Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 31 juli 2012 om 18:17
Wij zijn vandaag heerlijk naar het zwembad geweest. Ik ben nu wel gesloopt van de hele dag in die vieze chloorlucht. Zoonlief heeft er hoofpdijn van. Maar het was een geslaagde dag, hij heeft zich prima vermaakt. MIjn vriendin met haar zoontje waren ook mee. Tjonge jonge zeg, wat is dat een vermoeiend kind. Overal moest zijn moeder mee naar toe. (6 is hij). Alles vind hij eng, de golven, de glijbaan... Pffff ik ben dat helemaal niet gewend met die kerel van mij, die is voor de duvel niet beng. Die ging weer met het grootste gemak van de hoogste duikplank. Dat andere jochie was zo bang dat hij er van moest houden terwijl hij er zelf niet eens op hoefde. Tsss, ik vraag me af hoe zij dat volhoudt met zo'n jochie.
Morgen schijnt het mooi weer te worden ja. Heerlijk hoor, dan zijn wij weer de hele dag buiten bij de opendag.
Lekker he die zalmwrapjes. Hier ook altijd een grote hit.
Morgen schijnt het mooi weer te worden ja. Heerlijk hoor, dan zijn wij weer de hele dag buiten bij de opendag.
Lekker he die zalmwrapjes. Hier ook altijd een grote hit.
woensdag 1 augustus 2012 om 11:56
En dan ineens weer een zomerdag er tussen..tssss! Veel plezier bij de open dag, prachtig weer in elk geval!
Jammer dat het gisteren niet zulk mooi weer was dat je naar een buitenbad kon, die chloorlucht daar word je echt niet blij van nee..
Haha en je vriendin, die is het natuurlijk gewend, dat haar zoontje zo is. Daar groei je dan in mee. Ik heb/had ook zo'n kind he, die niets alleen durfde. Je moet natuurlijk niet overal aan toe geven, maar heel herkenbaar.
Ik moet boodschappen doen, maar wil ook OS kijken natuurlijk (vol nederlands programma vandaag), maar die zon is ook wel heel verleidelijk zeg..dilemma dilemma..(haha). Ik ga nu eerst maar boodschappen doen, is dat tenminste achter de rug..
woensdag 1 augustus 2012 om 20:25
Zo hé, dat hakt er in een dagje slenteren in de zon. Allereerst ging vanmorgen om 8 uur de wekker al... pffff even vergeten om het sporten af te zeggen, vanmorgen kon dat niet meer, dus toch maar gegaan.
Daarna gedoucht en met de jongens richting amsterdam gereden.Het was erg leuk, maar zo warm...... En erg weinig schaduw. Maar goed de jongens hebben zich goed vermaakt met voetbalspelletjes, clinics, partijtjes, enz. De opkomst van de spelers en de handtekeningensessie hebben we maar niet meer afgewacht. Spelers zouden pas om 4 uur op het podium komen en vanaf half 5 was handtekeningen sessie, maar daar stonden ze om 2 uur al voor in de rij en daar hadden de boys geen zin in.
Ze hadden beiden hoofdpijn en wilden naar huis, dus toen zijn we maar gegaan.
Scarlet het is niet alleen het niet durven bij dat jochie hoor, hij doet ook zo vreemd. Rare geluiden, zodat het hele zwembad omkijkt. Mij (en zijn moeder) bij de borsten of in je kruis grijpen.. Ik vind dat geen normaal gedrag. Ook niet dat hij begint te huilen omdat mijn knul van de duikplank gaat.
Ik heb hem aangesproken op dat vreemde gedrag, en dan zegt hij, je bent niet de baas over mij. Nou dat ben ik wel als jij zo raar doet.
En zijn moeder corrigeert hem amper, daar heb ik ook moeite mee. (in een restaurant zat hij de appelmoespotjes uit te likken. Mijn knul en ik vonden het smerig en zijn moeder zei er niks van).
Ik kan me niet voorstellen dat jouw zoon ook zulk raar gedrag liet zien.
Mijn oom is gisteren geopereerd. 4 omleidingen heeft hij gehad. Daarna wilde de bloeding niet stollen dus na heel veel bloedtransfusies is hij gisterenavond weer onder het mes gegaan om de bloeding te stelpen. Al met al gaat het nu redelijk goed en zou hij vandaag naar zaal mogen, maar was het wel even trikkie.
Nu maar hopen dat hij verder goed opknapt.
Daarna gedoucht en met de jongens richting amsterdam gereden.Het was erg leuk, maar zo warm...... En erg weinig schaduw. Maar goed de jongens hebben zich goed vermaakt met voetbalspelletjes, clinics, partijtjes, enz. De opkomst van de spelers en de handtekeningensessie hebben we maar niet meer afgewacht. Spelers zouden pas om 4 uur op het podium komen en vanaf half 5 was handtekeningen sessie, maar daar stonden ze om 2 uur al voor in de rij en daar hadden de boys geen zin in.
Ze hadden beiden hoofdpijn en wilden naar huis, dus toen zijn we maar gegaan.
Scarlet het is niet alleen het niet durven bij dat jochie hoor, hij doet ook zo vreemd. Rare geluiden, zodat het hele zwembad omkijkt. Mij (en zijn moeder) bij de borsten of in je kruis grijpen.. Ik vind dat geen normaal gedrag. Ook niet dat hij begint te huilen omdat mijn knul van de duikplank gaat.
Ik heb hem aangesproken op dat vreemde gedrag, en dan zegt hij, je bent niet de baas over mij. Nou dat ben ik wel als jij zo raar doet.
En zijn moeder corrigeert hem amper, daar heb ik ook moeite mee. (in een restaurant zat hij de appelmoespotjes uit te likken. Mijn knul en ik vonden het smerig en zijn moeder zei er niks van).
Ik kan me niet voorstellen dat jouw zoon ook zulk raar gedrag liet zien.
Mijn oom is gisteren geopereerd. 4 omleidingen heeft hij gehad. Daarna wilde de bloeding niet stollen dus na heel veel bloedtransfusies is hij gisterenavond weer onder het mes gegaan om de bloeding te stelpen. Al met al gaat het nu redelijk goed en zou hij vandaag naar zaal mogen, maar was het wel even trikkie.
Nu maar hopen dat hij verder goed opknapt.
woensdag 1 augustus 2012 om 21:12
Oe nee zeg, dat gedrag herken ik (gelukkig) helemaal niet van mijn knul. Dat is gewoon een "schijterdje" maar geen raar gedrag. Dat is toch wel heel vreemd, dat dat jochie dat doet? Heeft ze daar zelf geen twijfels over, of het wel "normaal" is dat hij zo doet? En dat zij hem dat niet corrigeert...Pff, daar kan ik helemaal niet tegen. Het was warm he, vandaag..Geen wonder dat die knullen hoofdpijn hadden. Gelukkig was het wel leuk.
Bah, heftig, die operatie van je oom. Hopelijk gaat het nu weer voorspoedig met hem.
Pff, het is warm hier binnen. Hoop dat het zo nog gaat regenen.
Er zijn hier zo veel vliegen, als de deuren of ramen open staan heb ik er zo een aantal in huis. Zó vervelend en smerig..Zou eigenlijk horren en hordeuren moeten hebben, maar ja, kassa...
Of misschien es een keer zo'n vliegengordijn, die zijn geloof ik niet zo heel duur. Zal allicht iets helpen, toch?
Ik heb van alles gedaan vanmiddag, buiten gezeten, OS gekeken, haha, lekker hoor. Nu ook nog even zwemmen kijken, maar ook honkbal, dus zit lekker te zappen..Wordt echt afkicken straks zeg, heerlijk, deze sportzomer.
donderdag 2 augustus 2012 om 10:37
He scarlet, ik heb gewoon van die vlieggordijnen hangen, van die slierten voor de deur. Dat helpt eerlijk gezegd ook redelijk goed tegen vliegen. Er piept er wel eens 1 tussen door, maar het valt heel erg mee.
Vandaag eens even helemaal niks in de planning. Het is al de hele week bal met slapen met zoonlief. 3 tot 4 x komt hij zijn bed uit iedere avond/ nacht. Ik ben er zo klaar mee... Heb hem nu ook gezegd dat het klaar is. Als hij niet goed slaapt dan ook geen leuke dingen of logeerpartijtjes. Gisteren was het ook half 1 toen hij weer kwam. zucht..... Vind je gek dat het jochie hoofdpijn heeft, hij heeft gewoon te weinig slaap.
Vandaag eens even helemaal niks in de planning. Het is al de hele week bal met slapen met zoonlief. 3 tot 4 x komt hij zijn bed uit iedere avond/ nacht. Ik ben er zo klaar mee... Heb hem nu ook gezegd dat het klaar is. Als hij niet goed slaapt dan ook geen leuke dingen of logeerpartijtjes. Gisteren was het ook half 1 toen hij weer kwam. zucht..... Vind je gek dat het jochie hoofdpijn heeft, hij heeft gewoon te weinig slaap.
donderdag 2 augustus 2012 om 19:50
Ja, die dingen bedoel ik ook Dolphine, van die slierten
Morgen maar even kijken bij Blokker, zijn vast niet duur, toch?
Heb je het kunnen volhouden om niets te doen vandaag? Of nou ja niets doen..geen uitstapjes oid? Vervelend zeg, dat hij zo slecht slaapt. En het kan niet zijn omdat hij overdag te weinig te doen heeft, want je bent constant op stap etc., doet heel veel leuke dingen, hij zou juist hartstikke vermoeid moeten zijn! Was het bij jullie afgelopen nacht ook zo;n feest met regen en onweer? Het ging hier echt te keer, ook 1 hele rare slag, die moet haast wel ingeslagen zijn ergens. Collegaatje van me belde vanmorgen naar het werk, bij haar stond de hele benedenverdieping blank, waarschijnlijk had de goot het niet aangekund. Verschrikkelijk toch..Hier ook nog een joch(ie) met hoofdpijn, mijn knul is net naar bed gegaan om een beetje proberen te slapen, omdat hij ook zo'n hoofdpijn had. Zelfs na een ibu ging het niet over, maar ook hij gaat veel te laat slapen, vanmorgen was het geloof ik 4.30. Wat ik wel een beetje naar vond, is dat hij eerste klaagde over dat hij ineens niet meer zo scherp zag, dat duurde een poosje, ging weer voorbij en daarna had hij die hoofdpijn. Even heel goed in de gaten houden dus, ik hoop dat hij nu een poosje slaapt..
donderdag 2 augustus 2012 om 20:38
Hier was het ook bal vannacht hoor scarlet. Niet alleen met onweer, maar ook met zoonlief die dan toch weer uit zijn bed komt. Hij was er die avond pas 3x uitgeweest... Maar goed, afgelopen nacht heeft hij dus maar weer bij mij geslapen, anders blijf ik heen en weer lopen.
We hebben niks gedaan vandaag. Nou ja de normale dingen, maar geen uitstapje ofzo. Alleen even naar het dorp geweest, want hij wilde nog een hengel kopen van zijn restant verjaardagsgeld, dus dat hebben we gedaan. verder heeft hij buiten gespeeld. Hij moest vanavond om half 9 thuis zijn en de bel ging inderdaad net, dus hij kan het wel.
Nu het slapen vanavond nog......
Kan het zijn dat jouw knul te veel en te lang achter een beeldsherm zit? Daardoor kan je zicht wazig worden en je hoofdpijn krijgen. is bij veel van die jonge knullen het geval. En zo laat naar bed joh? Vindt jij dat oke?
Morgenmiddag is er terkkertrek hier een dorp verderop. Misschien ga ik daar nog even kijken met mijn knul, als het slapen tenminste goed gaat vanavond.
We hebben niks gedaan vandaag. Nou ja de normale dingen, maar geen uitstapje ofzo. Alleen even naar het dorp geweest, want hij wilde nog een hengel kopen van zijn restant verjaardagsgeld, dus dat hebben we gedaan. verder heeft hij buiten gespeeld. Hij moest vanavond om half 9 thuis zijn en de bel ging inderdaad net, dus hij kan het wel.
Nu het slapen vanavond nog......
Kan het zijn dat jouw knul te veel en te lang achter een beeldsherm zit? Daardoor kan je zicht wazig worden en je hoofdpijn krijgen. is bij veel van die jonge knullen het geval. En zo laat naar bed joh? Vindt jij dat oke?
Morgenmiddag is er terkkertrek hier een dorp verderop. Misschien ga ik daar nog even kijken met mijn knul, als het slapen tenminste goed gaat vanavond.
vrijdag 3 augustus 2012 om 19:38
Wonderwel is mijn knul dus afgelopen nacht niet zijn bed uit geweest. Hmmmm streng zijn voor hem heeft dus toch wel het nodige effect.
Ik moest hem vanmorgen wakker maken om kwart voor 9, omdat ik ging sporten. Hij lag toen nog vast te slapen.
Vanmorgen beetje in huis geklungeld. Tussen de middag beld een jongetje van zijn voetbalteam of hij wilde spelen en heb ik hem dus daar heen gebracht. Om half 6 werden ze hier gebracht om pizza te eten en straks om 8 uur breng ik ze weer daar heen om te logeren. Het is even heen en weer rijden, maar goed, uiteindelijk toch een avondje voor mezelf.
C smsde nog, die wilde afspreken, maar ja de komende 3 weekenden heb ik zoonlief thuis.... het kwam zijn vader even niet zo goed uit. Tsss, ik weet dat me kwaad maken geen zin heeft maar toch....
Morgen wil hij naar de gay parade en daarom kan zoonlief niet komen. Het weekend daarop is pleegzoon hier en de zaterdag daarop heeft zoonlief een feestje waar zijn hele klas voor is uitgenodigd. Jammer dat zijn vader niet mee wil denken. maar hij gaat liever naar de gay parade met de consequentie dat hij zijn zoon 3 weken niet ziet dan dat hij hem dit weekend nog even opgehaald heeft. Ik kan daar met mijn kop niet bij.
Morgenmiddag wil c even langs komen en als het meezit vanavond, maar hij heeft ook een verjaardag, dus dat moet ik nog zien. Wel fijn dat ie aan me denkt.
En scarlet viel je eerste werkweek een beetje mee? Wat vliegt de tijd he, maandag moet ik ook al weer aan het werk.
Maar eerst zondagmiddag mijn knul naar kamp brengen. Hij ziet er toch wel een beetje tegenop. Zo stoer als hij was dat hij perse daar wilde slapen, krabbelt hij nu wel een beetje terug. Maar ik denk dat het goed komt, als hij eenmaal wat jongens leert kennen.
Ik moest hem vanmorgen wakker maken om kwart voor 9, omdat ik ging sporten. Hij lag toen nog vast te slapen.
Vanmorgen beetje in huis geklungeld. Tussen de middag beld een jongetje van zijn voetbalteam of hij wilde spelen en heb ik hem dus daar heen gebracht. Om half 6 werden ze hier gebracht om pizza te eten en straks om 8 uur breng ik ze weer daar heen om te logeren. Het is even heen en weer rijden, maar goed, uiteindelijk toch een avondje voor mezelf.
C smsde nog, die wilde afspreken, maar ja de komende 3 weekenden heb ik zoonlief thuis.... het kwam zijn vader even niet zo goed uit. Tsss, ik weet dat me kwaad maken geen zin heeft maar toch....
Morgen wil hij naar de gay parade en daarom kan zoonlief niet komen. Het weekend daarop is pleegzoon hier en de zaterdag daarop heeft zoonlief een feestje waar zijn hele klas voor is uitgenodigd. Jammer dat zijn vader niet mee wil denken. maar hij gaat liever naar de gay parade met de consequentie dat hij zijn zoon 3 weken niet ziet dan dat hij hem dit weekend nog even opgehaald heeft. Ik kan daar met mijn kop niet bij.
Morgenmiddag wil c even langs komen en als het meezit vanavond, maar hij heeft ook een verjaardag, dus dat moet ik nog zien. Wel fijn dat ie aan me denkt.
En scarlet viel je eerste werkweek een beetje mee? Wat vliegt de tijd he, maandag moet ik ook al weer aan het werk.
Maar eerst zondagmiddag mijn knul naar kamp brengen. Hij ziet er toch wel een beetje tegenop. Zo stoer als hij was dat hij perse daar wilde slapen, krabbelt hij nu wel een beetje terug. Maar ik denk dat het goed komt, als hij eenmaal wat jongens leert kennen.
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:27
Jee ja Dolphine, jouw vakantie zit er ook al weer op..Heb je wel weer een beetje zin om te beginnen? Spannend hoor, je knul op kamp..Maar ik denk ook dat het wel goed gaat, hij is niet zo bang uitgevallen..Maar stel dat het wel helemaal mis gaat, is het een beetje redelijke afstand om hem te kunnen halen? Lekker hoor, zo'n onverwachts avondje voor jezelf. Ik denk trouwens dat je C. echt nog wel ziet vanavond hoor!
MIjn 1e werkweek is me 100% meegevallen, lekker gewerkt, gezellig ook weer. Hopelijk blijft het zo zolang de rest nog met vakantie is, haha.
Ik denk zeker dat mijn knul te lang achter een beeldscherm zit en af en toe moet hij van mij dan ook gewoon iets anders doen.
Hij heeft nog wel wat last van druk op het hoofd, maar gelukkig niet zo als gisteren. Wat dat laat gaan slapen betreft..Dat is natuurlijk niet elke dag he, zo laat. Verder is het gewoon een avondmens en ach, het is vakantie en hij is 18. Dat dat soms gebeurt vind ik niet erg. Natuurlijk wel als hij er klachten door krijgt, maar denk ook dat het een combi is van het warme weer en het slaaptekort.
Ik vond het vandaag ook weer behoorlijk klef weer zeg, hier binnen nu nog steeds erg warm, bah. Maar wel lekker weekend, heeeeerlijk! Zondag komt mijn vriendin nog lunchen voor mijn verjaardag (op dringend verzoek van mijn knul dus weer wraps met zalm, maar dan gewoon grote,haha, wat een giller he, eerst wilde ie het niet proeven en nu eet ie ze het liefst elke dag..)
vrijdag 3 augustus 2012 om 22:07
Ik heb er niet zo veel problemen mee om weer te beginnen. Ik heb sowieso voor de maandag geen afspraken staan, dus het is rustig inkomen met mail lezen, gezinnen bellen en afspraken maken. Lekker rustig beginnen dus.
Mijn knul gaat op kamp in zeist, dat is ongeveer 20 minuutjes rijden hier van daan. Dus als het echt niet gaat heb ik hem zo opgehaald. Maar al zat hij aan de andere kant van het land, dan nog zou ik hem ophalen hoor.
Hier is het nu redelijk afgekoeld na een korte maar hevige bui. Lekker even de warmte eruit. Alhoewel het hier in huis nog niet echt koel te noemen is. Buiten in ieder geval wel, want ik was even koffie drinken bij mijn moeder. Mijn vader is aan het werk vanavond.
Met mijn oom gaat het nog niet zo goed. Gisteren heeft hij een klaplong gehad. En zijn herstel gaat erg langzaam door die nabloeding. Hij wordt een beetje depresief, en wil nog niet eten, wat natuurlijk ook niet echt meewerkt aan een vlot herstel. Maar ja die man is 76, is nooit ziek geweest en dan nu ineens dit. Hij was ook erg gespannen en bang voor de operatie en ik denk dat hij nog steeds bang is dat het niet goed gaat komen. Maar goed wij houden de moed erin, nu hij nog.
Mijn knul gaat op kamp in zeist, dat is ongeveer 20 minuutjes rijden hier van daan. Dus als het echt niet gaat heb ik hem zo opgehaald. Maar al zat hij aan de andere kant van het land, dan nog zou ik hem ophalen hoor.
Hier is het nu redelijk afgekoeld na een korte maar hevige bui. Lekker even de warmte eruit. Alhoewel het hier in huis nog niet echt koel te noemen is. Buiten in ieder geval wel, want ik was even koffie drinken bij mijn moeder. Mijn vader is aan het werk vanavond.
Met mijn oom gaat het nog niet zo goed. Gisteren heeft hij een klaplong gehad. En zijn herstel gaat erg langzaam door die nabloeding. Hij wordt een beetje depresief, en wil nog niet eten, wat natuurlijk ook niet echt meewerkt aan een vlot herstel. Maar ja die man is 76, is nooit ziek geweest en dan nu ineens dit. Hij was ook erg gespannen en bang voor de operatie en ik denk dat hij nog steeds bang is dat het niet goed gaat komen. Maar goed wij houden de moed erin, nu hij nog.
zaterdag 4 augustus 2012 om 20:42
Hoeraaa, goud en brons! Super van de zwemdames! Ben benieuwd of er vandaag nog medailles bij komen.
Oh fijn dat het kamp niet zo ver weg is, maar logisch, al zat ie in Limburg...tuurlijk ga je m dan halen! Heb je C. gisteren nog gezien?
Naar van je oom zeg, dat er nou toch nog weer complicaties bij gekomen zijn. Eten is natuurlijk erg belangrijk, hopelijk gaat hij dat snel weer doen. Is het bij jou nu afgekoeld? Pff, hier nog steeds een beetje benauwd, yak.
zaterdag 4 augustus 2012 om 21:30
Het logeren was erg leuk. De jongens hebben zelfs nog de hele dag samen gespeeld hier. Zoonlief is wel erg moe, want ze waren vanmorgen al weer om half 7 uit bed. Maar gelukkig ging het erg goed en hebben ze het erg naar hun zin gehad samen.
C is gisteren inderdaad nog geweest na de verjaardag. Hij was dus niet zo vroeg, maar we hebben nog een film gekeken doe pas om 1.45 afgelopen was. Was wel erg gezellig. En morgen als ik zoonlief heb weggebracht ga ik hem ook nog even zien. Niet te lang, want maandag moet ik weer werken en hij moet ook vroeg op.
Ik heb vandaag een kast in de woonkamer uitgemest. Ben op zoek naar mijn fietssleutel, maar die heb ik niet gevonden. Kast is wel weer netjes opgeruimd. Wel reserve sleutel van zoonlief gevonden, want die is zijn sleutel ook al een poosje kwijt. Morgen de boekenkast nog uitmesten en als ik er aan toe komen de keuken. jaja, je kan er maar druk mee zijn.
OOk de tas van zoonlief inpakken natuurlijk. Hij heeft er nu wel veel zin in. Vandaag nog even blikje drinken, chipjes en snoepjes gekocht om mee te nemen.
C is gisteren inderdaad nog geweest na de verjaardag. Hij was dus niet zo vroeg, maar we hebben nog een film gekeken doe pas om 1.45 afgelopen was. Was wel erg gezellig. En morgen als ik zoonlief heb weggebracht ga ik hem ook nog even zien. Niet te lang, want maandag moet ik weer werken en hij moet ook vroeg op.
Ik heb vandaag een kast in de woonkamer uitgemest. Ben op zoek naar mijn fietssleutel, maar die heb ik niet gevonden. Kast is wel weer netjes opgeruimd. Wel reserve sleutel van zoonlief gevonden, want die is zijn sleutel ook al een poosje kwijt. Morgen de boekenkast nog uitmesten en als ik er aan toe komen de keuken. jaja, je kan er maar druk mee zijn.
OOk de tas van zoonlief inpakken natuurlijk. Hij heeft er nu wel veel zin in. Vandaag nog even blikje drinken, chipjes en snoepjes gekocht om mee te nemen.
zondag 5 augustus 2012 om 13:24
Spulletjes van zoonlief zijn ingepakt. Ik moet wel even slikken hoor. Nog een paar uurtjes dan breng ik hem weg en is hij zo maar weg tot en met vrijdag. Wel lang hoor en wat zal het stil zijn in huis...... Bah. Ik vind het hartstikke leuk voor hem zo'n kamp, maar voor mezelf vind ik er niks aan. Maar goed morgen weer werken dus in prinipe genoeg afleiding. En vanavond nog even met C wat leuks doen.
Loslaten heet dit gevoel geloof ik he.........
Loslaten heet dit gevoel geloof ik he.........
zondag 5 augustus 2012 om 17:49
En je mannetje weg gebracht? Haha, ja, loslaten heet dat..
Maar goed dat je ook weer werken moet, heb je wat afleiding
Het positieve hiervan voor jezelf is misschien ook wel dat je wat meer tijd hebt om iets met C. te doen, vooral omdat daar de komende weekenden niet echt iets van komt. En dat is al goed begonnen
Balen zeg, je fietssleutel niet gevonden, maar wel de kast lekker opgeruimd, ook fijn! Ben je nog bezig gegaan met de rest? Dapper ding! Ik vind het weer zo klef warm, heb alles hier achter open staan, maar nog steeds warm. Tsss, het zal toch niet de leeftijd zijn??? Whoehaha, maar dat is toch meer met vlagen en ik heb het gewoon constant warm.Vriendin is net weg, was erg gezellig en heb weer allerhande lekkere bad en geurdingetjes, heerlijk.
Maar es even bedenken wat we zullen eten, eigenlijk niet zo'n honger, uitgebreid gelunched met zalmwraps, best machtig..Maar mijn gozer zal wel weer wat lusten, denk ik..
zondag 5 augustus 2012 om 19:36
Mijn knulletje is weg ja. Het ag er erg leuk uit die slaapvertekken. En er waren genoeg mannetjes van zijn leeftijd. Hij werd gelijk ingedeeld bij zijn trainer, ook nog een jonge knul. Allemaal jonge knullen trouwens die begeleiders. Dus ik denk dat het goed gaat komen.
En mijn fietssleutel is terecht. Die vond ik in de droger.... haha dus waarschijnlijk heeft hij nog in een broekzak gezeten.
C. komt me zo oppikken, dan gaan we even gezellig wat drinken. Niet te lang, want hij moet morgen vroeg op en mijn vakantie is ook weer voorbij.
Ik zit naar psv-ajax voor de jc schaal te kijken. is best spannend.
En mijn fietssleutel is terecht. Die vond ik in de droger.... haha dus waarschijnlijk heeft hij nog in een broekzak gezeten.
C. komt me zo oppikken, dan gaan we even gezellig wat drinken. Niet te lang, want hij moet morgen vroeg op en mijn vakantie is ook weer voorbij.
Ik zit naar psv-ajax voor de jc schaal te kijken. is best spannend.
maandag 6 augustus 2012 om 16:46
De eerste werkdag na mijn vakantie zit er al weer op. Rustig begonnen vandaag, zonder afspraken, dus op gemak mail doorgenomen, telefoontjes gepleegd ed. Ook een kort dagje van gemaakt, want ik ben al lekker thuis. Die uren haal ik later wel weer een keer in.
Gisterenavond nog even gezellig met C wat gaan drinken. Mijn broer was er nog even en een vriendin van me. Was gezellig en idd keurig op tijd naar huis gegaan, kwart voor 11 was ik thuis.
Van mijn knulletje niks gehoord, dus ik kan er vanuit gaan dat hij de eerste nacht en dag goed doorgekomen is. Ik had ook niet anders verwacht hoor.
Ik heb nog een restje lasagna in de koelkast, lekker makkelijk voor vanavond, hoef ik alleen maar op te warmen.
Gisterenavond nog even gezellig met C wat gaan drinken. Mijn broer was er nog even en een vriendin van me. Was gezellig en idd keurig op tijd naar huis gegaan, kwart voor 11 was ik thuis.
Van mijn knulletje niks gehoord, dus ik kan er vanuit gaan dat hij de eerste nacht en dag goed doorgekomen is. Ik had ook niet anders verwacht hoor.
Ik heb nog een restje lasagna in de koelkast, lekker makkelijk voor vanavond, hoef ik alleen maar op te warmen.
maandag 6 augustus 2012 om 18:40
Geen bericht is goed bericht, moet je maar denken!
Hoop voor hem alleen wel dat het niet erg gaat onweren 's nachts, dat zou sneu zijn..
Jouw eerste dag dus lekker verlopen en op deze manier eigenlijk toch niet stiekem een beetje een vakantiegevoel misschien? (ook omdat je het rijk alleen hebt en dus makkelijker even weg kan) Gelukkig, je sleutel terecht!
Hier ook weer lekker gewerkt, niets bijzonders eigenlijk.
maandag 6 augustus 2012 om 19:14
Het is nog erg rustig op het werk. Ik heb donderdag competentie gesprek en vrijdag een huisbezoek, erg rustig dus. Vakantie periode he. vanaf 20 aug beginnen de scholen hier weer en zal het drukker worden. Ik moet nog wat telefoontjes plegen, maar ik verwacht volgende week ook niet heel veel drukte. Kan dus van later beginnen en wat vroeger stoppen. Dus ja, toch nog een beetje vakantie gevoel. Heerlijk.....
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:53
Lekker hoor Dolphine, dat het nog een beetje rustig is op het werk..geniet er maar van. Bij ons ook niet druk, ook lekker.
Super he, die Epke! Wat zag dat er geweldig uit zeg..dat ie het kan! En gewoon niet misgrijpen ook, zó knap!
En met atletiek ook nog lekker bezig, ik ben heel benieuwd wat Churandy Martina doet in de halve finale. Ik moest eigenlijk zo lachen om zijn interview, hij praat net zoals Raymann als hij zijn typetje Edsel, een antiliaan doet.
Gisteren had mijn dok er niet aan gedacht me nog te feliciteren (hij was gisteren weer terug van vakantie), maar vandaag kwam ie me feliciteren en ik kreeg weer een heerlijk tasje met inhoud..Douglas giftcard en een heel cute klein (zilverkleurig) make up tasje met shiseido proefjes..Hartstikke fijn weer! Vorig jaar had ik Love van Chloe gekocht (eau intense), denk dat ik die weer ga halen, maar dan een grotere fles (het is weer 100 euro..idioot) Het weer gaat ook weer de goede kant op richting weekend he, lekker hoor. Vandaag was het weer helemaal niets, met al die regen, bah.
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:25
Had vanmiddag wel een beetje medelijden met mijn knul, gezien het weer.... Arme.... 2x 2 uur per dag trainen en dan in de stromende regen, is niet leuk. Al zal hij daar zelf waarschijnlijk weinig last van hebben.
Heerlijk hoor, weer lekker op tijd naar huis gegaan, dus ruim op tijd om Epke te zien en de andere medailles van vandaag. Donderdag heb ik mijn competentie gesprek en vrijdag een huisbezoek. Volgende week al wat meer afspraken, dus ik bouw het rustig op.
Leuk hoor scarlet, dat je zo verwend bent door je dok. Beter laat dan nooit toch?
Bij ons zijn bijna alle collega's weer terug op 2 na. begint dus lekker vol te stromen weer. Al lijkt het af en toe, zoals vanmiddag wel een kippenhok met al die meiden die vakantie en baby perikelen met elkaar moeten delen. Ik ben dus ook weer lekker op tijd naar huis gegaan, telefoontjes plegen kan ik thuis ook.
Morgenmiddag mag ik even naar de vorderingen van zoonlief komen kijken. Leuk! Kan ik gelijk kijken of hij nog een droge broek over heeft, haha
Heerlijk hoor, weer lekker op tijd naar huis gegaan, dus ruim op tijd om Epke te zien en de andere medailles van vandaag. Donderdag heb ik mijn competentie gesprek en vrijdag een huisbezoek. Volgende week al wat meer afspraken, dus ik bouw het rustig op.
Leuk hoor scarlet, dat je zo verwend bent door je dok. Beter laat dan nooit toch?
Bij ons zijn bijna alle collega's weer terug op 2 na. begint dus lekker vol te stromen weer. Al lijkt het af en toe, zoals vanmiddag wel een kippenhok met al die meiden die vakantie en baby perikelen met elkaar moeten delen. Ik ben dus ook weer lekker op tijd naar huis gegaan, telefoontjes plegen kan ik thuis ook.
Morgenmiddag mag ik even naar de vorderingen van zoonlief komen kijken. Leuk! Kan ik gelijk kijken of hij nog een droge broek over heeft, haha
woensdag 8 augustus 2012 om 21:38
En hoe was het vanmiddag Dolphine? Las al iets op Fb. Had ie nog droge kleren? hihi Gelukkig was het weer nu beter..
Veel OS kijken vandaag, jammer genoeg ging het hoogspringen niet zo lekker voor zoon van collega, ben benieuwd wat ie nog kan. Martina is wel heel goed bezig, wat een grappig ventje. Jammer van Sedoq, had van hem ook wel wat verwacht, wat een pech zeg..hockey was retespannend, pfff, kortom, een heerlijke sportdag! haha. Wordt een latertje vandaag, want wil alles eigenlijk nog wel zien..
woensdag 8 augustus 2012 om 21:41
Zo, mijn vrije dag zit er ook weer op. Vanmorgen zelf gesport, ging gelukkig al beter dan vorige week, toen had ik echt nog last van de vierdaagse naweeen. Vanmiddag met mijn ouders naar zeist geweest om een uurtje naar de vorderingen van zoonlief te kijken. Zag er leuk uit. Hij had gisterenavond nog even gebeld, uit zoch zelf. Hij wist vandaag alleen maar te vertellen dat ze elke dag soep eten, 's avonds vaak nog in de sportzaal gaan. Hij was blij ons te zien maar hield zich eerst een beetje stoer. Later kwam hij toch even naar ons toe om een knuffel te geven. We zijn niet te lang gebleven, want dan loop ik het risico dat hij mee naar huis wil. hihi.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem even gezien heb.
Vanmiddag olympische spelen gekeken, tjonge wat hebben die hockey dames het spannend gemaakt zeg....
Net bij mijn ouders gegeten en voor morgen ook nog een bakje eten mee gekregen dus lekker makkelijk.
Ik ben in ieder geval blij dat ik hem even gezien heb.
Vanmiddag olympische spelen gekeken, tjonge wat hebben die hockey dames het spannend gemaakt zeg....
Net bij mijn ouders gegeten en voor morgen ook nog een bakje eten mee gekregen dus lekker makkelijk.
donderdag 9 augustus 2012 om 17:23
Oh lekker Dolphine, je hoeft dus niet te koken? Bofferd!
Morgen komt je mannetje weer thuis toch? Fijn he!
Zo leuk dat jullie gisteren konden kijken en gelukkig dat ie niet mee wilde, haha.
De vierdaagse kwalen nu helemaal weg, da's fijn. Heb je eigenlijk nog iets van je loopmaatje gehoord ná de vierdaagse?
Vanavond ook weer een aantal spannende OS onderdelen, heerlijk. Haha, heb een stick met heeeeel veel E boeken gekregen van collega en heb ze op de tablet van mijn knul gezet, pff, ik kan behoorlijk vooruit zeg! Ben alleen wel benieuwd of ik het fijn vind lezen op die manier, maar ga het beleven..Straks wil ik zelf ook nog zo'n ding, of een E reader ofzo..Er komt alleen niet zo veel van lezen nu, met al die sport op tv, maar goed, maakt in dit geval ook helemaal niet uit natuurlijk, hoef geen boeken meer terug te geven ofzo, da's dan weer erg handig natuurlijk.
Het werk begint weer een beetje aan te trekken op kantoor, maar gelukkig nog wel te doen. Sneu, vader van mijn dok heeft een herseninfarct gehad (tijdens zijn vakantie wrs ook al, was ineens heel slecht toen ie terugkwam), gisteren nog 1, nu in ziekenhuis. Geen wonder dat ie even mijn verjaardag was vergeten. Veel collega's hebben ouders in de leeftijd van 80+ (zouden mijn ouders ook geweest zijn, hadden ze nog geleefd) en de laatste tijd is het behoorlijk raak met overlijden van ouders. Vreemd, zo'n periode weer.
Ik ga maar es de keuken in duiken, hier helaas wel zelf iets in mekaar flansen, hihi.
donderdag 9 augustus 2012 om 18:25
Niet hoeven koken vandaag nee. Wel druk geweest in de keuken. maar dan met schoonmaken. Voorraadskast uitgemest, schoongemaakt en weer ingeruimd. Ik heb een soort stellage staan in de keuken, ook die helemaal uitgemast en schoongemaakt. Hoekje van de kattenbak. Alleen straks nog de koelkast na de afwas schoonmaken. lekker fris weer.
Vanmiddag ook al spannende dingen op de OS scarlet. Zilver bij dressuur ruiters en 2 nederlanders geplaatst voor halve finale BMX. Erg spectaculair om te zien.
Ik ga vanavond sinds lange tijd weer eens mee zwemmen met mijn moeder. lekker even ontspannen.
Morgen kan ik mijn mannetje weer ophalen ja. Joepie. Morgen ook mijn eerste en enige huisbezoek deze week. Competentiegesprek wat ik vanmiddag zou hebben ging niet door, want mijn teamleidster is ziek. Ben dus weer eerder naar huis gegaan maar heb me deze keer wel erg nuttig gemaakt
Mijn oom is inmiddels wel thuis, maar het gaat nog niet van harte. Hij is erg zwak en eet slecht, hij moet echt nog aansterken en kan eigenlijk de trap nog niet op. Maar ja hij wilde zo graag naar huis, Mijn ouders zijn vanmorgen even koffie wezen drinken, dus ik zal straks meer horen.
De vader van C ligt ook erg slecht. Die heeft al heel lang een vorm van kanker, wat stabiel was maar de laatste tijd erg hard achteruit gaat. Maandag heeft C weer de hele dag met hem op de eerste hulp gezeten. Ook drama dus.....
Vanmiddag ook al spannende dingen op de OS scarlet. Zilver bij dressuur ruiters en 2 nederlanders geplaatst voor halve finale BMX. Erg spectaculair om te zien.
Ik ga vanavond sinds lange tijd weer eens mee zwemmen met mijn moeder. lekker even ontspannen.
Morgen kan ik mijn mannetje weer ophalen ja. Joepie. Morgen ook mijn eerste en enige huisbezoek deze week. Competentiegesprek wat ik vanmiddag zou hebben ging niet door, want mijn teamleidster is ziek. Ben dus weer eerder naar huis gegaan maar heb me deze keer wel erg nuttig gemaakt
Mijn oom is inmiddels wel thuis, maar het gaat nog niet van harte. Hij is erg zwak en eet slecht, hij moet echt nog aansterken en kan eigenlijk de trap nog niet op. Maar ja hij wilde zo graag naar huis, Mijn ouders zijn vanmorgen even koffie wezen drinken, dus ik zal straks meer horen.
De vader van C ligt ook erg slecht. Die heeft al heel lang een vorm van kanker, wat stabiel was maar de laatste tijd erg hard achteruit gaat. Maandag heeft C weer de hele dag met hem op de eerste hulp gezeten. Ook drama dus.....
vrijdag 10 augustus 2012 om 13:23
Vanmorgen voor de 3e keer deze week gesport. Ik zeg: Goed bezig!!!
Daarnba mijn eerste en enige huisbezoek van deze week gehad, helaas wel helemaal in Montfoort.
Vanmiddag kan ik zoonlief weer ophalen, joepie.....
Straks eerst nog even boodschappen doen, en vanavond komt pleegzoon ook nog gezellig.
Weer genoeg te doen dus.
Bern blij dat mijn mannetje weer thuis komt. Enb ik ben blij dat het weer weekend is. 1e werkweerk na de vakantie viel erg mee. Het was dan ook errrug rustig op het werk. Daar moet wel verandering in komen hoor, want is niks aan zo.
Ben heel benieuwd hoe mijn knul thuis komt. Doodmoe waarschijnlijk
Daarnba mijn eerste en enige huisbezoek van deze week gehad, helaas wel helemaal in Montfoort.
Vanmiddag kan ik zoonlief weer ophalen, joepie.....
Straks eerst nog even boodschappen doen, en vanavond komt pleegzoon ook nog gezellig.
Weer genoeg te doen dus.
Bern blij dat mijn mannetje weer thuis komt. Enb ik ben blij dat het weer weekend is. 1e werkweerk na de vakantie viel erg mee. Het was dan ook errrug rustig op het werk. Daar moet wel verandering in komen hoor, want is niks aan zo.
Ben heel benieuwd hoe mijn knul thuis komt. Doodmoe waarschijnlijk