***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:Wie is er morgen het eerst jarig? Morris is pas om 23 uur 42 geboren, dus hij is vast het laatst. Volgens mij is Ruben vlak na middernacht geboren of niet?Ik denk ook Robbie als tweede. Hij is om 18.31 uur geboren op die warme zondag. Papa weet het nog als de dag van gisteren. Mama natuurlijk helemaal
Lievelust, ik heb je verhaal op de msn gelezen en even mijn ideeen gespuwt.....succes met het maken van je keuze!!!
Lara, ja na drie maanden weten dat je zwanger bent kan ook. Maar dan heb je nogsteeds 6! maanden te gaan.....

Ik wist het op de NOD zeg maar, dus ik had echt 8,5 maand om te wachten:)
pfff wat kletsen jullie veel vandaag!

zucht... die rot antibiotica! Had ik vanmorgen met veel moeite 2 flessen erin gekregen bij tommy (kan nog steeds niets eten)

Geef ik die klote AB krijgt ie eerst een bloedlip van dat nare spuitje. Vervolgens verslikt ie zich ook nog eens in dat spul (omdat ie het gewoon niet wegkrijgt zo dik als yogurt!!) kotst ie door het verslikken vervolgens alles er weer uit!

We waren net lekker fris gewassen saampjes, konden we wèèr in bad! Tommy huilen, ik huilen drama. Vond het zo enorm zielig voor hem!

Het rare is dat ik dus nog wel energie heb? altijd als Tommy ziek is ben ik zo fit en allert als een hoentje! gek hoor...

Ga dus ff snel door het huis heen met de poetslap, en kom later uitgebreid terug hoor...Ben nog een beetje van de leg nu....
Micha : wanneer heb je je 20weken echo? En ga je ook het geslacht vragen? En indien ja mogen wij het dan ook weten? Ik denk dat jij een meisje krijgt !
Ach arme Frambooske! Ik kwam je graag een real life knuffel brengen! Even lekker bijkomen met een kopje thee? Je hebt natuurlijk vandaag helemaal geen vrije dag want Tommy is ziek. Stom van mij, vanochtend.......

Vanmiddag met R naar de HA. Hij is wel heel erg verkouden en stikt soms bijna van het hoesten. Heul zielig.....

Ickeman komt zodirect ook weer thuis van zijn werk. Die is ook ziek maar moest perse eea voorbereiden omdat hij naar een opdrachtgever moet woe en do in ZuidFrankrijk. Morgen kan ie dat niet doen want dan vieren we de verjaardag van R. natuurlijk. Het is voor het eerst in 6 jaar dat Ickeman zich ziek meldt op zijn werk.....jee.......
oja laar fijn dat je weer terugbent! hihihi we kunnen ook geen dag zonder je!

En verstandig dat je het schoonouders gesprek niet alleen aangaat...Wat icke ook zegt, zo kunnen er ook geen 'misverstanden' ontaan over wie wat gezegd heeft.

Zow nu ga ik echt wat doen! Pfff elke X kruip ik weer achter die pc...wil niet echt vlotten vandaag...
de 20e of de 22e wanneer is je echo ookal weer Mich?
Framboos, je haalt me de woorden uit het toetsenbord:)
he bah ickje Ruubje ook ziek?? Heeft ie er ook koorts bij?

Ojee, hij moet niet ziek gaan worden met z'n feestje int vooruitzicht! Goed dat je dan maar nu naar de dokter gaat, ben je er mooi op tijd bij...

Morgen heb ik (als tommy beter is dan) alsnog een vrije dag.

Al ga ik dan wel het huis gereed maken voor het feestje, boodschappen halen, en kadootjes kopen voor mijn bevallen vriendin. Maar qua Tommy ben ik vrij!
quote:Icke schreef op 14 april 2008 @ 12:49:

Framboos, je haalt me de woorden uit het toetsenbord:)
ik bedoel dus, laat ik mezlef ook nog even huishoudelijk nuttig maken
Beterschap voor R en ickeman !! Heeft R koorts?
Witch, kleine R niet(meer) maar grote R wel

Boos, gelukkig dat je nog wel even een rustig dagje heb morgen. Misschien.

Ik ga de klauterkabouter uit zijn bedje halen.
Framboos, een spuitje??? Ole had gewoon een lepeltje erbij gekregen.Waarom een spuitje dan?

Het ging trouwens hartstikke goed op het kdv, hij heeft er zelfs geslapen. Gelukkig maar. Ik maakte me daar ook niet echt zorgen over, Ole is heel gemakkelijk. Ik maak me meer zorgen over hoe Kaj het er gaat vinden....

Ik ga een Pluim voor mijn go bestellen. Dan kan ze zelf iets uitzoeken (een dagje naar artis met het gezin, naar de kapper, een workshop surfen of wijnproeven, een tijdschriftabonnement, etc.) En dan iets van een foto van Ole erbij.

Beterschap met Ruubje, ben benieuwd wat er scheelt..
Fachat, wij hebben bij antibiotica ook wel een spuitje en een lepeltje gekregen. Maar een spuitje is dan zonder naald ofzo, alleen om het makkelijk in het mondje te krijgen. Is vooral een voordeel als het niet zo lekker is.

AB vindt Finn wel lekker, maar anti overgeef ofzo niet, dan is een spuitje makkelijker dan een lepel.
Zoiets dacht ik al Swissie.

Ole vond de AB ook wel lekker, dus een spuitje was dan idd niet nodig!

Leuke foto's trouwens Swissie, wat een heerlijk vrolijk ventje is die Finn!
Fachat:

" Ik ga een Pluim voor mijn go bestellen" Wat is dat?

Net weer klein drama...Na het ochtend slaapje gaf ik tommy melk. Halverwege de fles werd hij weer zo overstuur van het slikken dat ik de dokter maar weer belde. Ik dacht als hij nu ook al niet meer kan drinken???

Tijdens het bellen met de dokter begon tommy door het huilen en dikke slijm in z'n keel wèèr alles uit te spugen! De dokter die oorgetuige was van mijn kleine drama faxte ter plekkke een domperidon recept (anti misselijkheid) naar de apotheek.

En tommy maar huilen en huilen en naar z'n keeltje grijpen, en kwijlen

Ik heb vriend gebeld dat ik het even niet meer wist. Die kon gelukkig eventjes thuiskomen zodat ik het recept op kon halen, en even naar de supermarkt kon. Pfffff zat er even doorheen!

Maar nu gaat het wel weer.....

Die domperidon ga ik voorlopig nog niet gebruiken...vind het niet echt een oplossing voor het probleem.

Tommy ligt nu op bed....hij slaapt niet echt, maar hij moet het maar even proberen van mij! Kan ik zo alvast het avondeten voorbereiden, er komt een vriend eten.

sorry voor mijn boring verhaal!
oja fachat ik kreeg bij het flesje AB een spuitje en een lepel.

Omdat ik met mijn katten altijd goede ervaring had met spuitjes probeerde ik dat bij tommy ook. Helaas werkt zowel het spuitje, als het lepeltje niet. Vanavond meng ik het wel met wat lekkers...
Oja, om nog even terug te komen op het spleetje tussen de tanden, dat hebben toch de meeste baby's het eerste jaar? En dit trekt toch weer bij?

Tommy heeft ook een spleetje daar..Ik vind dat dus heel schattig staan! frambozeman heeft dat ook

Tis trouwens ook 1 van de 7 schoonheden!
Framboos, overgeven als hij zo'n keelpijn heeft is heel verveend, erg zielig, maar het hoort er bij.

Hij moet de slijm nou eenmaal kwijt en dat gaat meestal samen met eten.

Misschien kan je hem wat meer thee geven in plaats van melk. Door melk produceer je meer slijm (je moet zelf ook nooit melk drinken voordat je een presentatie moet geven), en als hij de melk niet nodig heeft als extra voedsel (hij eet toch nog steeds goed) zou ik meer water of thee proberen.

In ieder geval klinkt je verhaal me heel herkenbaar in de oren, hebben wij hier al heel vaak meegemaakt. Ik zorg altijd voor een extra opvangbak als Finn zo verkouden is, jammer genoeg is die erg vaak nodig.

Bah wat een rotweer vandaag, zo lekker als het gisteren was, zo vervelend is het nu.

Fachat, Finn is inderdaad altijd vrolijk, heeft meestal een superhumeur. Op dit moment ligt hij in een deuk omdat hij de konijnen ziet. Haha, moet er zelf ook om lachen.
Jeetje wat is het rustig hier
Ach gut, die arme Tommy. Zielig om je mannetje zo hulpeloos te zien Framboos. Ik hoop maar dat hij een beetje lekker wil slapen vannacht... Knuffel voor jullie!

En Ruben ook al snipverkouden, hij mag niet ziek zijn op z'n verjaardag hoor!

Mijn mannetjes zijn allebei ook niet helemaal lekker. Lars is naast een beetje verkouden vooral heel hangerig en moe. Morris krijgt volgens mij tandjes. Vandaag hebben ze echt 12 uur lang gejengeld en gejammerd, ik werd er echt moe van! Vriend was pas wat later thuis omdat hij een boottochtje met borrel had, de mazzelaar.

Leuk dat je straks champagne gaat drinken Icke!! Dat heb ik dus de beide keren moeten missen met de eerste verjaardagen van de kleintjes. Toen Lars 1 werd was ik namelijk alweer zes maanden zwanger. Als de volgende baby 1 wordt drink ik een hele fles champagne! (Zou ik nu ook wel lusten).
Leuke foto's op MSN Swissie, Finn is echt leuk!

Icke en Witchke, ik heb 22 april de 20-wekenecho, volgende week dinsdag dus. En ja, jullie mogen het weten hoor! Eigenlijk weten we het natuurlijk al, want ik vaar blind op de intuitie van Icke.
Icke en Witchke, ik heb 22 april de 20-wekenecho, volgende week dinsdag dus. En ja, jullie mogen het weten hoor! Eigenlijk weten we het natuurlijk al, want ik vaar blind op de intuitie van Icke.[/quote]

Als ik gelijk heb dan heb ik mijn roeping gevonden:)

Ik open een praktijk in geslachtsvoorspelling:)

Zou daar markt voor zijn?

Kleine Ickeman heeft gewoon een fikse verkoudheid en moet even uitzieken maar grote Ickeman heeft bronchitis en moet oppassen voor een longontsteking. Hij heeft een Ab kuur gekregen. Arme mannen van me!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven