Ja, ik knutsel!
zaterdag 16 juni 2012 om 14:57
Of nog erger, ik ben korte tijd geleden fanatiek aan het Fimo-kleien geslagen. Moest voor het werk met klei gaan werken, ben toen over gestapt op Fimo en sindsdien is het hek van de dam...
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
Zijn er meer van die suftrutten hier met van die übersuffe en stoffige hobbies, of wordt het tijd voor een enkeltje Libelle?
668, the neighbour of the Beast
zondag 15 juli 2012 om 18:01
Wat is een punnikplank?
Hier ijverig geweest: de hele middag met glas gewerkt. Ook zo leuk als het werkstuk wat je had gemaakt door de post gesloopt wordt (ja, het is nog steeds niet over) en je iets nieuws moet maken. Maar dat is gelukt, en nog mooier zelfs, vind ik. En nog wat anders ook. Lekker geheimzinnig, haha. Nog geen foto's, eerst afleveren.
Hier ijverig geweest: de hele middag met glas gewerkt. Ook zo leuk als het werkstuk wat je had gemaakt door de post gesloopt wordt (ja, het is nog steeds niet over) en je iets nieuws moet maken. Maar dat is gelukt, en nog mooier zelfs, vind ik. En nog wat anders ook. Lekker geheimzinnig, haha. Nog geen foto's, eerst afleveren.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
zondag 15 juli 2012 om 18:38
Je schiet al op Han! Dat gaat snel
Leuk die gebreide poppen Dropje! Ben benieuwd hoe deze gaat worden!
Snjo, kom je dan definitief naar NL? Dus je zit al fijn tussen de verhuisdozen! Succes met inpakken dan!
Ik vind dat ook al een soort van knutselen hoor! Hoe krijg je zoveel mogelijk in 1 doos
Ik heb me vanmiddag opgesloten in mn kamertje achter de naaimachine en het een en ander in elkaar geknutseld! Fijn de Ipad ernaast met een serie aan op youtube. Zo kom ik de regenachtige dagen wel door! Super leuk om te doen vind ik dit, gewoon eenvoudige dingetjes maken die zo klaar zijn.
zakje voor koptelefoon en zakboekjes (patroontjes van internet )
speldencake (naar voorbeeld uit een boekje)
tasje om mn lenzenvloeistof, bakje, en spiegeltje in te doen om mee te nemen.
en nou zie ik dat het al half 7 is geweest...laat ik maar is gaan koken
Leuk die gebreide poppen Dropje! Ben benieuwd hoe deze gaat worden!
Snjo, kom je dan definitief naar NL? Dus je zit al fijn tussen de verhuisdozen! Succes met inpakken dan!
Ik vind dat ook al een soort van knutselen hoor! Hoe krijg je zoveel mogelijk in 1 doos
Ik heb me vanmiddag opgesloten in mn kamertje achter de naaimachine en het een en ander in elkaar geknutseld! Fijn de Ipad ernaast met een serie aan op youtube. Zo kom ik de regenachtige dagen wel door! Super leuk om te doen vind ik dit, gewoon eenvoudige dingetjes maken die zo klaar zijn.
zakje voor koptelefoon en zakboekjes (patroontjes van internet )
speldencake (naar voorbeeld uit een boekje)
tasje om mn lenzenvloeistof, bakje, en spiegeltje in te doen om mee te nemen.
en nou zie ik dat het al half 7 is geweest...laat ik maar is gaan koken
zondag 15 juli 2012 om 18:51
Lekker bezig geweest Lautjej!!
Ik ben vast begonnen met inpakken omdat ik daar nu tijd voor heb (ga vrijdag op vakantie en daarna direct door naar NL voor bliksembezoek) en als ik weer terug ben moet er zoveel gedaan en geregeld worden dat het makkelijker is om vast en begin te hebben gemaakt.
Vind het ook wel een sport om zoveel mogelijk in een verhuisdoos te krijgen.
Eet smakelijk zometeen.
Ik ben vast begonnen met inpakken omdat ik daar nu tijd voor heb (ga vrijdag op vakantie en daarna direct door naar NL voor bliksembezoek) en als ik weer terug ben moet er zoveel gedaan en geregeld worden dat het makkelijker is om vast en begin te hebben gemaakt.
Vind het ook wel een sport om zoveel mogelijk in een verhuisdoos te krijgen.
Eet smakelijk zometeen.
Snjókorn falla, á allt og alla
zondag 15 juli 2012 om 20:54
*kijkt bewonderend naar het mooie lichtje van EV...*
Je foto van de regen is ook mooi!
Snjokorn, wat goed bezig met inpakken. En die punnikplank is vast blij dat hij mee mag.
Han, je schiet goed op. Leuk!
Kanon, ik hoop dat je naast de vervelende dingen toch genoten hebt van de vakantie.
Appelvink, geen penseeltjes van 1 haar, maar wel echt dunne. Terwijl ik ook geleerd heb dat je soms juist een wat dikker penseeltje kan gebruiken, dat verft beter. Jammer dat je sloffen-vilten nog niet zo vlot.
En voor allen die ik nu vergeet:
Ik lig op de bank, heb gisteren feestje en vandaag visite gehad. Man heeft tussen de bedrijven door wel de kerstengellamp afgemaakt / opgehangen, die zal ik morgen even showen. Eigenlijk moet ik in actie komen en verder schilderen aan mijn steentrol, want op tv is niks en op het VF is ook weinig te beleven, maar ik ben lui!
Je foto van de regen is ook mooi!
Snjokorn, wat goed bezig met inpakken. En die punnikplank is vast blij dat hij mee mag.
Han, je schiet goed op. Leuk!
Kanon, ik hoop dat je naast de vervelende dingen toch genoten hebt van de vakantie.
Appelvink, geen penseeltjes van 1 haar, maar wel echt dunne. Terwijl ik ook geleerd heb dat je soms juist een wat dikker penseeltje kan gebruiken, dat verft beter. Jammer dat je sloffen-vilten nog niet zo vlot.
En voor allen die ik nu vergeet:
Ik lig op de bank, heb gisteren feestje en vandaag visite gehad. Man heeft tussen de bedrijven door wel de kerstengellamp afgemaakt / opgehangen, die zal ik morgen even showen. Eigenlijk moet ik in actie komen en verder schilderen aan mijn steentrol, want op tv is niks en op het VF is ook weinig te beleven, maar ik ben lui!
Be yourself; everyone else is already taken - Oscar Wilde
zondag 15 juli 2012 om 20:57
Oh ja: Drop, wat een leuke pop! Ik houd wel van niet-te-zoete knutsels! En Arno en dinges zijn heel leuk (als je kan breien dan, da's wel een voorwaarde). Ken veel mensen in mijn omgeving die o.a. de kerstballen breien.
Lautej: ook voor jou bewondering, ik kan ook al niet naaien. Vooral dat hoesje voor de koptelefoon vind ik gaaf!
Lautej: ook voor jou bewondering, ik kan ook al niet naaien. Vooral dat hoesje voor de koptelefoon vind ik gaaf!
zondag 15 juli 2012 om 21:00
Snjokorn, mocht je je punnikplank niet meer nodig hebben....(je hebt mijn adres).
Lautje, goed gemaakt zeg. Ach creatief. (ook al is het internet nagemaakt).
EV, jij maakt ook nog steeds mooie dingen. Echt knap. Foto maken kun je ook al.
Vanmiddag snel een mutsje van overgebleven garen gemaakt. Is zo mini dat een foto niet gaat. Straks weer een muts maken maar dan groter.
Lautje, goed gemaakt zeg. Ach creatief. (ook al is het internet nagemaakt).
EV, jij maakt ook nog steeds mooie dingen. Echt knap. Foto maken kun je ook al.
Vanmiddag snel een mutsje van overgebleven garen gemaakt. Is zo mini dat een foto niet gaat. Straks weer een muts maken maar dan groter.
zondag 15 juli 2012 om 21:26
Aaaah, Steph, als ik mijn miniaturen kan fotograferen, dan kan dat vast ook bij jouw minimuts....?!?!?!?!
@kanon: ik lees net op je andere topic. Dat had ik ook van de week al gelezen, maar ik had de link tussen jou hier en daar even niet gelegd... grote voor jou!
@kanon: ik lees net op je andere topic. Dat had ik ook van de week al gelezen, maar ik had de link tussen jou hier en daar even niet gelegd... grote voor jou!
maandag 16 juli 2012 om 00:04
quote:ikbenik schreef op 15 juli 2012 @ 23:47:
Thanx!
Vleugels maak ik zelf met de lamineermachine. (Laatst bij de Liddl voor 20 euro, incl aantal vellen lamineer-plastic.) Velletje openvouwen; verven en touwtjes ertussen; dichtsmelten, uitknippen, evt met hete föhn beetje organischer/ronder maken. wat en ingenieuze oplossing. Briljant!
Thanx!
Vleugels maak ik zelf met de lamineermachine. (Laatst bij de Liddl voor 20 euro, incl aantal vellen lamineer-plastic.) Velletje openvouwen; verven en touwtjes ertussen; dichtsmelten, uitknippen, evt met hete föhn beetje organischer/ronder maken. wat en ingenieuze oplossing. Briljant!
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 16 juli 2012 om 00:05