Single parents, going strong forever!! deel 21
vrijdag 10 augustus 2012 om 20:07
Goed bezig!!
En hoe is het met je ventje? Heeft ie genoten afgelopen week?
Haha, straks ie zó moe, dat ie geen energie heeft om zich met je pleegzoon bezig te houden
Heerlijk he, weekend en het wordt nog mooi weer. Nee, zo rustig met het werk is ook niets aan he, gelukkig bij ons ook een beetje drukker.
Naar, ziekte van C.'s vader. Onvoorspelbaar, maar ja, daar weet jij ook alles van. Lekker gezwommen gisteren? En toe maar zeg, je had het wel te pakken gisteren, de keuken helemaal schoongemaakt, fijn weer. Gaaf he, brons voor de BMXster! Wel heel jammer dat de mannen naast het podium eindigden, zo goed bezig geweest..
Ook zoooo jammer dat het Churandy niet gelukt is gisteren, misschien vandaag? Maar ja, Jamaica doet ook mee he, dus je zou zeggen kansloos voor goud. But you never know!!
vrijdag 10 augustus 2012 om 21:08
Lekker gezwommen ja gisteren, maar voelde het vanmorgen wel toen ik weer ging sporten. Vooral beenspieren, maar dat komt door het aqua joggen gisterenavond.
Mijn knul was erg blij om weer naar huis te gaan, maar hij heeft het zo leuk gehad. Ik kon hem om half 4 ophalen en doen kregen we nog een demonstratie per groep. Ze hadden leuke dingen op muziek ingestudeerd, maar wel allemaal met een bal. Dus allemaal trucjes ed. Erg leuk. Mijn knul had met zijn groep ook gewonnen en mochten het laatste optreden verzorgen. Hij kreeg nog een certificaat met daarop zijn vorderingen, een bal en een voetbalteneu (wat hij de hele week gedragen heeft, en dus erg lekker rook)... haha
Heb sowieso alles in de was gedaan, want hij had zijn natte spullen gewoon bij de schone in de tas gedaan. (uiteraard)
Hij heeft ook leuke vriendjes gemaakt, ze moesten echt afscheid nemen van elkaar, zo leuk.....
Inmiddels is pleegzoon er ook en zitten ze samen om kamer van zoonlief met de tablet. Knulletje gaat zo douchen en naar bed.
Nu hockey kijken, ik hoop zo dat de dames het gaan redden en het dit keer niet zo spannend maken.
Mijn knul was erg blij om weer naar huis te gaan, maar hij heeft het zo leuk gehad. Ik kon hem om half 4 ophalen en doen kregen we nog een demonstratie per groep. Ze hadden leuke dingen op muziek ingestudeerd, maar wel allemaal met een bal. Dus allemaal trucjes ed. Erg leuk. Mijn knul had met zijn groep ook gewonnen en mochten het laatste optreden verzorgen. Hij kreeg nog een certificaat met daarop zijn vorderingen, een bal en een voetbalteneu (wat hij de hele week gedragen heeft, en dus erg lekker rook)... haha
Heb sowieso alles in de was gedaan, want hij had zijn natte spullen gewoon bij de schone in de tas gedaan. (uiteraard)
Hij heeft ook leuke vriendjes gemaakt, ze moesten echt afscheid nemen van elkaar, zo leuk.....
Inmiddels is pleegzoon er ook en zitten ze samen om kamer van zoonlief met de tablet. Knulletje gaat zo douchen en naar bed.
Nu hockey kijken, ik hoop zo dat de dames het gaan redden en het dit keer niet zo spannend maken.
zaterdag 11 augustus 2012 om 19:03
Zeker voor herhaling vatbaar, het voetbalkamp? Het klinkt echt te gek..Doen ze dat elk jaar?
Hoera, weer goud erbij he! Pff, ik dacht in het begin dat niet zou lukken, want vond ze niet super spelen in het begin, maar met behulp van een beetje geluk..En dan vanvond de heren, het zou toch erg leuk zijn als zij ook zo iets zouden doen!
Jammer genoeg viel het met het weer hier wat tegen, bijna geen zon geweest vandaag. Maar wel lekker alle was weg, de laatste hangt nu buiten. Zou toch wel lekker zijn als morgen het zonnetje een beetje schijnt.
Wanneer begint het voetbal weer je vent? Hier begint het sporten komende week weer, trainen en zaterdag een wedstrijd.
Wat eigenlijk wel raar is, want de vakantie is hier nog niet voorbij. Maar goed, wel lekker thuis, dus ook weer heel gezellig!
zaterdag 11 augustus 2012 om 19:45
Hier begint de voetbal ook volgende week weer, maar is de laatste week in de vakantie, dus ook te vroeg. Alleen hebben ze toch nog geen training, want dinsdag zijn de coaches nog op vakantie en vrijdag doen er 2 jongens mee aan techniek kampioenschappen en daarom kan de rest niet trainen? Ik snap het niet zo goed, want ze kunnen toch prima trainen zonder die 2? Maar goed. Zaterdag heeft hij wel de eerste oefenwedstrijd in de hoofdklasse, zal dus pittig worden zo zonder training.
Die voetbalkampen zijn elk jaar scarlet en 7 weken per jaar, dus keus genoeg.
Hier viel het ook wat tegen, veel wolken, desalniettenim wel even met de jongens naar de recreatieplas geweest. Ze hebben daar nog gezwommen, gevoetbalt en gevolleybalt. Net lekker de bbq nog een keer aangestoken en heerlijk gegeten met ze.
Ook alle was van zoonlief weggewerkt, moet alleen nog strijken. Morgen begint het voetbalseizoen voor ajax ook weer. Ze moeten om half 5, maar gelukkig mag ik de jongens even bij mijn ouders brengen, zodat ik naar de 1e competitiewedstrijd van het seizoen kan.
Die voetbalkampen zijn elk jaar scarlet en 7 weken per jaar, dus keus genoeg.
Hier viel het ook wat tegen, veel wolken, desalniettenim wel even met de jongens naar de recreatieplas geweest. Ze hebben daar nog gezwommen, gevoetbalt en gevolleybalt. Net lekker de bbq nog een keer aangestoken en heerlijk gegeten met ze.
Ook alle was van zoonlief weggewerkt, moet alleen nog strijken. Morgen begint het voetbalseizoen voor ajax ook weer. Ze moeten om half 5, maar gelukkig mag ik de jongens even bij mijn ouders brengen, zodat ik naar de 1e competitiewedstrijd van het seizoen kan.
zaterdag 11 augustus 2012 om 21:09
Ik kom me ook weer even melden. Mijn vakantie zit er gelukkig nog niet op, hoewel ik er aan de andere kant erg naar uitzie om weer naar school te gaan. En ik heb het idee dat de zomervakantie voor mijn zoontje wat te lang duurt, overdag is hij wat onrustiger en hij vraagt regelmatig wanneer hij weer naar school gaat. Hij ziet ernaar uit om zijn vriendjes en vriendinnetjes weer te zien. En ik geniet met volle teugen van hem, maar er zijn ook momenten dat ik denk: "Pfff...het is echt tijd voor jou om weer naar school te gaan.."
Voor mij geld eigenlijk hetzelfde. Ik vind het heerlijk om te luieren en weinig te hoeven doen, maar ik mis mijn studiegenoten. Mijn nieuwe boekenpakket is wel binnen, en ze zien er goed uit. Wat pittiger dan vorig jaar, maar dat lijkt me ook de bedoeling
Voor mij geld eigenlijk hetzelfde. Ik vind het heerlijk om te luieren en weinig te hoeven doen, maar ik mis mijn studiegenoten. Mijn nieuwe boekenpakket is wel binnen, en ze zien er goed uit. Wat pittiger dan vorig jaar, maar dat lijkt me ook de bedoeling
zondag 12 augustus 2012 om 13:11
haha babette, het zou inderdaad wat zijn dat je de boeken ziet en denkt is dat alles? Ik herken het wel van je zoontje. Mijn knul had dat ook altijd naarmate de vakantie vorderde. Dit jaar geen tijd voor gehad omdat zijn vakantie flink doorbroken is, eerst een week camperen met mij, hij is een week op kamp geweest en volgende week, zijn laatste vakantieweek gaat hij naar de vakantie spelen hier in het dorp. Wordt hij ook weer de hele dag bezig gehouden. maar als wij al die tijd thuis waren gebleven was hij zich ook snel gaan vervelen denk ik. Hij heeft hier in de buurt ook niet echt veel kinderen van zijn leeftijd dus dat schiet ook niet echt op.
Dit weekend is pleegzoon er en dan gaat het prima, die 2 knapen vermaken zich prima samen. En zo nu en dan belt er een vriendje of mag hij en vriendje van school bellen en gaat hij daarmee spelen. En zo komt hij de vakantie wel door.
Ik heb wederom een was buiten hangen. Pffff houdt niet op dit weekend zeg. Maar het is mooi weer, en door de wind is het zo droog.
De boys hebben me lekker uit laten slapen tot half 11, heerlijk!
Dat is toch wel een voordeel als ze wat ouders worden he.
Dit weekend is pleegzoon er en dan gaat het prima, die 2 knapen vermaken zich prima samen. En zo nu en dan belt er een vriendje of mag hij en vriendje van school bellen en gaat hij daarmee spelen. En zo komt hij de vakantie wel door.
Ik heb wederom een was buiten hangen. Pffff houdt niet op dit weekend zeg. Maar het is mooi weer, en door de wind is het zo droog.
De boys hebben me lekker uit laten slapen tot half 11, heerlijk!
Dat is toch wel een voordeel als ze wat ouders worden he.
zondag 12 augustus 2012 om 13:52
OPh dames, dit moet ik even melden. Ik heb net een midweekje weg geboekt op vakantiepark aqua delta in zeeland. Was een superaanbieding met 45% korting.
We gaan in de herfstvakantie. Aangezien het een 4 psersoons huisje is wil ik mijn ouders graag meenemen en ik ga overleggen met de pleegouders van pleegzoon of hij ook mee mag. Oke dan zijn we mt 1 te veel maar dat is zo opgelost met een luchtbed toch?
Hoe decadent, voor de 3e keer dit jaar even er tussenuit......
We gaan in de herfstvakantie. Aangezien het een 4 psersoons huisje is wil ik mijn ouders graag meenemen en ik ga overleggen met de pleegouders van pleegzoon of hij ook mee mag. Oke dan zijn we mt 1 te veel maar dat is zo opgelost met een luchtbed toch?
Hoe decadent, voor de 3e keer dit jaar even er tussenuit......
zondag 12 augustus 2012 om 21:48
Haha jaaa, Dolphine, best wel een beetje decadent..
Maar het is je gegund hoor, heerlijk! Lijkt mij toch geen probleem, 1 extra? Zou wel heel leuk voor m zijn zeg..
Wat een superweer trouwens vandaag he! Echt heerlijk.
Wat raar ja, dat ze dan vrijdag geen training hebben..Ben ook benieuwd hoe die wedstrijd dan gaat zaterdag.
Wanneer moet jij weer beginnen Babette? Ik geloof dat mijn knul 3/9 weer aan de bak moet. Hier de boeken ook al wel besteld maar nog niet binnen. Logisch, dat je af en toe even denkt : was ie maar op school..Kost toch veel aandacht en energie, zo'n mannetje! Ik vind het ook altijd wel weer gezellig om aan het werk te gaan en de collega's weer te zien. Daarom is het maar goed dat we niet altijd vakantie hebben, whoehaha!
Dat zou alleen maar vervelen op den duur.
Ik heb de hele middag in de zon gezeten, zaaaalig! Net snel even de strijk weggewerkt en wil straks nog wel de sluitingsceremonie van de OS zien, alhoewel eigenlijk te laat is..Morgenochtend heb ik spijt!! Aan de ene kant jammer dat het weer voorbij, aan de andere kant..het is goed zo. Als het langer zou duren is het niet meer speciaal en gaat het ook een soort vervelen. Tot over 4 jaar!
En hoe is de eerste wedstrijd van het seizoen bevallen Dolphine? Ik zag een klein interviewtje met Theo Janssen, die is echt niet meer blij he..Ben benieuwd hoe lang het duurt voor hij vertrekt.
zondag 12 augustus 2012 om 22:12
Hij mag dan niet zo blij zijn scarlet, maar hij heeft vandaag zijn diensten dubbel en dwars bewezen. Hij viel in gaf een pracht pass en daar was de 2-2 gelukkig. Ik geloof dat het niet lang duurt voordat hij naar vitesse vertrekt, maar van mij mag hij nog wel een jaartje blijven. Maar goed als een speler zelf niet gelukkig is hou je hem toch niet tegen.
Ondanks de uitslag was het wel weer gezellig met de jongens. Voelt toch altijd weer een beetje als thuiskomen na zo;n zomervakantie.
vd Vaart en Verthongen zaten op de tribune trouwens.
Ik zit ook naar de sluitingsceremonie te kijken, mijn knul moet nog naar bed, maar we zijn net een half uurtje thuis omdat ik pleegzoon nog weg moest brengen. Die mag trouwens mee in de herfstvakantie. leuk, leuk!
Ondanks de uitslag was het wel weer gezellig met de jongens. Voelt toch altijd weer een beetje als thuiskomen na zo;n zomervakantie.
vd Vaart en Verthongen zaten op de tribune trouwens.
Ik zit ook naar de sluitingsceremonie te kijken, mijn knul moet nog naar bed, maar we zijn net een half uurtje thuis omdat ik pleegzoon nog weg moest brengen. Die mag trouwens mee in de herfstvakantie. leuk, leuk!
maandag 13 augustus 2012 om 19:56
Mijn knul is vandaag voor het eerst van zijn leven naar de kindervakantiwe spelen hier in het dorp geweest. Voorgaande jaren wilde hij nooit, was het stom en saai enzo. Maar hij vond het vandaag zo leuk, dat hij er vanavond slaapt en daar morgen dus weer een hele dag is. Ik heb hem dus vanavond om 19:00 uur maar weer weggebracht en heb dus onverwacht weer een avondje voor mezelf. Goh, zou er bijna aan gaan wennen..... hihihi.
Ik ben vanmorgen even bij oud collegaatje op de koffie geweest. Wat een verschikkelijk lekker kind heeft zij zeg. Meisje is nu 4,5 maand en lacht alleen maar. Ze werd wakker met een big smile en kan echt zo lekker schaterlachen. Heerlijk..., Ik had haar bijna mee naar huis genomen, terwijl ik echt niet meer op zo'n kleintje zit te wachten.
Heb vanavond met zoonlief heerlijk mossels gegeten, dat had ik nog beloofd en daar kan hij zo lekker van eten.... Ach hij heeft tenslotte nog steeds vakantie.
Ik ben vanmorgen even bij oud collegaatje op de koffie geweest. Wat een verschikkelijk lekker kind heeft zij zeg. Meisje is nu 4,5 maand en lacht alleen maar. Ze werd wakker met een big smile en kan echt zo lekker schaterlachen. Heerlijk..., Ik had haar bijna mee naar huis genomen, terwijl ik echt niet meer op zo'n kleintje zit te wachten.
Heb vanavond met zoonlief heerlijk mossels gegeten, dat had ik nog beloofd en daar kan hij zo lekker van eten.... Ach hij heeft tenslotte nog steeds vakantie.
maandag 13 augustus 2012 om 21:32
En zo is dat Dolphine, hij heeft nog vakantie en het is ook nog es vakantieweer! Wat naar he, dat ie daar wil blijven slapen??! Whoehahaha, wat een heerlijk joch heb je ook. Heb jij nog iets bedacht voor vanavond..? hihi
Maar wat gaaf zeg, zo'n vakantie "dorp". En natuurlijk helemaal super dat je knul het leuk vindt. Is hij daar dan met bekenden of kent hij daar niemand? Ik heb de sluitingsceremonie niet afgekeken hoor, vond het wel jammer, want vond het echt wel leuk, maar het duurde weer te lang..
Wat Theo Janssen betreft..ik volg het niet helemaal hoor, maar het is toch ook omdat ie niet meer in de basis staat dat ie weg wil?
Het was vandaag echt weer aanpoten op het werk, balen, behalve dat er dus nog 4 collega's met vakantie zijn, heeft er zich vandaag ook 1 ziek gemeld. En iemand die fulltime werkt, dus dat hakt er wel in...Zo jammer he, ging het net zo lekker de afgelopen 2 weken, alles onder controle, gaat het nu in de laatste week dat iedereen weg is nog mis
Ook balen voor vrijdag, want deze collega is de enige die op vrijdag tot 17.00 uur werkt en er moet bezetting zijn...Ben benieuwd of ie deze week nog komt. Beetje dubbel geval ook, want geloof dat baas (terecht) niet zo blij was met m (vorige week al 3 dagen veel te laat gekomen, enorme dranklucht om m heen, zo erg dat andere collega's bij ons kwamen vragen hoe dat zat) en hij is daar (natuurlijk) wel op aangesproken door hem. Vandaar ook dat wij gelijk onze vraagtekens hebben bij zijn "ziek" zijn...Erg jammer, zulke collega's, aan de andere kant, doet hij veel klusjes waar wij een hekel aan hebben (post halen/wegbrengen o.a.), maar ja, het is eigenlijk te gek..Hij heeft dezelfde functie als wij, verdient net zoveel en kan/wil/doet nog niet de helft van wat wij allemaal doen..Heeft juist een paar extra taken gekregen omdat de baas ook echt wil zien of hij het niet kán of dat hij het niet wil. Nou, dan is dit een heel slecht begin. Over 2 weken gaat collegaatje met zwangerschapsverlof en hij zou een deel van haar taken overnemen, ik houd mijn hart weer vast...En zo is er altijd wat.
Zucht!!
maandag 13 augustus 2012 om 21:46
Gelukkig is het niet allemaal jouw probleem scarlet, maar dat van je baas. Alhoewel jullie er natuurlijk wel last van hebben en dat is vervelend. maar als ik jouw verhaal zo lees zal hij er binnenkort wel uitvliegen omdat hij niet functioneert, lijkt me zo.....
Zoonlief ging met een vriendje van de voetbal naar de vakantiespelen, maar er zitten nog 2 kinderen uit zijn klas bij hun in het groepje. genoeg bekenden dus.
Zoonlief ging met een vriendje van de voetbal naar de vakantiespelen, maar er zitten nog 2 kinderen uit zijn klas bij hun in het groepje. genoeg bekenden dus.
dinsdag 14 augustus 2012 om 18:34
Mijn knul was vandaag een stuk minder enthousiast dan gisteren. Natuurlijk speelt de vermoeidheid mee, want ze hebben weinig geslapen vannacht, maar hij heeft ook een dranghek op zijn rug, nek en achterhoofd gekregen doordat een ander kind het leuk vond om aan dat hek te trekken. Mijn knul zat er voor en toen het ding omviel kreeg hij de volle laag. De ziel.... Dat soort pech heeft hij ook altijd he.
Ze hadden wel ijs er op gedaan en het was bijna tijd dus vlak daarna heb ik hem opgehaald. Thuis is hij heel zielig op de bank gaan liggen met hoofdpijn. Ook heeft hij de schaafplekken op zijn rug.
Hij knapte net met eten wel wat op en is nu toch nog even naar buiten. Hem wel op het hart gedrukt om naar huis te komen als hij weer hoofdpijn heeft. Zal hem maar even goed in de gaten houden.
Vanmiddag hier al flinke regen en onweersbuien gehad. Momenteel is het droog en weer opgeklaard. Hmmm raar weer hoor. Waarschijnlijk komen er nog meer buien aan vanavond.
Ze hadden wel ijs er op gedaan en het was bijna tijd dus vlak daarna heb ik hem opgehaald. Thuis is hij heel zielig op de bank gaan liggen met hoofdpijn. Ook heeft hij de schaafplekken op zijn rug.
Hij knapte net met eten wel wat op en is nu toch nog even naar buiten. Hem wel op het hart gedrukt om naar huis te komen als hij weer hoofdpijn heeft. Zal hem maar even goed in de gaten houden.
Vanmiddag hier al flinke regen en onweersbuien gehad. Momenteel is het droog en weer opgeklaard. Hmmm raar weer hoor. Waarschijnlijk komen er nog meer buien aan vanavond.
dinsdag 14 augustus 2012 om 20:19
Och, die knul van je is een echte pechvogel he..Bah zeg, zo'n zwaar ding op je lijf. Heeft ie geen last van zijn nek? Hou m maar goed in de gaten, toch altijd een beetje eng die dingen.
Vanavond niet weer daar slapen, begrijp ik?
Pff, hier nog geen druppeltje of onweersklap gevallen en vlgs buienradar komt het ook niet meer..Tss, we zitten de laatste tijd vaak in de hoek waar de klappen NIET vallen, whoehaha, letterlijk dan. Zooo warm weer, net nog de woonkamer even gesopt en gestofzuigd en gedweilt, lijk wel gek, maar morgen wordt het ook weer zo warm en er moest echt iets gebeuren..Blehhh, begin nu een beetje af te koelen..En dit weekend wordt het ook afgrijselijk he!! Arme knul, heeft een wedstrijd, wat zal ie chaggie zijn, haha. Nu is ie trainen, ook niet fijn met deze warmte.
Was weer erg druk op het werk, maar ben toch met een goed gevoel weggegaan, heb veel werk kunnen verzetten. Morgen gelukkig mijn korte dag, lekker.
dinsdag 14 augustus 2012 om 21:07
Mij hoor je niet klagen hoor scarlet, ik vind het heerlijk de warmte.
Eindelijk een beetje zomer, daar zaten we toch allemaal op te wachten?
Zoonlief heeft ook wel last van zijn nek ja, ik vermoed dat de vermoeidheid ook meespeelt hoor, het was een zeer kort nachtje namelijk. Hij protesteerde ook niet dat hij nu al naar bed moet.
Mijn knul heeft zaterdag ook een wedstrijd en daarna een verjaardagsfeestje met waterspelen, dat is dus fijn met dit weer.
Hij zegt nu trouwens dat hij morgen toch wel naar de kivak wil, dus we zullen zien. Nu eerst lekker slapen.
Eindelijk een beetje zomer, daar zaten we toch allemaal op te wachten?
Zoonlief heeft ook wel last van zijn nek ja, ik vermoed dat de vermoeidheid ook meespeelt hoor, het was een zeer kort nachtje namelijk. Hij protesteerde ook niet dat hij nu al naar bed moet.
Mijn knul heeft zaterdag ook een wedstrijd en daarna een verjaardagsfeestje met waterspelen, dat is dus fijn met dit weer.
Hij zegt nu trouwens dat hij morgen toch wel naar de kivak wil, dus we zullen zien. Nu eerst lekker slapen.
woensdag 15 augustus 2012 om 18:43
Van mij mag het wel ietsie minder hoor, graadje of 23-25, zodat je ook gewoon lekker buiten kunt zitten en zijn zonder je gelijk rot te zweten.. Maar er was vandaag wel een lekker windje, waardoor het goed uit te houden was. Verder ben ik blij dat het eindelijk zomerweer is hoor, gewoon veel gezelliger.
Is je knul vandaag nog gegaan Dolphine? Hoe was het toen ie wakker werd?
Heb je C. nog gezien afgelopen dagen?
De lucht begint hier nu toch te betrekken, ik zal zo nog even snel een was buiten hangen, voor het misschien niet meer kan.
Straks voetbal he, ik, ben benieuwd hoe het zal gaan.
Moet ook nog konijnenhok verschonen en even haartjes kleuren, giga uigroei en het is zo flets geworden van de zon, dus ik ga maar es beginnen
woensdag 15 augustus 2012 om 18:58
Hij is vandaag weer gegaan ja scarlet. En hij zei dat de leiding allemaal chagerijnig waren door het warme weer.
Hij was vanmiddag zelf ook niet te pruimen zeg.... pfff Is nu weer een beetje bijgetrokken, maar hij heeft duidelijk een beetje slaap nodig. gelukkig was slapen bij de kivak maar 1 nachtje (ze organiseren dat ook altijd maar 1 nacht in die week). Is meer dan genoeg voor mijn knul. Zijn brood zat ook nog in zijn broodtrommel, dus hij had niet gegeten vanmiddag. Vanavond wel een beetje maar ook niet echt veel.
Morgen geen kivak, maar gezellig bij een vriendje spelen. Ook wel even goed denk ik een dagje wat rust.
Hij had geen last maar van zijn hoofd gelukkig, dus geen hersenschudding oid. En vanmiddag hadden ze lekker waterspelen gedaan.
Ik ben vandaag druk geweest met achterstallige administratie, ook vanmorgen nog even gestofzuigd, ''s morgens is het namelijk nog niet zo warm in de huiskamer, dat komt 's middags pas hier.
Hij was vanmiddag zelf ook niet te pruimen zeg.... pfff Is nu weer een beetje bijgetrokken, maar hij heeft duidelijk een beetje slaap nodig. gelukkig was slapen bij de kivak maar 1 nachtje (ze organiseren dat ook altijd maar 1 nacht in die week). Is meer dan genoeg voor mijn knul. Zijn brood zat ook nog in zijn broodtrommel, dus hij had niet gegeten vanmiddag. Vanavond wel een beetje maar ook niet echt veel.
Morgen geen kivak, maar gezellig bij een vriendje spelen. Ook wel even goed denk ik een dagje wat rust.
Hij had geen last maar van zijn hoofd gelukkig, dus geen hersenschudding oid. En vanmiddag hadden ze lekker waterspelen gedaan.
Ik ben vandaag druk geweest met achterstallige administratie, ook vanmorgen nog even gestofzuigd, ''s morgens is het namelijk nog niet zo warm in de huiskamer, dat komt 's middags pas hier.
donderdag 16 augustus 2012 om 19:53
Pfff, wat een dag vandaag zeg. Ik zette vanmorgen mijn werktelefoon en pc aan en meteen was het raak. Crisis in een gezin. Jongen van 16 uiteindelijk door ouders het huis uit gezet, na veel conflicten, hij had geld gestolen van zijn vader en is zo de deur uit gegaan. Uiteindelijk een nachtje bij zijn oma geslapen. Ik met ouders voorwaarden opgesteld waarop hij weer naar huis kan. Deze met hem besproken, bij oma thuis, hij gaat niet akkoord. Wil wel naar huis maar onder zijn eigen voorwaarden. Uiteindelijk bij ouders gezeten, bureau jeugdzorg ingeschakeld, die gingen op zoek naar een crisisopvangplek voor hem. Hij weigert daar naar toe te gaan. Vanavond weer bij oma slapen en morgen naar de crisisopvang. Maar dit mag bureau jeugdzorg regelen, ik doe morgen alleen nog telefonisch contact. maar het was niet fijn vandaag, ouders in tranen, jongen in tranen toen hij zijn spullen kwam halen en weer vertrok op de scooter. Grrr waarom maakt zo'n knul het nu zo moeilijk voor zichzelf he. Zulke extreme eisen stellen ouders helemaal niet.
Nu lekker rustig thuis, zoonlief is weer logeren, die heb ik om half 7 weggebracht. Ik heb hem amper gezien want ik was pas om kwart voor 6 thuis.
Maar goed morgen haal ik hem weer op, dan moeten we naar de tandarts, ook zo'n fijn vooruitzicht.
Nu lekker rustig thuis, zoonlief is weer logeren, die heb ik om half 7 weggebracht. Ik heb hem amper gezien want ik was pas om kwart voor 6 thuis.
Maar goed morgen haal ik hem weer op, dan moeten we naar de tandarts, ook zo'n fijn vooruitzicht.
donderdag 16 augustus 2012 om 21:01
O bah Dolphine, dat was wel hectisch en druk. Moeilijk lijkt me dat, ook om geen partij te kiezen. Gelukkig dat ie dan bij oma terecht kon, maar ja, dat kan ook niet blijven natuurlijk. Ja, waarom he...Wat gaat er om in zo'n knul..
En jij hebt weeeer het rijk alleen, haha. Nog plannen voor vanavond? Vandaag was het heerlijk weer, vond ik, maar in huis...bah. Nu alles tegen elkaar open en dat is heerlijk. Dit weekend wordt echt afzien (voor mij dan he..haha).
Volgende week de collega's weer terug, hoeraaaa! Gelukkig, de laatste week is het echt heel druk, blij als ze er weer zijn.
Morgenavond is hier straatfestival, allerlei kraampjes, optredens etc in de stad (weet je nog dat 2 jaar geleden M. zou komen en we hierheen zouden gaan en dat ie niet kwam en dat ie 's nachts ineens op de stoep stond...dat was het begin van het eind..wat een loser eigenlijk, achteraf gezien..hihi). Ga er wel even heen met mijn vriendin, het weer is in elk geval prima!
donderdag 16 augustus 2012 om 21:51
Ik heb geen plannen voor vanavond. Ben echt aan het bijkomen van de hectiek vandaag. Beetje op tijd naar bed vanavond.
Zaterdag ga ik met C lekker naar het water als zoonlief naar het verjaardagsfeestje is. En ik denk dat ik zondag ook lekker met zoonlief naar het water ga, is toch geen weer om op de flat te blijven hangen.
Leuk scarlet dat straatfestival. En bytheway, wat houdt je tegen om ook lekker naar het water te gaan als het zo warm wordt?
Zaterdag ga ik met C lekker naar het water als zoonlief naar het verjaardagsfeestje is. En ik denk dat ik zondag ook lekker met zoonlief naar het water ga, is toch geen weer om op de flat te blijven hangen.
Leuk scarlet dat straatfestival. En bytheway, wat houdt je tegen om ook lekker naar het water te gaan als het zo warm wordt?
vrijdag 17 augustus 2012 om 21:26
Wat een heerlijk weer was het vandaag weer he. Ik heb na het sporten mijn knul opgehaald. Kreeg een compliment van die vader dat het zo'n keurig kind is. hahaha Zelf zijn bordje opruimen etc..... Mmmmm als hij dit thuis nou ook eens zou doen he
We moesten naar de tandarts en alles was goed bij ons beide. Ik had niet eens tandsteen, zou dat raggen met zo'n raggertje dan toch zin hebben?
Morgen moet zoonlief weer voetballen voor het eerst, om half 11, dan is het helaas voor hem al lekker warm. En morgenmiddag heeft hij een kinderfeestje waarbij hij zijn zwemspullen moest meenemen, dus dat gaat goed komen voor hem.
Die jongen waar ik gisteren zo druk mee was, zit nog steeds niet op de crisisopvang. Ouders hebben voor dit weekend wel afspraken met hem kunnen maken. Maandag hoor ik of hij zich aan de afspraken gehouden heeft.
Zoonlif is vanmiddag toch nog naar de kinderkermis van de kivak gegaan, ik had een afstemmingsgesprek eind van de middag. Hij zou iets eerder thuis zijn dan ik, dus hij had de huissleutel meegenomen. Dit was de 1e keer dat hij alleen zou zijn als hij thuis kwam, maar natuurlijk is het gewoon goed gegaan. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht en hij was maar een half uurtje alleen. Zelfs de sleutel is niet kwijt geraakt... hahaha
We moesten naar de tandarts en alles was goed bij ons beide. Ik had niet eens tandsteen, zou dat raggen met zo'n raggertje dan toch zin hebben?
Morgen moet zoonlief weer voetballen voor het eerst, om half 11, dan is het helaas voor hem al lekker warm. En morgenmiddag heeft hij een kinderfeestje waarbij hij zijn zwemspullen moest meenemen, dus dat gaat goed komen voor hem.
Die jongen waar ik gisteren zo druk mee was, zit nog steeds niet op de crisisopvang. Ouders hebben voor dit weekend wel afspraken met hem kunnen maken. Maandag hoor ik of hij zich aan de afspraken gehouden heeft.
Zoonlif is vanmiddag toch nog naar de kinderkermis van de kivak gegaan, ik had een afstemmingsgesprek eind van de middag. Hij zou iets eerder thuis zijn dan ik, dus hij had de huissleutel meegenomen. Dit was de 1e keer dat hij alleen zou zijn als hij thuis kwam, maar natuurlijk is het gewoon goed gegaan. Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht en hij was maar een half uurtje alleen. Zelfs de sleutel is niet kwijt geraakt... hahaha
zaterdag 18 augustus 2012 om 13:28
Je mannetje wordt groot Dolphine! Fijn he, wanneer ze wat meer alleen kunnen zijn en je je niet in allerlei bochten moet wringen om het toch te kunnen redden. En gelukkig maar, dat ie dan tenminste bij anderen zo netjes is. haha. Hij weet in elk geval hoe het hoort
Hoe is de voetbal vanmorgen gegaan? Het was zeker ook wel lekker warm langs de lijn? Alhoewel, hier staat een lekker windje, het is zelfs uit te houden op het balkon. Vanmorgen ook ongesteld geworden en dat is veel te laat, daardoor ook behoorlijk heftig, voel me een dweil! Maar zo buiten met dat windje is het heerlijk, de wasmachine draait, heb de bedden erin (nou ja, beddengoed dan he..), dat droogt giga snel denk ik, dus kan lekker doorwassen. Morgen moet mijn knul honkballen, om 12.00, ook giga warm dus. En dan hebben ze ook nog zo'n dik uniform aan (ik zei al je bent gek als je je hele uniform aantrekt, allemaal syntetisch en vooral het overshirt is dik. Nu heeft ie wel zo'n coolgear ondershirt, wat m koel zou moeten houden bij warmte en warm bij kou, maar dan nog..Maar vlgs hem móet ie dat overshirt aan, omdat het ook beschermt tegen het raken vd bal wanneer je aan slag bent.
Tja. In elk geval genoeg flesjes sportdrank mee, zal ie wel nodig hebben! Hopelijk morgen ook zo'n windje!
Het straatfestival was hartstikke leuk, maar wát is het toch altijd druk..Pfff, dat vind ik dan weer minder he..Dat geschuifel langs die kraampjes, kunt niet normaal doorlopen omdat het zo druk is. Wel heerlijk om lekker op terrasjes te zitten, wat we dan ook veel gedaan hebben. Er was ook nog een openlucht classics party, was gaaf, zo in de oude binnenstad, maar ook zó druk.
Lekker dat je knul een waterfeestje heeft en ga jij nu ook nog (of ben je al) met C. naar het water? Ik heb er de puf niet voor om dat eind te fietsen, ga lekker luieren op het balkon (als dat windje tenminste blijft!) en heerlijk lezen. Ik moet zeggen het bevalt me prima, dat lezen op een tablet. Vooral ''s avonds ideaal: mijn ogen worden toch wat slechter (whaaaa, ouderdom!!) en 's avonds als het wat donker is kan ik echt niet meer lezen zonder leesbrilletje, Maar dat vind ik dan weer naar, rot gevoel zo'n bril op je neus, maar omdat de tablet zelf verlicht is gaat het prima, zonder bril Fijn!
Hopelijk gaat die knul zich aan de afspraken houden zeg..kan hij gedwongen worden om naar die crisisopvang te gaan>
zaterdag 18 augustus 2012 om 13:37
Jeh mijn knul is het seizoen goed begonnen. 6-4 gewonnen en 2 doelpunten gescoord. Helemaal top dus. Ze hebben we om het kwartier even rustpauze ingelast zodat de kids wat konden drinken en dat was nodig ook. Maar dit bied perspectief voor de toekomst, al was het dan maar een oefenwedstrijd.
Ik breng zoonlief straks naar het feestje, hij moet daar om 2 uur zijn en daarna komt C me oppikken en gaan we ff lekker aan het water liggen. Mijn knul is toch niet voor half 8 vanavond thuis. Helemaal goed dus.
Bij het voetbalveld stond nog wel een zuchtje wind, maar hier helemaal niet hoor. Straks brand ik dus weer van mijn balkon af. Ben blij dat ik lekker weg ben vanavond. Had vanmorgen de witte was opgehangen, die is al droog en nu ook het beddengoed.
Ga straks alles dichtgooien hier thuis en dan hopen dat het een beetje koel blijft.
Scarlet, ze kunnen die jongen nu niet dwingen tot crisisopvang, want het is vrijwillige hulpverlening. Als blijkt dat hij niet gaat meewerken kan er wel een raadsmelding worden gedaan en dan wordt hij onder toezicht gesteld. Dan kan hij wel min of meer gedwongen worden. Maar ja zonder motivatie ga je met zo'n knul weinig bereiken helaas.
Ik breng zoonlief straks naar het feestje, hij moet daar om 2 uur zijn en daarna komt C me oppikken en gaan we ff lekker aan het water liggen. Mijn knul is toch niet voor half 8 vanavond thuis. Helemaal goed dus.
Bij het voetbalveld stond nog wel een zuchtje wind, maar hier helemaal niet hoor. Straks brand ik dus weer van mijn balkon af. Ben blij dat ik lekker weg ben vanavond. Had vanmorgen de witte was opgehangen, die is al droog en nu ook het beddengoed.
Ga straks alles dichtgooien hier thuis en dan hopen dat het een beetje koel blijft.
Scarlet, ze kunnen die jongen nu niet dwingen tot crisisopvang, want het is vrijwillige hulpverlening. Als blijkt dat hij niet gaat meewerken kan er wel een raadsmelding worden gedaan en dan wordt hij onder toezicht gesteld. Dan kan hij wel min of meer gedwongen worden. Maar ja zonder motivatie ga je met zo'n knul weinig bereiken helaas.
zaterdag 18 augustus 2012 om 22:53
Oh wat een heerlijke middag heb ik gehad. Met C naar de camping geweest waar ik van de zomer gekampeerd heb. Zijn oom heeft daar een chalet en zijn vader was daar. Daar heb ik dus kennis mee gemaakt. Wat is die man ziek.... Kan zijn stoel niet meer uit als C hem niet heen en weer rijd. Hij is ook heel slecht te verstaan omdat zijn spraak aangetast is. Maar het was gezellig om even kennis te maken. Daar heerlijk aan het water gelegen, biertje gedronken en lekker kopje soep met turks brood gegeten.
Daarna samen met C zoonlief opgehaald omdat het te laat was om eerst naar huis te gaan.
Zoonlief heeft ook een geweldige middag gehad. Helemaal uitgelaten waren de kids. Er stonden zwembadjes daar, een 8 meter hoge waterglijbaan waar ze met banden vanaf konden, tafeltennistafel en tafelvoetbalspel. Helemaal goed dus. Ze hebben lekker gebarbequed.
Zoonlief zei niet moe te zijn, maar hij lag uitgeteld op de bank, hihi.
Morgen lekker naar het water met hem. mijn vriendin gaat mee en misschien C ook. Die kan ook gaan varen, dat wilde zoonlief liever niet, die gaat liever hier naar het water omdat ze halve klas daar natuurlijk rondloopt, logisch dus. Dus C moet maar kijken of hij met ons mee gaat of dat hij weer naar de camping gaat.
Daarna samen met C zoonlief opgehaald omdat het te laat was om eerst naar huis te gaan.
Zoonlief heeft ook een geweldige middag gehad. Helemaal uitgelaten waren de kids. Er stonden zwembadjes daar, een 8 meter hoge waterglijbaan waar ze met banden vanaf konden, tafeltennistafel en tafelvoetbalspel. Helemaal goed dus. Ze hebben lekker gebarbequed.
Zoonlief zei niet moe te zijn, maar hij lag uitgeteld op de bank, hihi.
Morgen lekker naar het water met hem. mijn vriendin gaat mee en misschien C ook. Die kan ook gaan varen, dat wilde zoonlief liever niet, die gaat liever hier naar het water omdat ze halve klas daar natuurlijk rondloopt, logisch dus. Dus C moet maar kijken of hij met ons mee gaat of dat hij weer naar de camping gaat.
zondag 19 augustus 2012 om 17:34
Varen met dit weer is wel heerlijk natuurlijk..wat heeft ie uiteindelijk gedaan? Wat leuk dat je zijn vader hebt leren kennen, maar wat naar dat het zo slecht gaat met hem.
Klinkt als een superfeestje wat je knul heeft gehad, helemaal super met dit weer natuurlijk. Mm en lekker bbq, heerlijk.
Bij jou in huis zal het ook geen pretje zijn, denk ik? Hier is de lucht nu helemaal betrokken, maar het er ziet er (helaas, hihi) niet naar uit dat er een buitje komt. Op deze manier komt dat vakantiegevoel trouwens toch steeds weer een beetje terug he, vind je niet? Op kantoor is het gelukkig wel goed te doen, dus dat zal morgen dan ook wel weer lekker zijn. Honkbal was echt afzien, uiteindelijk zijn ze na een uur gestopt. Ze hadden sowieso al afgesproken 1 1/2 uur te spelen ipv 2, omdat de tegenstander nog naar Meppel moest omdat daar ook een team van hen speelde wat spelers te weinig had, maar na een uur had iederen het wel gehad..haha. Ondanks dat mijn knul het vreselijk warm had had ie een superdag, haha, met 2 geweldige hits en een vrije loop, veel punten binnengemept en zelf ook gemaakt. En zoals altijd was het ook weer erg gezellig langs de lijn, toch nog een paar toeschouwers, gelukkig.
En nu eens bedenken wat we zullen eten...pfffff