esta formulier

21-07-2012 11:13 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik wil heel graag een reis maken, die start in Miami (cruisen) Maar blijkt je een esta formulier moet kopen en betalen met een creditcard. Probleem is dat ik geen creditcard heb en ook niemand ken die er een heeft. Wil zo graag die reis maken, weet iemand een oplossing? Heb al zelf gekeken om een creditcard aan te schaffen maar het is te duur.
Vraag dan gewoon 'n creditcard aan. Als je dat deze week doet heb je 'm volgende week wel in huis. Snap echt niet dat er in deze tijd nog mensen zonder creditcard zijn en dan ook nog naar de USA willen reizen... Daar ben je helemaal niets zonder je card.
Bij de ANWB kun je ook 'n visa krijgen voor volgens mij maar iets van 15-20 euro per jaar. Als je zo moeilijk doet over 'n paar euro kun je beter niet op reis gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:visjes schreef op 21 juli 2012 @ 11:36:

[...]



Ik moet dan alleen een creditcard aanschaffen voor betalen van esta formulier, daarom dacht ik dat er misschien ook een andere oplossing warenJe leest niet goed. Op de boot MOET je ook een creditcard overleggen. Zie mijn eerdere post....
Je hebt een creditcard nodig. Je loopt nu het eerst hier tegen aan maar dat zal vaker gebeuren in usa. Je kan bij ing ook een creditcard krijgen als je student bent: studentencreditcard. Je moet wel je lening of stufie op die rekening hebben laten storten
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het volgens mij ook door je reisbureau laten regelen (zakenreizenbureaus doen het wel vaak) Je betaalt dan wel meer dus idd handig om een creditcard aan te schaffen, ook als je losse hotels of een auto boekt heb je dat nodig.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 21 juli 2012 @ 12:01:

Bij de ANWB kun je ook 'n visa krijgen voor volgens mij maar iets van 15-20 euro per jaar. Als je zo moeilijk doet over 'n paar euro kun je beter niet op reis gaan.



Het is zelfs nog goedkoper, 12,50 per jaar!



Toen ik een aantal jaar geleden een cruise heb gemaakt, stond het zelfs in de papieren dat je een credit card nodig had.
Alle reacties Link kopieren
Check deze site:



https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5



Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!



En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!

(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)



In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)
Alle reacties Link kopieren
En als je dan ook nog de Panda-card neemt...kost niets extra... dan steun je meteen het Wereld Natuur Fonds.

Doe je er ook nog iets goeds mee.

En er staat natuurlijk een lief pandaatje op je kaart ipv zo'n saai plastic plaatje.
Alle reacties Link kopieren
http://www.gratiscreditcard.net/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een cc bij de bank en die haalt elke maand geld meteen van mijn rekening, dus niet in termijnen. Limiet is ook maar 1000 euro. Inkomenseis is dan echt niet hoog.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs toen ik nog studeerde en een maandinkomen van 600 euro had, kreeg ik een creditcard. Dus zo moeilijk zal het toch niet zijn? Duur is het zeker niet; ik betaal er zo'n 15 euro per jaar voor. Dat is iets meer dan een euro per maand. Dat moet toch lukken als je zo'n reis kunt bekostigen.



En verder wat de rest zegt: je kunt echt niet zonder creditcard in de VS. Pinnen kan er nauwelijks en ook voor het overnachten heb je hem nodig. Regel het.
Alle reacties Link kopieren
Voor die gratis card van Visa is ook geen inkomenseis nodig.

Je kan ervoor kiezen dat ze elke maand het bedrag dat je gespendeerd hebt, van je rekening afschrijven.

Zonder rente!



Dit is een perfecte card voor dit soort dingen.



En je krijgt dus nog 30 Euro cadeau ook!
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook kunnen kijken naar de prepaid creditcard van Moneybookers. Ook geen inkomenseis.
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:59:

Voor die gratis card van Visa is ook geen inkomenseis nodig.

Je kan ervoor kiezen dat ze elke maand het bedrag dat je gespendeerd hebt, van je rekening afschrijven.

Zonder rente!



Dit is een perfecte card voor dit soort dingen.



En je krijgt dus nog 30 Euro cadeau ook!Moet je het 2e jaar wel 55 euro voor betalen, voor 'n visa via de ANWB maar 12,50. Sigaar uit eigen doos dus.
Ik vind 'n card via m'n bank het handigst. Dan wordt automatisch elke maand afgeschreven en de standaard limiet is 2500. Maar als je naar de USA gaat en daar alles nog moet betalen aan hotels e.d. is het verstandig je limiet tijdelijk te verhogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:natonco schreef op 21 juli 2012 @ 13:55:

Zelfs toen ik nog studeerde en een maandinkomen van 600 euro had, kreeg ik een creditcard. Dus zo moeilijk zal het toch niet zijn? Duur is het zeker niet; ik betaal er zo'n 15 euro per jaar voor. Dat is iets meer dan een euro per maand. Dat moet toch lukken als je zo'n reis kunt bekostigen.



En verder wat de rest zegt: je kunt echt niet zonder creditcard in de VS. Pinnen kan er nauwelijks en ook voor het overnachten heb je hem nodig. Regel het.Ik dacht echt dat zo`n kaart alleen voor mensen was die veel verdienen. Ben blij om te lezen dat ook ik zo`n kaart heel gemakkelijk kan bestellen. Ben nu een beetje aan het uitzoeken welke kaart het beste bij mij past.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bammetjebam schreef op 21 juli 2012 @ 17:04:

Je zou ook kunnen kijken naar de prepaid creditcard van Moneybookers. Ook geen inkomenseis.Ik heb ook al naar een prepaid creditcard gekeken. Heb echt heel weinig verstand van deze kaarten. Nu echt voor het eerst dat ik mij hierin verdiep.
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:52:

En als je dan ook nog de Panda-card neemt...kost niets extra... dan steun je meteen het Wereld Natuur Fonds.

Doe je er ook nog iets goeds mee.

En er staat natuurlijk een lief pandaatje op je kaart ipv zo'n saai plastic plaatje.Ja leuk een kaart met een panda. Is ook een goed idee!
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:49:

Check deze site:



https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5



Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!



En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!

(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)



In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)Nee, daar moet je niet aandenken. Daarom ga ik er echt ook een aanschaffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thirtysomething schreef op 21 juli 2012 @ 13:09:

[...]





Het is zelfs nog goedkoper, 12,50 per jaar!



Toen ik een aantal jaar geleden een cruise heb gemaakt, stond het zelfs in de papieren dat je een credit card nodig had.Klopt, ik heb eens goed gekeken en ze raden echt een creditcard aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:jan10e2000 schreef op 21 juli 2012 @ 13:49:

Check deze site:



https://www.worldcard.nl/ ... dsRYAiQ&utm_source=WCICC5



Is een gewone VISA credit card. 1e jaar GRATIS. Heb je hem daarna niet meer nodig...dan zeg je hem op!



En hij is echt legit hoor...Ik heb hem ook, nog nooit gedoe mee gehad!

(Btw vreemd dat niemand anders dit weet!! Of gewoon ff gegoogled heeft.....)



In Amerika is een Credit Card echt een must! En die ESTA ook, anders sta je mooi voor de douane bij het vliegveld...ze laten je er echt niet in!! Weet dit uit ervaring (ik had hem wel, maar mijn vader niet....die kon weer terug naar huis! Al het geld voor je vlucht weggegooid! Gelukkig gebruikten wij flyermiles...)Mag ik hier trouwens zeggen over welke reis het gaat? Of maak ik dan reclame?
Alle reacties Link kopieren
quote:luni schreef op 21 juli 2012 @ 12:46:

Je kunt het volgens mij ook door je reisbureau laten regelen (zakenreizenbureaus doen het wel vaak) Je betaalt dan wel meer dus idd handig om een creditcard aan te schaffen, ook als je losse hotels of een auto boekt heb je dat nodig.Dat had ik al gevraagt, maar dat doen ze niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:visjes schreef op 21 juli 2012 @ 17:42:

[...]



Mag ik hier trouwens zeggen over welke reis het gaat? Of maak ik dan reclame?laat maar eens horen dan.....
Alle reacties Link kopieren
Ik betaal voor mijn Visa card (1e jaar gratis) het 2e jaar geen 55 euro hoor!

Ik betaal idd wel 36. Maar er staat in de voorwaarden niets over een verplicht 2e jaar. Je kan hem dus na deze reis opzeggen en dan heb je dus niets betaald.



Ik weet dat ik geen MasterCard, maar een Visa moet hebben. Ik heb op plekken gezeten waar de MasterCard niet werkt, maar een Visa wel. Ik had daar niet graag vastgezeten zonder geld, dus dan betaal ik liever net ietsje meer voor de Visa.



Maar ieder voor zichzelf.



Natuurlijk mag je zeggen om welke reis het gaat....reclame wordt hier toch al gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Ik kan natuurlijk wel overstappen naar de Visa van de ANWB, zit ik toch al bij.

Thanx voor die tip @ eininjoo!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven