Gisteren op kraam bij nichtje geweest, tsja, het kriebelt wel weer, maar we weten het nog steeds niet. We vinden het zo ook wel heel makkelijk en goed te doen financieel gezien en nu beginnen we net weer een beetje ons leven op rails te krijgen naar mijn gevoel. We zijn er dus nog niet uit of er wel of niet een 2e komt...

Verder las ik nu net dat het bod tegenviel Tinus? Balen! Hmmm....misschien een volgend bod beter?

Nurse

ik zou (als ik jou was) Yasmine wat vaker wakker maken en aanleggen. Overdag toch proberen om de 4 uur zeker en anders maar wakker maken? Zou ik in ieder geval doen, maar goed, jij ziet hoe wakker en alert ze is en misschien heeft zij gewoon veel slaap nodig?

Bah, wat naar van jullie belastingzakenregelaar...toch schrikken altijd zoiets!

Mette

joepie! Nieuwe job! Gelukkig maar, kun je dat mooi comineren met Noofje! Ik heb van het weekend al een gebakje op je genomen!!! (en gisteren, want we hadden nog over! Hihihi!)

marloes

leuk karretje! En leuk huis!

Zo, nu even snel dit posten, misschien ben ik er vanaaf nog even!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Mette gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

Marloes gaaf huis en gave auto!

Tinus wel spannend zeg hopelijk komen ze nog met een reeel bod!

Davina heeft niet de waterpokken gekregen gelukkig maar ze is wel een paar avonden van slag geweest. Morgen langs de huisarts omdat we nog op controle moesten als de anti-biotica kuur afgelopen was. Tevens ligt er dan een bloedprik formulier klaar voor mij want ik val zo ongeveer om van vermoeidheid. Ben vandaag dan ook ziek thuis geweest en morgen blijf ik ook nog thuis van werk. Ben zoooooooow moe! Daarom ben ik de laatste tijd ook wat minder hier te vinden.
Tinus en wat gaan jullie doen? Hoeveel procent zitten ze onder de vraagprijs? Hebben ze een makelaar waarmee ze kopen?

Wij doen natuurlijk precies hetzelfde maar dan aan de kopers kant.

Wij gingen er vanuit dat het afgewezen zou worden is meer een signaal dat we niet dicht bij de vraagprijs gaan bieden.

Wat zegt jullie makelaar?

Hou in de gaten dat dat 'leuke stel' ook een spelletje kan spelen. Zodat jullie ze het huis gaan 'gunnen' zeg maar en dus schappelijk gaan zijn en denken pfoe dan zijn we er maar vanaf. Niet reeel is niet reeel dan moet je het afwijzen.

haha ja ik ben nogal nieuwsgierig wat jullie besluit is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven