Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

11-09-2007 13:45 5814 berichten
Zwanger! Naam Lftd. Datum Naam Bijzonderheden Dametje 29 12 aug "Prada" Heeft 1 dochter Pebbles 27 28 aug Eva Heeft 2 dochters Freddy 34 14 sept Thomas Heeft 1 zoon lady_bug 27 5 okt Norah 1 zoon* & 2 dochters Liubi 26 8 nov Pieter Heeft 1 zoon PLUKKIE78 30 19 dec Mark Heeft 1 zoon Pluis363 31 19 dec Ruben Heeft 1 zoon Vlinder1987 22 23 dec "S" Heeft 1 zoon Summerbreeze 22 11 feb Mibb 25 7 mrt 24-1: Verlof! Snok 36 2 mei 20 weken echo goed! ka_30 31 2 juni 20-weken echo goed! Aruba 22

Naam Lftd. Start NOD Bijzonderheden Bloem 27 Sept '07 eind okt. ZKH, verder onderzoek zusvansummer 25 Okt.'07 29-10 6-10: Gyn Beer345 33 Heeft 1 dochter
Alle reacties Link kopieren
Vlinder super he? Spannende tijden voor je (en je man)
ja ben nog helemaal aan het bekomen van de schrik. man ook. morgen goeie test. ik zou eigenlijk vanavond bij mijn ouders slapen (die wonen dichterbij stage dan ikzelf) maar ik heb maar even opgebeld dat ik toch thuis slaap (1. dat is natuurlijk veeel gezelliger nu met man samen, kunnen we eindelijk rustig praten. 2. ik geloof nooit dat ik netjes en rustig en normaal kan doen bij mijn moeder, nu zie ik haar zaterdag pas, heb ik in ieder geval nog even om zelf aan het idee te wennen.)
We horen het morgen wel...;-) helemaal leuk..wanneer zou je uitgerekend zijn?
Vlinder ik heb net je testen gezien op het prive forum. En volgens mij zijn die hartstikke positief hoor!!!

Mijn eerste test was ook een romed test, en het streepje was net zo duidelijk als die van jou.

Dussehhhh GEFELICITEERD!!!!! Kan volgens mij echt niet missen hoor!!!!!
dankje inmiddels ben ik er wel van overtuigd dat mijn ge- met alle zwangeren hier geluk heeft gebracht. voor de zekerheid wil ik morgen die test nog wel doen maar dat is eigenlijk meer ter bevestiging. ik ben echt helemaal blij nu! ik dacht dat het streepje even duidelijk moest worden als het eerste streepje. maar dat was dus niet zo.

ik tarkteer mezelf (en man en vriend (al weet die laatste niet dat het een traktatie is)) op mijn ui t antwerpen meegnomen bonbons!

ik moet nog een en ander voorbereiden voor vanavond maar kan mijn hoofd er helemaal niet bij houden.
Nog een keer mijn vraag Wanneer zou je uitgerekend zijn??? wahahahhaah

Vlinder is helemaal van slag.....
22 december! snok, ja helemaal van slag, moet helemaal aclimatiseren, haha!
whahahahahah leuk!!! Vlinder kom je meechrijven bij mij bij december topic????!!! Hoe leuk samen in zelfde maand?

Gek misschien maar dacht gelijk past bij jou/jullie; kerstkindje...Toch mooie gedachte vind je niet? Snap je mijn gedachte?
ja, ik wil morgen met de definitieve laatste test afwachten en dan kom ik me bij jouw topic melden! ja ben echt blij dat het toch nog een 2008zwangerschap is geworden. ja ik vindt een kerstkindje ook super leuk! hoop dat alles goed blijft gaan, heb vandaag even bij jouw gelezen maar daar is wel veel onzekerheid ook he?

is het trouwens een record van dit topic drie meiden in dezelfde maand? ja wij dan en augustus ook.

leukleukleuk.

ik moet zo gaan eten maar heb geen trek al een paar dagen niet maar het is nu toch wel erg belangrijk om goed te eten denk ik.
ja hou maar op...zijn er 3 of 4 waar miskraam gevreesd wordt...ja in elk topic altijd paar he? Niet leuk maar helaas realititeit...zit zelf ook met smart te wachten op echo 22e....
Haai Vlinder

Ik lees vanaf het begin al regelmatig met jullie mee

en kan het niet laten om

je van harte te feliciteren!!!!

Liefs Renske
Hi Vlinder effies snel;

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knuffelen helpt en ik heb je kunnen besmetten met een decemberbaby!

nog een extra knuffel voor de vrolijkheid!
Vlinder!!!!!, gefeliciteerd!!!!!

Ooooooohhhhh ik hoop nu echt zo ontzettend dat dat knuffelen besmettelijk is!!! En misschien is het ook wel zo.....

Ik heb eindelijk eens een goede nacht gehad en voel me een stuk beter!! Nog niet top zoals het was, maar goed, vooruitgang zit erin!

Ik was vandaag ook zooooo nieuwsgierig of ik ook zwanger zou zijn... Dus ook maar een test gedaan net. En tja... dan denk jij Vlinder dat je een vaag streepje hebt, nou die heb ik gezien, dat vind ik een vrij duidelijk streepje. Maar hier... hmmm, ik weet het niet. Als je er op een bepaalde manier licht op laat vallen is er ook een streepje te zien, maar ik ben lang niet overtuigd. Ik denk ook niet dat je het zou kunnen zien als ik het op de foto zou zetten, je ziet het dus alleen als je de test op een bepaalde manier in het licht houdt.

Ben denk ik te vroeg geweest of had het beter met ochtendurine kunnen doen. Ik denk dat ik komend weekend opnieuw test. Ik ben dus lang niet overtuigd dat het zo is, maar ook niet dat het niet zo is...

Wel schattig want ook Mibbman heeft de test al 3x gepakt en bestudeerd, ook hij ziet wel iets, maar het is te vaag om het echt een streepje te noemen.
@mibb: jij maakt het ook al zo spannend. Dat er iets te zien is is natuurlijk een goed teken, hopelijk ben je gewoon net iets te vroeg geweest. Dat je het dan nog tot het weekend vol kunt houden, knap hoor. Ik zie in de tabel dat je 1 van de eersten bent die begonnen is op dit topic dus je bent ook wel eens aan de beurt vind ik.

@vlinder: kerstkindjes zijn heel leuk (rond de kerst dan), mijn dochter is inderdaad op 30 december geboren.

Die oud-en nieuw is helemaal langs mij heen gegaan begrijp je wel.

Ik heb de tests ondertussen op het prive gedeelte gezien. Zo duidelijk had ik ze ook en volgens de gebruiksaanwijzing van Romed die ik opgezocht had is een dun streepje al genoeg.

Lijkt me vrij duidelijk.

@snok: ik zal zo eens gaan spieken op het december topic. Heftig hoor dat daar vrij veel miskramen zijn. En dan zijn jullie nog een paar weken weg van de 12 weken grens.

MIBB!!!! Ik duim voor jou!!!!!! (verbinding valt steeds weg, lang leve Italie)
Pebbles, lief van je, ik hoop ook snel eens aan de beurt te zijn, maar je hebt het niet helemaal in de hand.

Tja tot het weekend wachten, ach... je verandert er toch niks aan he. Dus als het nu zo is, dan is het van het weekend ook nog zo en zo niet, dan niet natuurlijk.

Misschien krijg ik in de loop van de week wel weer kriebels om eerder te testen hoor, maar nu voelt het wel goed om tot het einde van de week te wachten. Als het zo is heb ik dan denk ik ook gewoon een duidelijke streep en niet van dat vage gedoe. Ik hou wel van een beetje duidelijkheid, haha!

Wat ik me afvroeg, hoe ga je je dochter voorbereiden op de komst van de kleine? Zal ze het begrijpen?
Mibb spannend zeg bij jou!!! Klinkt wel positief, ik ga heel hard duimen voor je dat je eind van de week maar een duidelijke streep hebt.
@mibb: andersom werkt het natuurlijk ook. Als je wel zwanger bent dan ben je niet korter zwanger als je pas van het weekend test.

Onze dochter is straks bijna 20 maanden als de baby komt en op het moment heeft ze met haar 15,5 maand nog geen flauw benul van baby's. Ik denk dus niet dat we heel veel gaan voorbereiden.

Ze doet wel graag dingen na dus misschien dat we haar na de geboorte een nieuwe pop geven zodat ze die ook kan verschonen, in bad kan doen, knuffelen etc.
ja snok, nog een weekje wachten dus. spannend wel, duim dat alles goed is en dat je dan wat onbezorgder kunt genieten.

bedankt nog voor de besmetting met het decemberbabyvirus, plukkie!

mibb hopelijk geef ik het weer door en ben jij ook pril zwanger! ik ga hard duimen voor een vette teststreep van het weekend!

lekker he italie, summer?

pebbles kan me inderdaad voorstellen dat je weinig mee hebt gekregen van de oud en nieuw heisa. mijn nichtje was net twee toen haar broertje werd geboren en zij heeft ook een pop die moet slapen (hele kamer moet dan stil zijn) en eten enzo.

renske, bedankt! wat leuk dat er zich op eens mee lezers van zich laten horen.

vriend van man (en van mij maar dat ter zijde) blijft slapen, gezellige boel dus. toch straks in de slaapkamer lekker bij praten. ik heb kluun gekocht ga ik straks geven en voor mezelf de viva mama. ik heb geen test meer gekocht ik heb nog 4 romed liggen net nog getest, nog steeds streep zoals vannacht om 4 uur te zien. en het feit dat ik nog niet ongesteld ben zegt ook wel veel, al blijf ik naar de wc gaan om het te controleren... haha. als ik vannacht de hele nacht slaap kan ik morgen misschien nog een duidelijker test hebben.

als ik iemand vergeten ben knuffel vanaf hier!

liefs een hele blije vrolijke vlinder
En?
O ja Mibb, voor het schema. Mijn volgende afspraak is op 6 mei. Dan ben ik 13 weken en 6 dagen.
He Vlinder, ik moest een heeeeeeeeeeeel einder teruglezen om te begrijpen wat er nou allemaal aan de hand was, maar bij deze HEEL ERG GEFELICITEERD! Top hoor, wat fijn voor jullie. Wat spannend allemaal....en je was zo lekker ongeduldig en zo zie je maar, haha.
Bwuh, vandaag is de dag dat ik vorige cyclus ongesteld werd... Wachten op dingen die je niet in de hand hebt is echt niks voor mij. Zit te twijfelen of ik een test zal kopen heb namelijk steeds beetje buikpijn en dan denk ik weer o daar heb je het al. Grrr... Wil iemand mij nog even besmetten hahaha.

Vlinder hoe is het nu?

En mibb bij jou? Wat een spanning....
@zus: jij gaat het nog even extra spannend maken hier. Zou mooi zijn als Vlinder met al haar geknuffel iedereen besmet heeft hier.

Ik duim voor je.

@mibb: nog geen rode duivels?

@vlinder: nog een test gedaan?
hoi dames,

vanochtend vroeg naar stage vertrokken daar 's ochtend nog even een kruidvat test gekocht, in de pauze gedaan, en nu ben ik echt overtuigd! dit was een hele duidelijke test, zal hem vanavond misschien nog even prive zetten.

zus hoop dat ik nog op tijd ben!

officieel dus zwanger!

vanmiddag om half vijf door manlief van school gehaald en wezen in eten in het pannenkoekenrestaurant waar we met huwelijksdag ook gegeten hebben. erg leuk en speciaal.

mibb voor in het schema, ik mag dus omhoog en uitgerekende datum is volgens predictor 22 december.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven